Rintaliivit hoikalle ja rintavalle naiselle?

desperate2

Tietääkö kukaan mitään paikkaa mistä saisin hyvät rintsikat kun mitta rintojen alta on 70cm ja päältä 89cm? Kokoni tulisi olla siis 70D tai 70E. Näitä kokoja en ole kuitenkaan mistään löytänyt... Neuvoja?

14

486

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkolpöä

      Alusasujen erikoisliike? Vaikeaa uskoa etteikö niistä löytyisi..

    • no joo

      Missä päin asut? Minkälaisia liivejä etsit, mikä malli, materiaali ja mikä tyyli? Hintaluokka?

      Sun pitäisi päästä kokeilemaan liivejä kauppaan aluksi, veikkaan että valmistajasta ja mallista riippuen sun koko voi olla välillä 65E/F - 70D/E.

      • jep123

        Asun Kaakkois-Suomessa. Haluaisin vain että liivit ovat tukevat ja melko basicit. Hinnalla ei kai väliä kun tässä ollaan jo niin kauan etsitty...


    • abdul

      Ma katso hulluna vaimo rintaliveis ja 15 den nyloneissa. meina järki lähte.

    • -madde-

      Jos kokosi on 65-70 ja vähän isompi kuppi ja hyvää liiviä haet, tuskin mistään marketista löydät pikkupaikkakunnalta. Joudut menemään kaupunkiin ja liiviliikkeeseen.

      Et kertonut mistä liivejä olet etsinyt mutta jos Lahti on lähellä, siellä taitaa olla useampikin liiviliike, Funky Lady, Liivikeskus, Liivi-Monti, Change, jne..

      Muissa Kaakkois-Suomen kaupungeissakin tarjontaa on, esim. Kouvolassa taitaa olla useampi.

      Mikkelissä on jokunen liiviliike, myös Sokos.

      Oletko nuo jo käynyt?

    • 85 E

      Kannattaa tosiaankin käydä jossain erikoisliikkeessä ainakin aluksi, niissä on yleensä parempi valikoima ja myyjät auttavat löytämään oikean koon. Muista kaupoista Lindexillä on etenkin talvisin laaja valikoima, sieltä voi onnistaa.

    • opetus_

      Oletko kuullut kaupoista puhuttavan

    • ihanjokuvaan........

      70-ympäryksellä pitää olla useimmiten 65 ympäryksenä. 70 on liian löysä. Sulla on varmaan joku 65F tai 65G oikea koko. Ei kannata pelästyä, kyllä niitä kokoja nykyään ihan hyvin Suomesta saa (Change, Sokos ketjuista ja useat erikoisliikkeet myyvät ainakin). Muutama vuosi sitten tilanne oli ihan toinen.

    • kdkdkd

      Mikäli ympärysmitta rintojen alta on 70 cm,, ei rintaliivit missään tapauksessa saa olla ympärykseltään myös 70 cm vaan jotain pienempää. Muuten et saa mitään tukea liiveistä.

      Itse käytän kokoa 65F. Edelliset liivit ostin Sokokselta. Kokoja löytyy normaalisti alusvaateliikkeistä, ei siis H&M, Lindex, Prisma ym vastaavista liikkeistä.

    • Valitse pois
    • Mamma Mia

      uh! Saisinko kantaa sun ostoskassia kotiis asti?

    • mimoc

      Mulla sama ongelma, mutta ikää on vasta 15 vuotta, joten en uskalla oikeisiin alusvaateliikkeisiin mennä...

      • -madde-

        Voi kuule, asiakas on asiakas, iästä riippumatta. Erikoisliikkeet oikein haluavat tuollaisen erikoiskokoisen nuoren asiakkaaksi, sinähän voit olla heillä asiakkaana pitkänkin aikaa, jos olet tyytyväinen palveluun.

        Jos oikein ujostuttaa, pyydä joku aikuinen nainen mukaan.

        Tai voit käydä liikkeessä ensin vain katselemassa, jolloin näet minkälaisia myyjät ovat ja jos liikkeessä on muita asiakkaaita, näet miten he toimivat.

        Uskallat sitten tulla seuraavalla kerralla itse kokeilemaan asti. Jos joku asia mietityttää, sano heti alussa että esim. et halua että tehdään niin tai näin.


    • Naas 28v

      Laitoin tämän kommentin jo toiseen liivi-keskusteluun mutta on nyt iha pakko laittaa tännekin :D

      Minä suosin Lindexin perus t-paitaliivejä!!! Kokoni 65F tai 70E vähän painon heittelystä riippuen. Ne on ihan parhaat mitä olen omassa koossani löytänyt. Edes kalliit merkkiliivit eivät ole näitä päihittäneet, joten ostan liivini nykyään vain Lindexistä.

      Ainoa huono puoli on suppea valikoima. Väreinä koossani on vain musta, valkoinen ja beige. Olisi kiva käyttää jos muunkin värisiä liivejä. Siksi olenkin alkanut muokkaamaan niitä itse.

      Ostan liivit joissa on sopiva kuppi. Rinnanympäryksellä ei ole väliä, sillä piennenän sen sopivaksi. Kokoni 65F ja 70E ovat keskenään rinnakaiskokoja. Näiden rinnakkaiskoko on myös 75D. Siitä koosta löytyy jo paljon kattavampi valikoima. Etsin siis mieluisat liivit koossa 75D ja käyn kopissa sovittamassa että kuppi on hyvä. Kotona ratkon hakaslistat pois ja kavennan rintaliivien ympärystä tarvittavan määrän (n.10cm) ja ompelen hakaslistat takaisin paikoilleen. Useimmiten myös olkainten paikkaa takana on siirrettävä.

      Tähän mennessä olen tehnyt kolmet liivit itselleni ja kaikki ovat juuri täydellisiä! Ja olen tehnyt nämä muutokset halpoihin liiveihin kokeilumielessä, jos ne eivät toimikkaan. Enää en aijo siis ostaa ylihintaisia "mukaniinhyviä" liivejä ja panostan vihdoinkin kauniisiin liiveihin. Sain vihdoinkin mintun vihreät ja vaalean punaiset sekä kukalliset liivit.

      Jos itselläsi on ompelutaitoa suosittelen tätä! Tai jos et ole ompelutaitoinen, älä arastele viemästä liivejä ompelijalle korjattavaksi. Työ on helppo, joten hintakaan ei ole kova.

      Ei enää mummoliivejä rintaville naisille!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe