V*tun köyhät!

vili.

37

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

      Hänen tapansa ajatella on aivokemiaa. Ihmisen käyttäytyminen ja reagointi asioihin, tilanteisiin ja tapahtumiin on kaikki silkkaa aivokemiaa.
      Mikään älykkö tämäkään henkilö ei ole.

      • valitettavasti

        Ts. kysymys on hermoverkon rakentumisesta. Tämäkin ihminen on pelkkä hermoverkkonsa orja. Tällä kertaa se toimii näin, myöhemmin se voi toimia toisin.

        Esim. Jouko Kajanojan hermoverkosto on ollut melko muuntautumiskykyinen.


    • Ikisinkku M

      Henri siinä halvalla keinolla, kärjistämällä ja provosoimalla yrittää saada äänensä kuuluviin, kenties ratsastaa suomalaista köyhää sohimalla vielä eduskuntaan mutta mikään varsinainen älykköhän tuo kaveri ei ole.

      • valitettavasti

        Hermoverkkoa kaikki tyynni. Ei hän sille mitään voi.


      • Ikisinkku M

        Voisiko sanoa että halpa kopio, pikkuvarakkaan miehen Hakkarainen on tämä meidän Heikkinen.


      • valitettavasti
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Voisiko sanoa että halpa kopio, pikkuvarakkaan miehen Hakkarainen on tämä meidän Heikkinen.

        Siinä vaiheessa kun aivoille pystytään tekemään pallolaajennus kuten sydämelle, Henrilläkin on toiveita kehittyä.


      • kiltti mies
        valitettavasti kirjoitti:

        Hermoverkkoa kaikki tyynni. Ei hän sille mitään voi.

        Minusta kundi puhuu täyttä asiaa.


      • Ikisinkku M
        valitettavasti kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun aivoille pystytään tekemään pallolaajennus kuten sydämelle, Henrilläkin on toiveita kehittyä.

        :D Tuo on kyllä ihan totta, Henrik kaipaisi varmaan kipeästi molempia.


      • valitettavasti
        kiltti mies kirjoitti:

        Minusta kundi puhuu täyttä asiaa.

        Niin puhunkin. Olen neurologian alan erityisasiantuntija.


      • jiwaro
        Ikisinkku M kirjoitti:

        :D Tuo on kyllä ihan totta, Henrik kaipaisi varmaan kipeästi molempia.

        Henrikin ajukopan korjaus maksaa enemmän, kuin äijä tienaa.
        Jiwarointiaanit hoitasivat homman halvemmalla. Kutistettu pää Munchausenmuseoon


    • -Työtön-

      "Me sosiaalityöntekijät näemme työssämme ihmisiä, jotka ovat sairastuneet yrittäessään ponnistella lunastaakseen yhteiskunnan luomat vaatimukset hyvästä elämästä.

      Näemme ihmisiä, jotka potevat syyllisyyttä siitä, etteivät pärjää omillaan, eivätkä kestä arjen kuluttavuutta yhtä hyvin kuin toiset.

      Näemme ihmisiä, joilla itsellä tai perheenjäsenillä on sairaus tai vamma, joka vaikuttaa koko perheen elämään ja toimeentuloon.

      Näemme ihmisiä, jotka ovat uudelleenrakentamissukupolven jälkeläisiä ja kantavat traumoja vanhempiensa mielenterveys- ja päihdeongelmista.

      Näkemänsä perusteella sosiaalityöntekijät katsovat, että sosiaaliturvaan tukeutuminen tai köyhyys ovat harvoin ihmisen omien valintojen tulosta."

      http://sosiaalinentekija.wordpress.com/2013/11/12/jumaliste-sanovat-sosiaalityontekijat/

      M.O.T

    • peppa-aukinen työmie

      Uusi Suomi on Suomen Pravda, jota neukkukansa tarvitsi vessapaperina kaksoikrepin puutteessa. Kerran jo tiedustelin sen päätoimittajalta, että löytääkö hän kolumnistinsa potilastovereistansa?
      Silloin eräs skitsofreenikko valehteli islaminvastaisista sankariteoistansa, tilaten siten
      terroristit Suomeen. Poliisikin puuttui asiaan. islamilaisten pilkkaaminen on vastoin lakeja. Köyhiä on paljon enemmän, mutta hullu-Henri ottaa erivapauden siihenkin.

      Pisnesmiehenä osti oman asunnon jo apukoulupoikana ja kehittelee rahnaa myymällä omaisuuttansa---vai pappa betalar?

    • Oikeassahan tämä Henri Heikkinen on, voin allekirjoittaa hänen väitöskirjansa koska vaan. Ironista on se, että jos Herin kaltainen valitaan vaikka eduskuntaan niin se tyyppi laitetaan hermeetisesti sellaiseen tilaan, että tältä loppuu happi. Eduskunnan yläpuolelta lähtemä "sossu" kuntayhtymä vai miksi sitä nyt kutsutaan, tulee ja pistää jokaisen rönsyilijän kuriin, jotta sama peli pääsee jatkumaan. Jokainen maahan muuttaja työlistää vähintään 6 henlilöä tavalla tai toisella ja kaikki nämä ovat palkattu mitään tuottamattomina verovaroista.

      • modeli

        modelli on jo niin dementoitunut, ettei saa itse allekirjoitta yhtään mitää enää.
        Henkka ei syyntakeettomana eduskuntaan pääse koskaan


      • modeli kirjoitti:

        modelli on jo niin dementoitunut, ettei saa itse allekirjoitta yhtään mitää enää.
        Henkka ei syyntakeettomana eduskuntaan pääse koskaan

        Pidä vaan huoli omasta kunnostasi.


    • nainen ja äiti

      Tuossa on muutama hyvä lause irrallisena, mutta puolue on pepusta ja kokonaisuus kusee.

      • Ja syvältä....jos joku niin kokoomus on oikaea huorapuolue, joka on valmis luopumaan periaatteistaan heti ensimmäisenä, jos omat mandaatit on vaakalaudalla.


    • Olipa pässi kirjoitus. Ihmettelen jos joku ottaa tuon vakavasti.

      • Edes lauseen mittainen perustelu olisi ollut paikallaan.



      • relaxed_eyes kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288338380773.html

        Tarviiko muuta?

        Jos pyrkii eduskuntaan niin olisi varmaan hyvä, että on vakituinen suhde, kumppani olis edustuskelpoinen ja osaisi edes alkeelliset käytöstavat. Ja kuule rentaal_relaxis vai mikä nyt milloinkin olet, niin kyllä tuo poika itsensä elättää, on vielä titteliltään toimitusjohtaja ja pelialalta mikä on tällä hetkellä varmasti ihmiselle tärkein asia maailmassa. Tulevaisuudessa tullaan varmasti valmistamaan sellaisia pelejä, mitkä voidaan syödä sen jälkeen kun olet kyllästynyt itse peliin. Ja tälläiselle kehitykselle ovat esteenä juuri sinun laisesi kiirjoittelijaihmiset, jotka tälläkin palstalla esiintyvät.


      • modelli kirjoitti:

        Jos pyrkii eduskuntaan niin olisi varmaan hyvä, että on vakituinen suhde, kumppani olis edustuskelpoinen ja osaisi edes alkeelliset käytöstavat. Ja kuule rentaal_relaxis vai mikä nyt milloinkin olet, niin kyllä tuo poika itsensä elättää, on vielä titteliltään toimitusjohtaja ja pelialalta mikä on tällä hetkellä varmasti ihmiselle tärkein asia maailmassa. Tulevaisuudessa tullaan varmasti valmistamaan sellaisia pelejä, mitkä voidaan syödä sen jälkeen kun olet kyllästynyt itse peliin. Ja tälläiselle kehitykselle ovat esteenä juuri sinun laisesi kiirjoittelijaihmiset, jotka tälläkin palstalla esiintyvät.

        Mitä kaverin työ- ja opiskeluhistoriaa luin niin se ei ollut vienyt mitään maaliin saakka, joten toivonmukaan politiikkaan ei pääse mukaan. Pahoja ongelmia asioiden loppuunsaattamisen kanssa.


    • Suomessa on pieni joukko näitä susannakoski ja henriikkaheikkinen sunnuntai-lapsia, jotka ovat yleensä saaneet kaiken valmiina nokkansa eteen ilman mitään omaa työtä. Päättelevät kuitenkin kaiken olevan omaa ansiota ja haluavat samaistua ameriikan uuskonservatiiveihin rupulikaaneihin ja "kertoa asiat niin kuin ne on." Elämänkokemus puuttuu, samoin kuin empatiakyky. Tilalla on omahyväinen ylimielisyys.

      • Jommalla kummalla meistä on vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä, koska pidän kirjoitustasi provokaatisena.


      • modelli kirjoitti:

        Jommalla kummalla meistä on vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä, koska pidän kirjoitustasi provokaatisena.

        Tiedän Henri-pojasta enemmän kuin vain tämän yhden kirjoituksen. Hänen pääväittämänsä on: "huono-osaisuus on oma tietoinen valinta."


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Tiedän Henri-pojasta enemmän kuin vain tämän yhden kirjoituksen. Hänen pääväittämänsä on: "huono-osaisuus on oma tietoinen valinta."

        Siis kommentoit henkilöä etkä kirjoitusta.


      • modelli kirjoitti:

        Siis kommentoit henkilöä etkä kirjoitusta.

        Kirjoitusta. Sehän alkaa sillä kuinka huutava vääryys on häntä, kokkeliyrittäjää kohtaan, että köyhät mainitaankaan niin suuressa mediassa kuin Hesarissa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kirjoitusta. Sehän alkaa sillä kuinka huutava vääryys on häntä, kokkeliyrittäjää kohtaan, että köyhät mainitaankaan niin suuressa mediassa kuin Hesarissa.

        Sinä olet tämän palstan suuri vääryys ja häpeäpilkku, jokaisesta kannanotostasi tulisi sinulta poistaa yksi hammas...ilman puudutusta.


      • modelli kirjoitti:

        Sinä olet tämän palstan suuri vääryys ja häpeäpilkku, jokaisesta kannanotostasi tulisi sinulta poistaa yksi hammas...ilman puudutusta.

        Lol, oletko Henrin isukki vai? :d


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Lol, oletko Henrin isukki vai? :d

        Kahden hampaan arvoinen viesti.


    • hoksaa

      Tavoitteellinen materiaalittomuus on rikkautta ja suurinta vallankäyttöä on olla käyttämättä valtaa.

    • määmy

      Himast ei voi sanoo ny köyhäks ja nyk. hallitus saanu aikaa lisää köyhyyt, ku duunipaikat vähentyneet.

      • Noo...

        Miten hallitus on vähentänyt työpaikkoja?


      • määmy

      • noniin,

      • nälkämaan laulua
        noniin, kirjoitti:

        ja meinaavat vielä lopettaa Talvivaarastakin kerrannaisvaikutuksineen noin 5000 työpaikkaa! Ne possut!

        Kainuu omg!


      • Kyöstix
        nälkämaan laulua kirjoitti:

        Kainuu omg!

        Saattaa alkaa kansanvaellus Kainuusta Etelä-Suomen lähiöihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe