Mikä on ollut se juttu FB kansalaiskanavalla, joka poistettu ja annettu poliisitutkintaan? Mitä siinä sanottiin ja miksi poistettiin?
Sodankylän FB kansalaiskanava
10
8531
Vastaukset
- oikeusjakohtuus
Tee sinäkin poliisille tutkintapyyntö, koskeeko asia sinun oikeuttasi. Siinä se selviää. Kylillä on villit jutut, saas nähdä mikä tämä oikein on.
- ...
Oli näköjään ilmestynyt jonkinlainen pahoittelu koskien sairaankuljetuksen kommentointia. Liittyisiköhän asia tähän, olisikohan kyseessä tämä episodi?
- oikeustietoon
Mitä se sairaankuljetus on tehnyt? Mikä episodi se on? Lehdissä ei ole lukenut mitään tästä rikostapauksesta...
- ...
Kritisoijan mielestä kait jotain epäsoveliasta, joka ei kuuluisi kyseisen yrityksen toimenkuvaan tjsp.
- loukas1
Itseäni kiinnostaa se, mistä kuvista tai sellaisista oli kyse? Ketä asia voi koskettaa?
- VPK112
Joku lanssari vissii köyrii kunnolla muijii....ihme touhua....
- mustissukkis
Paneeko kunnolla vai huonosti?
- kysyvä
Onkohan pannu mun muijaa?
- soonniin
Kysy siltä....varsinkin jos on hoitoalalla :)
- soo2
Mitä tarkoitti ne valokuvahommat, ketä on kuvattu ja miksi jne. eikö tästä tiedoteta jos on kerran poliisilla syynissä tämä homma! Jos joku pyytää anteex ei voi olla siinä vaan on selvitettävä onko ne jotkut kuvaukset laillisia ei toisista voi suihkussakaan tai pukukopissa ottaa kuvia luvatta menee kyllä käräjille. Saatina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978