onko järkeä elää vanhaksi

lähtö lähestyy

Onko sinkkumiehen mitään järkeä elää 45 vuotta vanhemmaksi, tuon iän jälkeen on mennyt viimeinenkin toivo löytää nainen joka ei olisi jo rupsahtanut. No kaikkihan rupsahtavat iän myötä mutta onhan se toinen asia jos on ensin saanut nauttia nuoresta naisesta 10 vuotta niin sitä jaksaa katellakin sitten vanhempana rupsahtanutta naista. Niin siis mitä järkeä kärvistellä vanhaksi kun kukaan ei välitä ja elämässä ei mitään iloa. Kuolla sitten yksinäisenä sairaalassa tuskien jälkeen. Olisiko parempi valita itse oma lähtöhetki jos ei ole enää mitään minkä vuoksi elää

52

1261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bobby Sands

Unohda naiset ja ala elämään itsellesi. Oikea aika tehdä itsari olisi 25-vuotiaana, jos ei ole siihen mennessä naista saanut ja pitää sitä ainoana syynä elää.
      Yksin jääneitä miehiä muistellaan vielä sadan vuoden päästäkin, että oli kova jätkä kyllä...
      Mieti, mistä sä pidät. Maailma on täynnä kaikenlaista jännää. Ala ihmettelemään maailmaa. Siinä on paljon syytä elää.

• 21 year-old

Just näin, ei muuta lisättävää Bobbyn kommenttiin. Nimimerkillä äskettäin itse valaistunut vaikkei ongelmia naisten saamisen kanssa olisikaan, kohtalaista ujoutta vain..

Elä itsellesi. Siitä lähtee. Kun sulatat ajatuksen, et enää mieti "ei oo mitään iloa ellei ole naista".

• Miksi muka ei kannattaisi elää vanhemmaksi? Jäisi keski-ikäisyys kokonaan elämättä ja kokematta, kun vasta yli neljäkymppisenä sitä on päässyt siihen varhaiskeski-ikään.

Kyllä elämässä täytyy olla muitakin syitä elää kun vain pelkkä parisuhde. Keski-ikäisenä sinkkumiehenä sitä voi hyvin nauttia elämästä mm. laivaristeilyillä ja muilla ulkomaan matkoilla.

• Unelmien laiva

Jotenkin hellyyttävää miten paljon pidät risteilyistä.

• Unelmien laiva kirjoitti:

Jotenkin hellyyttävää miten paljon pidät risteilyistä.

Totta kai pidän laivaristeilyistä, kun oon aina niistä tykännyt ja nyt vasta pidänkin, kun pääsin käymään onnistuneella laivareissulla:) Joten kyllä sitä risteilyn iloa täytyy saada kokea vielä keski-ikäisenäkin:)

• &&&&%%%%%%??????????

Jos oikeasti vanhemmaksi aikoo elää, niin kyllä se kannattaa jo aika varhaisessa vaihessa lähteä suunnittelemaan talouttaan ja omia sijoituksiakin siihen malliin että vanhemmiten sitä varallisuuttakin ainakin jonkin verran olisi. Kyllä viimeistään 30v pitää jo yksinäisen sinkkumiehenkin tällaisia alkaa ajatella eikä tötrsäillä ainakaan kaikkia varojaan baarikierroksiin y.m.s.
        Jotkut kyllä löytävät mielekkäitä hatrrastuksia vanhemmallekkin iälle kuten jotain luonnon tarkkailuja tai vaikka kirjallisuusjuttuja joihin ei varallaisuutta tarvita mitään, ja asuakkin voi vaikka sossun klustantamassa asunnossa. Mutta jos on vähän enmmän varallisuutta niin on paljon enemmän vaihtoehtoja sen suhteen mitä voi tehdä. Lisäksi jo pelkkä varallisuutensa hoitaminen, joskin se tuo myös huolia ja töitäkin ja menemistä monen laista(nimittäin ainakaan piensijoittajalle raha ei todellakaan tule rahan luokse itsestään kuin ehkä jollain moukan tuurilla, eikä varallisuus edes pysy entisellään ilman sen eteen nähtyä vaivaa), pitää myös monin tavoin enemmän elämässä kiinni. Varakkaampana ei myöskään ole vanhempana toimeentulonsa kanssa niin pahasti työnatajiensa armoilla sen suhteen mihin asti töitä saa. Ja omat bisnekset saa pitää ja niillä pelailla kuolemaansa asti. Ei niistä tarvitse luopua niinkuin työpaikoista on ainakin ennen pitkää jossain vaiheessa luovuttava kun ikää tarpeeksi tulee, ja jos työ on ollut n.s. koko elämä niin siinä silloin voi pudota aika pahasti tyhjän päälle.
        Tietty se voi vähän alkaa huolettaa jos ei omaa lasta ole perilliseksi, mutta on niitä aina jotain sisarien lapsia tai muita sukulaisia, ja jos ei näitäkään niin kyllä niitä maailmassa suomen ulkopuolellakin riittä ihan mukavia ihmisiä joille varallisuus kelpaa, niin että ei ainakaan suomen valtiolle sentään kaikkea omaisuuttaan tarvitse jättää, mikä asia saattaisi jossainmäärin ahdistaa yksinäistä koko ikänsä yhteiskunnan kupattavana ollutta miestä.

• &&&&%%%%%%?????????? kirjoitti:

Jos oikeasti vanhemmaksi aikoo elää, niin kyllä se kannattaa jo aika varhaisessa vaihessa lähteä suunnittelemaan talouttaan ja omia sijoituksiakin siihen malliin että vanhemmiten sitä varallisuuttakin ainakin jonkin verran olisi. Kyllä viimeistään 30v pitää jo yksinäisen sinkkumiehenkin tällaisia alkaa ajatella eikä tötrsäillä ainakaan kaikkia varojaan baarikierroksiin y.m.s.
        Jotkut kyllä löytävät mielekkäitä hatrrastuksia vanhemmallekkin iälle kuten jotain luonnon tarkkailuja tai vaikka kirjallisuusjuttuja joihin ei varallaisuutta tarvita mitään, ja asuakkin voi vaikka sossun klustantamassa asunnossa. Mutta jos on vähän enmmän varallisuutta niin on paljon enemmän vaihtoehtoja sen suhteen mitä voi tehdä. Lisäksi jo pelkkä varallisuutensa hoitaminen, joskin se tuo myös huolia ja töitäkin ja menemistä monen laista(nimittäin ainakaan piensijoittajalle raha ei todellakaan tule rahan luokse itsestään kuin ehkä jollain moukan tuurilla, eikä varallisuus edes pysy entisellään ilman sen eteen nähtyä vaivaa), pitää myös monin tavoin enemmän elämässä kiinni. Varakkaampana ei myöskään ole vanhempana toimeentulonsa kanssa niin pahasti työnatajiensa armoilla sen suhteen mihin asti töitä saa. Ja omat bisnekset saa pitää ja niillä pelailla kuolemaansa asti. Ei niistä tarvitse luopua niinkuin työpaikoista on ainakin ennen pitkää jossain vaiheessa luovuttava kun ikää tarpeeksi tulee, ja jos työ on ollut n.s. koko elämä niin siinä silloin voi pudota aika pahasti tyhjän päälle.
        Tietty se voi vähän alkaa huolettaa jos ei omaa lasta ole perilliseksi, mutta on niitä aina jotain sisarien lapsia tai muita sukulaisia, ja jos ei näitäkään niin kyllä niitä maailmassa suomen ulkopuolellakin riittä ihan mukavia ihmisiä joille varallisuus kelpaa, niin että ei ainakaan suomen valtiolle sentään kaikkea omaisuuttaan tarvitse jättää, mikä asia saattaisi jossainmäärin ahdistaa yksinäistä koko ikänsä yhteiskunnan kupattavana ollutta miestä.

Joo no olen kyllä itse pyrkinyt hoitamaan talouttani jo nuoresta lähtien siten, että siirrän ylimääräistä rahaa aina säästötilille. Asumisen suhteen oon sen verran tarkka, että edes vuokralla asuessa en suostu asumaan missään sossun kustantamassa yksiössä, sillä haluan asua tilavammin isossa asunnossa.

Oman asunnon ostamista oon toki harkinnut, mutta valitettavasti vaan oma taloudellinen tilanne ei ole vielä sitä mahdollistanut.

• Jack Dempsey
        DarkFear kirjoitti:

Joo no olen kyllä itse pyrkinyt hoitamaan talouttani jo nuoresta lähtien siten, että siirrän ylimääräistä rahaa aina säästötilille. Asumisen suhteen oon sen verran tarkka, että edes vuokralla asuessa en suostu asumaan missään sossun kustantamassa yksiössä, sillä haluan asua tilavammin isossa asunnossa.

Oman asunnon ostamista oon toki harkinnut, mutta valitettavasti vaan oma taloudellinen tilanne ei ole vielä sitä mahdollistanut.

Neuvon teitä pojat: ryhtykää osakesijoittajiksi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Siinä riittää puuhaa ja salkusta voi huolehtia ja murehtia kuin jälkikasvusta konsanaan, se kasvaa vuosien mittaan kuin perhe.

• ???????&&&6%%%%%%%%%
        DarkFear kirjoitti:

Ei tosiaankaan niin kovin montaa kymppitonnia kuitenkaan kannata pankkitilellekkään kerätä jos korkoa saa vain hädin tuskin inflaation verran, josta siitäkin vähästä vielä puree Lipposen lähdevero 30%. Kannattaa ajoissa sijoittaa varansa paremmin. Jos ei omaa asuntoa vielä ole niin se on kyllä ensialkuun aika riskitön sijoitus, ja siihen kannattaa velkaakin ottaa. Tämä edellyttäen että ainakin itse katsoo tarvitsevansa k.o. seudulla asuntoa pitkään. Sijoitusasuntojen kanssa pelaaminen on jo paljon riskipitoisempaa hommaa ja monessakin suhteessa vaativampaa, mutta toisaalta se on myös haastavampaa ja siihen liittyy monenlaista remontti- ja laitteluhommiakin jos sellaisista pitää ja myös osaakin. Pörssi on tietysti yksi pelikenttä ja sikäli helppo juttu, kun ei siihen tarvitse muuta kuin nettipankkiin pörssin ottaa ja alkaa klikkailemaan toimeksiantoja.

• ujomies89

Voisin tehdä sellaisen päätöksen että jos 30-vuotiaana ei elämä näytä huomattavasti paremmalta kuin nyt niin hyppään sillalta alas. Tuohon hetkeen on aika siis vielä noin 5 vuotta ja muutama kuukausi päälle.

• ...............

Ja siinä se syy onkin miksette saa naista. Kuka haluaisi miestä, jolla ei ole mitään omaa elämää.

• ujomies89

Onhan minulla oma surkea elämäni johon ei ole koskaan kuulunut tyttöystävää.

• From ATM to YTM
        ujomies89 kirjoitti:

Onhan minulla oma surkea elämäni johon ei ole koskaan kuulunut tyttöystävää.

Ensinnäkin, miksi heittää pyyhe kehään 30-vuotiaana? Mies on naistenkin mielestä parhaimmillaan 35-vuotiaana.

Itse elin tylsää elämää, ja oikeastaan vasta nyt kolkutellessani tuota maagista 35v rajapyykkiä, olen alkanut ymmärtämään miksi kukaan ei ollut meikäläisestä kiinnostunut 10 vuoden aikana.

Sinä olet nuori poika vasta, aikaa riittää. Neuvoni on: kehitä itseäsi, löydä muita keinoja nauttia elämästä. Kouluttaudu, yritä menestyä työssäsi, harrasta liikuntaa, matkustele, opettele pukeutumaan hyvin, lue kirjoja small talkista ravintolakäyttäytymiseen. Älä mieti lopputulosta, saatko naisen vaiko et. Keskity matkaan, oppimiseen - ei päämäärään.

Sitten jossain vaiheessa huomaatkin että sinullahan onkin kysyntää.

Kunpa olisin itsekin ymmärtänyt kaiken tämän 10 vuotta sitten. Nytkään ei ole myöhäistä, onhan 10 vuoden hiljaisuuden jälkeen tullut iskuyrityksiä niin parikymppisiltä kuin nelikymppisiltäkin.

Nyt pomppaat ylös sohvalta ja ryhtiä peliin!

• ujomies89
        From ATM to YTM kirjoitti:

Ensinnäkin, miksi heittää pyyhe kehään 30-vuotiaana? Mies on naistenkin mielestä parhaimmillaan 35-vuotiaana.

Itse elin tylsää elämää, ja oikeastaan vasta nyt kolkutellessani tuota maagista 35v rajapyykkiä, olen alkanut ymmärtämään miksi kukaan ei ollut meikäläisestä kiinnostunut 10 vuoden aikana.

Sinä olet nuori poika vasta, aikaa riittää. Neuvoni on: kehitä itseäsi, löydä muita keinoja nauttia elämästä. Kouluttaudu, yritä menestyä työssäsi, harrasta liikuntaa, matkustele, opettele pukeutumaan hyvin, lue kirjoja small talkista ravintolakäyttäytymiseen. Älä mieti lopputulosta, saatko naisen vaiko et. Keskity matkaan, oppimiseen - ei päämäärään.

Sitten jossain vaiheessa huomaatkin että sinullahan onkin kysyntää.

Kunpa olisin itsekin ymmärtänyt kaiken tämän 10 vuotta sitten. Nytkään ei ole myöhäistä, onhan 10 vuoden hiljaisuuden jälkeen tullut iskuyrityksiä niin parikymppisiltä kuin nelikymppisiltäkin.

Nyt pomppaat ylös sohvalta ja ryhtiä peliin!

"Sinä olet nuori poika vasta, aikaa riittää."

Noin minulle sanottiin jo silloin kun olin 16-vuotias mutta en ole päässyt eroon ujoudestani ja tiedän sen etten tule pääsemäänkään. Olen nyt jo hukannut kohta 9 vuotta tärkeää aikaa elämästäni enkä kyllä aio tällaista elämää katsella kuin korkeintaan enää 5 vuotta. Siinäkin on liikaa.

• ujomies89
        ujomies89 kirjoitti:

Noin minulle sanottiin jo silloin kun olin 16-vuotias mutta en ole päässyt eroon ujoudestani ja tiedän sen etten tule pääsemäänkään. Olen nyt jo hukannut kohta 9 vuotta tärkeää aikaa elämästäni enkä kyllä aio tällaista elämää katsella kuin korkeintaan enää 5 vuotta. Siinäkin on liikaa.

Oikeastaan luulen että minun etsikkoaikani on jo mennyt sillä olen pian 25-vuotias ja se on juuri se kriittinen ikä parisuhteen luomisen kannalta tai ylipäätään seuran löytämisen. Taisi jo juna mennä minun osaltani.

• se ei ole totta
        ujomies89 kirjoitti:

En kyllä tiedä yhtään ihmistä joka ujostelisi niin paljon vastakkaista sukupuolta ettei pystyisi suhdetta luomaan.

• Sellaistaelämää
        ujomies89 kirjoitti:

Niin sanottiin silloin, sitten sanotaan, että olet niin vaativa, sitten sanotaan, että olet niin mukava, että löydät kyllä naisen ja sen jälkeen sanotaan, että perheen voi perustaa viisikymppisenäkin ja aika äkkiä sanotaan jo, että kyllä sen rakkauden voi löytää 80-vuotiaanakin. Joo, enkä ole vielä nelikymppinenkään.

• Herra 47

Ottakaa minusta mallia! Olen miesten mies!

• tuntuu siltä

Ulkoinen habitus kaikki kaikessa?

Onneksi voi itse valita elämänsä tien.

• Totta kai!

Parempi olla elossa kuin kuollut. Kuoltuasi olet kuollut.Sinua ei enää ole. Minä ainakin ole mieluumin olemassa kuin ei-olemassa.

• aahhahah

Mitä helvettiä! Vanha mieshän suunnistaa eläkepäiviään viettämään Pattayalle!

• Naatiskelija

Ja alkaa vetämään kunnolla huumeita! Silloin se on yksi ja paskan hailee.

• Idästä saa

Thaimaasta saa kyllä nuoria naisia. Paremmin käyttäytyviäkin ne ovat kuin suomilortot, rupsahdettuaan feministiksi kääntynyt lutkaäiti ei ole kasvattanut niitä päin vittua, nöyrän aisuri-isän seuratessa muna velttona vierestä.

• Järkky puhetta

Sanavarastosi muistuttaa kaatopaikkaa, henkesi haisee tänne asti.
        Mihin sä tarvitset hyvin käyttäytyvää ja kohteliasta naista?

• Häntä pystyyn

AP: sun oletus lähtee siitä että sun ajatusmaailma pysyy tuollaisena, etkä kasva henkisesti ollenkaan?
      Toiveesi eikä kokemuksesi muutu ollenkaan?

Tuon teorian mukaan 16v. on liian nuori käymään muualla kuin karkkikioskilla.
      18v. pitäisi löytää jo puoliso ja perhe on oltava jo 20 vuotiaana.
      Uran huippis n 24 vuotiaana ja siihen jää kuusi vuotta ikaa tehdä töitä jos kerran 30v. on jo elämän ehtoo. Vanhuus tulee heti 31 vuotiaana ja 45:na on loppuun ajettu kehäraakki.

Aika nopea sykli !?

Ottaen huomioon että esim Leo da Vinci sai sistuksen kappelin maalattavakseen noin 70 vuotiaana. Siihen asti oli hyvää aikaa harjoitella kaikenlaista muuta.

• Viesti

Vaimoni sai ensimmäisen lapsen kun olin 47 vuotias. Nyt olen 54v. ja vaimo haluasi vielä kolmannen.

• no hohhoi......

Onko mitään järkeä rupsahtaa noin totaalisesti ajatustasolla jo ennen viittakybää, mieti sitä.

• esimerkki onnistujas

On ihan höpöpuhetta, ettäkö elämä olisi ohi ja kaikki hauska jäänyt taakse tietyssä iässä. Oikeastaan tuollainen ajattelutapa osoittaa jo sen, miten kypsymätön ihminen on. Ihmisellä on vaikka kuinka paljon mahdollisuuksia tehdä ihania asioita vielä iäkkäämpänä. Vain ulkonäkö muuttuu, mutta tarvitseeko sitä koko ajan pällistellä itseä peilistä?

Ihminen kasvaa ja kehittyy iän myötä. Useimmiten tulee perspektiiviä ja sisältöä elämään, kun vain elää elämäänsä ja yrittää oppia virheistään ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi. Jos omat voimat tai keinot ei riitä selviytyä elämän haasteista, niin sitten kannattaa kyllä harkita vakavasti jonkin asteista terapiaa. Jos ujous estää lähestymästä vastakkaista sukupuolta tai olet aina totaalisen lukossa saadaksesi työtä tai kavereita, niin eikö tuollaiset ole jo niin suuren luokan ongelmia, että kannattaa yrittää kaikkensa, jotta saa lievitettyä noita ongelmia?

Minä olin todella hirvittävän ujo teininä. Se haittasi kaverisuhteita ja esti seurustelusuhteet. Ujous ja heikko itsetunto aiheuttivat myös alisuorittamista eli kun minua heikommin koulussa pärjänneet menivät yliopistoon, minä jämähdin opistotasolle. Vasta iän myötä olen rohkaistunut ja tehnyt asioita, joita en ennen uskaltanut tehdä. Avoimessa korkeakoulussa on tullut testattua sitäkin, että pärjään korkeammallakin koulutasolla. Itsetunnon kasvamisen myötä ujous on väistynyt ja parisuhderintamallakin on parempia deittailukokemuksia kuin nuorempana.

• Eläkäävain

Letkuissa maata ihan mielisairaana sairaalassa. Ei vaikuta miettiä enää elämistä 70 vuotiasta ylöspäin. Että huumeita polttamallaki elää 40 vutiaksi. En halua elää tuskissa makaamalla. Nykyäänkin potilaita murhataan laittamalla mielihyvän tunnetta lääkkeillä, että kipu pienentyisi. Sitä laitetaan niin paljon että ihminen vaipuu ikuiseen uneen. Tuskaa se lääkkeenkin kanssa. Tänki kirjoitin vain aikaa tuhlaamalla. Eläkää Täysillä!!

• Neitsyt-Setä

Mitään syytä epätoivoon ei ole. Sen teinirakkauden voi kokea vielä vanhempanakin. Ei vaikkapa 35 vuoden ikäero haittaa muita kuin ahdasmielesiä ja kateellisia.

• vaikoeikö

Sitten kun, ollaan helvetin rikkaita?

• Kantapää

Parisuhde ei ole elämää autuaaksi tekevä asia, saati ainoa mahdollinen tapa saada elämäänsä mielekästä sisältöä..
      Se että siihen suhtautuu noin pakkomielteisesti on sitäpaitsi melko varmasti yksi osatekijä, miksi teikäläisten ruikuttavien "ikisinkkujen" on sellaista niin vaikea saada....
      Ja juu olen itsekin tähän astisen elämäni viettänyt sinkkuna, mutten näe mitään syytä voivotella ja syyttää siitä kaikkea muuta kuin itseäni.. Mitä sellainen mukamas ratkaisee?

• Tottamutta

Harva sellaista väittääkään. Elämästä kuitenkin puuttuu elämän tärkeimmät asiat, oma perhe lapsineen. Moni mies arvostaa tylsältä kuulostavaa perhe-elämää.
        Kyllä elämään saa mielekästä sisältöä varsinkin jollei ole puutetta rahasta. Köyhällä alkaa olla jo hankalaa.

• Elämäniloasaaolla

Koko elämä on yhtä matkaa ei se johonkin lukuun lopu. Katotaan sitten taivaanportilla kaduttiko joku juttu.

• jsladsdfjösadö

Monen toivo löytää enää siinä vaiheessa nainen taitaa olla rikastuminen ja jos joku yllättäen siinä vaiheessa ilmestyy kuvioihin niin mielessä on se, että miksi nyt kelpaisin, kun en ole koskaan aiemminkaan samoille naisille kelvannut. Eli paras vaihtoehto olisi siis rikastua ja ottaa joku uusi nuori tulokas, joka ei ole sitä sukupolvea, joka on aina antanut pakit. Ellei rikastu niin ymmärrän, että monilla miehillä on mielessä, että miksi minä nyt ottaisin ketään enää vanhempana, kun en koskaan aiemminkaan heille kelvannut. Jollei ole koskaan kelvannut oman ikäisilleen eikä itseään vanhemmille niin ymmärrän hyvin miehenä miesten ajatusjuoksua, että nuori kiinnostaa siinä vaiheessa tai sitten ollaan ilman ja törkeillään naisille. Nuoren ottaminen voi olla kostoa ja v*ttuiluakin niille naisille, jotka aina tuuppivat ja "sylkivät kasvoille". Samaa v*ttuilua voi olla sekin kun ne "pihit" miehet, jotka eivät avanneet lompakkoaan naisille apposen ammoilleen, vähän vanhemmilla päivillä ajelevat isoilla bemareillaan kohti auringonlaskua nirppanokkanaisten jäädessä tuijottelemaan ja haaveilemaan lompakosta. Näin se monella miehellä menee ja tulee menemään yhä useammilla miehillä. He sanovat, hei hei ja kaasu pohjaan!

• Harhaharri

On. Tarvitaan veronmaksajia maksamaan veronkiertäjien ja tukia nauttivien kustannukset.

• Wulwawa

Eihän elämässä ylipäätään ole mitään järkeä, on sitten kyse ihmisestä, tai jostain yksisoluisesta eliöstä.

Sinä ajattelet, että olemassaolon jatkuvuutesi on riippuvainen siitä, kuinka paljon olostasi nautit, ja että vain nuori nainen voi sinulle tuon nautinnon suoda. Et tosin ole yksin tuon ajatuslukkosi kanssa, ainakaan tällä palstalla. Vaikka vähän kyllä haiskahtaakin provokaatiolle koko aloitus.

Mutta se on se kaava, jonka vain sinä voit purkaa. Kyllähän täällä ihmiset voivat jakaa viisaitakin neuvoja, mutta jos ei ole valmis niitä sisäistämään, niin ei voi mitään. Ei siinä silloin auta pilleripurkit, eikä edes lämmin maito.

• kannattaaottaahuomioon

Sä oot saanu kokea nuoruuden rakkauden ja huuman seksikokeiluineen. Ne miehet, jotka eivät ole, haaveilevat siitä hautaan asti.

• Wulwawa
        kannattaaottaahuomioon kirjoitti:

Sä oot saanu kokea nuoruuden rakkauden ja huuman seksikokeiluineen. Ne miehet, jotka eivät ole, haaveilevat siitä hautaan asti.

Minusta nuoruus oli aika paskaa aikaa, kuitenkin.

• Taas minä välitä sinun pitää kitua niin kauan että näet elämän että tiedät varmasti ettet mitää menettänyt tai vienyt tuhansilta ihmisiltä mahdollisuutta naida sua

• Tasan tarkkaa eilen kuulin siskon pojan kärsivän naisista jotka juottaa väkisin ja käyttää hyväksi seksuaalisesti. Ettei nyt kuulosta että miehillä naisista puutetta on.

• valtakunta
        valtakunta kirjoitti:

Tasan tarkkaa eilen kuulin siskon pojan kärsivän naisista jotka juottaa väkisin ja käyttää hyväksi seksuaalisesti. Ettei nyt kuulosta että miehillä naisista puutetta on.

Se vielä oli hassua että se ei haluaisi juoda mutta naiset houkuttelee ja juottaa.

• Saan ihmetellä miten vielä tuommosia naisia kumpuaa

• Siinä saa ihmetellä mikä ihme niihin naisiin mennyt kiltti se on ja liian tossumainen.

• valtakunta kirjoitti:

Siinä saa ihmetellä mikä ihme niihin naisiin mennyt kiltti se on ja liian tossumainen.

Ei se mies ole kuin 25v

• Naisasialooser11

Mikäli sinkkuus johtuu HC-AT-miehuudesta niin ei ole mitään järkeä elää yli 35 vuotiaaksi, oikeastaan ei edes yli 25 vuotiaaksi, mutta moni tuossa iässä vielä elättelee turhaa toivoa naisen saamiseksi. 35 vuotiaana on jokaisen HC-AT-miehen kuitenkin pakko jo myöntää armoton tosiasia eli he eivät tule koskaan rumuutensa takia saamaan seksiä saati parisuhdetta. 45v naisettoman miehen pitäisi olla työntänyt onnellisesti koiranputkea jo vähintään viimeiset 10 vuotta.

Eli vastaus kysymykseesi on, että todellakin on paitsi parempi niin myös äärettömän paljon kunniakkaampaa, arvokkaampaa ja ihalitavampaa päättää itse oma lähtöpäivänsä. Joku tuolla sanoi, että yksinäistä luuseria muka ihaillaan kovana jätkänä kun eli elämänsä yksin ja muistellaan vielä sadan vuoden päästä. Häntä muistellaan korkeintaan säälien tai halveksuen. Sen sijaan miestä joka päättää kunniakkaasti päivänsä raa,alla, uniikilla ja näyttävällä tavalla ihaillaan oikeasti kovana jätkänä ja hänestä puhutaan vielä sadan vuoden päästä. Tiedän kokemuksesta, koska itsekin olen kuullut vuosikymmeniä sitten päivänsä päättäneistä miehistä puhuttavan ihailtavaan sävyyn. Siis minä joka en ollut edes syntynyt heidän tekonsa aikaan olen kuullut siitä ja heidän tarinaansa eteenpäin myös olen täällä kertonut, eli legenda elää eikä kuole koskaan,

Voidaankin sanoa, että mies joka suorittaa näyttävän itsemurhan, on saavuttanut kuolemattomuuden.

Ja jos kuvittelet, että seksittömyys ja yksinäisyys olisi pahin asia, jota rumuudesta johtuva HC-AT-miehuus aiheuttaa, kuten moni nuorempi HC-ATM kuvittelee, niin olet pahasti väärässä. Jos elämäsi on kurjaa nyt niin et pysty edes kuvittelemaan kuinka paljon kurjemmaksi se muuttuu vanhetessasi. Olet täysin yksin vanhuuden sairauksiesi kanssa, kukaan ei pidä puoliasi jos joudut hoitolaitokseen. Olet paitsi yksinäinen, kärsinyt seksittömyydestä koko ikäsi niin myös saat vanhuuden vaivat riesaksesi ja jos sinulla on nyt nuorena miespuolisia kavereita niin moni heistäkin on poistunut oman käden kautta tai kuollut sairauksiin, joten olet entistä enemmän yksin.

Ja muista, että turha kärsimys ei johda mihinkään muuhun kuin lisääntyvään samanlaiseen kärsimykseen. On olemassa kahdenlaista kärsimystä, sellaista joka johtaa parempaan eli fiksua kärsimystä ja sitten on myös turhaa kärsimystä jota HC-AT-miehen tilanne edustaa. Turhan kärsimyksen jatkaminen on yhtä fiksua kuin pakkasessa kärvistely kesä vaatteissa, siinä ei ole mitään ihalitavaa vaan se on yksinkertaisesti typerää ja kannattaa lopettaa. Parempiosaiset väittävät itsemurhaa pelkurin teoksi ja luovuttamiseksi mutta heillä itsellään ei ensinnäkään olisi munaa tappaa itseään edes siinä teoriassa että sen jälkeen heräisi heti henkiin, he aristelevat jo pelkkää kipua vaikka kuolemanpelko poistettaisiin. Toisekseen he eivät pitäisi pelkurina ihmistä joka ei siellä pakkasessa turhaan kärvistele.

Jos haluat lukea tarkemman itsemurhan pelkuruusargumentin kumoamisen kuin tuo referoimani, niin täältä löytyy täydellinen kirjoitus aiheesta

Eli suosittelen ehdottomasti ja täysin vilpittömästi kunniaksta lähtöä oman käden kautta ja muista, että jokainen joka vastustaa kaltaistesi itsemurhaa, tekee sen vain siksi koska he haluavat että on huonompia joihin tuntea ylemmyyttä. Koska ilman huonompia ei ole myöskään parempia.

Itsemurha on ihalitava ja kunniakas teko ja arvokas tapa lopettaa täysin turhat maalliset kärsimykset.

• höpöhöpö et osaa edes osaa perustella. Se menee näin sinä halut kaikki ikäisesi naiset sehän on selvä.

• .. Itsarissa ei ole mitään Ihailtavaa&Kunniakasta.. Itsensä vaaraan asettamisessa voi joissakin tapauksissa olla.. ;P

.. Ja näitä Nallin Perseilyjä&Outoiluja ei sitten kannata kenenkään tosissaan ottaa, jos nyt jollakin sattuu olemaan syystä tai toisesta Psyyke väärällä tolalla, niin jättäkää nää Nallin Agendat&Veisut huomioitta.. Sairaan Mielen Sairaita Tuotoksia, ei mitään muuta.. ;P

• Hennaaaas

Nainen ko se syy on elää. Voi pojat. Mulle ei oo mies ainakaan syy elää

• Anonyymi

Totta tuo. Ei paljonkaan järkeä. Biologisesti ihmisen elämä loppuu n. 50 -vuotiaana,
      sen jälkeen kaikki on länsimaista tekoelämää ja kaupallisen aivopesun tulostamaa ahneutta.

• Samaa mieltä. Kaikki on ohi 50v.

• Anonyymi

Mä oon miettinyt tuota jo nyt vaikka oon vasta 32.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7284
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3450
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      2496
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2392
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      130
      2303
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2199
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1913
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    Aihe