Miten toimisitte, kun toinen ilmoittaa, ettei ole enää varma tunteistaan? Yrittäisittekö silti taistella suhteen puolesta, vai luovuttaisitteko? En oikein ymmärrä, miksi monet toimii näin. Eikö kannattaisi jättää nainen, jos ei enää tunnu hyvältä sen sijaan, että vain voivottelee ettei enää ole onnellinen...
Kun toinen ei ole varma tunteistaan
36
6862
Vastaukset
- Onnen kultamaa?
No jaa. Riippuu tilanteesta.
Jos toinen on sen arvoinen, yrittäisin säilyttää parisuhteen.
Kuitenkaan ei pidä ripustautua, rajoittaa, tentata ja kontrolloida.
Antaisin aikaa miettiä mitä tuo toinen todella haluaa. Pitää vaikka pieni tauko.
Varmin keino ajaa toinen pois on juuri tuo ripustautuminen. Antaisin heman liikkumatilaa. Tukahduttaminen sammuttaa kaiken halun parisuhteeseen.
Ja onnellinen? Mikä on pysyvä onnellisuuden tila? Kuka voi olla jatkuvasti onnellinen? Kuka edes sellaista tahtoo!?
Minä ainakin kaipaan myös muutosta ja jännitystä, vaikka parisuhteen sisällä!
Ja jokainen me muutumme. Me vanhenemme ja totumme toisiimme. Alkuhuuma hälvenee ja se harmaa arki tulee väistämättä eteen.
Jos kumppani ei ole valmis sitä arkea toisen kanssa kohtaamaan ja elämään, ei hän myöskään ole se oikea.- muutama asia
ei ole oikein roikottaa toista jos ei tunne enää mitään
tauko ei ole hyvä asia, vie vain enemmän luottamusta
luottamus joko on tai ei, sen hyväksikäyttö masentaa
- 15 + 9
Oman kokemukseni mukaan kun nuo puheet alkavat niin suhdetta ei enää saa kasaan oikein millään. Se on tuo rakkaus niin julmaa eikä sille mitään voi.
- pettynyt5
Meillä mies aina riidan tullen tarjoaa mulle ulko-ovea! Eikä hän koskaan puhu riidan selvittämiseksi mitään.
- Kaharestaan
"Meillä mies aina riidan tullen tarjoaa mulle ulko-ovea! Eikä hän koskaan puhu riidan selvittämiseksi mitään"
Puhutko sinä?
Vai nalkutat, syyttelet, haukut?
Te ette osaa kommunikoida. Siinä se.
"THIS TAKES TWO TO TANGO"!- haloo hei
Riita ja riitely on normaalia. Siinä yleensä on lupa purkautua turvallisesti toiselle kun vihan tunne ottaa vallan. Ei siinä ole mitään epänormaalia. Ongelma on jos toinen ei tahdo tai jaksa selvittää asioita ja kaikki menee toisen ehdoilla.
- Symbioosi
haloo hei kirjoitti:
Riita ja riitely on normaalia. Siinä yleensä on lupa purkautua turvallisesti toiselle kun vihan tunne ottaa vallan. Ei siinä ole mitään epänormaalia. Ongelma on jos toinen ei tahdo tai jaksa selvittää asioita ja kaikki menee toisen ehdoilla.
No ei se nyt juma-lauta ole normaalia että saa kuunnella melkein joka päivä toisen tunteenpurkauksia.
Kuka helvet-ti haluaa tulla jokapäivä töistä kotiin jos tietää että saa taas kuulla kunniansa.
Tuossakin joku keksi kirjoittaa sen fraasin että "Parisuhde vaatii työtä joka päivä". Pakko sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä että kaikki miehet HOI!!! Noin asioiden ei tarvitse todellakaan olla.
Itsellä oli joskus sellainen suhde että sain kuunnella useamman kerran viikossa tyttöystäväni nalkutusta, syyttelyä ja haukkumista. Riidat vaan meni vuosivuodelta isompiin ja isompiin mittapuihin ja joka vuosi pienemmistä ja pienemmistä turhista asioista. En kuulemma osannut keskustella asioista ja en kuunnellut tarpeeksi. Väkivaltaa ei onneksi ollut, ymmärsin lähteä ennenkuin tilanne lähti lapasesta.
Sitten löysinkin itselleni sopivan rauhallisen naisen joka on nykyään vaimoni. Vielä reilun 10 vuoden jälkeen elämme kuin symbioosissa. Ei meidän tarvitse "keskustella" asioista oikeastaan ikinä. Hän antaa minun mököttää rauhassa jos minua mökötyttää. Hän ymmärtää että jokainen tarvitsee omaa aikaa ja rauhaa silloin tällöin ja niin saa hänkin.
Asioista ei tarvitse puoleen tai toiseen keskustella vaan asiat rullaa omalla painollaan yhteiseen suuntaan. - tavoitteena elämä!
Symbioosi kirjoitti:
No ei se nyt juma-lauta ole normaalia että saa kuunnella melkein joka päivä toisen tunteenpurkauksia.
Kuka helvet-ti haluaa tulla jokapäivä töistä kotiin jos tietää että saa taas kuulla kunniansa.
Tuossakin joku keksi kirjoittaa sen fraasin että "Parisuhde vaatii työtä joka päivä". Pakko sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä että kaikki miehet HOI!!! Noin asioiden ei tarvitse todellakaan olla.
Itsellä oli joskus sellainen suhde että sain kuunnella useamman kerran viikossa tyttöystäväni nalkutusta, syyttelyä ja haukkumista. Riidat vaan meni vuosivuodelta isompiin ja isompiin mittapuihin ja joka vuosi pienemmistä ja pienemmistä turhista asioista. En kuulemma osannut keskustella asioista ja en kuunnellut tarpeeksi. Väkivaltaa ei onneksi ollut, ymmärsin lähteä ennenkuin tilanne lähti lapasesta.
Sitten löysinkin itselleni sopivan rauhallisen naisen joka on nykyään vaimoni. Vielä reilun 10 vuoden jälkeen elämme kuin symbioosissa. Ei meidän tarvitse "keskustella" asioista oikeastaan ikinä. Hän antaa minun mököttää rauhassa jos minua mökötyttää. Hän ymmärtää että jokainen tarvitsee omaa aikaa ja rauhaa silloin tällöin ja niin saa hänkin.
Asioista ei tarvitse puoleen tai toiseen keskustella vaan asiat rullaa omalla painollaan yhteiseen suuntaan.sulla on suhde jossa sä et anna mitään etkä saa mitään kummempaa, olette kui kaksi väsynyttä etanaa, eksäsi halusi henkistä yhteyttä ja erilaista miestä ja oli suhun epätyytyväinen koska olit vain hiljaisuutta vailla.kyllä itseä ahdistaisi tuollainen elämä pidemmän päälle mitä kuvaat suhteestasi nyt mutta kukin tavallaan, tulee mieleen oletko ihan kokonainen jos haluat vain nököttää sohvan nurkassa hiljaa, ei musta normaalia.....ei kuulosta edes suoraansanottuna elämiseltä. ehkä ymmärrät kun nykyisesi kyllästyy.
- Parempi elämä
tavoitteena elämä! kirjoitti:
sulla on suhde jossa sä et anna mitään etkä saa mitään kummempaa, olette kui kaksi väsynyttä etanaa, eksäsi halusi henkistä yhteyttä ja erilaista miestä ja oli suhun epätyytyväinen koska olit vain hiljaisuutta vailla.kyllä itseä ahdistaisi tuollainen elämä pidemmän päälle mitä kuvaat suhteestasi nyt mutta kukin tavallaan, tulee mieleen oletko ihan kokonainen jos haluat vain nököttää sohvan nurkassa hiljaa, ei musta normaalia.....ei kuulosta edes suoraansanottuna elämiseltä. ehkä ymmärrät kun nykyisesi kyllästyy.
Meinaatko että minun pitäisi tulla duunista himaan, tapella ensimmäisenä vaimon kanssa jostain turhanpäivisestä asiasta samalla kun lapset kuuntelee hiljaa huoneessaan että "ollaan hiljaa ettei isi ja äiti hermostu".
Vai pitäisikö minun mätkiä eukkoa turpaan ja heitellä seinille kun ei ole kaljaa kaapissa. Haukkua vaimo huoraks ja epäillä mustasukkaisuuspuuskassa joka ikistä tekstiviestiä että naapurin Jorma se siellä haluaa vaan pil-lua sulta.
Siinä sulle henkistä yhteyttä, tuohan se vasta elämää on.
Tietenkin jos ei paremmasta tiedä ja tottunut jo omasta lapsuudesta asti riitelyyn, naljailuun, väheksymiseen ja kyykyttämiseen omassa kotona, niin samanlaillahan sitä sitten itse toimii aikuisena. Toivottavasti sinulla on samanhenkinen isäntä talossa. Kukaan normaali mies ei vittuilua jaksa kuunnelle, jotkut epätoivoiset kylläkin ketkä ei uskalla lähteä.
Edelleenkin kaikille miehille.... älkää jääkö nalkuttavan eukon luokse. Jos ei lopeta ja elä ihmisiksi niin potkikaa pihalle tai lähtekää itse. Normaalejakin suhteita on olemassa. Ja jos ei emäntää löydä niin käykää vaikka maksullisissa ja eläkää onnellinen elämä ilman nalkutusta.
Vanha sananlasku pitää erittäin hyvin kutiaan, "parempi taivasalla kuin tossunalla". - korvan taakse
tavoitteena elämä! kirjoitti:
sulla on suhde jossa sä et anna mitään etkä saa mitään kummempaa, olette kui kaksi väsynyttä etanaa, eksäsi halusi henkistä yhteyttä ja erilaista miestä ja oli suhun epätyytyväinen koska olit vain hiljaisuutta vailla.kyllä itseä ahdistaisi tuollainen elämä pidemmän päälle mitä kuvaat suhteestasi nyt mutta kukin tavallaan, tulee mieleen oletko ihan kokonainen jos haluat vain nököttää sohvan nurkassa hiljaa, ei musta normaalia.....ei kuulosta edes suoraansanottuna elämiseltä. ehkä ymmärrät kun nykyisesi kyllästyy.
"olette kui kaksi väsynyttä etanaa"
*Harvinaisen* kuvaava ilmaus:D - hohhoijaakkaa
Parempi elämä kirjoitti:
Meinaatko että minun pitäisi tulla duunista himaan, tapella ensimmäisenä vaimon kanssa jostain turhanpäivisestä asiasta samalla kun lapset kuuntelee hiljaa huoneessaan että "ollaan hiljaa ettei isi ja äiti hermostu".
Vai pitäisikö minun mätkiä eukkoa turpaan ja heitellä seinille kun ei ole kaljaa kaapissa. Haukkua vaimo huoraks ja epäillä mustasukkaisuuspuuskassa joka ikistä tekstiviestiä että naapurin Jorma se siellä haluaa vaan pil-lua sulta.
Siinä sulle henkistä yhteyttä, tuohan se vasta elämää on.
Tietenkin jos ei paremmasta tiedä ja tottunut jo omasta lapsuudesta asti riitelyyn, naljailuun, väheksymiseen ja kyykyttämiseen omassa kotona, niin samanlaillahan sitä sitten itse toimii aikuisena. Toivottavasti sinulla on samanhenkinen isäntä talossa. Kukaan normaali mies ei vittuilua jaksa kuunnelle, jotkut epätoivoiset kylläkin ketkä ei uskalla lähteä.
Edelleenkin kaikille miehille.... älkää jääkö nalkuttavan eukon luokse. Jos ei lopeta ja elä ihmisiksi niin potkikaa pihalle tai lähtekää itse. Normaalejakin suhteita on olemassa. Ja jos ei emäntää löydä niin käykää vaikka maksullisissa ja eläkää onnellinen elämä ilman nalkutusta.
Vanha sananlasku pitää erittäin hyvin kutiaan, "parempi taivasalla kuin tossunalla".Miten niin mätkiä ja riidellä kun sä et vaan anna sille mitä se tarttee, teillä ei oo tarpeeks kivaa kotona, sä ajattelet et se riittää et käydään töissä ja sit istutaa sohvalla, oot kylöä ihan ihme kaveri jos et osaa kysyä naiseltas mitä se haluis enemmän, kenties jotain yhteistä tekemistä ja kivaa hauskaa elämää eikä jotain samaa paskaa päivästä toiseen (vaikka onhan sulla tekosyynä ne työt ja lapset). koska usein ku nainen kiukuttelee se kaipaa miehistä syliä, jotain on vinossa, se ie oo tyytyväinen, kuuntele ja miettikää millasta se teidän elämä vois olla
- 14 + 10
hohhoijaakkaa kirjoitti:
Miten niin mätkiä ja riidellä kun sä et vaan anna sille mitä se tarttee, teillä ei oo tarpeeks kivaa kotona, sä ajattelet et se riittää et käydään töissä ja sit istutaa sohvalla, oot kylöä ihan ihme kaveri jos et osaa kysyä naiseltas mitä se haluis enemmän, kenties jotain yhteistä tekemistä ja kivaa hauskaa elämää eikä jotain samaa paskaa päivästä toiseen (vaikka onhan sulla tekosyynä ne työt ja lapset). koska usein ku nainen kiukuttelee se kaipaa miehistä syliä, jotain on vinossa, se ie oo tyytyväinen, kuuntele ja miettikää millasta se teidän elämä vois olla
No miksi pitää käyttäytyä kuin lapsi, eikö aikuinen nainen saa suutaan auki?
- shhhh
Parisuhde vaatii työtä joka päivä.Ei kannata vihjailla erolla ellei halua toista tosi epävarmaksi!
- Hämmästynyt
"ettei ole enää varma tunteistaan"
-
Kerro hänelle, että olet valmis keskustelemaan asiasta. No matter what. - 43 aviovuotta
Ei ne tunteet uskoakseni todellakaan säily sellaisina kuin alkuhuumassa.
Kun tunteet sammuvat mennään ymmärryksellä ja järjellä eteenpäin.
Onnellista se tietenkin on jos tunteet kestävät vuosikymmeniä. Uskoisin, että vain harvoissa suhteissa on niin. Tämä on suurta harhaa jota nykyisin saippuaoopperoissa toitotetaan. Lapselliset ihmiset uskovat näihin tunteisiin ja etsivät sitä oikeaa koko elämänsä ja kaiken lisäksi väärillä tavoilla saastuttaen toisten tulevia puolisoita.- mehiläinen
On niissä miehissäkin vikaa. Mut jos esim. erästä läheistäni mietin, nuorta naista joka voi vielä olla vähän mutkalla seksuaalisuutensa kanssa... niin kysyy se vaan neidoltakin omanarvontuntoa ja jonkin sortin kontrollia, ettei anna itseään hyväksikäyttää, mutta ei myös kään "härnää" liikaa toista. Tuonhan kyllä naiset osaavat. Ja totuus kun on se, että himothan ne on hiirelläkin.
Paradoksi. Kai jokainen kuitenkin haluaa emotionaalisesti vähintään yhtä paljon jotain kuin seksuaalisesti. Mikä kärkevimmillään tarkoittaa sitä, että ihminen voi olla hyvin haavoittuvainen (jopa kompleksinen). Siis hellyyttä, lämpöä yms.
Kuka sitten saastuttaa ja ketä, rehellisyyden nimissä jokainen voi katsoa varmaan peiliin, ja todeta:
En ole täydellinen.
Kun ymmärtää oman heikkoutensa ja raadollisuutensa - ja oppii silti hyväksymään itsensä sellaisenaan kun on - rakastamaan itseään, silloin osaa olla armollinen niin itselleen kuin toisellekin/toisillekin.
Ja aika tekee näissä tehtävänsä. Kun kypsyy ja saa perspektiiviä elämään ja asioihin. Ja koko elämä on aikaa oppia aina vain lisää itsestään ja ympäröivästä maailmasta.
(En kai valistanut? :D .. tiedän, ette enää ole yläkoululaisia) - aisfjgaöflg
mehiläinen kirjoitti:
On niissä miehissäkin vikaa. Mut jos esim. erästä läheistäni mietin, nuorta naista joka voi vielä olla vähän mutkalla seksuaalisuutensa kanssa... niin kysyy se vaan neidoltakin omanarvontuntoa ja jonkin sortin kontrollia, ettei anna itseään hyväksikäyttää, mutta ei myös kään "härnää" liikaa toista. Tuonhan kyllä naiset osaavat. Ja totuus kun on se, että himothan ne on hiirelläkin.
Paradoksi. Kai jokainen kuitenkin haluaa emotionaalisesti vähintään yhtä paljon jotain kuin seksuaalisesti. Mikä kärkevimmillään tarkoittaa sitä, että ihminen voi olla hyvin haavoittuvainen (jopa kompleksinen). Siis hellyyttä, lämpöä yms.
Kuka sitten saastuttaa ja ketä, rehellisyyden nimissä jokainen voi katsoa varmaan peiliin, ja todeta:
En ole täydellinen.
Kun ymmärtää oman heikkoutensa ja raadollisuutensa - ja oppii silti hyväksymään itsensä sellaisenaan kun on - rakastamaan itseään, silloin osaa olla armollinen niin itselleen kuin toisellekin/toisillekin.
Ja aika tekee näissä tehtävänsä. Kun kypsyy ja saa perspektiiviä elämään ja asioihin. Ja koko elämä on aikaa oppia aina vain lisää itsestään ja ympäröivästä maailmasta.
(En kai valistanut? :D .. tiedän, ette enää ole yläkoululaisia)"Kai jokainen kuitenkin haluaa emotionaalisesti vähintään yhtä paljon jotain kuin seksuaalisesti. Mikä kärkevimmillään tarkoittaa sitä, että ihminen voi olla hyvin haavoittuvainen (jopa kompleksinen). Siis hellyyttä, lämpöä yms."
nimenomaan.
Sitä kun olisi aina fiksu ja odottaisi mitä toisella on oikeasti antaa ennen yhteen asumisen säntäystä, tosin niin näkee nopeammin missä vaiheessa toinen on. Monet monet ihmissuhteet ovat surullista uusintaa, pitäisi aina pyrkiä parempaan tasoon ei alempaan, kunnella mitä toinen todella ajattelee mielessään ettei ajaudu väärän kanssa yhteen. Siitä seuraa vain jatkuvaa ristiriitaa.
Parempi kuin puhua pelkistä tunteista olis sen takia parempi myös puhua suoraan mitä suhteelta kaipaa tai mitä ei suhteesta mielestään saa. Esimerkiksi spontaani hellyys tai keskusteluyhteys voi olla tällainen asia.
Myös muita vaikuttavia asioita on liuta: elämäntyyli, raha, päämäärät,asumismuoto,lasten kasvatus...........aina ei natsaa. - mehiläinen
aisfjgaöflg kirjoitti:
"Kai jokainen kuitenkin haluaa emotionaalisesti vähintään yhtä paljon jotain kuin seksuaalisesti. Mikä kärkevimmillään tarkoittaa sitä, että ihminen voi olla hyvin haavoittuvainen (jopa kompleksinen). Siis hellyyttä, lämpöä yms."
nimenomaan.
Sitä kun olisi aina fiksu ja odottaisi mitä toisella on oikeasti antaa ennen yhteen asumisen säntäystä, tosin niin näkee nopeammin missä vaiheessa toinen on. Monet monet ihmissuhteet ovat surullista uusintaa, pitäisi aina pyrkiä parempaan tasoon ei alempaan, kunnella mitä toinen todella ajattelee mielessään ettei ajaudu väärän kanssa yhteen. Siitä seuraa vain jatkuvaa ristiriitaa.
Parempi kuin puhua pelkistä tunteista olis sen takia parempi myös puhua suoraan mitä suhteelta kaipaa tai mitä ei suhteesta mielestään saa. Esimerkiksi spontaani hellyys tai keskusteluyhteys voi olla tällainen asia.
Myös muita vaikuttavia asioita on liuta: elämäntyyli, raha, päämäärät,asumismuoto,lasten kasvatus...........aina ei natsaa.KORJAANAPA ERÄÄN SUUREN VÄÄRINKÄSITYKSEN: selvitinpä juuri, IHAN PUHELIMITSE, ettei henkilö täällä netissä, siis eräs mies vm. -86, ole henkilö, joksi toivoin hänen olevan eli IHASTUKSENI. TÄMÄN (nyt jo voidaan sanoa että ihastumismielessä edesmenneen kanssa) ASIA VÄLILLÄMME ON HOIDETTU ASIALLISESTI POIS PÄIVÄJÄRJESTYKSESTÄ. Tämä toinen henkilö voi olla mahd. eräs toinen henkilö heng. yhteisössäni, jos oikein otaksun, ja itseasiassa häneen voisi olla mukava tutustua noin kaverimielessä. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka se sittenjohtaisi johonkin muuhunkin. Mutta varma en tästä henkilöstä ole. Itse asiassa, rehellisyyden nimissä noista kuvioista löytyy itseasiassa 2 ellei jopa 3 nuortamiestä, olettaisin että olette ikähaarukalla -85 - 87, joihin tämä asia voisi sanoa. Siis henkilöitä, joihin voisi olla kiva tutustua. Olen sen jo kaiketi teille ilmaissutkin ottamalla konmtaktia katseella, hymyllä. Joten tervetuloa vaan juttusille!
Ajattelinkin tuon aiemman ihastuksen suhteen, että moni juttu ei tässä yhtälössä täsmää, niinkuin nähtävästi vastapuoli sinäkin, mitä ilmeisimmin tuo mies -87, jos nyt olet hän, ajattelit.
Ottakaa huomioon, itse koen näin, että täällä on johdettu harhaan ihmisiä. Ollaan saattettu esiintyä toisina (jopa törkeimmillään omimalla toisen identiteetin), joten paljon väärinkäsityksiä voi olla myös kysymyksessä. Suhtautukaamme siis varauksella käsillänne/käsillämme olevaan tietoon! Parempi tehdä tuutavuutta reaalimaailmassa ja ottaa asioista selvää. TUTUSTELLA KAIKESSA RAUHASSA ILMAN MINKÄÄN SORTIN KIIRETTÄ MINNEKÄÄN.
ITSELLÄNI EI OLE MIKÄÄN KIIRE NYT (kun eräs väärinkäsitys on nyt korjaantunut) esim. suinpäin suhteeseen, saati naimisiin. Sellaisesta paineesta vastapuoli saa olla vapaa!
MUKAVA OLISI TUTUSTELLA TEIHIN KANSSAIHMISET KAIKESSA RAUHASSA, ja sitten eihän sitä ajan myötä tiedä, vaikka sen kumppaninkin löytäisi.
Selvennykseksi vielä, että en ole ollut rekisteröityneenä tänne suomi24:ään, olen käyttänyt useita nimimerkkejä kuten "herkkis" tai vaikka nyt ainoastaan tuossa ylempänä "mehiläinen" tuossa yhteydessä. Pitäkää varanne, JOS NYT TÄSSÄ YHTEYDESSÄ KUVITTELETTE/AJATTELETTE TIETÄVÄNI KUKA OLEN, että jossain toisessa keskustelussa se en ehkä ole ollut minä siinä asiassa, mitä olette MINUN laittamakseni viestiksi luulleet.
Näin olen toiminut siksi, ettei DIASSAAJAT pääsisi sotkemaan keskusteluja. Ja kuten kaikki huomaatte, hokkus pokkus, viimeisten käänteiden jälkeen keskustelunaiheet muuttuivat kertaheitolla ASIALLISIKSI ja ovat saaneet aikaan asiallista keskustelua, kuten tämä tässä.
Joten pitäkää varanne, kaikki ei ole sitä, miltä näyttää! Ja mua ei tarvi pelätä! Olen fiksu nainen, joka kunnioittaa niin itseään kuin vastapuoltakin.!
Mukava olisi tutustua.. - nukkeli
mehiläinen kirjoitti:
KORJAANAPA ERÄÄN SUUREN VÄÄRINKÄSITYKSEN: selvitinpä juuri, IHAN PUHELIMITSE, ettei henkilö täällä netissä, siis eräs mies vm. -86, ole henkilö, joksi toivoin hänen olevan eli IHASTUKSENI. TÄMÄN (nyt jo voidaan sanoa että ihastumismielessä edesmenneen kanssa) ASIA VÄLILLÄMME ON HOIDETTU ASIALLISESTI POIS PÄIVÄJÄRJESTYKSESTÄ. Tämä toinen henkilö voi olla mahd. eräs toinen henkilö heng. yhteisössäni, jos oikein otaksun, ja itseasiassa häneen voisi olla mukava tutustua noin kaverimielessä. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka se sittenjohtaisi johonkin muuhunkin. Mutta varma en tästä henkilöstä ole. Itse asiassa, rehellisyyden nimissä noista kuvioista löytyy itseasiassa 2 ellei jopa 3 nuortamiestä, olettaisin että olette ikähaarukalla -85 - 87, joihin tämä asia voisi sanoa. Siis henkilöitä, joihin voisi olla kiva tutustua. Olen sen jo kaiketi teille ilmaissutkin ottamalla konmtaktia katseella, hymyllä. Joten tervetuloa vaan juttusille!
Ajattelinkin tuon aiemman ihastuksen suhteen, että moni juttu ei tässä yhtälössä täsmää, niinkuin nähtävästi vastapuoli sinäkin, mitä ilmeisimmin tuo mies -87, jos nyt olet hän, ajattelit.
Ottakaa huomioon, itse koen näin, että täällä on johdettu harhaan ihmisiä. Ollaan saattettu esiintyä toisina (jopa törkeimmillään omimalla toisen identiteetin), joten paljon väärinkäsityksiä voi olla myös kysymyksessä. Suhtautukaamme siis varauksella käsillänne/käsillämme olevaan tietoon! Parempi tehdä tuutavuutta reaalimaailmassa ja ottaa asioista selvää. TUTUSTELLA KAIKESSA RAUHASSA ILMAN MINKÄÄN SORTIN KIIRETTÄ MINNEKÄÄN.
ITSELLÄNI EI OLE MIKÄÄN KIIRE NYT (kun eräs väärinkäsitys on nyt korjaantunut) esim. suinpäin suhteeseen, saati naimisiin. Sellaisesta paineesta vastapuoli saa olla vapaa!
MUKAVA OLISI TUTUSTELLA TEIHIN KANSSAIHMISET KAIKESSA RAUHASSA, ja sitten eihän sitä ajan myötä tiedä, vaikka sen kumppaninkin löytäisi.
Selvennykseksi vielä, että en ole ollut rekisteröityneenä tänne suomi24:ään, olen käyttänyt useita nimimerkkejä kuten "herkkis" tai vaikka nyt ainoastaan tuossa ylempänä "mehiläinen" tuossa yhteydessä. Pitäkää varanne, JOS NYT TÄSSÄ YHTEYDESSÄ KUVITTELETTE/AJATTELETTE TIETÄVÄNI KUKA OLEN, että jossain toisessa keskustelussa se en ehkä ole ollut minä siinä asiassa, mitä olette MINUN laittamakseni viestiksi luulleet.
Näin olen toiminut siksi, ettei DIASSAAJAT pääsisi sotkemaan keskusteluja. Ja kuten kaikki huomaatte, hokkus pokkus, viimeisten käänteiden jälkeen keskustelunaiheet muuttuivat kertaheitolla ASIALLISIKSI ja ovat saaneet aikaan asiallista keskustelua, kuten tämä tässä.
Joten pitäkää varanne, kaikki ei ole sitä, miltä näyttää! Ja mua ei tarvi pelätä! Olen fiksu nainen, joka kunnioittaa niin itseään kuin vastapuoltakin.!
Mukava olisi tutustua..Täh!? Onko kaikki sulla kotona???
- that's it
nukkeli kirjoitti:
Täh!? Onko kaikki sulla kotona???
Jos mua tarkoitit niin kyllä. Siis vilpitön halu tutustua ihmisiin. Ei ole kysymys siitä ettäkö katselisi varsinaisesti useampaa yhtäaikaa, vaan että on vaan yksinkertaisesti laittanut merkille useamman, joihin voisi olla kiva tutustua. Ja ajan myötä eihän sitä tiedä vaik se oma kultakin voisi olla juuri joku heistä.
Eihän ihmisistä voi tietää, ellei ota selvää ja tutustu. Noin ylipäätään! Itselläni tämä koskee heng. yhteisöäni, siellä on monta kivanoloista tyyppiä. Ja eipä sillä, ihan naisia ja miehiä sekä että - kiva olis ylipäätään tutustua enemmän ihmisiin!
- 20 + 11
Rupeisin kattelemaan ympärilleni saman tien..
Ei ole varma tunteista = niitä ei enää ole tarpeeksi.- kottarainen2
Jos minua tarkoitat :D lue edellinen. ASTUMME UUTEEN AIKAAN. Näköjään kun kirjoitan nopeasti ja en lue ennen kuin lähetän, huomaan, että on aika paljon kirjoitusvirheitä. Onkohan mulla lukihäiriö kuin äidillänikin, jonka runoja korjasin sitten 15-vuotiaasta. Tai ehkä vain olen ollut huolimaton, täytyy skarpata. Niinkuin skarppasin silloin joitakin viikkoja sitten todella.
Vielä palatakseni tuohon aiempaan slkdghs (ei ollut kyllä edes mikään nimimerkki) kuten lastenkasvatus.. itse en ainakaan ole halaistua sanaa täällä suomi24ssä siitä puhunut, joten jos muu on jotain toista mieltä, ON OLLUT VIRHEELLISTÄ TIETOA LIIKKEELLÄ (etteivät vaan pahantahtoiset ihmiset olisi johtaneet harhaan, ja vielä oikein tarkoituksella). Pitäkää varanne! Mulle on selvinnyt: tätä voi olla raadollisimillaan nettimaailma.SIISPÄ REAALIMAAILMASSA JUTTUSILLE. Itsekin pääsen mukaan kuvioihin varmaan jo ensiviikonloppuna.
Jos itse olen joissain keskusteluissa antanut jotain ymmärtää jostain kiirehtimisestä johonkin suuntaan, se johtui kamalasta väärinkäsityksestä. Luulin täällä jutelleeni näissä keskusteluissa IHASTUKSENI kanssa, mutta se ei ollutkaan hän. Hänen kanssaan (kun nyt otin asiasta puhelimitse selvää kun alkoi itsestänikin tuntua ettei asiat oikein täsmää) olisin halunnut en suinkaan suin päin suhteeseen, mutta mahdollisuuden siihen, että olisimme saaneet "siunauksen" sille, että voisimme edes alkaa toisiimme tutustua. Tämä tilanne kun on nyt ollut mikä on. Mutta hänellä oli jo muita ajatuksia ja suunnitelmia. Olisi pitänyt asia jo hoitaa pois alta päiväjärjestyksestä jo aiemmin, ettei olisi tällaista väärinkäsitystä sattunut. Mut oppia ikä kaikki! Tämä on elämää, kyllä tämä tästä..
Reaalimaailmaa jo odotan niin loppu nämä väärinkäsitykset. Palan halusta saada oikaista ikävyyksiä. - kottarainen2
kottarainen2 kirjoitti:
Jos minua tarkoitat :D lue edellinen. ASTUMME UUTEEN AIKAAN. Näköjään kun kirjoitan nopeasti ja en lue ennen kuin lähetän, huomaan, että on aika paljon kirjoitusvirheitä. Onkohan mulla lukihäiriö kuin äidillänikin, jonka runoja korjasin sitten 15-vuotiaasta. Tai ehkä vain olen ollut huolimaton, täytyy skarpata. Niinkuin skarppasin silloin joitakin viikkoja sitten todella.
Vielä palatakseni tuohon aiempaan slkdghs (ei ollut kyllä edes mikään nimimerkki) kuten lastenkasvatus.. itse en ainakaan ole halaistua sanaa täällä suomi24ssä siitä puhunut, joten jos muu on jotain toista mieltä, ON OLLUT VIRHEELLISTÄ TIETOA LIIKKEELLÄ (etteivät vaan pahantahtoiset ihmiset olisi johtaneet harhaan, ja vielä oikein tarkoituksella). Pitäkää varanne! Mulle on selvinnyt: tätä voi olla raadollisimillaan nettimaailma.SIISPÄ REAALIMAAILMASSA JUTTUSILLE. Itsekin pääsen mukaan kuvioihin varmaan jo ensiviikonloppuna.
Jos itse olen joissain keskusteluissa antanut jotain ymmärtää jostain kiirehtimisestä johonkin suuntaan, se johtui kamalasta väärinkäsityksestä. Luulin täällä jutelleeni näissä keskusteluissa IHASTUKSENI kanssa, mutta se ei ollutkaan hän. Hänen kanssaan (kun nyt otin asiasta puhelimitse selvää kun alkoi itsestänikin tuntua ettei asiat oikein täsmää) olisin halunnut en suinkaan suin päin suhteeseen, mutta mahdollisuuden siihen, että olisimme saaneet "siunauksen" sille, että voisimme edes alkaa toisiimme tutustua. Tämä tilanne kun on nyt ollut mikä on. Mutta hänellä oli jo muita ajatuksia ja suunnitelmia. Olisi pitänyt asia jo hoitaa pois alta päiväjärjestyksestä jo aiemmin, ettei olisi tällaista väärinkäsitystä sattunut. Mut oppia ikä kaikki! Tämä on elämää, kyllä tämä tästä..
Reaalimaailmaa jo odotan niin loppu nämä väärinkäsitykset. Palan halusta saada oikaista ikävyyksiä.ELI JUST NÄIN, MEHILÄINEN ON NYT KOTTARAINEN2, KOSKA EI PÄÄSSYT LÄPI ENÄÄ MEHILÄINEN NIMINERKILLÄÄN. ELI DISSAUKSEN TAPAISTA ILMASSA JÄLLEEN KERRAN..
- tälläistä tänään
Tai sitten on toinen vaihtoehto kiikarissa.. näin oli täällä mies pelasi kahta ties vaikka kolmatta, minua ei jättänyt ennenkuin varmistui asiat toisen kanssa.. No onneks pääsin p****sta ukosta eroon ja nyt kunnollinen kaveri kainalossa :)
- ...
Jos mies sanoisi, että ei ole enää varma tunteistaan minua kohtaan, niin kyllä se olisi vaikeaa, jos itse haluaisi jatkaa suhdetta. Minä kyllä suuttuisin ja antasin lopputilin suhteesta pelkästä kiukusta. Ja sitten olisin viikon järkyttynyt ja lähettäisin ilkeitä tekstareita jne. Joten ei minusta ole sinun neuvojaksi... Jokainen tietää mitä viisaat neuvoo tekemään.
- kottarainen2
TOTTA jos siinä suhteessa jo on, jos tuo kommentti oli jollekin suhteessa olevalle. Eri asia sitten siinä tapauksessa, miten asiat ottaa, jos on kysymys on ihmisestä jota on jossain yhteisössä katsellut, kenties ollut ihastunut - ja sitten paljastunut jotain ikävää ja tullut toisiin mietteisiin.
Jokaisella toki vapaus valita!
Itse toivon että kaikki väärinkäsitykset aikanaan korjaantuis. Herran haltuun! On pitänyt jo niin hyvää huolta tähänkin asti.
- tiedettääääää
jos on epävarma tunteistaan se epävarmuus ei koskaan muutu varmuudeksi
epävarma pitää aina jättää yksin- kevätpörriäinen
En toki ahdistele, jos oot taho, jota aattelen..
Jos jos tunnet mut, ja oot tuota mieltä. Ellet tunne, kehoittaisin tarkistamaan kompassiasi -
- KALLE KELLO
Jos toinen ilmoittaa ettei ole varma tunteistaan, silloin kannattaa ilman muuta pistää peli poikki. Koskee sekä miestä että naista. Se on täysin selvä viesti ettei kiinnosta.
- pörriäinen
Kalle Kellohan tietää kaiken :D Aina tuut niin sopivalla hetkellä joka keskusteluun..
- TIC TAC
pörriäinen kirjoitti:
Kalle Kellohan tietää kaiken :D Aina tuut niin sopivalla hetkellä joka keskusteluun..
Kalle Kello tikittää...
- Still alive
Olen itse ollut suhteessa jossa mies teki juuri tuota usein.Multa meinasi nuppi levitä kun ei koskaan tiennyt missä mennään.Lopuksi erottiin.Kuuden vuoden päästä hän vikitteli mua takaisin ja hetki katseltiin asiaa.En kelpuuttanut häntä järkisyistä takaisin.Osa musta rakastaa häntä aina mutta hänestä en tiedä..Epävarmuus tappaa kaiken hyvän.Kun ollaan suhteessa,on ajateltava yhteistä tulevaisuutta.Hetkessä eläminen ei riitä.
- myrskyluoto1
Juuri näin. Olen ymmärtänyt asian ytimen, ja tiedän missä mennään.
Ei muuta, kuin sydän auki kohti elämää ja uusia tuulia!
- nainen1984
Minun mieheni taas päätti, että lähtee, mutta antoi kuitenkin mahdollisuuden. Tästä on kaksi päivää ja hän tutkii tunteitaan edelleen. Vaikea on kun hän päätti, että lähtee ja ei jotenkaan mielessään osaa pyörtää tätä päätöstä. Toisaalta ajattelen, että ei kai hän jäisi yrittämään jos ei rakastaisi minua ihan tosissaan ja haluaisi yrittää? Auttaako aika vai kannattaako edes odottaa, että tilanne normalisoituu?
- yllätys
Minun rakas puolisoni lähti stripparin matkaan. 5 onnellista vuotta takana ja lähtö tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Vieraita oli käymässä . Mies vaan sanoi lähtevänsä ja hakevansa tavaransa myöhemmin. Loppujen lopuksi stripparia ei kiinnostanutkaan ja minä muutin paikkakuntaa. Tapahtumasta jo yli vuosi ja exäni asuu yhä Poste Restantessa.....Sitä saa, mitä tilaa
- ihan varmana
pettäsin heti ja jättäsin kyllä tollasen sanominen sattuu sen verran paljon eikä edes sitten muka tiedä, mitä vittua onko hää joku maailman napa joka miettii kenet valittee vaikka on ollu aikaa jo se tehdä ihan hiljaa mielessään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363995- 881972
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151841Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi541448Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331385VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741196
- 691053
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1151050