JO 49 500 ERONNUT TÄNÄ VUONNA

49 500

JO 49 500 ERONNUT TÄNÄ VUONNA.

23

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karppa.

      Kysymys ei enää kuulu, että meneekö 50 000 raja rikki, vaan kuinka monella tuhannella se raja ylitetään.

      Itselläni on sellainen tuntuma, että ensi maanantaina ja tiistaina eroaa yhteensä 3000 ihmistä kirkosta. En tiedä meneekö veikkaukseni pieleen, mutta se nähdään sitten.

      • zyrt

        Veikkaan että saldo on 52 000. Toivottavasti menee sen yli, mutta tämä on veikkaukseni.


    • Saccez
      • Ohhoh. Siispä erittäin todennäköisesti ohitetaan vuosi 2008 tänään, ja vielä on 4 päivää vuotta jäljellä.


      • 1358

        Oho! Taitaa mennä jo tänään illan pimetessä tuo 50 000...

        Paljonko lie pitäisi vielä eroamisia tulla tänään, jotta tuo hieno rajapyykki menisi rikki? Tilastonikkarit?


      • 17 + 5
        rainbowshy kirjoitti:

        Ohhoh. Siispä erittäin todennäköisesti ohitetaan vuosi 2008 tänään, ja vielä on 4 päivää vuotta jäljellä.

        Uskokaa nyt hyvät ihmiset, etteivät ne eroakirkosta.fi:n lukemat ole mitään lopullisia totuuksia. Esimerkiksi vuoden 2008 luvut ovat siellä pari tuhatta alakanttiin. Tässä kopsattuna toisesta ketjusta top 5 -erovuodet:

        1. 2010 (83 097 eronnutta)
        2. 2008 (52 203 eronnutta)
        3. 2011 (46 177 eronnutta)
        4. 2009 (43 650 eronnutta)
        5. 2012 (41 079 eronnutta)


      • 7 + 13
        1358 kirjoitti:

        Oho! Taitaa mennä jo tänään illan pimetessä tuo 50 000...

        Paljonko lie pitäisi vielä eroamisia tulla tänään, jotta tuo hieno rajapyykki menisi rikki? Tilastonikkarit?

        738 pitäisi erota koko päivänä. Ennuste lupaa 600: http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/

        Taitaa jäädä huomisen puolelle rajan rikkominen.


      • zgghv

        10 000 menee rikki tänään ja 50 000kaan ei jää kauas. Yli 13 000 joulukuussa uusi ennätys ja 53 000 koko vuodelle 2013.


      • Jori Mäntysalo
        17 + 5 kirjoitti:

        Uskokaa nyt hyvät ihmiset, etteivät ne eroakirkosta.fi:n lukemat ole mitään lopullisia totuuksia. Esimerkiksi vuoden 2008 luvut ovat siellä pari tuhatta alakanttiin. Tässä kopsattuna toisesta ketjusta top 5 -erovuodet:

        1. 2010 (83 097 eronnutta)
        2. 2008 (52 203 eronnutta)
        3. 2011 (46 177 eronnutta)
        4. 2009 (43 650 eronnutta)
        5. 2012 (41 079 eronnutta)

        Pitää paikkansa, mutta eroakirkosta.fi-palvelun osuus on kasvanut. Lisäksi mukana tuossa raakaluvussa on ortodoksit, Hgin maistraatin takia hiukan ylimääräistä ja aina silloin tällöin joku myös esimerkiksi tekee eroilmoituksen vaikka on jo eronnut.


      • karppa.
        17 + 5 kirjoitti:

        Uskokaa nyt hyvät ihmiset, etteivät ne eroakirkosta.fi:n lukemat ole mitään lopullisia totuuksia. Esimerkiksi vuoden 2008 luvut ovat siellä pari tuhatta alakanttiin. Tässä kopsattuna toisesta ketjusta top 5 -erovuodet:

        1. 2010 (83 097 eronnutta)
        2. 2008 (52 203 eronnutta)
        3. 2011 (46 177 eronnutta)
        4. 2009 (43 650 eronnutta)
        5. 2012 (41 079 eronnutta)

        Ollaan menossa toiseksi. Neljä päivää jäljellä tai tätäkin päivää vielä jäljellä. Tuo vuoden 2008 eromäärä 52 203 tullaan ohittamaan.


      • 17 + 5 kirjoitti:

        Uskokaa nyt hyvät ihmiset, etteivät ne eroakirkosta.fi:n lukemat ole mitään lopullisia totuuksia. Esimerkiksi vuoden 2008 luvut ovat siellä pari tuhatta alakanttiin. Tässä kopsattuna toisesta ketjusta top 5 -erovuodet:

        1. 2010 (83 097 eronnutta)
        2. 2008 (52 203 eronnutta)
        3. 2011 (46 177 eronnutta)
        4. 2009 (43 650 eronnutta)
        5. 2012 (41 079 eronnutta)

        Hmm... tarkennan.. Tänään todennäköisesti eroakirkosta.fi-erojen määrä ohittaa vuoden 2008 eroakirkosta.fi-erojen määrän. :)

        Tarkoitan ihan vaan tätä kuvaajaa http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/kkpalkit.png jossa nyt on vuoden 2008 määränä 49699 ja tämän vuoden määränä 49262.


    • törkee idea

      Miten olisi eroakirkosta.fi tv-mainos aina tähän vuoden viimeisille päiville. Saisiko parilla tonnilla jo riittävästi näkyvyyttä. Voisi kirkosta eroaminen räjähtää totaalisesti käsiin.

      Periaatteessa YLE voisi yhdenvertaisuuden nimissä antaa eroakirkosta.fi palvelulle vaikka puoli tuntia ohjelma aikaa aina vuoden lopulle, niin päästäisiin vähän "evankeloimaan".

      • Uskonnotonlähimmäine

        Tykkään!


      • peukut tälle

        Siinä voisi eropalvelin huutaa "hoosiannaa" ;-)


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

        Jos voitan lotossa, lupaan lahjoittaa muutaman sata tonnia eroakirkosta.fi:lle, sillä saisi jo kivasti mainosaikaa parhaaseen katseluaikaan. Harmi kun jumalanpalveluksia ei tule mainoskanavilta, sellaisen mainostauolla olisi paikallaan eroa kirkosta -mainos. "Jouluaamun jumalanpalvelus, ohjelman tarjoaa www.eroakirkosta.fi".


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Jos voitan lotossa, lupaan lahjoittaa muutaman sata tonnia eroakirkosta.fi:lle, sillä saisi jo kivasti mainosaikaa parhaaseen katseluaikaan. Harmi kun jumalanpalveluksia ei tule mainoskanavilta, sellaisen mainostauolla olisi paikallaan eroa kirkosta -mainos. "Jouluaamun jumalanpalvelus, ohjelman tarjoaa www.eroakirkosta.fi".

        PS: 49 700 eronnut.


      • Bobby j
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        PS: 49 700 eronnut.

        Lähellä ollaan. Kohta napsahtaa 50 000!


      • Jori Mäntysalo
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Jos voitan lotossa, lupaan lahjoittaa muutaman sata tonnia eroakirkosta.fi:lle, sillä saisi jo kivasti mainosaikaa parhaaseen katseluaikaan. Harmi kun jumalanpalveluksia ei tule mainoskanavilta, sellaisen mainostauolla olisi paikallaan eroa kirkosta -mainos. "Jouluaamun jumalanpalvelus, ohjelman tarjoaa www.eroakirkosta.fi".

        Viisas hallituksemme on toki varautunut tuollaiseen. http://www.uskonnonvapaus.fi/hakusanat/tv-mainokset.html

        Ja luit todella ihan oikein. Jos sinulla on TV-kanava, minulla uskonto ja
        Rainbowshy myy muoviämpäreitä, niin mepä emme kolmestaan voi sopia jorilaisuuden jumalanpalveluksen keskelle ämpärimainosta, koska laki kieltää sen.


    • kannatan sitä

      Nyt vauhtia ihmiset, että saadaan kaikkien aikojen ennätys rikki. Se on mahdollista.

    • Ilon päivä!
      • 12 + 1

        Todella luotettavan hevosen suusta...


      • juu varmasti on

        Aivan varmasti on.

        "6531 Jehovan todistajat"

        Lyödäänkö vetoa että kunhan uudet vuositilastot kohta tulee niin jehovan todistajien määrä ei ole oleellisesti lisääntynyt vaan on edelleen noin 10 000?


      • 5 + 15

        Ja todellinen lukuhan oli jotain 20, siitä teki Maikkari uutisen. Loput ovat Aku Ankkaa ja Mikki Hiirtä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe