http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013120217782961_ul.shtml
Mutta kun suomalaisia kohdellaan kaltoin täällä ja tuolla maailmalla, rasismi-sanaa ei kuulu eikä näy.
Onko se siis niin, että valkoinen on parempi ihonväri, jota vastaan mikään teko ei voi olla rasistinen ?
Suomalaiset jakaa rahojaan turisteina ja hallitus kerää suomalaisilta veroja ja tekee leikkauksia muiden kansojen tähden.
Sitten vielä ääriliberaalit suomessa ja ruotsissa koittavat saada suomalaisista rasitista kuvaa maailmalle. Vihaksi pistelee perrrkeleen pirut.
Suomessa tätä kutsuttaisiin rasismiksi
18
125
Vastaukset
- h. s.
Eläkkeellä oleva suomalaispariskunta ryöstettiin väkivaltaisesti suomalaisten suosimassa Fuengirolassa Espanjan Aurinkorannikolla.
Eipä tuota kutsuta rasismiksi Suomessakaan. Ei ollut rodusta kiinni vaan rahasta. Tuota kutsuttaisiin törkeäksi ryöstöksi ja poliisitutkinnassa asuntoa myyneet henkilöt olisivat mukana epäilyn kohteena. - valkoapina
Näin on,
kun valkoiselle tekee väärin - se on oikein
mutta kun mustalta kieltää raiskaamisen - se on rasismia ja rikos.
Ettekö te jo ala uskomaan että maailma n päättäjät on aikeissa tuhota koko valkoinen rotu.
KKK on liika myöhäistä enää.
Jos et lisäänny mustan kanssa olet rasisti !
Me valkoiset olemme kansanmurhan kohteina- ¢
aivan kuin jossain talossa alettaisiin ruokkia hiiriä ja rottia kissan ruokakupilla ja kissaa kiellettäisiin tappamasta niitä. Kissa määrättäisiin jopa vartioimaan niitä, että saavat lisääntyä rauhassa.
- KKKKK
¢ kirjoitti:
aivan kuin jossain talossa alettaisiin ruokkia hiiriä ja rottia kissan ruokakupilla ja kissaa kiellettäisiin tappamasta niitä. Kissa määrättäisiin jopa vartioimaan niitä, että saavat lisääntyä rauhassa.
Jos Kissa on Karvinen niin noin voi todellakin käydä.
??????????
Nimimerkki KKK ja KKKK on jo varattu. Valitse toinen nimimerkki.
Etkö sinä oikeasti, Folio, näe asioita, joista näkee mikä on rasistisuutta, mikä ei?
Ei se todellakaan vain ole sitä, että joku kantis ryöstää ulkomailta tulleen? Rasismi on yksi motiivi ja se saattaa liittyä esim. juuri tuollaiseen ryöstöön - tai sittenei?
Et kai tosissasi väitä tuollaisesta uutisesta, jota ei edes ole tutkittu, että se olisi sitä tai tätä?
Ja vielä vertaa sitä johonkin esimerkiksi rikokseen, jonka selkesti on näytetty pohjautuvan rasistiselle motiiville?
Come on, Folio Mulder! Eihän keskustelusta rasismista tule yhtään mitään, jos iloisesti sekoitat kaikki mahdolliset joukot ja rikokset vain ilman tutkintaa sekaisin?!- ei pelle.
mooveri on jo varpaillaan puolustamassa rikollisia.
ei pelle. kirjoitti:
mooveri on jo varpaillaan puolustamassa rikollisia.
Luepa tuo "h. s." nimimerkin kirjoitus - jos et minun tekstiäni noteeraa.
- olet reissu
Mover kirjoitti:
Luepa tuo "h. s." nimimerkin kirjoitus - jos et minun tekstiäni noteeraa.
Katsos, kerrankin ymmärrät mitä h.s. sanoo!
olet reissu kirjoitti:
Katsos, kerrankin ymmärrät mitä h.s. sanoo!
Niin - ymmärrätkö sinä?
Ryöstö on ryöstö ja rasistinen ryöstö on rasistinen ryöstö?- olen racism
Mover kirjoitti:
Niin - ymmärrätkö sinä?
Ryöstö on ryöstö ja rasistinen ryöstö on rasistinen ryöstö?Jep. Ja jos ghetossa viitteiden uhreiksi valikoituvat suhteellisesti useammin valkoihoiset, on kyse rasismista, eiks je!
Kerran minulle muuten mustalainen voivotteli kuinka toiset mustalaiset olivat hänet ryöstäneet. Paljasti mielestäni hänen rasistisen asenteen, jonka mukaan siis juuri toisen mustalaisen ryöstäminen oli erityisen törkeää. Sanoin vaan, että tervetuloa kerrankin maistamaan valkolaisen osaa. - féféé
Mover kirjoitti:
Niin - ymmärrätkö sinä?
Ryöstö on ryöstö ja rasistinen ryöstö on rasistinen ryöstö?No mutta siitähän aloittaja just puhuu
SITÄ ME KAIKKI yritämme puhua sinulle - ettei se ole rasismia, mutta sinä vaan vaatimalla vaadit
että aina kun jotain ikävää tapahtuu mustille , niin valkoinen on taas hirvee RASSiSSTi
mutta heti kun se sama tapahtuu suomalaiselle , niin se nyt vaan on että voi voi huono tsägä.
Esim Tampereella paloi mamujen ravintola – heti oli SDPn Päivi Lipponen järjestämässä mielenosoitusta rasisteja vastaan … vaikka ravintolan poltti omistajat.
Näetkö aina kun mamuille tapahtuu jotain kurjaa niin
heti kukkahatut olette syyttämässä valkoisia lätsä-jusseja rasisteiksi ,
TE ette tarvi tutkimuksia
TEILLE riittää kun TE tiedätte että
valkoinen lätsä-jussi poltti sen ravintolan.
Seuraava suomalainen kun kärsii niin vaadimme mamuja pois Suomesta. olen racism kirjoitti:
Jep. Ja jos ghetossa viitteiden uhreiksi valikoituvat suhteellisesti useammin valkoihoiset, on kyse rasismista, eiks je!
Kerran minulle muuten mustalainen voivotteli kuinka toiset mustalaiset olivat hänet ryöstäneet. Paljasti mielestäni hänen rasistisen asenteen, jonka mukaan siis juuri toisen mustalaisen ryöstäminen oli erityisen törkeää. Sanoin vaan, että tervetuloa kerrankin maistamaan valkolaisen osaa.Jos on, niin on.
Oleellista on se, että rasismi on huono juttu.
Ok?féféé kirjoitti:
No mutta siitähän aloittaja just puhuu
SITÄ ME KAIKKI yritämme puhua sinulle - ettei se ole rasismia, mutta sinä vaan vaatimalla vaadit
että aina kun jotain ikävää tapahtuu mustille , niin valkoinen on taas hirvee RASSiSSTi
mutta heti kun se sama tapahtuu suomalaiselle , niin se nyt vaan on että voi voi huono tsägä.
Esim Tampereella paloi mamujen ravintola – heti oli SDPn Päivi Lipponen järjestämässä mielenosoitusta rasisteja vastaan … vaikka ravintolan poltti omistajat.
Näetkö aina kun mamuille tapahtuu jotain kurjaa niin
heti kukkahatut olette syyttämässä valkoisia lätsä-jusseja rasisteiksi ,
TE ette tarvi tutkimuksia
TEILLE riittää kun TE tiedätte että
valkoinen lätsä-jussi poltti sen ravintolan.
Seuraava suomalainen kun kärsii niin vaadimme mamuja pois Suomesta.Minä en syytä yhtäkään ihmistä rasistiksi, joka rasisti ei ole.
Rasismissa on oma logiiikkansa ja sitä esiintyy varmaan paitsi vähemmistöjä kohtaan ja niiden välillä - myös mahdollisesti enemmistöä kohtaan (mikä on sinänsä hieman absurdia).
Oleellista on - yksiselitteisesti - tuomita rasismi.
ok?- Oleellista on se
Mover kirjoitti:
Jos on, niin on.
Oleellista on se, että rasismi on huono juttu.
Ok?Miksi niitä rasisteja tuodaan tänne ryöstelemään?
- olin ryhmä
Mover kirjoitti:
Minä en syytä yhtäkään ihmistä rasistiksi, joka rasisti ei ole.
Rasismissa on oma logiiikkansa ja sitä esiintyy varmaan paitsi vähemmistöjä kohtaan ja niiden välillä - myös mahdollisesti enemmistöä kohtaan (mikä on sinänsä hieman absurdia).
ok?Sinusta apartheid oli siis EHKÄ ja ABSURDIA.
- valkoapina
Mover kirjoitti:
ok?osta uudet aivot! ei noilla tee mitään
Oleellista on se kirjoitti:
Miksi niitä rasisteja tuodaan tänne ryöstelemään?
Oleellista ennen kuin miettii mikä on oleellista, on määräittää sanat.
Mover kirjoitti:
ok?Mover 3.12.2013 20:58
3. täällä pitäisi puhua rasismista mutta Moverille ainoa tapa jutella rasismista on haukkua muita kirjoittajia rasisteiksi ja tehdä oikein mielipide listaa rasisteista.
Tästähän Täällä On Kyse, poistat tavalliset mielipiteet kun kerrotaan mikä on totuus, sinulle ne on rasismia, no siitähän meidän pitäisi puhua mutta sinä poistat sen. Kätevää, eikö?
En ymmärrä teidän Movereiden logiikkaa. Ei kai sen ole väliä.
En tiedä kai nuo ylikoulutetut menettää järkensä yrittäessään keksiä lisää suomalaisten tapoja rasismiksi.
Ylioppilaat vain kinkuttaa aikansa kuluksi kun ne luulee että nyt kaikki luulee olevansa rasisteja kun Mover niin sanoo.
En minä ainakaan luule olevani rasisti, vaikka mitkä Moverien epäpätevät perusteet rasismista täyttyisi.
Ainoa selkeä rasisti Täällä on Mover Ei kukaan muu!
4. En minäkään syytä yhtäkään ihmistä rasistiksi, joka rasisti ei ole.
En minäkään syytä yhtäkään ihmistä tyhmäksi , joka tyhmä ei ole.
En minäkään syytä yhtäkään ihmistä loiseksi , joka muita ime kuiviin, kuten afrikkalaiset imee Suomen valtion kassan ja talouden kuiviin. Minä vaan en sanoa sitä, sinä saat koska taas täälläkin foorumilla noudatetaan syrjiviä lakeja
5.
”myös mahdollisesti enemmistöä kohtaan (mikä on sinänsä hieman absurdia).”
Miten niin ? Teen tästä aloituksen kohta tulee….
että jos musta pelkää valkoista niin valkoinen on rasisti
ja jos valkoinen pelkää mustaa on valkoinen rasisti
Näettekö miten Moverilla on eri lait eri värisille ?
Kysy vaan Mover lisää minä kerron jahka ehdin !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306