meinaan vaan grillien hampurilaiset , kebapit ynnä muut ruoat onpikaruokaa kerran puraiset jos saat suun niin auki etääpystyt haukkaamaan on vaan leipä jäljellä loput takin päällä tai lattialla , alun alkaen ne on ollut suuhun sopivia ja siistejä syödä .
Vastaukset 3
- original hamBURger
Kyllä, 70-luvulla kun suomessa myytiin hampurilaisia, niin eihän niissä ollut muuta kuin jauhelihapihvi paahtoleivän välissä, joskus ketsuppia ja sinappia. Sit alkoi myöhemmin olla jo maustekurkkua, tuoretta pilkottua sipulia ja sen jälkeen vaan lisäänty tavara sinne niin ettei ne siellä välissä enää pysynyt.
- sss
aloittaja on aivan oikeassa ei tollaisia salaatilla kastikkeilla täytettyjä pysty ilman haarukkaa ja veistä syömään miksei esim. tupla hampurilainen vois olla mäyräkoira muodossa eli suuhunmahtuva .
- cvnbmj,
Aloittaja on hyvä ja sanoo tilatessaan mitä lisukkeita haluaa tai ei halua. Ei se ole sen vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587