onko näistä kokemusta? oon saanut lahjaksi life cla purkin ja tonalin cla purkin ja L-karitiini purkin. onko kellään kokemusta onko näistä apua? :) siis, harrastan lihaskunto treenii ja syön, tarkoitus ei ole laihtua näillä vaan kiinteytyä.onko näistä kokemuksia, onko apuja? ilmotteeks sain kyl mut poies myyn jos ovat hyödyttömii :D en popsi mitään turhan takia.jos eivät toimi mitä suosittelette mikä toimisi?vai toimiiko muu kuin pelkkä liikunta ja tää mun protskupitoinen ruokavalio.kyl mun kroppa alkaa olla jo melko timmi mut reidet ja peppu....sinne lisää! siis timmiä lihaa läskin tilalle.vatsalihakset näkyy ja habat jos jännitän ne ;) mut toi peppu ja reidet on vaikee alue.
cla tuotteet + kL-karinitiini kokemukset?
5
147
Vastaukset
- fit_dream
anteeks otsikon virhe.ei kl vaan L :)
- zxcvbnm.
Mulla ainakin ollu apua L-karnitiinista treenaamisen ohessa, sitä varmaan itsekin alan taas syömään kun kovempi treenikausi alkaa. Lievä piristävä vaikutuskin voi toisilla käyttäjillä olla, jolloin treenistä saa enempi irti.
Molempia mainitsemiasi cla valmisteita olen myös syönyt mutta niistä ei mulle ainakaan tippaakaan iloa ollut. Yksi kaveri oli kai niistäkin jotain iloa saanut kun oli niiden kanssa ottanut vihreä tee -tabletteja. Tai sitten sekin oli vain psykologista... - fit_dream
enpähän tiedä tuota..jotkut väittää että cla tuotteet toimii tosi hyvin :O ristiriitaista tietoa vai onko kyseessä mahdollisesti että se ei toimi JOKAISELLA vaan joillakin?? :) eihän peruslääkkeetkään mitä lekurit määrää toimi samalla tavalla kaikille.kai se on vartalosta yms.ruokatavoista kiinni cla-tuotteiden kohdalla.
mutta kiva kuulla että L-karnitiinista jotain positiivista kokemusta. - L-karn:lla haittoja?
L-karnitiinin väitetään kalkkeuttavan verisuonia:
http://www.hs.fi/m/tiede/a1365388261001
Mikä on totta? Etsisin tietoa ennemmin tieteellisistä tutkimustuloksista kuin lisäravinnemyyjien sivustoilta. - fit_dream
no hankalampi mennä ettii kun en oikein tiedä mistä ettiä.mulla toi L-karatiini ei ainaka ole tehnyt yhtään ikäviä haittaoireita eikä cla tuotteet myös.hankala mennä sanoo mikä totta mikä ei :O
mut aattelin onko tääl pidemmän aikaa käyttäneitä joilla olis kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755