hiustenpidennykset - miljoona kysymystä!

extensiongirl

Eli oon ajatellut laittaa tai laitattaa hiustenpidennykset! Mitä mieltä ootte teipeistä? Paljon maksaa kauan pysyy ja meneekö hiukset siitä huonoon kuntoon? Oon myös miettinyt klipsejä, kun vaikuttaa jotenkin helpoimmalta vaihtoehdolta... Mulla on ehkä 10 senttiä solisluista pitkät hiukset ja haluaisin niiden olevan rintojen alapuolelle. Mikä pituus olisi silloin oikea, 50 cm? Jos tilaa rapunzel of swedeniltä, voiko ne värjätä oikean sävysiksi ihan normaaleilla väreillä? Ja jos haluan ruskeat hiukset kannattaako mun ostaa sävy joka on lähellä sitä mun ruskean sävyä vai ostaa esimerkiksi vaaleat ja värjätä ne ruskeeks? Pitääkö niille olla jotain erityistä shampoota? Pitääkö ne ottaa yöksi pois? Onko jotain parempaa merkkiä kuin toi rapunzel? Jotenkin noissa klipseissä on hirveesti duunia, olisko vaan helpompaa laittaa teipit? Vai mikä menetelmä on paras? Sineteistä oon kuullu aika huonoa... miten on? :)

5

1686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kupsw

Jos hiuspidennys on oikeaa hiusta on Se kalliimpi lähemmäs -200€ itselläni 150 kun tilasin netistä. Teipit on todella todella helpot pistää itse jos siis pistät itse teippi maksaa n. 10€ :) voi kestää jopa 3kk mutta muista ettei hoitoainetta mene niihin koska silloin irtoaa teippi kohdille siis. Ja pitää käyttää sellaista shampoota/hoitoainetta jossa ei ole silikonia rakenne paikkaavia yms. Oikeat hiuspidennykset voi värjätä ainakin itse värjäsin :) mutta toivottavasti oli jotain apua:)

• Tietämätön727291

Mitä mieltä oot jos laittaisin klipsipidennykser bändin keikalle? Tunnelma on varmaan aika tiivis, bändi on Black Veil Brides ja rockia soittavat niin onko kannattavaa? Mulla pysyy ne kyllä hyvin päässä.

• kfldffff

fkslbrr

• Melkein expertti

Huuto. Netistä saat pidennyksiä 50€alkaen. Yhtä hyvän laatusta kun rapunzel of sweden, suosittelen!
      Itse olen pitänyt hiustenpidennyksiä nyt 5 vuotta, on ollut sinetit, ja klipsit. Tällä hetkellä itse laittamat kaverin avustamana teippipidennykset joita huollan kerran kuukaudessa välttääkseni hiusten lähtöä tai niiden kärsimistä. Youtubesta löytyy hyviä tutorialeja teippipidennysten laittoon!
      Omat Hiukset ei tipu, tai mene huonoon kuntoon jos pidät oman hiuksen ja hiuspohjan kunnossa ja vahvana syömällä vitamiineja ja muita ainesosia mitkä vaikuttaa näihin alueisiin.
      Apteekista esim biotin on hyvä, tarkoitettu juuri hiusten ja kynsien vahvistamiseksi.

Ja mitä tulee pidennysten hoitoon, on tärkeää ettei repimällä harjaa takkuja pois, tai harjaa hiuksia kun ne on märät. Mennessä nukkumaan hiukset on laitettava letille, ettei yöllä hiusten pinta kärsi hankautumalla yöllä esim kääntäessä kylkeä.
      Itse en pese shampoolla kun vain omat hiukset ja tyven. Pidennykset pysyy paremmassa kunnossa pidempään jos peset ne shamppoom sijasta joka kerta käydessä suihkussa vain ja ainoastaan hoitoaineella.

Pidennyksissä tulee myös herättää erityistä huomiota pidennysten latvoihin, jotka menevät hoitamattomana jopa vajaassa kuukaudessa kaksihaaraisiksi laadusta huolimatta. Itse levitän hiusten latvoihin oliiviöljyä (tiedän, on hieman ällöä, mutta omalla kokemuksella toimii paljon paremmin kuin mitkään kalliit 40€ silkkitipat, nekin on meinaan kokeiltu) ja mikäli haju ei miellytä, olen jotain muuta kevyempää hiuksiin jätettävää hoitoainetta laittanut perään.

Pidennyksissä tulee myös käyttää pehmeä harjaksisia harjoja.
      Itse suosittelen lämpimästi tangel teezer harjaa, jonka löysin esim anttilasta. Hinta on kyllä kamala harjan halvan oloiseen materiaaliin verrattuna (vajaa 17€) , mutta silti en kadu hetkeäkään sen ostoa. Selvittää hyvin takut ilman nykimistä!

Palatakseni pidennysten hintaan ja oliiviöljyyn... :'D
      Mikäli olet helsingistä päin, niin suosittelen käymään sörnäisissä olevassa "the look" liikkeessä. Myyvät myös todella edullisesti hyvän laatuisia pidennyksiä ja pidennystarpeita. Heiltä ostin myös 8€ hintaan silkkitippoja, mikä toimii melkein yhtä hyvin kuin oliiviöljy (mikäli oliiviöljyn laittaminen hiusten latvoihin ei oikein kiinnosta) :D

Tässä on nyt pääsääntöisesti omat hyväksitodetut "poppakonstit" päivittäisestä hoidosta :D

• Melkein expertti

Unohdin vielä vastata muutamaan kysymykseesi klipseistä. Klipseillä pääset helpommalla. Ei tarvitse murehtia huolloista ja pääset edullisemmin mikäli et ole tekemässä pysyviä pidennyksiä itse. Klipsit kun oppii laittamaan, niin siihen menee vajaa 10 min aamusta. Yöksi klipsit on otettava pois, ettei yön aikana revi ja rasita omia hiuksia, ja muutenkin on mukavampi nukkua kun ei tunnu päässä hirvittäviä määriä klipsejä. Ainoa rasite klipseissä on vaan niiden laittaminen joka aamu. siihen kyllä kyllästyy nopeasti.

Muuten samat hoitotoimenpiteet klipseissäkin kuin tuossa aikaisemmassa viestissäni kirjoitin.

Ja tosiaan, 5 vuotta olen käyttänyt pidennyksiä, ostanut aina sieltä ja täältä enkä ole mitään kamalia eroja huomannut laaduissa. Siksi ostan huutonetistä, siellä halvimmat hinnat.

Pidennysten värjäys saman väriseksi kuin omat on haastavaa.
      Itse aikoinaan tein (ennen kun värjäsin omat hiukset mustaksi) ostin astetta vaaleammat pidennykset kuin omat hiukset. Ostin haluamani värin ja värjäsin sillä pidennykset ja oman kuontalon. Pidennyksiin väri tuntuu tarttuvan paljon helpommin kuin omiin hiuksiin, joten jätin värin vaikuttamaan puolet ajasta vähemmän. Mutta tosiaan. Homma on hankala, ja mikäli et halua mitään värisävyeroa tai ottaa riskiä, niin suosittelen menemään pidennykset kourassa kampaajalle värjäämään molemmat saman sävyisiksi.

Muista, että pidennyksiä saa vain värjätä tummemmaksi, ei vaaleammaksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2166
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1757
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      116
      1597
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1002
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      905
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      793
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      60
      778
    Aihe