Koiralle hoitopaikka?

Piia75-

Hei! Onko kellään ollut koira hoidossa Kiepissä tai Kanervametsässä? Kumpi paikka olisi parempi, tarvitsisin koiralle hoitopaikan pariksi viikoksi. Kokemuksia kellään?

22

1802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emäntien hoitaja

Ei oo kokemusta muustakuin emäntien hoitopaikan ylläpidosta. Koiran emännälle olis hoitopaikka pariksi viikoksi, jos on tarvetta. Maksu ihan kvisalla

• ...

Asiallisia kommentteja kiitos!

• koiranhoitaja

Hei, millainen koira sulla olisi hoidettavana? Jos on pieni tai keskikokoinen niin olisin kiinnostunut ottamaan koiran hoitoon. Ollaan ottamassa koiraa itselle ja tällainen hoitokoira olisi oivaa lisäoppia. Kokemusta hoitokoirista on.

• Onnea uralle

Omilla koirilla hankitaan kokemus hoitaa toisten koiria. Näin se vaan menee. Toisten koirat ei ole harjoituskappaleita.

Enkä nyt sano tätä herne nenässä, enkä loukatakseni. Omaa koiraani en antaisi koirattomalle hoitoon, (kuin valvotusti) en vaikka koirani on erittäin hyvätapainen ja helppo (minulle, -sinulle ei olisi)

• Canis lupus

Meidän tolleri on ollut kummassakin mainitsemassasi paikassa ja hyvin on viihtynyt. Siis molemmat paikat hyviä ja luotettavia. Louen Hurttahotellissa tollerimme viihtyy parhaiten, menee kuin kotiinsa!

• on kokemusta

Ei kannata viiä kanervametsään. Hirveä se nainen anteeksi nyt vain. Paitsi jos haluaa kuunnella naisen valitusta asiakkaista ja siitä ettei hänellä kiinnosta mikään. Oli myös todella vihainen ja katkeran oloinen...ja minä kun kävin siellä vain koirani siistimässä. Toiste en mee. On varmaan parempiaki paikkoja.

• Koirallinen

Paras kaikista oman kokemusen mukaan Koijari. Voin todellakin suositella sitä, olen ollut erittäin tyytyväinen. :)

• kanin omistaja

Ei valitettavasti kokemusta koirista mutta kahta kaniani olen kiepissä pitänyt pari kertaa vuodessa 2-3 viikkoa ulkomaanmatkojen aikana. Vain positiivisia kokemuksia itsellä

• Latu on sitä varten

Kyllä mie voin ottaa koiran hoitooni Nestorille seuraksi kävelemhän ja paskomhan kaikki yhessä hihtolavulle. Enkä peri paljoa. Safkat riittää.
      Molen luontainen ihmis- ja eläinpsykologi. Koirat tykkää minusta.

• heti muurolaan

Taidat olla psykopaatti,mene hoitoon.

• Muurolako oi oi voi
        heti muurolaan kirjoitti:

Onkhan sielä muurolassa lastulevyä sitte? Mihin se Nestori sitte panhan? Huoliikhan net sinne tejän muurolhan? Siehen sen tiijät ko sulla on sieltä sitä kokemusta nuinki palio. Lääkityskö on ja pois takkailusta kotona? Vai muurolassako saa tekstittää?

Olen huolissani Nestorista. Kyllä sinne muurolhan muuten vois lähtiä. Ehtona että sielä on sitä lastulevyä että saa tehhä siitä net kengät ettei latu mene pilalle.
        Lastulevystähän saa kato semmoset tasapohojaset kengät niin latu kato ei mene koloille kato.

• voi,voi

Taas tämä kehitysvammanen ,eikös sen pitäis olla hoidossa telkien takana.

• Pahansuopaisuus out
        voi,voi kirjoitti:

Taas tämä kehitysvammanen ,eikös sen pitäis olla hoidossa telkien takana.

Kyllä minusta te hyvä "voi voi" vaikutatte enemmän kehitysvammaiselta.
        Teillä on pahaolo kaikesta päätellen. puratte sen sitten tänne sen katkeran kalkkinne viattomiin.

• Namman Jouni

Mie oon lähössä Lapin kansan lukijamatkalle ja emäntä pitäs laittaa viikoksi hoitoon. Viime kerralla emäntä oli Jaatilan hurttahilttonissa, mutta pirun kallis paikka.

onko kelhään kokemusta Palojärven koiratarhadta?

• Raitapaita

Koijarissa oli minun tyttöni, joka erittäin harvoin muilla hoidossa-eli en siis kovin hevillä luota-laita hoitoon muille. Koijariin vein ekaa kertaa, kun muualla oli täyttä. Tästä lähin vien aina! Pärjäsivät minun eroahdistus lellikkini kanssa vallan mainiosti- aivan ihana paikka. Omistajat rehellisiä puheissaan ja eläimen pidossa.

• Kairan Urpå

Vihtavuoren kenneli se on paras paikka. Sinne sopeutuu kaikki lemmikit ja myös kurpahtaneet emännät.

• suosittelen

Koijariin ehdottomasti!

• Muistutus. Laiton

heti muurolaan
      27.12.2013 08:26
      -12
      Sulje

KANNATTAA lukea säännöt ennenkuin tänne suoltaa pahansuopaisia suorastaan rikollisia viestejään. Ne löytyy kyllä kun viitsii hakea.

• Pitää harkita mitä..

Saattaa se tulla käsky kuulusteluunkin poliisilaitokselle.

• 123kuusi
        Pitää harkita mitä.. kirjoitti:

Saattaa se tulla käsky kuulusteluunkin poliisilaitokselle.

Täällä suomi24:ssa on kyllä ihme porukkaa, asiallisiin kysymyksiin ei vastata. Täällä on varmaan muutama tyyppi, jotka käy pilaamassa päivätyökseen kaikki viestiketjut. Löytyyköhän yhtää ketjua ainakaan Rovaniemi-osiossa, jossa ei olisi näitä asiattomia viestejä.

Kannattaisi varmaan teidän tehdä ihan oma ketju, jossa vinoilette toisillennne ja kirjoittelette typeryyksiänne

• perhosrotuinen
        123kuusi kirjoitti:

Täällä suomi24:ssa on kyllä ihme porukkaa, asiallisiin kysymyksiin ei vastata. Täällä on varmaan muutama tyyppi, jotka käy pilaamassa päivätyökseen kaikki viestiketjut. Löytyyköhän yhtää ketjua ainakaan Rovaniemi-osiossa, jossa ei olisi näitä asiattomia viestejä.

Kannattaisi varmaan teidän tehdä ihan oma ketju, jossa vinoilette toisillennne ja kirjoittelette typeryyksiänne

Molemmat hyviä !

• ???

entäpä, jos keskusteltaisiin ihmisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6269
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1826
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1708
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1690
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1470
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe