tänään seuraava:
-olet tosi hyvä tyyppi, siis tosi hyvä
-olet tosi rauhallinen ja vakaa
-olet ymmärtäväinen
-toivot kaikille pelkkää hyvä
ja sitten tietysti pisteenä iin päälle se surullisen kuuluisa: joku saisi sinusta tosi hyvän poikaystävän
Yksi kamunainen sanoi minulle
23
229
Vastaukset
- ffgg
Sinulla on, ainakin kertomuksiesi perusteella, aika paljon kavereita ollaksesi ATM. Tai sitten et oikeasti edes ole ATM sillä oma määritelmäni ATM:stä on se, että ATM on ihmisten mielestä omituinen hyypiö. Naiset eivät ATM:stä kiinnostu eivätkä miehetkään halua ATM:ää lähellensä.
ATM:yys on nimenomaan sosiaalista rajoittuneisuutta. Mukavat miehet saavat sekä naisia että kavereita vaikka olisivat minkä näköisiä tahansa. Omituiset tai jollain tavalla ikävät ihmiset eivät saa kumpiakaan.- Naisasialooseri.
Väärin. ATM ei ole mitään noista mitä mainitsit. ATM on mies, joka ei saa naista seksuaaliseen suhteeseen huom.SEKSUAALISEEN, jota kaveripoikasuhde ei todellakaan ole.
AT-miehellä voi olla vilkas sosiaalinen elämä ja paljon kavereita,minullakin on sekä kymmeniä naisia panneita YT-miehiä, että kolmekymppisiä neitsytpoikia. AT-miehellä voi olla myös paljon naispuolisia kavereita eikä se hänen tasooan nosta, jos hän ei saa niiltä pillua.
ATM voi olla myös korkealla miesten keskenäisessä hierarkiassa jonkun ominaisuutensa takia esim. lihaksikkuuden tai älykkyyden. - NiceGuy™
Tuo on vain yksi ääriversio ATM:stä. Mukavat miehet eivät saa naisia, jos ovat ujoja, epäsosiaalisia tai eivät muuten uskalla tehdä aloitteita naisille.
- ffgg
Naisasialooseri. kirjoitti:
Väärin. ATM ei ole mitään noista mitä mainitsit. ATM on mies, joka ei saa naista seksuaaliseen suhteeseen huom.SEKSUAALISEEN, jota kaveripoikasuhde ei todellakaan ole.
AT-miehellä voi olla vilkas sosiaalinen elämä ja paljon kavereita,minullakin on sekä kymmeniä naisia panneita YT-miehiä, että kolmekymppisiä neitsytpoikia. AT-miehellä voi olla myös paljon naispuolisia kavereita eikä se hänen tasooan nosta, jos hän ei saa niiltä pillua.
ATM voi olla myös korkealla miesten keskenäisessä hierarkiassa jonkun ominaisuutensa takia esim. lihaksikkuuden tai älykkyyden.Jokin asia tässä ei täsmää ollenkaan. Ei ole mahdollista, että olisi suosittu äijä jätkäporukassa ja olisi naisia kamuina mutta ei kelpaisi suhteeseen kenenkään kanssa. Nyt sä joko sävellät tai jätät jotain kertomatta. Sorry but no can do!
Kyllä minä edelleenkin pidän kiinni siitä analyysistäni, että ATM nimenomaan on sosiaalisesti rajoitteinen, arka tai maaninen, ja muutenkin jollain tavalla sellainen ihminen jonka kanssa muut ihmiset eivät tunne oloansa mukavaksi, olivat ne muut ihmiset sitten naisia tai miehiä.
ATM:yyden todellinen tieteellinen diagnoosi hyvin usein on asperger-syndrooma. - Kaveriton nussimaton
ffgg kirjoitti:
Jokin asia tässä ei täsmää ollenkaan. Ei ole mahdollista, että olisi suosittu äijä jätkäporukassa ja olisi naisia kamuina mutta ei kelpaisi suhteeseen kenenkään kanssa. Nyt sä joko sävellät tai jätät jotain kertomatta. Sorry but no can do!
Kyllä minä edelleenkin pidän kiinni siitä analyysistäni, että ATM nimenomaan on sosiaalisesti rajoitteinen, arka tai maaninen, ja muutenkin jollain tavalla sellainen ihminen jonka kanssa muut ihmiset eivät tunne oloansa mukavaksi, olivat ne muut ihmiset sitten naisia tai miehiä.
ATM:yyden todellinen tieteellinen diagnoosi hyvin usein on asperger-syndrooma.Voi vitunvitunvitunvitun vittu!!!! Aina tätä vitun kaveripaskaa. Vitun kaverit. Vittu!!! Vittu!! Vittu!!!!!
- Esimerkki
Kaveriton nussimaton kirjoitti:
Voi vitunvitunvitunvitun vittu!!!! Aina tätä vitun kaveripaskaa. Vitun kaverit. Vittu!!! Vittu!! Vittu!!!!!
Kaveriton nussimaton lienee se hyvä esimerkki tuosta asperger-ATM:stä.
- Naisasialooseri.
ffgg kirjoitti:
Jokin asia tässä ei täsmää ollenkaan. Ei ole mahdollista, että olisi suosittu äijä jätkäporukassa ja olisi naisia kamuina mutta ei kelpaisi suhteeseen kenenkään kanssa. Nyt sä joko sävellät tai jätät jotain kertomatta. Sorry but no can do!
ATM:yyden todellinen tieteellinen diagnoosi hyvin usein on asperger-syndrooma.Kyllä se on aivan täysin mahdollista. Myös ATM dippainssikaverini omaa miespuolisia kavereita ja hän on myös työpaikallaan suosittu.
- NiceGuy™
Se on mielenkiintoinen hahmo tämä "joku".
Se on jonkinlainen naisten ihannekuva itsestään tai naisista yleisesti. Jokainen nainen kuitenkin tietää, että omalla kohdallaan tuo ihanne ei täyty, mutta toivotaan, että NiceGuy™ löytyy sen "jonkun", joka on tällainen ihannenainen, joka vastaa tätä kunnollista ihannemiestä.
Naisilla on siis käsitys siitä millainen on ihannenainen ja ihannemies, mutta vain tämä ihannemies löytyy todellisuudesta. Harmi vain, että tämä ihannemies ei ole näiden todellisten naisten ihannemies. - 1+18
Se on aina helppoa puhua, kun ei tarvitse joutua edesvastuuseen sanomisistaan :) Varattuna on helppo kehua ja ei tarvitse edes mennä sen pitemmälle "kunhan oli vain kohtelias".
No jotain vikaa sussa varmasti on, jos kerran et pysty naista ja parisuhdetta löytämään. Sulla varmaan ne mielenterveysongelmat ovat suurin este parisuhteelle.
- FartBear
No jotain vikaa sussa varmasti on, jos kerran et pysty kavereita, naista ja parisuhdetta löytämään. Sulla varmaan ne mielenterveysongelmat ovat suurin este parisuhteelle ja kavereiden löytymiselle.
"joku saisi sinusta tosi hyvän poikaystävän "
Tuo on todella tuttu ja ärsyttävän typerä klisee, jota naiset jaksaa aina viljellä. Vastauksena tuohon kysyisin naiselta:
"jos olisi mahdollista haluaisitko SINÄ ihan aikuisten oikeasti olla minun kanssa suhteessa?"
Jos nainen vastaa, "EN" kootuilla selityksillä ("et ole minun tyyppiäni" jne), niin silloin voi sanoa naiselle takaisin:
"Kuule, suurin osa naisista ajattelee täysin samoin kuin sinä, joten en saa naista koskaan. Katsos kun kelpaan vain kaveriksi, kuten itsekin juuri todistit. Piste."
Eiköhän tuo looginen päättelyketju auta naista ymmärtämään. Tai sitten ei.
Ei mulla muuta.- Kamunainen
Kamunaiset on kohteliaita. Kyllä ne oikeasti tajuaa miksi joku ei naista saa.
Todellisuudessa kamunainen olis voinut luetella vastaavan litannian sun huonoja puolia, mutta ei halunnut tehdä niin, jotta sulle ei olis tullut paha mieli.- Naisasialooseri.
Jos joku mies oikeasti täyttää nuo kriteerit niin huonoja puolia ei olekkaan, tai ainakin nuo hyvät puolet jyräävät ne.
- Analyysi
"olet tosi hyvä tyyppi, siis tosi hyvä" - yleinen kohteliaisuus, näin voi sanoa kenelle vain, vaikea olla todentamatta tai todentaa suuntaan tai toiseen
"olet tosi rauhallinen ja vakaa" - paitsi että purat negatiivisuuttasi vittuilemalla ihmisille netissä
"olet ymmärtäväinen" - osaat ainakin teeskennellä kuuntelevasi, mikä on kyllä hyvä ominaisuus ihmisessä, se ei PELKÄSTÄÄN riitä poikaystäväksi pääsemiseen
"toivot kaikille pelkkää hyvä" Taidat olla oikein pyhimys - tai sitten et ole sinut negatiivisten puoltesi kanssa että osaisit kohdata sen rakentavasti, vaan olet ns. "liian kiltti". Kukaan ei rakasta ja arvosta kaikkia, vaan jokaisella on ne omat kipupisteensä ja ihmiset jotka ärsyttävät. Miten reagoit sellaisissa tilanteissa? Käännätkö kaiken itseesi ja purat myöhemmin anonyyminä netissä? En tarkoita, että tarvitsisi räyhäämäänkään ryhtyä, mutta normaalille ihmiselle toiset ovat tärkeämpiä kuin toiset eikä kaikkia tarvitse miellyttää.
"ja sitten tietysti pisteenä iin päälle se surullisen kuuluisa: joku saisi sinusta tosi hyvän poikaystävän"
Se joku on sellainen tyttö, joka arvostaa ken-nukkea eikä oikeaa ihmistä. Ettet vaan livenä yritä olla hajuton ja mauton ja miellyttää kaikkia, sen sijaan että valitsisit itse ystäväsi ja hengaisit vain hyvien tyyppien kanssa.
Syy miksi et saa naista vaikka niitä ystäväpiirissäsikin on, voi olla että olet niin pihalla kaikesta flirttailusta ja muusta minkä kautta ne muut kuin kaverisuhteet syntyvät. Et siis osaa vastata naisten kiinnostukseen, kun et tajua, että sitä on vaikka sitä olisikin.- muksuluuri
"osaat ainakin teeskennellä kuuntelevasi, mikä on kyllä hyvä ominaisuus ihmisessä, se ei PELKÄSTÄÄN riitä poikaystäväksi pääsemiseen"
AAAAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sulla on ihanan lapsenomainen käsitys asioista.
Naiset ovat AINA valittamassa siitä, kun heidän miehensä ei kuuntele heitä, vaan käy vain runttaamassa rektaaliin ja pyyhkii paskaisen munansa verhoihin. Kun he kehuvat kaveripoikaa hyväksi kuuntelijaksi, he vertaavat tätä tässä suhteessa poikaystäviinsä. Silti he ovat aina suhteessa nimenomaan tähän huonompaan kuuntelijaan.
Olen nähnyt naimisiin asti päätyneitä häntäheikkejä, jotka saattavat kesken puhelinkeskustelun laskea kännykän minuutiksi pöydälle pölisemään ei-kenellekään, jos keskustelun toisen osapuolen sepustus on kestänyt yli kymmenen sekuntia. Näillä miehillä on aina ollut ihan helvetisti vientiä.
- retromies80
mitäs jos mies sanoo naisel et joku saasust hyvän tyttöystävän?
- Luin nopeasti:
" Yksi kananmuna sanoi minulle" mikä olisikin kyllä ollut uskottavampaa.
- ????
Onko sulla lukihäirö?
- lottamari.
Kamunainen ei tuntenut sinua perinpohjin. Tarkempi tutustuminen kannattaa.
- Naisasialooseri.
Narsistin todellinen luonne paljastuu vasta parisuhteessa pikkuhiljaa. Suhteen alussa hän voi vaikuttaa unelmien prinssiltä, joka omaa nuo kaikki ominaisuudet joita kamunainen sanoi minun omaavan.
- Ehkä sinun
kannattaa vain keskityyä homostelemaan "läpällä" YT-kaveteittesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596865Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414825- 752647
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412009- 181788
- 301587
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151349- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137