Nukan kerääntyminen pyllyvaon yläosaan

atm #5334

Kellään muulla tätä?

16

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PohPuhPih

Tuskin maltan odottaa vastauksia.

• Olet gay

Varma homoseksualismin merkki.

• Sanoisin, että tietosi on virheellinen.

Mullakin joskus kertyy vähän, enkä ole homo.

Sen sijaan napanöyhtää minulle ei tule.

• atm #5334
        stellaria81 kirjoitti:

Sanoisin, että tietosi on virheellinen.

Mullakin joskus kertyy vähän, enkä ole homo.

Sen sijaan napanöyhtää minulle ei tule.

Nyt meillä on niin paljon yhteistä, että pitäisi varmaan ruveta seurustelemaan?

• atm #5334 kirjoitti:

Nyt meillä on niin paljon yhteistä, että pitäisi varmaan ruveta seurustelemaan?

Kyllä kyllä, Match made in heaven. :D

• atm #5334
        stellaria81 kirjoitti:

Kyllä kyllä, Match made in heaven. :D

Jos olet syntynyt 81, niin olemme myös saman ikäisiä. Minusta olisi romanttista siivota sinulta tuo nukka pois. Mies tietysti hoitaa oman nukkansa itse pois, joten en antaisi sinun koskea minun nukkaani, paitsi ehkä jouluna.

• .......
        atm #5334 kirjoitti:

Jos olet syntynyt 81, niin olemme myös saman ikäisiä. Minusta olisi romanttista siivota sinulta tuo nukka pois. Mies tietysti hoitaa oman nukkansa itse pois, joten en antaisi sinun koskea minun nukkaani, paitsi ehkä jouluna.

Olet aika vonkaaja, kun ei satanististististi antanut, niin siirryit seuraavaan.

• Aina pitää
        ....... kirjoitti:

Olet aika vonkaaja, kun ei satanististististi antanut, niin siirryit seuraavaan.

yrittää

• atm #5334
        ....... kirjoitti:

Eikös miehen pidä kokeilla ainakin sataa naista, että pääsee yksille treffeille?

• Kohta kalju kräkki

Ei. Mutta kakkakikkareet kyllä takertuvat pyllykarvoihin ja kovettuvat ja niitä on tuskallista repiä irti, kun lähtee karvat mukana.

• fdghhrth

Tuon ongelman estämiseksi, minä ajelen joskus partakoneellani kaikki pyllykarvat pois.

• Tosi mies
        fdghhrth kirjoitti:

Tuon ongelman estämiseksi, minä ajelen joskus partakoneellani kaikki pyllykarvat pois.

Niin minäkin ja pesemättä konetta jatkan huoletta partani ajelua. Ex-vaimoni aina kehui partaveteni tuoksua, vaikken koskaan ole käyttänyt partavettä enkä muitakaan hajusteita.

• cvxcvb

homo

• Itse olet

Haista paska!

• ............

Käytä vähemmän nukkaantuvia kalsareita ja heitä ne isoisältä perityt villahousut kierrätykseen.

• Sum täytyy pyytää

joku nainen nuolemaan sun pyllyvakosi puhtaaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3032
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2651
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2604
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      105
      2304
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      50
      2136
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1903
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1418
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1248
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe