Tällä palstalla syytetään meitä salarakkaita kaikesta siitä mikä parisuhteissa,joissa uskottomuutta esiintyy,on vialla. Jos toisena naisena haluaa pelkkää seksiä,se on väärin ja nainen on pelkkä patja ja alentaa itseään. perheiden rikkomisesta jos haluaa miehen kokonaan itselleen. Itse koen,että vaimojen tulisi olla kiitollisempia;jos mies on pettääkseen,se tekee sen joka tapauksessa. Turha salarakasta on syyttää,parisuhteessa on jotain vialla ja vaimo voi siirtyä eteenpäin. Hankkia toisen miehen,uskollisen. Kostaminen,kiristäminen ja muu paska on tarpeetonta,hankkikaa vaimot elämä. Uusi,parempi.
salarakas
53
721
Vastaukset
- cutie
Anteeksi hyökkäävä kirjoitustyyli,mutta ärsyttää!
- ex rouva 2008
Puit sanoiksi sen, mitä olen monesti ajatellut näitä juttuja lukiessani.
Tulin itse petetyksi reilut 5 v sitten ja totta kai se oli iso kriisi elämässä. Nainen, jonka kanssa ex petti, oli puolituttu, joten olisin tietenkin voinut myrkyttää hänen elämäänsä / levittää juttua, mikä on naisiaan, kun "ukkomiehen patjaksi" alkoi... Teinkö niin? En, koska totesin, että miehen salarakkaan persoonalla ei ollut mitään merkitystä. Hän sattui kohdalle, kun mies halusi pettää. Ei ketään väkisin viekoitella, kyllä jollain tavalla "ovi on raollaan" siihen suuntaan. Mies petti minua ja rikkoi perheen ihan itse eikä se toinen nainen.
Tuskin naista henk koht menisin kiittämään, että suostui salarakkaaksi... Mutta en häntä kiroakaan, koska mies olisi sen tehnyt ennemmin tai myöhemmin. Parisuhteessa ei selvästikään kaikki ollut kunnossa, kun meni ja petti - ja sillä osoitti oman heikkoutensa ratkoa parisuhteen ongelmia minun kanssani.- yx vain
Kaikki arvostukseni sinulle, ex-rouva 2008! Näinhän se menee kuten kerrot, mutta kukaan niistä vaimoista tai ex-vaimoista, jotka täällä anonyymeinä haukkuvat ns. kakkosia vaikka minkälaisilla nimityksillä, ei todellakaan näe metsää puilta!
"Parisuhteessa ei selvästikään kaikki ollut kunnossa, kun meni ja petti - ja sillä osoitti oman heikkoutensa ratkoa parisuhteen ongelmia minun kanssani."
Yllä olevan lauseen voisivat kaikki petturin vaimot omaksua itselleen.
Kiitos kirjoituksestasi. - ei ihan noin
yx vain kirjoitti:
Kaikki arvostukseni sinulle, ex-rouva 2008! Näinhän se menee kuten kerrot, mutta kukaan niistä vaimoista tai ex-vaimoista, jotka täällä anonyymeinä haukkuvat ns. kakkosia vaikka minkälaisilla nimityksillä, ei todellakaan näe metsää puilta!
"Parisuhteessa ei selvästikään kaikki ollut kunnossa, kun meni ja petti - ja sillä osoitti oman heikkoutensa ratkoa parisuhteen ongelmia minun kanssani."
Yllä olevan lauseen voisivat kaikki petturin vaimot omaksua itselleen.
Kiitos kirjoituksestasi.Hienosti kirjoitti ex-rouva, mutta tarina oli vain heidän liitostaan. Välttämättä ei ole parisuhteessa mitään vikaa, vaikka toinen pettää. Monet pettäjät hakee vain vaihtelua elämäänsä juoksemalla vieraissa. Jopa rakastavat vaimoaan. Kunnioituksesta tosin ei heidän kohdallaan voi puhua. Eli jokainen tapaus on erilaisensa. Melkoista yleistämistä, jos kaikki pettäminen selitetään parisuhteen ongelmilla.
Mun mielestä se vika on pelkästään pettäjän päässä. Ei semmoista asiaa olekaan, johon pettäminen olisi ratkaisu. Eikä se myöskään ole seuraus mistään ongelmasta. Ongelmia ei ratkaista pettämällä. Sen tietää ihan varmasti jokainen pettäjä. - kysymyssss
ei ihan noin kirjoitti:
Hienosti kirjoitti ex-rouva, mutta tarina oli vain heidän liitostaan. Välttämättä ei ole parisuhteessa mitään vikaa, vaikka toinen pettää. Monet pettäjät hakee vain vaihtelua elämäänsä juoksemalla vieraissa. Jopa rakastavat vaimoaan. Kunnioituksesta tosin ei heidän kohdallaan voi puhua. Eli jokainen tapaus on erilaisensa. Melkoista yleistämistä, jos kaikki pettäminen selitetään parisuhteen ongelmilla.
Mun mielestä se vika on pelkästään pettäjän päässä. Ei semmoista asiaa olekaan, johon pettäminen olisi ratkaisu. Eikä se myöskään ole seuraus mistään ongelmasta. Ongelmia ei ratkaista pettämällä. Sen tietää ihan varmasti jokainen pettäjä."Monet pettäjät hakee vain vaihtelua elämäänsä juoksemalla vieraissa. Jopa rakastavat vaimoaan."
Entä näiden vaimot? Onko vaimojen päässä jotain vikaa, kun yhä uuden pettämisen jälkeen jatkavat yhdessä elämistä pettäjän kanssa? Vrt. "Mun mielestä se vika on pelkästään pettäjän päässä." - Voi teitä
kysymyssss kirjoitti:
"Monet pettäjät hakee vain vaihtelua elämäänsä juoksemalla vieraissa. Jopa rakastavat vaimoaan."
Entä näiden vaimot? Onko vaimojen päässä jotain vikaa, kun yhä uuden pettämisen jälkeen jatkavat yhdessä elämistä pettäjän kanssa? Vrt. "Mun mielestä se vika on pelkästään pettäjän päässä."Mutta miksi kakkoset haluavat jatkaa elämäänsä pettäjien kanssa? Miksi he uskovat "parantavansa" petollisen miehen?
Miksi he ovat jo vuosia jakaneet miehen vaimonsa kanssa? Eikö jokainen rakastunut ja tärkeä toiselle halua tuntea itseään ainutkertaiseksi? - ei sormet ristissä;)
Ex rouva 2008, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, ihan kuin joku toinen olisi kirjoittanut sinun sormillasi tuon tekstin. Tuntui juuri tuolta kun luin sen koska tuollainen realismi on tällä palstalla enemmän kuin poikkeus. Täällä kijoittavat vain ja ainoastaan katkerat exät. Mutta tervetuloa tänne ex rouva 2008. Kirjoitit täyttä asiaa!
- ei ihan noin
kysymyssss kirjoitti:
"Monet pettäjät hakee vain vaihtelua elämäänsä juoksemalla vieraissa. Jopa rakastavat vaimoaan."
Entä näiden vaimot? Onko vaimojen päässä jotain vikaa, kun yhä uuden pettämisen jälkeen jatkavat yhdessä elämistä pettäjän kanssa? Vrt. "Mun mielestä se vika on pelkästään pettäjän päässä."Vaimojen päässä ei ole mitään vikaa, ovat täysin syyttömiä. Pettämistähän ei oikeuta mikään. Vika on pettäjän päässä. Liitot jatkuvat syystä tai toisesta pettämisestä huolimatta. Kaikki eivät edes tiedä olevansa petettyjä. Turha ihmetellä vaimoja. Ihmetelkää sitä pettäjää. Kakkonen on tiennyt mihin ryhtyy, vaimo ei tiennyt naivansa pettäjän kun vihille meni.
- Anonyymi
ei ihan noin kirjoitti:
Vaimojen päässä ei ole mitään vikaa, ovat täysin syyttömiä. Pettämistähän ei oikeuta mikään. Vika on pettäjän päässä. Liitot jatkuvat syystä tai toisesta pettämisestä huolimatta. Kaikki eivät edes tiedä olevansa petettyjä. Turha ihmetellä vaimoja. Ihmetelkää sitä pettäjää. Kakkonen on tiennyt mihin ryhtyy, vaimo ei tiennyt naivansa pettäjän kun vihille meni.
Voihan vaimokin olla pettäjä? Vai onko nämä aina miesten aiheuttamia ja siksi mies on kaikkeen syyllinen?
- Anonyymi
kysymyssss kirjoitti:
Entä näiden vaimot? Onko vaimojen päässä jotain vikaa, kun yhä uuden pettämisen jälkeen jatkavat yhdessä elämistä pettäjän kanssa? Vrt. "Mun mielestä se vika on pelkästään pettäjän päässä."Eikö se ole jokaisen oma asia jatkaako vai ei eikä kuulu paskaakaan täällä oleville vikisijöille. Sivusuhteet on pelkkiä halpoja panoja ja aviosuhteeseen mennään ihan eri ihmisten kanssa.
- molemmat silmät auki
cutie. Olen täysin samaa mieltä. Ihmettelen kuitenkin teitä kakkosia siitä millä innolla toimitte saadaksenne tuon petturin itsellenne. Kokemusta erittäin häikäilemättömästä tapauskesta. Joka itse aiheutti kaiken kränän sotkeutumalla kaikkeen.
Vaikka tällähetkellä kiitän, että mies meni, sillä sain tilalle paljon paremman.
Kukaan ei suhtaudu positiivisesti petoksella alkaneeseen suhteeseen.Enkä usko että itsekään voit luottaa petturiin täysin.
On myöskin täysin ymmärrettävää petetyn vaimon taholta tapahtuvat syyttelyt. Syyttäähän mieskin vaimoaan pettämisestään. Täällä vain on ilmapiiri joka ei hyväksy petetyn puolustautumsita. .
Jokainen tapaus on omansa emmekä voi sanoa mitä mikin tapaus pitää sisällään kuinka petettyä manipuloidaan ja käytetään hyväksi. - Onneavaa
Kyllä se on melko vähään tyytymistä jos ottaa ukkomieheltä seksiä.
Sellainen joka malttaa odottaa oikeaa rakkautta saa varmasti parempaa seksiäkin.
Joku ukkomiehen hoitama hikinen puikotus, jos se on se mihin olet tottunut niin silloin et varmaan osaa parempaa kaivatakaan.
Orkkuja voi mennä ja tulla, mutta seksi joka on aidossa suhteessa on vertaansa vailla.
Siksi ukkomiehiin ja pettäviin ukkomiehiin sekaantuvista naisista kyllä yleisesti ajatellaan että patja.
Sama koskee pettävää miestä: Itsensä alentaja, ja voisi ihan hyvin alkaa periä maksua huorilta..tai huorat häneltä..kuka tienaa, kuka maksaa palkan..
Joko se kakkosnainen on ihan tietämätön mitä on oikea rakkaus, ja yrittää vilpittömästi saada jotain toisten jämiä, tai sitten hän on ns.vahva nainen joka kuvittelee olevansa joku kuuma kissimirri ja haluaa irtoseksiä..Mutta moni tällainen vahvakin nainen on vain rakentanut kuoren oman säälittävyytensä ympärille, ja vakuuttaa itselleen nauttivansa toisten jämistä koska haluaa vain seksiä. Se on vähään tyytymistä, ei mitään itsensä arvostamista.- Onneavaa
Sikäli arvostan prostituioituja, että he älyävät periä maksun toiminnasta, eivätkä ihan halvalla lähde.
Kun ukkomies pettää siksi, että tilaisuus tekee varkaan, on kakkosnaisella mahis sanoa, että ei halua sekaantua varattuun.
Vaikka molemmilla mieli tekisikin, niin tietty raja siinä aktin tapahtuessa ylitetään, jota on mahdoton saada tekemättömäksi. Kun jompi kumpi tekee urhean päätöksen olla kajoamatta, niin se toinenkin saa aikaa ajatella ja mahdollisesti tulee järkiinsä. Jokaine mies joka pettää, ei ole kuitekaan paha ihminen vaan lähinnä jos suhteessa menee huonosti niin tulee kiusaus. Tavataan sopiva nainen ja ihastutaan..mutta jos kakkonen ei lähtisi leikkiin mukaan, mies saattaisi keskittyä oman sotkunsa selvittämiseen ja jopa erota, tehdä jotain asioilleen..kakkoseksi ryhtyminen pitkittää miehellekin tuskaa huonossa liitossa, koska mies saa siitä lähinnä hetkeksi voimaa jatkaa..näin hän alkaa petturiksi, ja kuvittelee että se eka suhde jotenkin toimii. Todella se ei ole toiminut, vaan mies on hakenut seksin muualta eli ulkoistanut tietyt tarpeet.
Siinävaiheessa pitäisi selvittää asia erotaanko vai ei. Mutta pettämällä mies huijaa itseään, ja tilanne pitkittyy.
Pidän kakkosnaista ihan yhtä syyllisenä silloin, kun hän tietää toisen olevan varattu.
Jos mies valehtelee, ei voi kakkostakaan syyttää.
Myöskään kakkosta on turha lähteä haukkumaan, koska hän tosiaan voi olla todella säälittävä jolla on riittävästi ongelmia, ei ykkösen tarvitse niitä enempää korostaa, vaan huolehtia omista asioistaan. - Hohhoijjaa..
Nimimerkki Cutien kannattaa lukea tämä aloitus ja lukea se ihan ajatuksen kanssa ja sen jälkeen vilkaista peiliin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11822709 - sexpistols
"Sellainen joka malttaa odottaa oikeaa rakkautta saa varmasti parempaa seksiäkin."
Kuule, hyvä seksi ja rakkaus ei aina osu kohdalleen. Eikä niiden läheskään aina edes odoteta osuvan.
"Joku ukkomiehen hoitama hikinen puikotus, jos se on se mihin olet tottunut niin silloin et varmaan osaa parempaa kaivatakaan"
Siis? Miksei ukkomiehet pystyisi kuin "hikiseen puikotukseen"? Kyllä se on niin, ettei seksitaidot mene siviilisäädyn mukaan.
"Orkkuja voi mennä ja tulla, mutta seksi joka on aidossa suhteessa on vertaansa vailla"
Satunpa tietämään, että moni saa parisuhteessa seksiä ollenkaan. Se on ongelma vertaansa vailla ;) - RelleX
Todella tietämätöntä ja yksiulotteista tekstiä sinulla. Osaatko ajatella muulta kuin omalta kantiltasi? Miksi yleistät?
- ei vaikuta kantaan
Ihan sama mitä halutaan, mutta kakkonen tekee väärin mennessään toisen ihmisen suhteen väliin ja heikentäessään tämän suhdetta puolisoonsa. Kakkosia on kuvattu syöpäkasvaimiksi tai loisiksi, joka kuvakin heidän vaikutustaan toisen naisen parisuhteeseen.
- ei vaikuta kantaan
niin ja naurettava tuo itsesi nimittäminen " cutie" söpäläiseksi (syöpäläinen) kauheuksien, mielipahan ja riitojen aiheuttaja.
- ruytrfuyht
Tsot tsot. Syöpäkasvain tulee ihmiselle ilman, että hän voi itse siihen vaikuttaa.
Kakkonen tulee mukaan parisuhdekuvioon, kun pettäjä hänet siihen päästää. - dhn.-lmöMÖL
ruytrfuyht kirjoitti:
Tsot tsot. Syöpäkasvain tulee ihmiselle ilman, että hän voi itse siihen vaikuttaa.
Kakkonen tulee mukaan parisuhdekuvioon, kun pettäjä hänet siihen päästää.Vanha fraasi. Hoida oma vastuusi ja tee oikein.
- kjhker
ruytrfuyht kirjoitti:
Kakkonen tulee mukaan parisuhdekuvioon, kun pettäjä hänet siihen päästää.Jokainen täysjärkinen ymmärtää, että pettäjä on aina suurin syyllinen ja päävastuullinen, kun on pettämisestä kyse. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että myös tieten tahtoen kakkoseksi ryhtyvä toimii väärin myös ja toimii itsekkääksi. Pettäjän suurempi syyllisyys ei tee kakkosesta pulmusta. Kuten täällä on sanottu, tangoon tarvitaan aina kaksi. Pätee puolin ja toisin.
- eräsmies
Luuletko sinä, että puolisosi kulkee lappu kaulassa; olen naimisissa, mutta...."?
Ei todellakaan. Ukkomiehet leikkivät sinkkua niin pitkään kuin vain ikinä mahdollista ja tekevät kaikkensa saadakseen naisen itselleen. Kun sitten molemmin puolinen ihastuminen on vankka tosiasia - kosiskeluaikaa voi kulua jopa ½-1 vuotta - voi mennä vieläkin aikaa vaikka kuinka paljon ennen kuin (sattumalta) selviää, että mies on varattu.
Kyllä jokainen fiksu vaimo tajuaa jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa, jos vain haluaa, että miehellä on jotain meneillään, ja silloin olisi oikea hetki ottaa mies puhutteluun ja koko liitto käsittelyyn - rakkaudella, jos sitä vaimosta aidosti löytyy. - Sivusta nähty
eräsmies kirjoitti:
Luuletko sinä, että puolisosi kulkee lappu kaulassa; olen naimisissa, mutta...."?
Ei todellakaan. Ukkomiehet leikkivät sinkkua niin pitkään kuin vain ikinä mahdollista ja tekevät kaikkensa saadakseen naisen itselleen. Kun sitten molemmin puolinen ihastuminen on vankka tosiasia - kosiskeluaikaa voi kulua jopa ½-1 vuotta - voi mennä vieläkin aikaa vaikka kuinka paljon ennen kuin (sattumalta) selviää, että mies on varattu.
Kyllä jokainen fiksu vaimo tajuaa jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa, jos vain haluaa, että miehellä on jotain meneillään, ja silloin olisi oikea hetki ottaa mies puhutteluun ja koko liitto käsittelyyn - rakkaudella, jos sitä vaimosta aidosti löytyy.Eräsmies=eräs kakkonen ilmiselvästi! Akkamainen kakkosen puolustuspuhe, jolla ei ole mitään kunnon totuuspohjaa.
Vaikka soidinmenot kestäisivätkin tuon mainitsemasi 1/2-1 vuotta, niin rehellinen ja moraalisilta arvoiltaan kunniallinen nainen jättää suhteen sikseen. Luulisi pettymyksen tuohon luuseriin jo olevan todella suuren ja jatko olisi mahdoton.
Mutta ei, vaan nämä naikkoset tarraavat entistä tiukemmin kiinni, kun on MUKA niin rakastunut, että ei enää PÄÄSE irti. Täyttä potaskaa!
Ps. Ja kyllä pettäjät ovat niin kehittyneitä salasuhteissaan, että osaavat elää kotona täydellistä kaksoiselämää. - eräsmies
Sivusta nähty kirjoitti:
Eräsmies=eräs kakkonen ilmiselvästi! Akkamainen kakkosen puolustuspuhe, jolla ei ole mitään kunnon totuuspohjaa.
Vaikka soidinmenot kestäisivätkin tuon mainitsemasi 1/2-1 vuotta, niin rehellinen ja moraalisilta arvoiltaan kunniallinen nainen jättää suhteen sikseen. Luulisi pettymyksen tuohon luuseriin jo olevan todella suuren ja jatko olisi mahdoton.
Mutta ei, vaan nämä naikkoset tarraavat entistä tiukemmin kiinni, kun on MUKA niin rakastunut, että ei enää PÄÄSE irti. Täyttä potaskaa!
Ps. Ja kyllä pettäjät ovat niin kehittyneitä salasuhteissaan, että osaavat elää kotona täydellistä kaksoiselämää.Ehei! Erehdyt pahasti. Se oli juuri sun ukkos, joka kyttäsi avokkiani, jotta älä jauha paskaa.
Toisakseen: "Ps. Ja kyllä pettäjät ovat niin kehittyneitä salasuhteissaan, että osaavat elää kotona täydellistä kaksoiselämää." Olet sit tosi tyhmä, jos tollasen mieshuoran kanssa edelleen jatkat. Väität pettäjääsi kehittyneeksi - no, kehity itsekin ja lähe vetään!
- 89356
Ei se vaan mee noin,että petetään vain kun menee huonosti parsuhteessa.Sitä tehdään ihan huvikseen ja vaihtelun vuoksikin.
- 4trweatfae
Muotoilu ehkä on väärä... Parisuhteessa ei mene huonosti - mutta osapuolien sitoutuminen voimassa olevaan parisuhteeseen ei ole yhtä luja. Tästä päästään siihen, että ehkei parisuhde ole kuitenkaan alun alkaenkaan ollut vankalla pohjalla, jos toiselle on jäänyt se käsitys, että voi tehdä mitä vaan?
- HAH
Sun nimimerkkis ei todellakaan vastaa moraalitonta elämäntapaas.Hyi V!
- älä nyt viitsi
En ihan ole samaa mieltä sun kanssa. Pettäjä hakee joskus vain vaihtelua tavalliseen arkeen. Välttämättä ei parisuhteessa ole mitään vialla. Ja vaikka olisikin, ei se pettämistä oikeuta. Pettäjä pettää kun itse haluaa niin syystä tai toisesta tehdä. Älä syytä vaimoja asiasta.
Mistä vaimon pitäisi olla kiitollinen? Siitäkö, että mies pitää vuosi kausia samaa naista salarakkaanaan, ettei paneskele ihan ketä tahansa? Vaiko siitä, ettei salarakkaan vuoksi eroa puolisostaan? En oikein sun logiikkaa tajua. Mun mielestä on luonnollista, että pettämisen paljastuttua petetty kohdistaa vihansa suhteen ulkopuoliseen henkilöön. Se on silkkaa itsesuojeluvaistoa. Kun aikaa kuluu, kyllä petetty tajuaa, kuka hänet petti. Sen jälkeen se on vain ja ainoastaan petetyn vallassa jatkuuko liitto vai tuleeko ero.
Yksinkö se mies vaimoaan pettää? Jos ukkomiehen kanssa suhteilee, niin on ihan samalla tavalla osallinen vaimon pettämiseen kuin se mieskin. Vaikka kyseessä olisikin pelkästään seksisuhde, vastuu on molempien. Sekä sun että miehen.- tonttulakki
Kakkonen pettää vain itseään tai salarakastaan. Kakkonen ei petä vaimoa, koska ei ole hänen kanssaan parisuhteessa. Se on sitten jo astetta klinkkisempi juttu, jos kakkonen olisi vaimon ystävätär. Silloin voidaan sanoa, että kakkonen petti myös vaimoa.
Täysi-ikäisestä, ns. oikeustoimikelpoisen ihmisen tekemisistä ei voi kukaan toinen ottaa vastuuta. Siihen ei voi tuudittautua, että pettäjä ei sorru turmion tielle, kun ei ollutkaan saumaa työpaikan saunaillan jatkoilla. Kyllä se pettää kun pikkujoulut kahden viikon päästä koittaa. Kun se hemaiseva uusi palkanlaskija tiukassa hameessaan niin kutsuvasti katsoo.
Välillä nämä näkemykset täällä ovat niin kaukana elävästä elämästä. Niin kuin tämä minunkin kommenttini varmaan joidenkin mielestä. - Jootääon tätä
tonttulakki kirjoitti:
Kakkonen pettää vain itseään tai salarakastaan. Kakkonen ei petä vaimoa, koska ei ole hänen kanssaan parisuhteessa. Se on sitten jo astetta klinkkisempi juttu, jos kakkonen olisi vaimon ystävätär. Silloin voidaan sanoa, että kakkonen petti myös vaimoa.
Täysi-ikäisestä, ns. oikeustoimikelpoisen ihmisen tekemisistä ei voi kukaan toinen ottaa vastuuta. Siihen ei voi tuudittautua, että pettäjä ei sorru turmion tielle, kun ei ollutkaan saumaa työpaikan saunaillan jatkoilla. Kyllä se pettää kun pikkujoulut kahden viikon päästä koittaa. Kun se hemaiseva uusi palkanlaskija tiukassa hameessaan niin kutsuvasti katsoo.
Välillä nämä näkemykset täällä ovat niin kaukana elävästä elämästä. Niin kuin tämä minunkin kommenttini varmaan joidenkin mielestä.Joo elävä elämä on tänä pänä just tätä ajattelua. Minä, minä ja minä en ole vastuussa kuin omista valinnoistani olkoot se minun valintani sitten jonkun toisen mies. Eihän kukaan toista omista jne. Jep näinhän se on.
Kakkonen ei ymmärrä että mies ja vaimo on niinkuin liitossa keskenään ja kun siihen kuvioon tulee toiseksi naiseksi on siinä niinkuin myös sen vaimonkin kanssa vaikka hässisi vain sen miehen kanssa. Kuviossa on siis kolme ihmistä ei enään kahta. Se on niinkuin kolmiodraama eikä se olisi sitä jos sillä miehellä ei olisi jo vaimoa. Sitten joskus oli olemassa yhteisvastuut ja lähimmäisen vastuut mutta niitä ei enään ole. Ei saa puuttua toisten lastenkasvatukseen mutta avioliittoon voi jos itseä niinku huvittaa. Ollaansme vähän yksilökeskeisiä hei? - Nyt tulee takasin
Jootääon tätä kirjoitti:
Joo elävä elämä on tänä pänä just tätä ajattelua. Minä, minä ja minä en ole vastuussa kuin omista valinnoistani olkoot se minun valintani sitten jonkun toisen mies. Eihän kukaan toista omista jne. Jep näinhän se on.
Kakkonen ei ymmärrä että mies ja vaimo on niinkuin liitossa keskenään ja kun siihen kuvioon tulee toiseksi naiseksi on siinä niinkuin myös sen vaimonkin kanssa vaikka hässisi vain sen miehen kanssa. Kuviossa on siis kolme ihmistä ei enään kahta. Se on niinkuin kolmiodraama eikä se olisi sitä jos sillä miehellä ei olisi jo vaimoa. Sitten joskus oli olemassa yhteisvastuut ja lähimmäisen vastuut mutta niitä ei enään ole. Ei saa puuttua toisten lastenkasvatukseen mutta avioliittoon voi jos itseä niinku huvittaa. Ollaansme vähän yksilökeskeisiä hei?Naisten pitäisi lakata jo haluamasta miehiä niin paljoa että unohtuu lojaalisuus kanssasisariaan kohtaan. Naisten pitäisi olla samalla puolella aina ja tajuta kuinka vietävissä typerät seksinnälkäiset miehet on. Ihan sama onko ne ukkomiehiä tai ei niin oikeasti ei niillä ole sitä tahtoa vaan se on aina naisella! Nainen loppupeleissä päättää siitä pettämisestäkin. Mies pettää jos joku antaa. Vaimotjen pitäisi tietää tämä ja niin kakkostenkin. Naisten pitäisi vaan keskenään sopia että antaa niiden vongata ja antaa vain vaimojen antaa miehilleen.
- rehellisyysmaanperii
Molemmat tekevät väärin: pettävä ukkomies ja MYÖS kakkosnainen!!! Ihan yhtä syyllisiä ovat! Itse olen vaimo ja saa treffitarjouksi miehiltä. Sinkuilta/ varatuilta,en tiedä??? Kerron aina rehellisesti,että olen naimisissa,eikä kiinnosta! Yksi asia mitä mieheni minussa arvostaa,on juuri rehellisyyteni!..
- roope
Aivan paskapuhetta, että hyvästä liitosta lähdetään pettämään. Liitossa/suhteessa on jotain pahasti pielessä (tiedostamatta tai tiedostetusti), jos toinen osapuoli on niin tyytymätön, että hakee sivusuhteita.
Ex-rouva osui oikeaan. Ovi on raollaan, jos vieras sänky houkuttaa. Lähtökohtaisesti perheellinen mies on uskollinen, jos voi hyvin vaimonsa kanssa. Jos ei, houkutus syrjähyppyihin on suuri. Riippuu miehestä, kuka lankeaa ja kuka ei. Aika harvassa ovat nämä kuuluisat narsistit ja muut luonnevikaiset. Kyllä ihan tavallinen matti meikäläinenkin on altis, jos on vieraantunut puolisostaan. Ihan toinen asia on, miten väärin tai oikein se on. Hyvää liittoa ei vaan ulkopuolinen pysty rikkomaan, piste.- 12345yru6i,.öö
Älä laita syytä petetyn päälle. Lue asiaa:
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/uskottomuus/sinulle_uskoton/ - 12345yru6i,.öö
12345yru6i,.öö kirjoitti:
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/uskottomuus/sinulle_uskoton/Ja oikea piste.
- Kenen syy on
12345yru6i,.öö kirjoitti:
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/uskottomuus/sinulle_uskoton/En lukenut linkkiäsi. Mutta roope puhui just niin asiaa.
Ei pettämistä tietenkään pelkästään petetyn syyksi laiteta. Liitossa on kaksi ihmistä. Jotain avioliitossa on pielessä tai sitten väärät ihmiset on keskenään naimisissa. - asdfghjkl
Kenen syy on kirjoitti:
En lukenut linkkiäsi. Mutta roope puhui just niin asiaa.
Ei pettämistä tietenkään pelkästään petetyn syyksi laiteta. Liitossa on kaksi ihmistä. Jotain avioliitossa on pielessä tai sitten väärät ihmiset on keskenään naimisissa.Ja näin sitä SULJETTIIN SILMÄT asialta. Huomaatko itse, miten haluton olet lukemaan asiatietoja, Jonkun roopen jutut taas upposi, koska ne olivat oma kantasi (ja oma kirjoitukses). Olet mielestäni myös tyhmä.
Pettäminen on aina pettäjän vika. Ei parisuhteen, eikä väärien ihmisten. - Roopelle
Aina ei ole kysymys siitä, että pettäjä ei voisi hyvin vaimonsa kanssa! Parisuhde toimii hyvin, mutta huoli lapsista (esim. murrosikäisistä), omista työasioista, omasta terveydestä jne...siinä niitä muita syitä, joihin pettäjä hakee jonkinlaista mielihyvää salasuhteella.
Nimenomaan siksi pettäjä ei halua salasuhteensa paljastuvan, koska nämä muut asiat eivät välttämättä kaada parisuhdetta, mutta aiheuttavat painetta ja huolta.
Pettäjät ovat jotenkin omassa egonsa pönkityksessä eksyksissä, kun eivät ota huomioon kärähtämisen mahdollisuutta.
- Kysyn vaan
En lähde syyttämään mutta ihmettelen mikä niissä ukkomiehissä on niin paljon ihanampaa kuin vapaissa? Salarakkaalla mikäli itse on vapaa nainen kun luulisi olevan varaa valita? Monet kakkosnaiset sanovat tässä kohtaa että ukkomies ei jää nurkkiin mutta itselläni on kyllä kokemusta siitä että ei jää vapaakaan sillä vapaissa miehissä on paljon sitoutumiskammoisia jotka haluavat vain seksiä miehiä. En ymmärrä miksi vapaa sinkkunainen haluaa seksintarpeeseensa ottaa ukkomiehen kun siihen liittyy just riskejä siitä että katkera vaimo hyökkää myöhemmin kimppuun. En voi uskoa että juuri ukkomiehen seksi on niin paljon parempaa että kannattaa sotkea itsensä joidenkin parisuhdeongelmiin. Siinähän tulee väkisinkin osaksi sitä kolmiodraamaa jos alkaa ukkomiehen salarakkaaksi? Eihän sitä salarakasta voi syyttää niistä sen miehen avioliiton ongelmista mutta miksi ihmeessä vapaaehtoisesti haluaa sinne mukaan? Sotkemaan sen miehen pakkaa entisestään tai niinkuin antaan sille sinne väliin vähän lohtupiparia kun se ei osaa hoitaa omaa avioliitoaan?
- nou can do
Varattu kakkosnainen haluaa itselleen kakkosmiehen joka ei jää nurkkiin pyörimään. Siksi. Pelkkää seksiä, minkäs teet jos ukkomies rakastuu?
- Kysyn vaan
Varatun nurkkiin tuskin kukaan jää pyörimään hah? Mutta onko vapaa nainen niin kyvytön tekemään tarpeensa selväksi vapaalle mihelle? Toinen vapaa ihminen toiselle vapaalle? Minusta tuo "tekosyy" että joku vapaa mies jäisi nurkkiin pyörimään on miehen aliarvioimista ja itsensä yliarvioimista. Minä vapaana naisena haluan tasa-arvoisen miehen sänkyyni seksikaveriksi en mitään vaimoaan pettävää reppanaa. Vapaat ja villit seksiseurat löytyy kyllä jos vain seksiä haluaa. Vai oletteko te salarakkaat aina niin paljon ihanampia että vapaa mies kuin mies haluaa muuttaa luoksenne asumaan paitsi tietenkin se ukkomies ? Eikö silloin tule semmoinen tunne että se vaimo siellä onkin loppujen lopuksi ihanampi kun se ukkomies ei halua muuttaa? ...jos sekin haluaa nurkkiinne niin sehän on sata kertaa ongelmaisempi asia kuin sen vapaan miehen haluaminen ? Onhan nyt helpompi vapaalle takoa päähän ne pelisäännöt kuin ukkomiehelle sitten kun se on täysin seonnut ja vaimo siinä perässä ja muu suku? Entä jos se ei usko kun sanot että piti vaan seksiä ei muuta?
- sexpistols
Ai. Miksi vain vaimojen pitäisi hankkia uusi, parempi elämä?
- annan hyvään kotiin
Mieheni petti vaihtelun vuoksi. Ei se nainen edes tiennyt mieheni olevan naimisissa. Eikä sillä naisella ollut väliä, olipahan vain tyrkyllä sopivaan saumaan. Ensi tapaamisestamme ehti kulua vai kaksi vuotta. Tuossa se kävi taas anelemassa, että saisi tulla yöksi kotiin ja yritti pusitella ja halata. Ei ole tulemista. Yöpyköön "vaihtelun vuoksi" velipojan sohvalla tai missä milloinkin. En minä tarvitse tuollaista vaihtelunhaluista miestä elämänkumppaniksi. Pitäköön hyvänään ken tahtoo. En kylläkään suosittele.
- Nää on nähty
Voi sinua" cutie"! Katsos ihminen mitataan tekojen perusteella! Kaunis ulkonäkö ei pelasta,jos sisinpäsi on moraaliton ja mätä!!! Miksi vaimojen pitäisi hankkia elämä?... Heillähän jo sellainen on,miestensä kanssa!!! Tarvit varmaan tilannekatsauksen?! Turha myöskään nostaa itseään jalustalle,jos mies käy seksin takia! ( Teot puhuu puolestaan)= vaimon kanssa edelleen naimisissa. Mitä teet,jos mies kyllästyy sinuun,lemppaa sinut ja jatkaa vaimon kanssa elämää,kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan???
- RelleX
Mitä arvoa on vaimolle avioliitolla, jossa mies pettää? Kysy sitä itseltäsi.
- cmcmsn
RelleX kirjoitti:
Mitä arvoa on vaimolle avioliitolla, jossa mies pettää? Kysy sitä itseltäsi.
Ei oikeastaan mitään arvoa. Viisas vaimo hankkiutuu petturista eroon. Mutta yhtä hyvin voidaan kysyä, mitä arvoa kakkosnaiselle on miehestä, jonka tietää jo ennakolta petturiksi ja valehtelijaksi? Miksi kakkosnainen haluaa tämän petturin niin kovasti itselleen? Sitähän kerjää verta nenästään.
- cutie
Moraaliton? Ei,moraalini on hyvinkin korkea. En ole tyhmä,osaan erottaa omat asiani muiden ongelmista. Toisten parisuhteen ongelmat eivät kuulu minulle. Jos mies minut haluaa ja minä miehen,se ei myöskään kuulu muille. Miten sen sitten kauniimmin ilmaisisi. Ymmärrät itsekin asian nän olevan jos vähän tarkemmin mietit.
- HAH
cutie kirjoitti:
Moraaliton? Ei,moraalini on hyvinkin korkea. En ole tyhmä,osaan erottaa omat asiani muiden ongelmista. Toisten parisuhteen ongelmat eivät kuulu minulle. Jos mies minut haluaa ja minä miehen,se ei myöskään kuulu muille. Miten sen sitten kauniimmin ilmaisisi. Ymmärrät itsekin asian nän olevan jos vähän tarkemmin mietit.
Voi kuule ämmä mikä lienet ap...Itsekkyydestä ja mulle tänne kaikki heti - mentaliteetista sulla ei ainakaan ole pulaa.Pulaa tuntuu olevan myös empatian kokemisessa ja älykkyydessä...suuresti:)Minä itte eikä kukaan muu, näinkö se menee??Huvittavaa, todella.
- Anonyymi
Tyttäreni muutti meille kun tilaa oli. Sen mies Seppo oli vähän juoppo ja mustasukkaisenen Tiina sanoi aina tuli joku kiista kun käytiin jossain sanoi ole niin pitkään kun haluat. Meni viikkoja kun aloin kuulla Tiina huoneesta ääniä kurkistin varovasti kun ovi oli raollaan luulin että itkee, tyttäreni oli alasti tyydytti itseään isolla dildolla poistui sievästi. Huomasin kun vaimoni Riitta oli ilta vuorossa kulki aika vähissä vaatteissa ja istui kainalossa, kysyin onko ikävä?, ai Seppoa naurahti ei ole ainakaan sitä ja kääriyty kainalloon, en voinut mitään kalu kasvoi pituutta alushousuissa Tiina huomasi mutta ei puhunut mitään. Yöllä kuulin selvästi huokailua hiivin kuuntelemaan kuiski isä isä ja dildo liikkui.
Meni vielä vikko sanoin lähden kalalle Tiina sanoi heti minä lähden mukaan onko hyvä mökki nauroin ei telttailen Tiina sanoi ai jaa seuraavana päivänä sanoi lähden silti. Päästiin joenrantaan sanoin laita teltta Tiina nauroi luuletko että osaan.
Tein valmsta lantrinkia mehupulloon molemmat otti juomaa teltta tuli pystytettyä ja tavarat sisään, alkoi olla hämärää kun istuttiin nuotiolla Tiina nojasi minuun ja sanoi kiva olla täällä ei mitään ääniä. Sanoin nyt telttaan Tiina pyysi että lähden sen kanssa puska pissalle, ei uskaltanut mennä kauas minusta laski housut minuun päin ja pissasi nauroi pyyhkimään aloin itse pissata kalu oli aika pitkänä annoin nähdä kaari oli pitkä ja pissaa tuli.
Tiina seurasi vierestä mentiin telttaan laitoin piene ledi valon, nukuttiin vierekkäin kuului rasahduksia Tiina puristi kädestä ja tuli viereen sanoin tule tänne makuupussiin niin pysyt lämpimänä , oltiin vierekkäin tai Tiina oli kyljessä kiinni aika pian sanoi tulee kuuma ja nousi istulleen ja poisti puseron ja tuli viereen painoi rinnan minuun kysyi haittaako on aikaa kun miehen vieressä pikku hiljaa kääntyi niin että oli vähän rinnan päällä kosketin sievästi selkää tiina huokasi ei haittaa molempien käsen liikkeet laajeni kun käteni oli liiven takana Tiina sanoi aukaise nostin liivit pois silloin laskeuduin ja maistoin isoja pyöreitä rintoja Tiina huokasi isä saat koskea hyväilin jo aika rohkeasti kun tunsin käden hierovan housja Tiina katsoi ja hymyili housut laskeutu ja tiina painoui kyykkyasentoon tunsin miten huulet hyväili kalua jonkin aikaa nousi sitten päälle suuteli nännejäni ja nousi ohjasi kalua sisäänsä huokasi sulla on iso voi luoja ja painoi pilluaan syvempään. Katsottiin toisia avasin vetoketjun koko naan Tiina nousi ja nai hurjana kiljui melkein heti nyyyt ja laskeutu alas kuiskas eihä ole väärin molemmat haluaa. lantio alkoi liikua nauroi pysyit kovana naitiin uudelleen otin lantiosta kiinni Tiina kuiski tule vaan kun vielä pystyin vähän aikaa tiina tuli uudellee silloin laukesi Tiina tarrasi käsistä sanoi ihanaa voi että on ihanaa. nukahdettiin.
aamu aurinko paistoi kun herättiin käytiin nopeaan joessa pesulla ja telttaan ja makuu pussiin, tunsin taas naisen vartalon sanoin len haaveillut tästä ja suutelin vataa alaspäin maistoin nuorta lihaa tiina huokasi saat niin paljon kun haluat , naitiin edetä ja takaa melkein päivän.
Illalla lähdettiin kalaan yöllä Tiina sanoi alatko salarakkaaksi en kestä mitää pojan nulikoita nyt vähään aikaan.
olin aika kovilla kun vaimoa piti rakastella ja kun oli ilta vuorossa tyydyttää nuorta kiimaista naista, Sitä kesti toista kuukautta kunnes Tiina sai töitä vähän kauempaa ja alkoi seurustelemaan, mutta silloinkin aian joskus soitti mitä salarakas siitä tiesin kohta tavataan. Kun oli raskaana minulla oli rooli panna raskaaksi - Anonyymi
No oletpa tyhmä,jos tiedät että mies on naimisissa ja sotkeudut sellaiseen,luulisi että sinkkumiehiä on tarpeeksi tarjolla että voi käyttää sitä ei sanaa naimisissa olevalle miehelle
- Anonyymi
Ei ole välttis parisuhteessa mitään vikaa vika on yleensä poikkeuksetta pettäjässä ja useimmiten se on mies joka ensin pettää toisilla taas nainen suhdeluku on kuta kuinkin yksi kolmannes naisista ja noin kolme viidennestä miehistä vaikka miehiä on jopa vähemmän
- Anonyymi
Uusi tutkimus osoittaa, että 89% pettäjistä omaa jonkin diagnoosin. Narsisti haluaa ulkopuolista validointia ja hyväksyntää siksi pettäjä on yleensä narsisti. Narsistit vielä luovat ne tilanteet itse, että puoliso on huono ja on oikeutettua pettää.
- Anonyymi
Aijai, osuko ja uppos ⛓️💥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183513On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1242626Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082600Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,22388Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll362173Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne52086Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel621515Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431473Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,491315