Moro oon 16 v poika pelaan salibandyä ja on ollut NYT n.3 kuukautta polvikipua. Alkoi ehkä siitö kun kuntosalilla Vedin väärällä tekniikalla jalkaprässiä (Olin tyhmä joo) mutta polvet ollut sina rutisevat ja kyykkyyn mennessä kipeät.kipu on sellaista vihlovaa molemmissa polvissa mutta vasemmassa enemmän .esim kerran kun olin nukkunut polven päällä niin seuraavan päivän Oli tosi huonona polvi.Mutta kun testasin juosta polvilla niin kipu hävisi kokonaan vedin siinä kunnon lenkkiä eikä tuntunut missään elikä olisi kannattanut ehkä tämä aika pelatakkin ja käydä treeneissä en tiedä sitten... TIETÄISIKÖ KUKAAN MIKSI KIPU HÄVIÄÄ JUOSTESSA KOKONAAN JA KANNATTAISIKO SITTEN VAIN JATAKAA PELAAMISTA?
Vastaukset 1
- tarvo
Salibandy rasittaa polvia hyvin erilaisella tavalla kuin kestojuoksu. Sivuliikeet, äkkipysähdykset, iskutus mm rasittavat voimakkaammin. Kannattaa tutkituttaa polvi. Lihaskuntoharjoittelua kannattaa miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540