Olitko se sinä

4+6

Kuka oli eilen Tampereella pilaamassa meidän itsenäisyyspäivän vieton ja haukkumassa veteraanien uhrautimista Tampere Saintsin pelipaita päällä. Tuli kivaa julkisuutta lajille. Uskoisin suurimman osan meistä olevan isänmaallisia ja kunniallisia urheilevia suoamalaisia.
Kiitos sinulle idiootille pelipaidan päälle laittamisesta tekis mieli kunnolla möyhyttää sua. ehkä kesällä sitten kentällä.
Kiitos sinulle itsenäisyyspäivän pilaamisesta ja lajin lokaamisesta.

19

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lynkkausryhmääkasaamassa

      Toivon todella että saints pitää huolen ettei kyseinen pelaaja koskaan enää esiinny saintsin paidassa, sekä ilmoittaa henkilön nimen jotta muut seurat osaavat vältellä kaveria.

      • Häyhä footbal

        Se olisi vain kohtuus


    • 4+4

      Kaverin tiedot kyllä julkiseen jakoon ja kilpailukielota perään. Kai joku pykälää se rikkos tollasella käytöksellä. Nyt liitolla tilaisuus näyttää että ajaa meidän harrastajien etuja.

      • 9+4

        Jos liiton säännöt tätä mitenkään kiellä, niin ainakin kaikissa seuroissa, minkä kanssa olen tekemisissä ollut, on edustusasussa perseily ankarasti kielletty. Hienoa toimintaa Saintsin apinalta. Hävettääkö edes?


      • 14+7

        Vaikka kuinka kovia jätkiä onkin liitossa töissä niin tuskin ne pystyvät sentään ihmisten vapaa-ajan käyttäytymisene puuttumaan.


      • ahqkwvwv
        14+7 kirjoitti:

        Vaikka kuinka kovia jätkiä onkin liitossa töissä niin tuskin ne pystyvät sentään ihmisten vapaa-ajan käyttäytymisene puuttumaan.

        Pystyy lätkäsemään ko. Herralle elinikäisen kiellon kaikkiin sajl:n alaisiin tapahtumiin.


    • 4+24

      Ei varmastikaan pysty puuttumaan mutta tärkeintä on että voidaan langettaa sanktioita vapaa-ajan käyttäytymisestä jolloin annetaan signaali mikä on sopivaa käytöstä pelaajalle ja mikä ei. Jos kyseessä olisi ollut Tapparan pelaaja olisi sopimus varmaan purettu samantien.

      • 3+3

        Tää laji olis kuollu jo sukupuuttoon jos jokaisesta vapaa-ajalla tunaroinnista olisi ruvettu rankomaan.


    • 6+6

      Mutta nyt on kyseessä itsenäisyyspäivän juhlan pilaaminen ei mikään perinteinen viikonloppu ränni.
      Vaadin nimeä julki ja elinikäistä kilpailukieltoa

    • lersin senu

      minä me olin suomalaisuus on perseestä savolaisuus kunniaan...ps hakaan lapsia naisia ja hevosia mutta en pärjäöä kentällä

    • haamunmetsästäjä

      Moi sinä köyhä ghosthuntersin pelaaja, jolla ei ollu rahaa mennä tampereelle rähiseen!

    • tampere1

      onko mitään todistusaineistoo tästä saints paitasesta sankarista? taidat olla vaan nokialainen, jota kyrsii karvas tappio saintsille viime elokuussa. osuko oikeeseen?

      • Napakymppi

        :D

        Osu ja uppos?


    • Intteri

      Vituttaaks Winter 2 viime kauden tappioo saintsille?

    • pel1

      vitun urpot eikait sillä nyt mitää väliä oo vaikka se ukko olis inarista jos sillä on saintsin paita päällä nii se silti edusti sillä paidalla jefua eikä itseään???

      jos saadaa ukki kiinni nii saunan taakse ja kaverit mukaan

    • 3+4

      missä voi ilmoittautua
      lynkkaamassa eka lynkkaamassa vika

    • 2+12

      Millä numerolla kyseinen herrasmies liikkui? Suomessa kun ei fanipaitakulttuuria juurikaan ole, niin nimi löytynee rosterista.

    • dgjndefgmdfm

      Huhut kertovat että myös Timo Jutila oli ollut paikalla riehumassa.

    • 19+2

      Kuka on Jutila? neverhöörd!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe