Eikös yleensä deitti palvelut ole k18? Täällä törmää myös 16-17v profiileihin. Tää saattaa kuullostaa typerätä, mut uskaltaako näihin olla yhteydessä, laittaa viestiä/vastata tai tavata?? Itse olen 18, kohta 19.
Nettitreffit(suomi24) ja alaikäisetprofiilit
6
171
Vastaukset
- 12+10
Miksei uskaltaisi? Siinä vaiheessa, jos juttu etenee seksiin asti, kannattaa varmistua että toinen osapuoli on täyttänyt 16 mutta ei alaikäisten kanssa kirjoittelu tai heidän tapailunsa ole kiellettyä.
Kyllä toki. Ei ikä vaikuta siihen onko ihminen mielenkiintoinen vai ei.Tosin se sakkoliha juttu kannattaa huomioida jos tulee saumaa. Mutta se on aikuisesta kiinni.
- Nohuh
Siinä on muunkinlaisia riskejä, kuten se, että vaikka se vähimmillään 16-vuotias vaikuttaisi fiksulta, niin pintaa syvemmältä voi huomata sen olevan vielä lapsi. Ite sain "turpaani" 21-vuotiaalta ollessani vain 4-5v vanhempi, sillä tämä tyttönen oli henkisesti vielä lapsen tasolla, enkä sitä huomannut tarpeeksi ajoissa. Koeta siinä sitten rakentaa kypsää ja kestävää parisuhdetta, kun toinen vasta opettelee olemaan aikuinen ja sanat "vastuu" ja "sioutuminen" ovat vieraita. En osaa kuvitellakaan mitä siitä tulee, jos vastapuoli on alle 20-v., ja itse on yli tuon iän.
Se ei välttämättä päädy hyvin, se on juttuni ydin.
Itseäni huolestuttaa enemmän näiden keskustelupalstojen käyttäminen deitin etsinnässä. Ok, jos vasta vaihtuu sähköpostiosoitteet, mut alle 16-vuotiaat etsimässä seuraa netistä, on aika pelottava ajatus. Pahimmat ovat nuo alle 14-vuotiaat. Jos oisin tuon ikäisten vanhempi, niin seuraisin tarkkaan sitä, mitä puuhaavat netissä. Joku raja pitäisi siinäkin olla jos se pikku-Jonne tai pikku-Lissu 14-v etsii panoseuraa netistä. Varmasti joku tästäkin provosoituu, mutta itse en tuota ymmärrä. Alle 16-vuotiaana pelasin vasta videopelejä ja pyöräilin kavereiden kanssa kylillä sekä poltin ekat tupakat, mutta nykyisin lapset "aikuistuu" ts. alkavat matkia aikuisia aina vain nuorempina. - äiti huolestui nyt
Eihän sulla ole ikäeroa noihin 16-7 vuotiaisiin lainkaan. Mutta mua epäilyttäisi, että mitä joku noin nuori tekee näillä palstoilla? Kyllähän tuon ikäiset löytää tyttö/poikaystäviä ihan livenäkin. Ja onko tuon ikäinen edes valmis mihinkään vakavampaan? Kunhan leikittelevät. Ja hölmöyksissään saattavat joutua jonkun vielä sua vanhemman hyväksikäyttämäksi. Lapsi parat.
- 1238
Ei se oo väärin jos alle kahdeksantoista vuotias hakee netistä apua poika/tyttöystävän hakemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975898Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442797- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193