McDonals meni poikottiin

Pettynyt Mc

Tilasin hampurilaisen ilman sipulia. Kaveri tilasi normi hampurilaisen, jota ei ollut valmiina. Minä sain kuitin, jolla noutaa hampurilainen tiskiltä ja kaverille tuotiin pöytään. Viimeinen asiointi McDonaldsissa osaltani.

6

231

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • McKyykky

Oikein sulle.
      Tilaa listalta, niin saat palvelua. Nipota, niin juokset.

• Self services

Maailmalla on jo paljon systeemetiä, missä mäkkärin annokset tilataan aulasta päätteeltä ja maksat kortilla sekä saat kuitin millä haet itse evääsi tiskiltä...

• MC toimi oikein

Täysin oikein toimittu. Erikoistilaus noudettava - aivan niin kuin pitääkin. Ne jotka tilaavat normaaleja tuotteita saavat ne heti tai tuodaan pöytään - ei ole vaaraa, että sotkeutuisivat muihin tilauksiin.

Täysin oikein tehty - pidä sinä poikottisi, saatat olla aika yksin.

• MC toimi väärin.

Millä perusteella "Täysin oikein toimittu" ?

Et se sinä ole, eikä ole mäkkärikään joka määrittelee milloin on oikein toimittu. Mäkkärissä voi olla johtoryhmän määrittelemä yleinen toimintatapa tälläisiin tilanteisiin, mutta ei nekään määrittele mikä on oikein ja mikä väärin.

Minä sanon että MC toimi täysin väärin. Tasa-arvon takia myös erikoistilaukset pitää kyetä toimittamaan pöytään, ehkä MC:n siis pitäisi palkata myös ihmisiä joiden ÄO on suurempi kun kengännumero.

Hesestä ainakin saa myös ne erikoistilaukset pöytään kannettuna ilman vaaraa että sotkeutuisivat muihin tilauksin.

• tapes

Nämä ihmisten vastaukset aloittajan kommenttiin ovat hyvä esimerkki suomalaisten negatiivisesta luonteenlaadusta.
      Huono palvelu hyväksytään ja sitä arvostelevaa moititaan. Itse asiassa moni tuntuu olevan iloinen siitä, että toinen on joutunut kärsimään huonosta palvelusta.

Ei ole ihme, että näillä eväillä ei Suomeen ole syntynyt luontevaa palvelukulttuuria.

• Martta2013

Täyttä sontaa Mcdonaldsin ja Hesen ruuat, miksi yleensä menit sinne?
      Syökää salaattipitoisempaa terveellistä ruokaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      297
      1213
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      306
      1133
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      948
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      904
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      109
      725
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      574
    Aihe