...kerättyä rohkeuteni ja pyydettyä ihastustani treffeille. Voi sitä riemua, kun tasokas sinkkumies saa naisseuraa. WRONG! PAKIT TULI. Tämä tapahtui viime viikon perjantaina, joten nyt olen jo toipunut tapahtuneesta sen verran, että voin jakaa riemuani.
Saldoni vuodelta 2013 näyttää taas tänäkin vuonna voittamattomalta: 100 % aloitteistani on päättynyt pakkeihin. Olen ollut treffeillä nolla kertaa.
Mites muilla AT-miehillä? Saletisti natsaa, vai natsaako?
SAIN VIIMEINKIN...
41
459
Vastaukset
- mies32
Etpä taida olla kovinkaan tasokas.
- nöösi_poika
Riippuu tasokkaan määritelmästä. Tietyillä kriteerein tarkasteltuna olen kiistatta tasokas mies.
- Ciccisziccic
Jotkut ovat ylitasokkaita :)
- nöösi_poika
Ciccisziccic kirjoitti:
Jotkut ovat ylitasokkaita :)
Niin totta :D
- Citynainen
Älä välitä nöösi_poika. En ole ollut treffeillä koko vuonna vaikka säpinää on ollut.
Olen nainen mutta silti, säälikää;D- nöösi_poika
Miten voi olla säpinää ilman treffipyyntöjä? Ensitreffeistähän homma alkaa.
- Suoraan säpinään
nöösi_poika kirjoitti:
Menevät naiset ja menevät miehet skippaa treffit ja aloittaa suoraan säpinästä.
- Citynainen
nöösi_poika kirjoitti:
Hmm. Ei se kyllä niin ole että ensitreffeistä homma alkaa. Moni tarina voi syntyä jo ennen mitään treffejä ja jatkua omalla painolla käymättä kertaakaan treffeillä. Suhde voi myös loppua ennen treffejä. Enkä nyt puhu mistään yhden yön jutuista pelkästään.
- nöösi_poika
Suoraan säpinään kirjoitti:
Menevät naiset ja menevät miehet skippaa treffit ja aloittaa suoraan säpinästä.
Näissä ympyröissä tunnen itseni kivikautiseksi fossiiliksi. Pistän parastani, mutta lopputuloksena koko homma kaatuu reisille kerta toisensa jälkeen.
- m27.
0 treffiä 27-vuoden aikana itsellä joten et ole ainut.
- mies 86
No oma ihastuksenihan alkoi välttelemään minua sen jälkeen kun tajusi minun olevan hänestä kiinnostunut. Toisaalta en voi ainakaan siitä itseäni syyttää ettenkö olisi uskaltanut häntä yrittää lähestyä.
- Ikisinkku M
Haha, menit sitten häpäisemään itsesi, siitäs sait, kyllä edistykselliset nykynaiset osaa tulla itse pyytämään jos panorinkeliinsä lisäjäseniä tarvitsevat.
Hiljaista on ollut viimeaikoina mutta pakkeja 0 ja siinä pysyy lukemat kun ei ala kerjäämään suotta.- Kympin Nainen
Hehe, olin siis oikeassa kun arvelin, että halusit pelinaisen (Nörtti_N:n) panorinkiin :)
Mutta ai niin, hänhän paljastui homoksi, o-ou.. - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Hehe, olin siis oikeassa kun arvelin, että halusit pelinaisen (Nörtti_N:n) panorinkiin :)
Mutta ai niin, hänhän paljastui homoksi, o-ou..Minähn muistaakseni jo silloin totesin ettei voisi vähempää kiinnostaa, no se homo tosiaan kiinnostaa vielä vähemmän mutta ei ylipanoisessa jakarinaisessakaan ole yhtään mitään tavoiteltavaa. Jos et ole kirjoutuksistani jo osannut tulkita niin minä tahdon aina myös ne tunteet edes jollain tasolla mukaan punkkaan jos sille tielle lähdetään:)
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Minähn muistaakseni jo silloin totesin ettei voisi vähempää kiinnostaa, no se homo tosiaan kiinnostaa vielä vähemmän mutta ei ylipanoisessa jakarinaisessakaan ole yhtään mitään tavoiteltavaa. Jos et ole kirjoutuksistani jo osannut tulkita niin minä tahdon aina myös ne tunteet edes jollain tasolla mukaan punkkaan jos sille tielle lähdetään:)
Niinhän sinä kerrot (enemmän itsellesi kuin meille muille?), mutta alitajuntasi viestittää muuta, esim.:
"...kyllä edistykselliset nykynaiset osaa tulla itse pyytämään jos panorinkeliinsä lisäjäseniä tarvitsevat"
Niin, ja mites se kotiovelle ilmaantuva tuntematon nainen? Niin, no, tokihan siinä jonkinlaisten tunteiden heräämisestä on kyse... :) - Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Niinhän sinä kerrot (enemmän itsellesi kuin meille muille?), mutta alitajuntasi viestittää muuta, esim.:
"...kyllä edistykselliset nykynaiset osaa tulla itse pyytämään jos panorinkeliinsä lisäjäseniä tarvitsevat"
Niin, ja mites se kotiovelle ilmaantuva tuntematon nainen? Niin, no, tokihan siinä jonkinlaisten tunteiden heräämisestä on kyse... :)Niinm tuo nyt oli vaan moraalinen heitto ja kyllä se asian niin onkin, ainakin minulle on joskus varatut naiset tulleet vihjailemaan aika suoraankin, todella nautinnollista on antaa pakit sellaisille pettäville jakarinaisille :D
No sehän nyt oli vaan siihen ketjuun keksitty fantasia ja jos fantasiaani vastaava nainen oven taakse tulisi hän olisi ilman muuta kaikkea muuta kuin moraaliton jakari ja muutenkin niin harvinainen ilmestys ettei niitä vastaan tule koskaan eikä missään. Ehkä siinä oli jotain elementtiä todellisuudessakin elävästä ihmisestä mutta sen voin kyllä vakuuttaa että mistään moraalittomasta jakarinaisesta en alkaisi fantasioimaan vaikka kuinka pitkään olisin puutteessa :) - Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Niinm tuo nyt oli vaan moraalinen heitto ja kyllä se asian niin onkin, ainakin minulle on joskus varatut naiset tulleet vihjailemaan aika suoraankin, todella nautinnollista on antaa pakit sellaisille pettäville jakarinaisille :D
No sehän nyt oli vaan siihen ketjuun keksitty fantasia ja jos fantasiaani vastaava nainen oven taakse tulisi hän olisi ilman muuta kaikkea muuta kuin moraaliton jakari ja muutenkin niin harvinainen ilmestys ettei niitä vastaan tule koskaan eikä missään. Ehkä siinä oli jotain elementtiä todellisuudessakin elävästä ihmisestä mutta sen voin kyllä vakuuttaa että mistään moraalittomasta jakarinaisesta en alkaisi fantasioimaan vaikka kuinka pitkään olisin puutteessa :)Hyvä että selvensit asian. Aloin jo olla huolissani moraalisi puolesta :)
- Boat Glory
Ei tämä homma itsesäälillä voitoksi käänny. Jos sinkku naisella ei ole treffejä mutta on "säpinöitä" niin on syytä hyvinkin olettaa tämän kuuluvan panorinkeliin.
Suosittelen jouluristeilyä. - pakit ja muusi
En olekaan tehnyt yhtäkään aloitetta tänä vuonna. Pitää varmaan koettaa ainakin yhdet pakit ottaa ennen vuodenvaihdetta, ettei mene ihan hukkaan koko vuosi.
- nöösi_poika
Antaa palaa! Pari viikkoa aikaa epäonnistua. Enjoy the jolly and happy time of the year!
- Surkea ätmi
Olen kohta 25-vuotias mies enkä ole varsinaisesti tehnyt ainuttakaan aloitetta elämäni aikana. No ehkä yhden aivan kamalassa kännissä ja sekin meni pahasti pieleen. Kukapa nainen tällaiselle luuserille pillua antais kun huono itsetunto näkyy varmaan kilometrien päähän. Niin että tässä on kohta mennyt elämästä vähintäänkin 9 vuotta ellei sitä pidempikin aika hukkaan kun ei ole uskaltanut edes yrittää.
- masentavaa luettavaa
Surkea ätmi kirjoitti:
Olen kohta 25-vuotias mies enkä ole varsinaisesti tehnyt ainuttakaan aloitetta elämäni aikana. No ehkä yhden aivan kamalassa kännissä ja sekin meni pahasti pieleen. Kukapa nainen tällaiselle luuserille pillua antais kun huono itsetunto näkyy varmaan kilometrien päähän. Niin että tässä on kohta mennyt elämästä vähintäänkin 9 vuotta ellei sitä pidempikin aika hukkaan kun ei ole uskaltanut edes yrittää.
Oi voi. Kyllä nyt on kamalaa. Valitat sitä ettet ole pistänyt tikkua ristiin asian hyväksi ja nyt ei ole naista. Kännissäkin olet törttöillyt ja kaikkea. Mene ja pokaa joku susiruma ravunsyötiksi kelpaava akanroikale ja se on siinä. Tai mene hakemaan joku thaikku tai filsu. Mikä on niin vaikeaa.
- nöösi_poika
masentavaa luettavaa kirjoitti:
Oi voi. Kyllä nyt on kamalaa. Valitat sitä ettet ole pistänyt tikkua ristiin asian hyväksi ja nyt ei ole naista. Kännissäkin olet törttöillyt ja kaikkea. Mene ja pokaa joku susiruma ravunsyötiksi kelpaava akanroikale ja se on siinä. Tai mene hakemaan joku thaikku tai filsu. Mikä on niin vaikeaa.
Ehkä ätmillä on tasokas suominainen hakusessa.
Olen varmaan jo asialla aiemmin tänä vuonna leveillyt, mutta olen ollut peräti kaksilla nettitreffeillä tänä vuonna. Toisella kertaa aloitteen teki nainen, toisella kertaa minä -- ja kumpikin olivat minusta varsin kivoja naisia, eikä moniongelmaisia tapauksia, jotka eivät pystyneet korvaamaan vaikeaa persoonaansa ulkonäöllä.
Tietysti kaikilla kerroilla juttu päättyi ensitreffeihin, epäilemättä sen vuoksi, etten minä pystynyt korvaamaan persoonaani ja "supliikkia" edes ulkonäöllä. Siltikin on ihmeteltävä, miten paljon valoisampi tämä vuosi oli nettitreffien suhteen. Tuntuu silti, että näiden kahden kerran jälkeen nettitreffipotti on taas tyhjennetty, eli ehkä 2014 on sitten vuorostaan sellainen vuosi, että löydän itseni tilanteesta, jossa humalainen nainen suutelee minua, mistä taas ei kuitenkaan seuraa mitään... paitsi ehkä joku ahdistelusyytös, kun nainen humalasta toettuaan tajuaa virheensä, joskin edellistäkään kutsua oikeuden eteen ei ole vielä kuulunut, kummallista.- ätmi
En ole vuosikausiin edes yrittänyt päästä treffeille. Kun ei nuorempanakaan kelvannut, niin vielä vähemmän nykyään.
- atm. espoo
Olenm komea hyvärunkoinen mies ja en ole ikinä päässyt treffeille. Oon minä jotain 50 naista pyytänyt mutta saldo on nolla.
- Citynainen
Ai tältäkö se tuntuu kun haluaa näyttää että kyllä minäkin.. Näyttämisen halu vie eteenpäin ja tuo tuloksia. Kukkoilu.
- Sinkkunainen
Myöhäissynnynnäinen opettelee tavoille niin sitten menestyy..
Nollaa näyttää vuoden treffisaldo. Tosin en ole ketään yrittänytkään. Viime vuonna olin kuitenkn kolmilla treffeillä yhden naisen kanssa.
Yksi netti juttu on päällä (naisen aloitteesta!), mutta ei siitä taida tulla mitään.- ikisinkkun
Nollaa tämäkin vuosi :)
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, ensi vodesta tulee täsmälleen samanlainen kuin edelliset :) - -Atm-
Eipä siis ole taaskaan uudessa vuodessa mitään odottamisen arvoista. Vielä vuosi sitten tein sen virheen että erehdyin odottamaan tulevaa vuotta toiveikkain mielin. Ei se optimismi kannata, ainakaan näissä asioissa.
- Ei hääviltä näytä
Juu. Kyllä nämä vuodet alkavat olemaan masentavan mustia kopioita toisistaan. Eipä tässä enää jaksa edes uskoa parempaan uuteen vuoteen, kun joka vuosi on samanlaista sontaa.
Ainoa ero on se, että vuosi vuodelta tuntuu houkuttelevammalta vetää itsensä jojoon ja lopettaa yksin riutuminen.
- HyväErkki3
Onnittelut nöösipojalle! Yrittämisestä saat kymmenen pistettä! Jos olisit jättänyt yrittämättä, niin haaveilisit tytöstä edelleen ja pari vuotta eteenpäin.
Eräs ammattipokaaja muuten sanoi kerran että 10 prosentin onnistuminen on upea saavutus, eli että jos joka kymmenes aloite johtaisi seksiin. Taitaapa vain olla niin, että niillä joilla monet tällä palstalla sanovat olevat "tasoa" niin todellisuudessa niillä on vain enemmän harjoitusta takana.
Tosiaan täysi tunnustus tuosta lähestymisestä sinulle nöösipoika. Lähesty seuraavan viikon aikana viittä naista! Huomatkaa että jos tuo 10 prosentin kaveri lähestyisi yhtä naista vuodessa, keskimääräimen odotusaika olisi 10 vuotta =)
Neuvoni teille: Arvostakaa itseänne ja sietäkää pettymyksiä.
Arvostamalla itseänne teette aloitteella naiselle mahdollisuuden tutustua johonkin arvokkaaseen, ja dynamiikan pitäisi olla juuri näin päin lähestymisessä!- nöösi_poika
Nyt jäin vain miettimään sitä, mietinkö aloitteen tekoa liian kauan? Olisiko pitänyt toimia nopeammin? Olisiko nainen ollutkin vapaa ja halukas treffeille vaikkapa kuukausi sitten?
Vaikka aloitteen tekemisen jälkeen ei tarvitse loppuelämää miettiä "mitä jos olisin..." jää kuitenkin yrittämisen ja epäonnistumisen jälkeen miettimään asioita. Nyt mietin, mitä tein väärin? Miten olisin voinut toimia paremmin? Mitä olisi pitänyt tehdä eri tavalla? Onko ongelmani sisäinen vai ulkoinen?
Pakkien saaminen on niin epämääräinen epäonnistuminen, ettei lopulta todellisia syitä pysty mitenkään selvittämään.
On vaikea löytää se balanssi kyllin ripeän toiminnan osalta, mutta välttää liian innokkaana olemista. Pitää rakentaa jotain tunneyhteyttä naisen kanssa ja sitten iskeä, kun on oikea hetki. Mutta mikä on oikea hetki?
"Eräs ammattipokaaja muuten sanoi kerran että 10 prosentin onnistuminen on upea saavutus"
Ongelmani on siinä, että lähestyn vain naisia, jotka jo tunnen edes jollain tavalla. Lähestyn vain naisia, joiden kanssa olen samalla aaltopituudella. Koska kaveri-/tuttavapiirini on pieni, en tapaa paljon uusia ihmisiä.
Ehkä olen "erilainen", mutta useimpien naisten kanssa en tunne minkäänlaista "yhteyttä" tunnetasolla. En mitään. Toki katselen naisia sillä silmällä koko ajan, mutta en tunne yhtään mitään henkistä naisista 99 %:n kanssa. En oikeasti panisi Miss Suomea. En tosiaan. Kyse ei ole ulkonäöstä vaan siitä, että Neon 2:n laulamaa kemiaa pitää olla jo ennen ensitreffejä. Siksi pakit satuttaa, kun en heittele ehdotuksia tusinoittain. Jos pyytää yhden kerran vuodessa sitä "parasta" vuoden aikana tapaamaansa naista ulos, on epäonnistuminen iso juttu.
Pelimies lienee lajityypiltään sellainen, joka tuntee vetoa ja pystyy luomaan kemiaa suurin piirtein kaikkiin naisiin. Minä tunnen todellista, aitoa vetoa alle 1 %:iin naisista.
No, ehkä vuonna 2014 tai 2015 tapaan taas naisen, jonka kanssa tunnen "yhteyden". Ehkä silloin saan taas pakit. - HyväErkki3
nöösi_poika kirjoitti:
Nyt jäin vain miettimään sitä, mietinkö aloitteen tekoa liian kauan? Olisiko pitänyt toimia nopeammin? Olisiko nainen ollutkin vapaa ja halukas treffeille vaikkapa kuukausi sitten?
Vaikka aloitteen tekemisen jälkeen ei tarvitse loppuelämää miettiä "mitä jos olisin..." jää kuitenkin yrittämisen ja epäonnistumisen jälkeen miettimään asioita. Nyt mietin, mitä tein väärin? Miten olisin voinut toimia paremmin? Mitä olisi pitänyt tehdä eri tavalla? Onko ongelmani sisäinen vai ulkoinen?
Pakkien saaminen on niin epämääräinen epäonnistuminen, ettei lopulta todellisia syitä pysty mitenkään selvittämään.
On vaikea löytää se balanssi kyllin ripeän toiminnan osalta, mutta välttää liian innokkaana olemista. Pitää rakentaa jotain tunneyhteyttä naisen kanssa ja sitten iskeä, kun on oikea hetki. Mutta mikä on oikea hetki?
"Eräs ammattipokaaja muuten sanoi kerran että 10 prosentin onnistuminen on upea saavutus"
Ongelmani on siinä, että lähestyn vain naisia, jotka jo tunnen edes jollain tavalla. Lähestyn vain naisia, joiden kanssa olen samalla aaltopituudella. Koska kaveri-/tuttavapiirini on pieni, en tapaa paljon uusia ihmisiä.
Ehkä olen "erilainen", mutta useimpien naisten kanssa en tunne minkäänlaista "yhteyttä" tunnetasolla. En mitään. Toki katselen naisia sillä silmällä koko ajan, mutta en tunne yhtään mitään henkistä naisista 99 %:n kanssa. En oikeasti panisi Miss Suomea. En tosiaan. Kyse ei ole ulkonäöstä vaan siitä, että Neon 2:n laulamaa kemiaa pitää olla jo ennen ensitreffejä. Siksi pakit satuttaa, kun en heittele ehdotuksia tusinoittain. Jos pyytää yhden kerran vuodessa sitä "parasta" vuoden aikana tapaamaansa naista ulos, on epäonnistuminen iso juttu.
Pelimies lienee lajityypiltään sellainen, joka tuntee vetoa ja pystyy luomaan kemiaa suurin piirtein kaikkiin naisiin. Minä tunnen todellista, aitoa vetoa alle 1 %:iin naisista.
No, ehkä vuonna 2014 tai 2015 tapaan taas naisen, jonka kanssa tunnen "yhteyden". Ehkä silloin saan taas pakit.Hyviä pointteja sinulla! Kyllä silti suosittelen hankkimaan lisäystäviä (ja potentiaalisia kumppaneita) ihan lähestymällä tuntemattomia naisiakin menemällä juttelemaan. Voit sitten juttelun lomassa ehdottaa tapaamista jos siltä alkaa tuntua keskustelun aikana. Itse en muuten käyttäisi treffi-sanaa näissä ehdotuksissa. Kaikki tämä kehittää sinua kuitenkin ja tuo itseluottamusta kun kohtaat sellaisen jonka kanssa sitä kemiaa löytyy.
- nöösi_poika
Olen luonnollisesti koko joulun pyöritellyt asiaa mielessäni. Siis saamiani pakkeja ja nykynaisia yleensä. Tämä on sitä piilotajuista pakkien analysointia; hyödytöntä, mutta pakollista itseterapiaa.
Mutta ihan tosissaan: miten niin monelle pelimiehelle on "tavaraa tarjolla" koko ajan, jopa varattuja naisia, mutta kun itse lähestyn vapaata sinkkunaista niin saankin pakit? Miten kaikki ne pariskunnat, joita kaduilla ja kaupoissa näkee ovat löytäneet toisensa, kun itse ei pääse yrityksistä huolimatta vastakkaisen sukupuolen seuraan edes puoleksi tunniksi vuodessa?
Viimeksi tänään töistä kotiin matkatessani huomasin paikallisen kahvila-baarin ikkunapöydässä kauniin, nuoren naisen, joka oli viettämässä aikaa paikallisen korskean YT-miehen kanssa. Pari oli vähän epäsuhtaisen näköinen: liian siisti ja nätti tyttö aivan liian sänkisen ja kovannäköisen miehen seurassa.
Mikä on sotkenut naisten päät, että melkein pelkkä ulkonäkö ratkaisee hyvin pitkälle sosiaalisten kontaktien syntymisessä? Ja vielä niin, että "vääränlaisen" näköinen kaljuksi ajeltu, parransänkinen ja tatuoitu mies vie ne naiset?
http://i299.photobucket.com/albums/mm319/hollywoodslife/justin_bobby.jpg
Tuntuu että epäluotettavan ja epäsiitin oloinen mies vie jopa siistit ja nätit naiset nykyään. Miksi ihmeessä? Syyksi ei kelpaa se, että MTV lanseerasi Justin Bobby -tyyliset rokkari-pettäjät ihannepoikakaverimateriaaliksi.
http://www.mtv.com/news/photos/h/hills_boys/justin_bobby.jpg
http://thebosh.com/upload/2008/10/06/justin_bobby_denies_romance_with_lauren_conrad_remains_sexy/justin bobby cheating on Audrina (1).jpg
Missä on nykyongelman todellinen syy? - kerran onnisti
Sain viimeksi kymmenen vuotta sitten, nimittäin paljaalla. Sen jälkeen on joutunut joka kerta käyttämään kumia. Miltäs tämä kuulostaa. Ja vieläpä samalta akalta!
- nöösi_poika
Vuoden 2013 tavoitteiden toteutumista on tarinoitu mm. täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11878370
Tervetuloa mukaan avautumaan (epä)onnistumisistasi. - Totuuden sanat
"tasokas sinkkumies". Älä huijaa itseäsi.
Toisessa ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/11951389/#comment-65278835 mainitset, että sulla ei ole kavereita. Sellainen ei ole todellakaan tasokas tyyppi, vaan jotain sosiaalisissa taidoissa vialla. Jos ei halua kavereita, niin sitten on todennäköisesti henkisesti jollain tavalla vaurioitunut.
Naiset huomaa tällaiset asiat.
Älä huijaa itseäsi sen tasokkuuden suhteen, vaan laita pääsi kuntoon.- nöösi_poika
"Jos ei halua kavereita, niin sitten on todennäköisesti henkisesti jollain tavalla vaurioitunut."
Kuka on sanonut, että en muka HALUA kavereita? Haluan kovastikin, niin mies- kuin naiskavereita. Niitä vain nyt ei satu olemaan yhtä ainoaa.
Syitä voi olla monia. Yksi syy voi olla tilastollinen sattuma. Tai stten joku muu syy. Tai kombinaatio monesta eri asiasta. - nöösi_poika
nöösi_poika kirjoitti:
"Jos ei halua kavereita, niin sitten on todennäköisesti henkisesti jollain tavalla vaurioitunut."
Kuka on sanonut, että en muka HALUA kavereita? Haluan kovastikin, niin mies- kuin naiskavereita. Niitä vain nyt ei satu olemaan yhtä ainoaa.
Syitä voi olla monia. Yksi syy voi olla tilastollinen sattuma. Tai stten joku muu syy. Tai kombinaatio monesta eri asiasta.Ollaan kysymyksessä, että mistä saa sen ensimmäisen kaverin? Jos kaverittomuus on syy dissaamiseen muiden ihmisten osalta, niin miten saa sen ensimmäisen kaverin, että on "normaali" ja sitten saa paljon lisää kavereita?
Vähän sama ongelma opiskelujen jälkeen ensimmäisen työpaikan kanssa: Jos joka paikkaan pitää olla 2 vuoden työkokemus, niin mistä sen ensimmäisen 2 vuoden työkokemuksen saa, jos kukaan ei palkkaa työntekijää ilman työkokemusta?
Jos kavereita ei saa ilman kavereita, niin mistä sen ensimmäisen kaverin saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1595537
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2563232
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442708- 361854
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241347