cla tuotteet + kL-karinitiini kokemukset?

fit_dream

onko näistä kokemusta? oon saanut lahjaksi life cla purkin ja tonalin cla purkin ja L-karitiini purkin. onko kellään kokemusta onko näistä apua? :) siis, harrastan lihaskunto treenii ja syön, tarkoitus ei ole laihtua näillä vaan kiinteytyä.onko näistä kokemuksia, onko apuja? ilmotteeks sain kyl mut poies myyn jos ovat hyödyttömii :D en popsi mitään turhan takia.jos eivät toimi mitä suosittelette mikä toimisi?vai toimiiko muu kuin pelkkä liikunta ja tää mun protskupitoinen ruokavalio.kyl mun kroppa alkaa olla jo melko timmi mut reidet ja peppu....sinne lisää! siis timmiä lihaa läskin tilalle.vatsalihakset näkyy ja habat jos jännitän ne ;) mut toi peppu ja reidet on vaikee alue.

5

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fit_dream

      anteeks otsikon virhe.ei kl vaan L :)

    • zxcvbnm.

      Mulla ainakin ollu apua L-karnitiinista treenaamisen ohessa, sitä varmaan itsekin alan taas syömään kun kovempi treenikausi alkaa. Lievä piristävä vaikutuskin voi toisilla käyttäjillä olla, jolloin treenistä saa enempi irti.
      Molempia mainitsemiasi cla valmisteita olen myös syönyt mutta niistä ei mulle ainakaan tippaakaan iloa ollut. Yksi kaveri oli kai niistäkin jotain iloa saanut kun oli niiden kanssa ottanut vihreä tee -tabletteja. Tai sitten sekin oli vain psykologista...

    • fit_dream

      enpähän tiedä tuota..jotkut väittää että cla tuotteet toimii tosi hyvin :O ristiriitaista tietoa vai onko kyseessä mahdollisesti että se ei toimi JOKAISELLA vaan joillakin?? :) eihän peruslääkkeetkään mitä lekurit määrää toimi samalla tavalla kaikille.kai se on vartalosta yms.ruokatavoista kiinni cla-tuotteiden kohdalla.

      mutta kiva kuulla että L-karnitiinista jotain positiivista kokemusta.

    • L-karn:lla haittoja?

      L-karnitiinin väitetään kalkkeuttavan verisuonia:
      http://www.hs.fi/m/tiede/a1365388261001
      Mikä on totta? Etsisin tietoa ennemmin tieteellisistä tutkimustuloksista kuin lisäravinnemyyjien sivustoilta.

    • fit_dream

      no hankalampi mennä ettii kun en oikein tiedä mistä ettiä.mulla toi L-karatiini ei ainaka ole tehnyt yhtään ikäviä haittaoireita eikä cla tuotteet myös.hankala mennä sanoo mikä totta mikä ei :O
      mut aattelin onko tääl pidemmän aikaa käyttäneitä joilla olis kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe