http://www.ts.fi/mielipiteet/lukijoilta/560196/Lehdenjakajan palkkapussin sietamaton keveys
Eikö täällä jo kertaalleen ollut aloitus koskien ylläolevaa linkkiä? Pettikö hermo jollain YTELLAN pomolla kun viesti hävisi? Uutisen linkittäminen tänne on täysin luvallista ja oikeutettuakin. Jokaisen on syytä tietää, millainen työnantaja tämä valtion firma itella on. Kaikki säästöt yritetään repiä duunarin selkänahasta.
Postaan tämän linkin tänne niin monta kertaa kuin tarve vaatii, kunnes se jätetään tänne pysyvästi suosiolla.
Lehdenjakajan palkkapussin sietämätön keveys
5
276
Vastaukset
- Lehdenjakaja
Oikein! Olen itsekin jakanut ko. linkin muutaman kerran eri palstoilla. "Maailman menosta" se poistettiin kaksi kertaa. Tämä pitäisi saada mahdollisimman laajaan tietoon.
- lakkoa päälle
Postaat vain uudestaan jos ketju häviää. Mikään laki ei kiellä linkittämästä uutisia, kunhan ne linkittää oikeille palstoille. Esim. tämä on yötyöpalsta ja täällä voi keskustella lehdenjakoon liittyvistä asioista. Sopii loistavasti myös maailmanmenopalstalle.
- Veikkaisin näin
Oliskohan siinä poistossa käytetty "massapostaus" -veruketta..... tällaiset palstat nyt on mitä on, eikä näissä poistoissa mitään "lakipykäliä lueta", riittää että joku tarpeeksi tärkeä taho suivaantuu ja käskee poistaa.
- Nyt ulosotossa
On hienoa, että kys. kirjoitus vihdoin julkaistiin.
Kun iltasanomat oli kertonut v-jakajien alipalkkauksesta - huomaa termi ALIPALKKAUS, joka siis muutti huhun TODELLISUUDEKSI - Iso Kiitos, Iltasanomat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984