Tietääkö kukaan,kuka on Jouko Kuha?

tylsää

otsikko

14

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

Entinen estejuoksija. Teki 3000m esteiden maailmanennätyksen muistaakseni vuonna 1968, muttei menestynyt koskaan arvokisoissa. On pärjännyt hyvin ikämiessarjoissa.

• Niilo Zlylykorpi

Volmari Iso-Hollo se vasta estemestari olikin!! Kuka hänet muistaa??

• Tontteri

Kiitos tiedoista. Aina oppii uutta kun vaan kulkee silmät ja korvat avoimena.
      Ei liity itse asiaan mutta mielestäni kuha on hyvä kala mutta siika on huippuhyvä. Jos tekee oikein herkullisen siikakeiton niin eihän siihen tarvita kuin kasa jauhoisia perunoita porkkanaa, sipulia. Runsaasti tilliä ja pieni purkillinen kermaa.
      Keittää vaan ensin siikafileen kypsäksi. Otta keitinliemen talteen ja laittaa perunat ja muut aineet kypsymään siihen. Lopuksi vaan siikaa sekaan. Kermaa ja paljon tilliä. Voi vielä tarjoilla keiton tumman saaristolaislimpun kanssa. Niin kyllä on älyttömän hyvä ja terveellinen keitto (etenkin jos tekee kirkkaaseen liemeen) mutta kermalla saa vielä maukkaampaa.

• Anonyymi

Taisin pelata pingista tämän herran kanssa Kuortaneella. Edellinen maailmanennätysmies ennen Kuhaa, oli Gaston Roelants, joka ihmetteli Kuhan viimeisen kilometrin aikaa, joka oli alle 2,40. Juoksi hyvin myör Sao Paolon uuden vuoden juoksussa.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan kellä oli aina akkuporakone kisamatkalla mukana?

• jouko on oma idoli. tapio kantasen ohella

• Anonyymi

En tunne. Oisko joku voorumilta?

• Anonyymi

tietääkö kukaan Ville K:ta?

• Anonyymi

Mystinen SE mies Molarinketjuista.
      Onko tuttu nimi?

• Anonyymi

Jouko Kuha on Jouko Kuha.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan Myllyn vahtimestaria? Entä kuvankaunista nuorta urheilijanaista 6-kymppisen juoksubloggaajan reitin varrelta?
      Entä Ville, maankuulu juoksuvalmentaja ja -asiantuntija jota kukaan muu kuin 6-kymppinen juoksubloggaaja ei tunnu tuntevan?

• Anonyymi

Minä tiedän Juha Väätäisen.
        Jouko Kuha, et ole Väätäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokkeri törmänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sitä Juha Väätäistä joka esiintyy yhtenä hahmona eräässä juoksuaiheisessa nettisaippuasarjassa vai sitä ihan oikeata Juha Väätäistä jolla on menestyksekäs kestävyysjuoksu-ura livemaailmassa?
        Nämä kaksihan eivät ole yksi ja sama mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe