Jos menee aamusta aikaisesta kuntosalille tekemään ensin kuntosalin puoleisen treenin (laitteet ja puntit) 40 min ja sitten vielä perään aerobisen treenin (1/2 tunnin poljenta tai fillarointi) niin pitäisikö mennä tyhjällä vatsalla? Jos jotain syö ennen lähtöä (1/2 tunnin matka salille) niin mitä kannattaisi syödä?
Mitä syötte ennen treeniaamua viimeisenä illalla ja mihin aikaan?
Vatsa tyhjänäkö
Kiitos vinkeistä
1
82
Vastaukset
- Hotjes
Itse en pysty tekemään mitään jos en syö aamulla. Vaikka monet on sitä mieltä ettei kannata syödä, mutta itsellä jäi pari kertaa treeni kesken kun tuli niin huono olo.
Syön yleensä aamulla puuroa tai muroja tai granolaa ja treeni aamuina yleensä kananmunia paistan lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896