Profiilin poistaminen ja vanhat keskustelut

Ei nolota, naurattaa

Poistin profiilini Suomi24-treffeistä löydettyäni suhteen, mutta mietin, jäivätkö aiemmat keskusteluni silti näkyviin eri ihmisten kanssa? Kun omassa viestikansiossani joskus luki jonkun kohdalla "profiili on piilotettu tai poistettu", niin jäivätköhän ne minunkin vanhat viestini muille? :)

14

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö tullut mieleen?

Niinhän sitä sanotaan, että jos nettiin laittaa kuvia tai tekstiä, ovat ne siellä ikuisesti. Mitään ei saa pois.

• ikuista

Profiilin poistaminen on eri asia, kuin nettijalanjäljen pyyhkiminen. Jälkimmäistä et yleensä voi tehdä.

• Unelmien Pokamies

2kk ne siellä näkyy ja maksaville käyttäjille kai näkyvät aina elleivät poista keskustelua.

• migguli30

Aika outoa ajatella että ne mihinkään häviäisi.

• Hei,

kysy asiaa Treffien asiakaspalvelusta jos haluat varmuuden asiaan http://treffit.suomi24.fi/site/help, ohjeessa ei tuohon oteta akntaa miten muiden postilaatikoissa oleville viesteille käy.

Meillä E-kontakti.fissä kun profiilin poistaa kokonaan, häipyvät myös kaikki viestit myös toisten postilaatikoista. Jos profiilin vain piilottaa, viestit säilyvät.

t: Heli E-kontakti.fistä
      www.e-kontakti.fi

• Anonyymi

Ihan paska sivu. Muuta kun rahaa kerää.

• Anonyymi

Tietääkseni kahden ihmisen viestit jotka vaihtavat keskenään niin muut ei niitä näe.

• Anonyymi

Miten pääsen kirjautumaan pois e kontaktista

• Anonyymi

Talmari eroaa teidän sivuilta. Jos nyt menis jakeluun. Ei kiinnosta. Ihan paska ja sivu.

• Anonyymi

Mulle atalvimari on turha laittaa mitään menee roskapostiin lukematta.

• Anonyymi

Ihan paska rahan keruu. 1vois poistaa koko paskan. Kaverin löytyy muutenkin.

• Anonyymi

Vaihdan sähköpostin ja puh numeron.

• Anonyymi

talvimari poistuu teidän sivuilta.

• Anonyymi

Just näin ihan paska ja humpuuki juttu. Ei voi kun nauraa niitten koko touhua. Haista koon vanhan vi....... N.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe