Tänään aaamulla lehdissä kerrotaan Golf-liiton rahaongelmista, tosin sama on joka liitossa.
Näitä liittoja vaivaa ihan saman ongelma kuin muuallaakin, johtoporras on hinnoitellut itsensä liian kalliiksi ja se jos mikä syö varat .
Jokaisen liiton nyt kananttasisi tehdä selvitys, minkä verran on palkattuja henkilöitä ja paljonko heille työstään maksetaan, uskon löytyvän rahaongelmiin ratkaisun Tt-menettelyllä eli varmasti näitä etuuksien nauttijoita on liikaa ja ylimmän portaan palkka "pilvilinnoissa" .
Nyt on menty siihen, että tulija sanoo millä hinnalla hön tulee, sillä ei ole mitään merkitystä mitä hän osaa ti taitaa.
Eli ulso entinen poppo ja uudet tialle, varmasti on ihan yhtä taitavia tulossa, mutta tärkeintä on, että palkka on alennttu oikean tasoonsa.
Kyllä sen pitää olla edelleen niinpäin, että palkan sanelee muut kuin tulija, hän voi mennä muualle jos ei kelpaa, varmasti löytyy pätevämpi paikalle, sellainen joka tekee työtään, eikä aseta ehtoja tekemisllleeen rahan mahtiin.
Golf ja ym
2
157
Vastaukset
- Johtaja G
Aivan oikein!
Johtohenkilöiden palkat voisi puolittaa ja silti tulot olisivat hyvät toimien 'vaativuuteen' nähden.
Samoin toimenkuvien nimet voisi oikaista: esim. tiedotusjohtaja on näin pienessä organisaatiossa oikeammin tiedottaja, jolloin palkka puolittuisi ' automaattisesti'.
Koko pienessä henkilökunnassa ( 18 palkallista) pääosa on johtajia tai päälliköitä.
Koomista ja tittelinkipeyttä! - maikka
Golfliiton A Peltoniemi ja ministeri Vapaavuori ovat niin hyviä kavereita keskenään, ettei ole mitään onglemia rahoituksen kanssa.
Samoin Talin maat säilyvät golf -kerholla, onhan Vapaavuori ja hänen vaimonsa päässeet jäseniksi ministerin mandaatilla, vaikka muut ovat jonottannet jopa 20 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752