Poistin profiilini Suomi24-treffeistä löydettyäni suhteen, mutta mietin, jäivätkö aiemmat keskusteluni silti näkyviin eri ihmisten kanssa? Kun omassa viestikansiossani joskus luki jonkun kohdalla "profiili on piilotettu tai poistettu", niin jäivätköhän ne minunkin vanhat viestini muille? :)
Profiilin poistaminen ja vanhat keskustelut
14
2611
Vastaukset
- Eikö tullut mieleen?
Niinhän sitä sanotaan, että jos nettiin laittaa kuvia tai tekstiä, ovat ne siellä ikuisesti. Mitään ei saa pois.
- ikuista
Profiilin poistaminen on eri asia, kuin nettijalanjäljen pyyhkiminen. Jälkimmäistä et yleensä voi tehdä.
- Unelmien Pokamies
2kk ne siellä näkyy ja maksaville käyttäjille kai näkyvät aina elleivät poista keskustelua.
- migguli30
Aika outoa ajatella että ne mihinkään häviäisi.
Hei,
kysy asiaa Treffien asiakaspalvelusta jos haluat varmuuden asiaan http://treffit.suomi24.fi/site/help, ohjeessa ei tuohon oteta akntaa miten muiden postilaatikoissa oleville viesteille käy.
Meillä E-kontakti.fissä kun profiilin poistaa kokonaan, häipyvät myös kaikki viestit myös toisten postilaatikoista. Jos profiilin vain piilottaa, viestit säilyvät.
t: Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi- Anonyymi
Ihan paska sivu. Muuta kun rahaa kerää.
- Anonyymi
Tietääkseni kahden ihmisen viestit jotka vaihtavat keskenään niin muut ei niitä näe.
- Anonyymi
Miten pääsen kirjautumaan pois e kontaktista
- Anonyymi
Talmari eroaa teidän sivuilta. Jos nyt menis jakeluun. Ei kiinnosta. Ihan paska ja sivu.
- Anonyymi
Mulle atalvimari on turha laittaa mitään menee roskapostiin lukematta.
- Anonyymi
Ihan paska rahan keruu. 1vois poistaa koko paskan. Kaverin löytyy muutenkin.
- Anonyymi
Vaihdan sähköpostin ja puh numeron.
- Anonyymi
talvimari poistuu teidän sivuilta.
- Anonyymi
Just näin ihan paska ja humpuuki juttu. Ei voi kun nauraa niitten koko touhua. Haista koon vanhan vi....... N.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984