Millaista on hyvä elämä ?
Oletko tyytyväinen elämääsi ?
7
127
Vastaukset
Vähän semmottine olo ku flunssasta parannuttua. Mutta se pitää huomata ja iloita siitä.
- Jokainenhan tekee
omasta elämästään itsensä näköisen ja makuisen tien kulkea, joten ei valittamista.
Se on suuri taito jos on tyytyväinen elämäänsä :) Itse olen aika tyytyväinen, ei nuha tai pienet vaivat tyytyväisyyttäni pois vie...
Positiiviset ajatukset...niin elämäkin tuntuu positiiviselta ja on tyytyväinen.- Dyydyväinen mies.
Monityydyttämättömiä harmitushappoja ilmenee lievästi aika ajoin.
Mutta kokonaisuutena olen elämääni erittäinkin tyytyväinen.
Ellen olisi, en vastaisi.
Hyvä elämä on sellaista, että antaa (naiset) enemmän kuin ottaa :) (*vitsi*)
Mutta vitsi pois ja toden totta kun antaa myös saa, ainakin hyvän mielen vaikka ei saisikaan vastapalvelua. no just nyt en ole tyytyväinen kun joulu lähestyy ja pitäisi ehtiä tehdä kaikenlaista, ja sukulaiset järjestävät joka viikonlopulle jotain ylimääräistä ohjelmaa ja niihin kuluu kallista aikaa ,. luulen että stressi helpottaa vasta joulusaunassa ,.
Kaikkiseltaan on oltava tyytyväinen, vaikka jälkipelinä aatellen monta asiaa olisi elämässä voinut tehdä paremminkin. Ja kukin hetki elämässä on sen hetkistä elämän parasta aikaa.
- Hyvä elämä, hmm?
Tasan sellaista jossa ei tarvitse pelata jälkipeliä yhtään erää.
Voi suksia eteenpäin vauhdin hiljetessäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416