Tietääkö kukaan,kuka on Jouko Kuha?

tylsää

otsikko

14

1354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

Entinen estejuoksija. Teki 3000m esteiden maailmanennätyksen muistaakseni vuonna 1968, muttei menestynyt koskaan arvokisoissa. On pärjännyt hyvin ikämiessarjoissa.

• Niilo Zlylykorpi

Volmari Iso-Hollo se vasta estemestari olikin!! Kuka hänet muistaa??

• Tontteri

Kiitos tiedoista. Aina oppii uutta kun vaan kulkee silmät ja korvat avoimena.
      Ei liity itse asiaan mutta mielestäni kuha on hyvä kala mutta siika on huippuhyvä. Jos tekee oikein herkullisen siikakeiton niin eihän siihen tarvita kuin kasa jauhoisia perunoita porkkanaa, sipulia. Runsaasti tilliä ja pieni purkillinen kermaa.
      Keittää vaan ensin siikafileen kypsäksi. Otta keitinliemen talteen ja laittaa perunat ja muut aineet kypsymään siihen. Lopuksi vaan siikaa sekaan. Kermaa ja paljon tilliä. Voi vielä tarjoilla keiton tumman saaristolaislimpun kanssa. Niin kyllä on älyttömän hyvä ja terveellinen keitto (etenkin jos tekee kirkkaaseen liemeen) mutta kermalla saa vielä maukkaampaa.

• Anonyymi

Taisin pelata pingista tämän herran kanssa Kuortaneella. Edellinen maailmanennätysmies ennen Kuhaa, oli Gaston Roelants, joka ihmetteli Kuhan viimeisen kilometrin aikaa, joka oli alle 2,40. Juoksi hyvin myör Sao Paolon uuden vuoden juoksussa.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan kellä oli aina akkuporakone kisamatkalla mukana?

• jouko on oma idoli. tapio kantasen ohella

• Anonyymi

En tunne. Oisko joku voorumilta?

• Anonyymi

tietääkö kukaan Ville K:ta?

• Anonyymi

Mystinen SE mies Molarinketjuista.
      Onko tuttu nimi?

• Anonyymi

Jouko Kuha on Jouko Kuha.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan Myllyn vahtimestaria? Entä kuvankaunista nuorta urheilijanaista 6-kymppisen juoksubloggaajan reitin varrelta?
      Entä Ville, maankuulu juoksuvalmentaja ja -asiantuntija jota kukaan muu kuin 6-kymppinen juoksubloggaaja ei tunnu tuntevan?

• Anonyymi

Minä tiedän Juha Väätäisen.
        Jouko Kuha, et ole Väätäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokkeri törmänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sitä Juha Väätäistä joka esiintyy yhtenä hahmona eräässä juoksuaiheisessa nettisaippuasarjassa vai sitä ihan oikeata Juha Väätäistä jolla on menestyksekäs kestävyysjuoksu-ura livemaailmassa?
        Nämä kaksihan eivät ole yksi ja sama mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe