http://www.ts.fi/mielipiteet/lukijoilta/560196/Lehdenjakajan palkkapussin sietamaton keveys
Eikö täällä jo kertaalleen ollut aloitus koskien ylläolevaa linkkiä? Pettikö hermo jollain YTELLAN pomolla kun viesti hävisi? Uutisen linkittäminen tänne on täysin luvallista ja oikeutettuakin. Jokaisen on syytä tietää, millainen työnantaja tämä valtion firma itella on. Kaikki säästöt yritetään repiä duunarin selkänahasta.
Postaan tämän linkin tänne niin monta kertaa kuin tarve vaatii, kunnes se jätetään tänne pysyvästi suosiolla.
Lehdenjakajan palkkapussin sietämätön keveys
5
293
Vastaukset
- Lehdenjakaja
Oikein! Olen itsekin jakanut ko. linkin muutaman kerran eri palstoilla. "Maailman menosta" se poistettiin kaksi kertaa. Tämä pitäisi saada mahdollisimman laajaan tietoon.
- lakkoa päälle
Postaat vain uudestaan jos ketju häviää. Mikään laki ei kiellä linkittämästä uutisia, kunhan ne linkittää oikeille palstoille. Esim. tämä on yötyöpalsta ja täällä voi keskustella lehdenjakoon liittyvistä asioista. Sopii loistavasti myös maailmanmenopalstalle.
- Veikkaisin näin
Oliskohan siinä poistossa käytetty "massapostaus" -veruketta..... tällaiset palstat nyt on mitä on, eikä näissä poistoissa mitään "lakipykäliä lueta", riittää että joku tarpeeksi tärkeä taho suivaantuu ja käskee poistaa.
- Nyt ulosotossa
On hienoa, että kys. kirjoitus vihdoin julkaistiin.
Kun iltasanomat oli kertonut v-jakajien alipalkkauksesta - huomaa termi ALIPALKKAUS, joka siis muutti huhun TODELLISUUDEKSI - Iso Kiitos, Iltasanomat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808