Merkki kirkon rappiotilasta

loppu on lähellä

11

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän nämä kirkon massakaste -vihkimis ja muut poskelleen menneet tilaisuudet ovat noloja kirkolle. Yksikin tilaisuus oli nukketeatteri joka peruttiin kun ei ketään kiinnostanut.

      • dfde

        Nukketeatteri vois kiinnostaakin, mutta ei Jeesus-nukketeatteri.

        Samaan sarjaa menee kuin Riihimäen, kirkkoministerin kotikaupungin, srk:n liukuhihnakastetilaisuus - kastettavia ilmaantui paikalle tasan nolla.


      • dfde kirjoitti:

        Nukketeatteri vois kiinnostaakin, mutta ei Jeesus-nukketeatteri.

        Samaan sarjaa menee kuin Riihimäen, kirkkoministerin kotikaupungin, srk:n liukuhihnakastetilaisuus - kastettavia ilmaantui paikalle tasan nolla.

        En ede muista, missa se nukketeatteri piti olla, mutta sekin peruttiin, kiinnostuksen puutteesta.


      • 14 + 10

        Antaa kirkon järjestää massatilaisuuksiaan, se vain laskee näiden rituaalien suosiota. Kirkon suurin hätä taitaa olla kasteiden suosion romahduksessa, viime vuonnakin lähti pari prosenttiyksikköä pois.


      • 777
        ikiateisti kirjoitti:

        En ede muista, missa se nukketeatteri piti olla, mutta sekin peruttiin, kiinnostuksen puutteesta.

        Kirkko ei järjestä "nukketeatteria", mutta yrittää kyllä pelastaa ihmisten sieluja.


      • 777 kirjoitti:

        Kirkko ei järjestä "nukketeatteria", mutta yrittää kyllä pelastaa ihmisten sieluja.

        Kirkko yritti kyllä järjestää nukketeatteria, mutta ketään ei tullut.


      • 9 + 10
        777 kirjoitti:

        Kirkko ei järjestä "nukketeatteria", mutta yrittää kyllä pelastaa ihmisten sieluja.

        Laita Googleen sanat seurakunta ja nukketeatteri, niin huomaat erehtyneesi pahemman kerran. Itse asiassa nukketeatteria on kirkoissa tarjolla niin paljon, että vaikuttaa tuo "sielujen pelastaminen" olla aika unohdettu juttu.


    • Jep... Toinen "lopunajan merkki" on julkkissaarnaajat. Tarja Halonen ja Jari Sarasvuo saivat pyllyjä penkkiin, mutta kun seuraavana pyhänä saarnastuolissa on vanha kunnon pastori puunaama, hän saakin saarnata seinille.

      Mitä seuraavaksi? Kaksi syntiä anteeksi yhden hinnalla? Vuosikertaviiniä ehtoollisella ja öylätin tilalla Big Mac raneilla?

      • selvät merkit

        Ja kun virret ei kansalle mene kaupaksi, niin lauletaan sitten Juisen lauluja. Ja kun tavallinen messu ei kelpaa, niin tyrkytetään sitten metallimessua.


      • 1 + 4

        Parin kuukauden päästä on talviolympialaiset. Kirkot voisivat virittää isot screenit alttareille, tarjoilla yleisölle kaljaa ja hodareita, hommata muutamat cheerleaderit pyllyä pyörittämään ja kutsua sitä urheilumessuksi. Kun urheilussa ei tapahtuisi mitään, pastorit voisivat lässyttää mielestään nerokkaita vertauskuvia urheilun raastavuuden ja Jeesuksen tarinan välillä. Kirkot olisivat kerrankin täynnä.


      • Kannatetaan!
        1 + 4 kirjoitti:

        Parin kuukauden päästä on talviolympialaiset. Kirkot voisivat virittää isot screenit alttareille, tarjoilla yleisölle kaljaa ja hodareita, hommata muutamat cheerleaderit pyllyä pyörittämään ja kutsua sitä urheilumessuksi. Kun urheilussa ei tapahtuisi mitään, pastorit voisivat lässyttää mielestään nerokkaita vertauskuvia urheilun raastavuuden ja Jeesuksen tarinan välillä. Kirkot olisivat kerrankin täynnä.

        Miksi ihmeessä kirkkohenkilöstö ei kykene moiseen luovaan työskentelyyn?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe