Suostuin mieheni pyynnöstä, mutta...

Ettei mopo karkaa

miten edetä ? Tämä on eka kerta mulle, kun harrastaisin seksiä useamman miehen (3) kanssa samanaiakaisesti. Olen tällainen nelivitonen nainen ja mieheni pitää pikkujoulut mökillämme tuollaisessa pikkuporukassa.
Miten ne hommat menee ihan oikeesti, siis pitääkö mun pukeutua jotenkin ?
En haluaisi mitään yhtä aikaa juttuja, mutta vuorotellen ja peräjälkeen kävisi.
Tunnen nuo mieheni työkaverit. ( ovat paljon mua nuorempia ) Kai mä sanon mitä tehdään ja kuka tekee mitäkin mun kanssa ? Olen etukäteen ilmoittanut, että mikään humalaisten sekoilu ei käy.
Saunakaljat voivat juoda. Yhdellä niistä on perhe ja vaimo ei varmaan tiedä tästä jutusta. Miten hänen kanssaan... en haluaisi rikkoa hänen avioliittoaan ? Voi "piip" tuleeko tästä mitään ? Olisko hyviä ja asiallisia neuvoja kenelläkään.

42

8909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.N.

Unohda koko juttu, ettei tule turhia harmeja.

• Pikkujoulutontutar

Juota ne äijät sellaiseen känniin, että sammuvat. Sillähän noista pääset.

• kimppa

Sun taitaa tehdä mieli kokeilla,koska vuorojärjestystä kaavailet ! ?
      Olet jo valmistautunut (tulevaan ) Hmmm....

• Stip....

Olen 23v plondi nainen ja haluttaa joskus olla alasti miesten edessä. Pomoni tietää kun on nainut minua, pyytää joskus mukaan mökilleen kun sillä on vip vieraana miehiä. Tarjoilen ja kun ovat juoneet niin riisun, sitten olen miesten sylissä kun haluavat kokeilla tissiä ja posliinia. Siinä välillä saa paljon viideltä mieheltä kun haluavat uudestaan naida vuorollaan.

• Stip.... kirjoitti:

Olen 23v plondi nainen ja haluttaa joskus olla alasti miesten edessä. Pomoni tietää kun on nainut minua, pyytää joskus mukaan mökilleen kun sillä on vip vieraana miehiä. Tarjoilen ja kun ovat juoneet niin riisun, sitten olen miesten sylissä kun haluavat kokeilla tissiä ja posliinia. Siinä välillä saa paljon viideltä mieheltä kun haluavat uudestaan naida vuorollaan.

Missä sä asut?Täällä on mukavaa painivalmentaja......Laita viestiä[email protected]

• hyijuma

paneniit jakovaaa;);;;););;)

• asidofiilus

Ukkos varmaan pettyy jos et suostu ryhmätoimintaan, paras vain heittäytyä täysillä mukaan ja karata ryhmän isoimman kanssa uuteen suhteeseen. oppiipa siitä, ehkä.

• justfor

Sä et riko kenenkään avioliittoa, naimisissa oleva sen itse tekee ellei ole avoimessa suhteessa. Sinuna jättäisin sen jätkän välistä! Sekä soittaisin vaimolle että hyväksyykö hän miehensä seksiseikkailut...

• saaraxzcv

Ei muuta kuin rentoudu ja ole oma itseni. Unohda hepeneet ja kerro drlvät säännöt miten sinä haluat. Anna sitten palaa vaan. Js muista sinä voit pakittaa hommasta heti jos siltä tuntuu....

• Ammattilainen-77

Pukeudu seksikkäästi, se sopii ikäisellesi naiselle paremmin , kuin ihan alasti. Jätä se ei vapaa kaveri pois kuviosta. Eipähän tarvitse tuntea syyllisyyttä myöhemmin. Sinä sanelet säännöt. mitä tehdään ja kuka tekee ja ei tarkoittaa ei.
      Miten miehesi, hyväksyykö asian varmasti ? Ja älä ota mitään tunteita mukaan juttuun, seksi on vain seksiä, siis hyvä pano tai panoja, siinä kaikki. Ja muista kondomi, tuon ikäsillä vapailla kavereilla on suurella todennäköisyydellä jotakin tauteja. Ja varsinkin jos he itse ehdottavat " paljaalla panemista ", ovat myös tehneet sitä aikaisemminkin. Hauskaa pikkujoulua !

• vwkjhhwr

Mitä vittua huorat tänne kirjoittelee ?

• Tuumii H.
        vwkjhhwr kirjoitti:

Mitä vittua huorat tänne kirjoittelee ?

No ne antaa asiantuntijaneuvoja:) Eipä tuossa mitään pahaa ollut, selvää asiaa ja järkevää sellaista. Olis tälläkin palstalla vain enempi noita asiallisia kirjoituksia, eikä kaikensorttisten hörhöjen ja vähä-älyisten öykkäröintiä. Noille b-luokan jutuille vois olla oma palstansa, siell vois sitten vapaasti möykätä.

• Ruuska... naapuris

Vai eka kertaa?
      Juhannuksena oli ne juhannus pileet,pienel porukalle.
      Elokuussa;polttarijuhlat kaverille,pienel porukalle
      ja nyt "pikkujoulut"; pienel porukalle!
      Entäs Uuden Vuoden pileet...ilmeisesti kans tulos jne.
      Saman kaverin mökki, eukko jota höylätään vaan ain vaihtuu!
      Sikajuhlia pidät taas ja liput sinne...kuulemma myynnis...???
      Elokuussa naista naitiin saunanterassilla,porukalla... 4 miestä!
      Ei hitto,mä teen ilmoituksen häiriöstä!!!

• Huom!

Peikko.

• perplex42x

Taidat hakea jotain

• Ammattilainen-77
      sori piti tykätä! :)

• hulina heli

Anna kaikille kolmelle vieraalle.Sillon kukaan ei puhu eteenpäin meillä on ollu kaks työkaveria saunaillassa. kannattaa varmaan ainaki aluks olla yhden kanssa kerrallaan. pikkuhiprakassa parasta.

• ajattele....

Tiedän useita tapauksia, niin työelämästä kuin vapaaajalta. Kun näitä työkaverien ym paneskelleen saunailloissa, niin jossain vaiheessa joku nappaa muijan. Ero tulee ja sotku kun siitä kasvaa. Tai sitten siitä tulee jatkuva yhteinen nainti muija. Kannattaa selvittä riskit myöskin aviomiehen kanssa mitä todellisuudessa haluaa ettei tule sitten itkuviikot eteen ukonkin puolesta.

• hyi helkutti

Idiootti vosu! Vaihda miestä!

• 370 kullin Kati

Jos mopo karkaa, niin se karkaa seuraavilla tavoilla.

1. Sulle tehdään väkisin jotakin sellaista, mitä et haluaisi.
      2. Saat sukupuolitaudin huolimattomasta suojautumisesta johtuen ( humalaiset).
      3. Asiasta kerrotaan työpaikalla julkisesti, vaikka sitä et haluaisi.

ja jälkeenpäin,

4. Miehesi on mustasukkainen, ei kuitenkaan oikeasti olisi halunnut jakaa sinua, kaikki olikin vain hänen fantasiaan.
      5. Sinä ihastut porukan kovimpaan panomieheen ja mitä siitä seuraa ?
      6. Aamulla olo on kuin 20 euron huoralla, morkkis siitä mitä tuli tehtyä.

siinähän nuo negatiiviset asiat pääpiirteittäin ovat. Ja kerron tämän kokemuksesta, myös tuossa asiassa sitä minulla on.

• Tahtoo, ei, tahtoo,

Olisko mitään positiivista tuossa jutussa ? Kysyy epätieteoinen kans ?

• eläintarhassako?
        Tahtoo, ei, tahtoo, kirjoitti:

Olisko mitään positiivista tuossa jutussa ? Kysyy epätieteoinen kans ?

Jos haluat olla ekukka, niin kyllä. Muuten ei mitään...

• K Kati

Nolotti mutta 2 ja 3 ei tapahtunut. 5 en tiennyt kun takaapäin panivat jonossa. 6 oli olo kun käytettynä ja pois pyyhittynä. . Kuitenkin nautin kun oon 18v ja ukot olivat 40-60? jotain.

• miesolenminä

Eli olisko sit niin, että sinä ja neljä miestä?

Toi oli kaikkein paras, kun totesit ettei mitään tuplapanoja...

Mutta eihän siinä sitten mitään. Ei sinun tarvi mitää seksikästä pukea päälle. Aivan normaalisti vain olet. Menette kaikki yhteiseen saunaan ja vietätte normaalia iltaa. Sitten vaan laitat miehet johonkin "yhdyntä-järjestykseen" Anna arvan käydä. Pelikortilla tai lappuun kirjoitetulla numerolla jokainen nostaa itseleen järjestysnumeron ja aivan reilulla pelillä sinä nostat numeron joka tulee seuraavaksi.

Sinä sitten menet joikaisen kanssa omaan tahtiin toiseen huoneeseen jne.

En sit ehkä tekis mitään suuseksiä.... tyytyisin pelkkään yhdyntään... ja kaikki miehen käyttäköön kumia, myös omasi ja otat joka yhdynnän jäkeen vaikka vartin tauon siistiytymiseen.

• en usko tätä

Jotenkin aloitus on outo. Miksi kaikki "suunnittelu" on naisen harteilla, kai mieskin nyt osaa vähän miettiä mitä tapahtuu? Ei kai kukaan nyt noin sano muijalleen että hei mitä jos me kaikki pannaan sua mökillä? Ja nainen sit miettii mitä pukea ym. Jos keskustelu olisi noin vähäistä, minä kyllä olisin sanonut ukolle että tilatkaa vaan ammattilainen.

• miesolenminä

Mitä suunnittelua tässä tarvitaan. Miehet menee yhdennaisen kanssa mökille, ja kaikki saa naida naista ainakin kerran. Se on sopimus ja naisen ja tämän puolison lupaus.

Ainut mitä tarvii suunnitella ja sopia on se, että mikä viikonpäivä ja paljonko on aikaa.

Se voi olla vaikka näin.

klo 10:00 Aamulla käydään kaupassa.
        klo 11:30 Aamupäivästä mennään mökille.
        klo 12:00 Ensin laitetaan saina päälle ja tehdään jotain pikaruokaa.
        klo 13:30 Parin tunnin päästä mennään saunaan kaikki yhdessä.
        klo 14:45 Parin tunnin päästä syödään.
        klo 16:00 Parin tunnin päästä sovitaan nainti järjestys arvalla.
        klo 16:30 Nainen saa puoli tuntia aikaa valmistua... Ja nainen ottaa omalla arvallaan miehet järjestykseen.
        klo 17:15 ensimmäinen mies saa 40 minuuttia aikaan naida.
        klo 18:00 toinen mies saa 40 minuuttia luvan naida.
        klo 19:00 kolmas mies saa 40 minuuttia luvan naida.

Koko homma on ohi klo 21 ja sitten vaan kaikki uudeleen saunaan yhdessä ja myöhemmin iltapalalle.

Jokaisen yhdynnän väliin jää 15 minuuttia aikaa joloin nainen saa hengähtää ja vaikka pestä toosan.

• en usko tätä
        miesolenminä kirjoitti:

Mitä suunnittelua tässä tarvitaan. Miehet menee yhdennaisen kanssa mökille, ja kaikki saa naida naista ainakin kerran. Se on sopimus ja naisen ja tämän puolison lupaus.

Ainut mitä tarvii suunnitella ja sopia on se, että mikä viikonpäivä ja paljonko on aikaa.

Se voi olla vaikka näin.

klo 16:30 Nainen saa puoli tuntia aikaa valmistua... Ja nainen ottaa omalla arvallaan miehet järjestykseen.

Koko homma on ohi klo 21 ja sitten vaan kaikki uudeleen saunaan yhdessä ja myöhemmin iltapalalle.

Jokaisen yhdynnän väliin jää 15 minuuttia aikaa joloin nainen saa hengähtää ja vaikka pestä toosan.

Kuulostaapa rennolta ja hauskalta meiningiltä

• miesolenminä
        en usko tätä kirjoitti:

Kuulostaapa rennolta ja hauskalta meiningiltä

Mikä tässä tekemässäni ajatuksessa on huonoa?

Jos ap. oma mies on saanut jutun alkuun ja ap. suostuu naitavaksi tällä tapaa, nii tottahitossa tämä nainen itse tekee ehdot mitä tapahtuu.

Onko se parempi sitten, että ap. menee keskelle huonetta ja ilman mitään sääntöjä jokainen mies käy vuorollaan tökkimässä ja kaikki paikalla olijat on sairastunut johonkin juttuun, joka ei koskaan parane? Jos jutussa ei ole kuin viidakon säännöt, niin kukaan ei saa mitään. Ja jos ei ole mitää järjestystä ja suunnitelmaa, niin nainen ei nauti.

• aasit
        miesolenminä kirjoitti:

Mikä tässä tekemässäni ajatuksessa on huonoa?

Jos ap. oma mies on saanut jutun alkuun ja ap. suostuu naitavaksi tällä tapaa, nii tottahitossa tämä nainen itse tekee ehdot mitä tapahtuu.

Onko se parempi sitten, että ap. menee keskelle huonetta ja ilman mitään sääntöjä jokainen mies käy vuorollaan tökkimässä ja kaikki paikalla olijat on sairastunut johonkin juttuun, joka ei koskaan parane? Jos jutussa ei ole kuin viidakon säännöt, niin kukaan ei saa mitään. Ja jos ei ole mitää järjestystä ja suunnitelmaa, niin nainen ei nauti.

haaaveita vaan... taitaa ollaa näit juttuja, et olin jo saada, housut oli kintussa ja muna kädessä mut nainen vain puuttui....

• 3+1
        miesolenminä kirjoitti:

Se voi olla vaikka näin.

Laskuvirhe.
        Jokaisen yhdynnän jälkeen jää jokaiselle aikaa 35 minuuttia.
        miesolenminälle ehkä 39.

• Eka k....

Olin vanhemman miehen kanssa sänkyssä ja seuraavalla kerralla oli sen kolme miestä kylässä. sano että kavereillekkin kelpais. Kun kännissä tulivat hameenalle ja kaverini katso vain, jotenkin kiihotti ja annoin riisua. Jokainen halus naida mikä kiiihotti muiden runkatessa. Sai nuori tyttö kunnolla opetusta ukoilta kun joka paikkaan tökkivät monta kertaan. Siitä kun innostuin niin tuli käytyä välillä sen muidenkin kavereiden naitavana kun jäin koukkuun haluistani.

• Eka monta

Kävin naapuri rapussa neljän miehen luona nuorena tyttönä, olin niin sinisilmänen etten ajatellut kun juottivat että halus muutakin. Kun miehet rupes riisunaan niin näin kun toiset olivat jo ilman housuja, kulli pystyssä. SITTEN sain aamuun asti edestä ja takaa. Hävetti alussa, mutta orkkuja sain enemmän kun itse kädelläni. Jäin koukkuun , kun paikat paranivat menin uudestaan vaikka siellä oli mulle tuntemattonia miehiä. Se on vaan mulle seksiä kun on joku vieras päällä.

• vaimo tykkää

Ei ole mikään paha juttu jäädä koukkuun panemisen kanssa, vaimoni jäi koukkuun kun työkaverit pani sitä aluksi aika harvakseen ja nykyään melko usein.
      Meidän seksielämä on virkistynyt tästä syystä valtavasti.

• sairaaasta

Hyi v.ttu!!!!

• vdsas

Hei aloittaja! Kerro miten meni?

• liukasta saanut

Vaimo oli kanssa 4v sitten pikkujouluissa.Heitä oli aluksi 4naista ja 25-30 miestä mutta illan kuluessa muut likat oli lähteneet taksilla johonkin kapakkaan,mut vaimo kun oli unohtanut lompakon kotiin oli jäänyt ukkojen kanssa juhliin.homma oli lipsahtanut siihen että oli antanut jollekin ensin ja sen jälkeen oli muutkin halunneet ei edes tiennyt ketkä kaikki sitä oli nainut.
      näyttelin vähän kiukkuista mut en malttanut olla naimatta,oli se sen verran kiihottava näky kun muijan kaula ja tissit oli syöty ihan mustiks.
      eihän se pillu naimisesta kulu suurin pelko on tietysti menettää toiselle miehelle vaimo.

• SeJuoppoKuski

Meillä kävi vähän samanlainen juttu. Vaimo oli vastustellut muodon vuoksi mutta antanut sitten kaikille. Ollin joskun sanonut sille että sellainen olisi minusta kiihoittavaa.
        Nyt ovat vatineet muutaman kerran mukaan etteivät kerro minulle.
        -
        Kiihoittavaa

• Kimpassa kivaa
        SeJuoppoKuski kirjoitti:

Meillä kävi vähän samanlainen juttu. Vaimo oli vastustellut muodon vuoksi mutta antanut sitten kaikille. Ollin joskun sanonut sille että sellainen olisi minusta kiihoittavaa.
        Nyt ovat vatineet muutaman kerran mukaan etteivät kerro minulle.
        -
        Kiihoittavaa

Minun vaimo pani syksyllä Espanjassa samana iltana yhdentoista miehen kanssa.

• järkevin

Ei kannata olla mukana.

• Anna vaan mutta kerro miten kävi?

• Terila

Voi että,
      ei ihmeessä missään nimessä miehen tuttujen kanssa. Kohta homman tietää kaikki.

• Näin mulle kävi

Joo, ei tuttujen kanssa. Vaikka kuinka vakuuttaisivat vaitioloaan, niin aina joku kertoo humalassa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2582
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      105
      2438
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      107
      2219
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      193
      1602
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79