Oletko saanut koskaan hepulia

Sirpa Leena Pullo

trollien vuoksi, vai pidätkö sellaista toimintaa naurettavana ja annat olla?

96

304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepuloin ja hyperventiloin koko ajan, jatkuvalla syötöllä, eläimen raivolla.

      • tosi..ytpy

        oletko saanut kärsiä paljonkin?

        Perusta kärsäkauppa------------norsu kantaa paljon rautaa


    • Rentukka

      Mä ainakin tunnustan pimahtavani, silloin kun homma menee överiksi, siis yli!
      Monellakin asialla voi olla erikatsonta kantoja, ja niillä voi pilailla, kujeilla ja ärsyttääkin toisia.
      Saada vaikka yleistä keskustelua aikaiseksi
      .
      Mut on myös olemassa asioita joilla ei pidä leikitellä!

      Vaikka me ollaan nimimerkkien takana, niin silti ei tarvitse mauttomuuksiin mennä. Ja suoranaisista rikoksista toisia syyttää, tai vihjailla (syyttävästi).
      Kyllä mä ymmärrän sen, ettei nimimerkki voi haastaa nimimerkkiä kunnianloukkauksesta....mut kuitenkin.
      Rajansa kaikella mitä tänne kirjoittaa!

      • Rentukka

        Mullakin näyttää olevan( eri katsontakantoja) nyt kun luen oikeinkirjoitusta!


      • Bobby Sands

        Mihinköhän syytöksiin sinä tällä kirjoituksellasi viittaat?


      • Rentukka
        Bobby Sands kirjoitti:

        Mihinköhän syytöksiin sinä tällä kirjoituksellasi viittaat?

        Koitappa lukea koko jouluviikon kirjoitukset ja teeppä oivallukset ihan itse. Uskon sun pystyvän siihen, koska mä yksinkertainen hupakko blondikin siihen kykenin.
        Aina ei tarvitse olla varma asiasta, kunhan jättää sen sopivasti roikkumaan ilmaan!
        Helppo sanoa sit et se on kuulijan vastuulla, mitä ajattelee....
        Kaikilla ei ole aivoja ajatella,......niitä on muakin tyhmempiä...uskoisin?


      • Bobby Sands
        Rentukka kirjoitti:

        Koitappa lukea koko jouluviikon kirjoitukset ja teeppä oivallukset ihan itse. Uskon sun pystyvän siihen, koska mä yksinkertainen hupakko blondikin siihen kykenin.
        Aina ei tarvitse olla varma asiasta, kunhan jättää sen sopivasti roikkumaan ilmaan!
        Helppo sanoa sit et se on kuulijan vastuulla, mitä ajattelee....
        Kaikilla ei ole aivoja ajatella,......niitä on muakin tyhmempiä...uskoisin?

        Eli sä tarkoitat trollien kirjoituksia, joita täällä on ollut monta vuotta sarjatulella?


      • Rentukka
        Bobby Sands kirjoitti:

        Eli sä tarkoitat trollien kirjoituksia, joita täällä on ollut monta vuotta sarjatulella?

        Heti osui!


      • Bobby Sands
        Rentukka kirjoitti:

        Heti osui!

        Mulla on toinen trolleista liipamisemalla, saisin sen milloin tahansa loppuelämäkseen sairaalahoitoon, mutta valitettavasti toinen ja mahdollinen kolmas trolli ovat viranomaisten tavoittamattomissa.
        Suomessa on sellainen pieni puute oikeuskäytännössä, että nimimerkkiä ei voi haastaa oikeuteen, eli pitää olla haastettavan nimi tiedossa. Tämä ongelma avaa suomi24:n kaltaisilla palstoilla sellaisen mahdollisuuden, että nimettömänä voi herjata toisia ihmisiä yksityishenkilöinä miten tahtoo.

        Minua on herjattu täällä omalla nimelläni ja kuvallani pedofiiliksi ja tänne on postattu ilman lupaa naisten alastonkuvia ja kerskailtu jopa joidenkin naiskirjoittajien raiskaamisilla. Näille jutuille ei nyt mahda yhtään mitään, koska kyseinen trolli on tapaillut täältä naisia väärällä nimellä ja pelkän pre-paid liittymän antaen.
        Trolli pyörittää jonkinlaista mafiaa, missä monet kirjoittajat ovat eriasteisesti hänen käskynallaan. Minuun otti täältä yhteyttä eräs oululainen nainen, joka pyysi treffeille ja laittoi henkilötietoni eteenpäin trolleille.


      • Voisiko..
        Bobby Sands kirjoitti:

        Mulla on toinen trolleista liipamisemalla, saisin sen milloin tahansa loppuelämäkseen sairaalahoitoon, mutta valitettavasti toinen ja mahdollinen kolmas trolli ovat viranomaisten tavoittamattomissa.
        Suomessa on sellainen pieni puute oikeuskäytännössä, että nimimerkkiä ei voi haastaa oikeuteen, eli pitää olla haastettavan nimi tiedossa. Tämä ongelma avaa suomi24:n kaltaisilla palstoilla sellaisen mahdollisuuden, että nimettömänä voi herjata toisia ihmisiä yksityishenkilöinä miten tahtoo.

        Minua on herjattu täällä omalla nimelläni ja kuvallani pedofiiliksi ja tänne on postattu ilman lupaa naisten alastonkuvia ja kerskailtu jopa joidenkin naiskirjoittajien raiskaamisilla. Näille jutuille ei nyt mahda yhtään mitään, koska kyseinen trolli on tapaillut täältä naisia väärällä nimellä ja pelkän pre-paid liittymän antaen.
        Trolli pyörittää jonkinlaista mafiaa, missä monet kirjoittajat ovat eriasteisesti hänen käskynallaan. Minuun otti täältä yhteyttä eräs oululainen nainen, joka pyysi treffeille ja laittoi henkilötietoni eteenpäin trolleille.

        Genio olla tuon takana??


      • Bobby Sands
        Voisiko.. kirjoitti:

        Genio olla tuon takana??

        Tämän palstan päätrollit ovat anzzy, jonka nimi on kaikkien tiedossa ja Genio.Mente. Secondary trollit ovat PlatosMorbidDust ja Mr.Kalluppi, joka ei tosin taida enää pahemmin trollailla. Sitten on jotain pitkänlinjan vakkarinaisia, joilla on ollut jonkinlainen suhde Genio.Menteen.

        Anzzy on 70-vuotias alkoholisti ja Genio ja Platos vajaa nelikymppisiä narkomaaneja.

        Geniohan täällä on pystynyt pitämään jotain mielenhallintaa monien eri ihmisten suhteen ja saanut heidät tekemään typerämpiä juttuja, kuten nää naisten suorittamat nimien kalastelut.


      • Rentukka
        Bobby Sands kirjoitti:

        Tämän palstan päätrollit ovat anzzy, jonka nimi on kaikkien tiedossa ja Genio.Mente. Secondary trollit ovat PlatosMorbidDust ja Mr.Kalluppi, joka ei tosin taida enää pahemmin trollailla. Sitten on jotain pitkänlinjan vakkarinaisia, joilla on ollut jonkinlainen suhde Genio.Menteen.

        Anzzy on 70-vuotias alkoholisti ja Genio ja Platos vajaa nelikymppisiä narkomaaneja.

        Geniohan täällä on pystynyt pitämään jotain mielenhallintaa monien eri ihmisten suhteen ja saanut heidät tekemään typerämpiä juttuja, kuten nää naisten suorittamat nimien kalastelut.

        anzzyn kanssa olen rupatellut. Nickni oli Villiruusu ja nyt Rentukka.
        Etsi keskustelun hausta, tuolta ylhäältä oikealla. Sieltä löytyy joka sanani.
        Myös se etten jaksa uskoa Genio.Menten sekantuneen.....munsta hän vaikutti fiksulle tyypille...tosin olen vain lukenut hänen tekstejään, en ole keskustellut...????
        Mulla huuli pyöreenä nyt.

        IP- ositteeni voit kaivaa ylös, luvallani. Mä vastaan tämän koneen käytöstä, en ole mukana missään. Koneeni saat tarkistuttaa asiantuntijalla, mut mä en vastaa kustannuksista.

        Hae oikeutta itsellesi.


      • Bobby Sands kirjoitti:

        Tämän palstan päätrollit ovat anzzy, jonka nimi on kaikkien tiedossa ja Genio.Mente. Secondary trollit ovat PlatosMorbidDust ja Mr.Kalluppi, joka ei tosin taida enää pahemmin trollailla. Sitten on jotain pitkänlinjan vakkarinaisia, joilla on ollut jonkinlainen suhde Genio.Menteen.

        Anzzy on 70-vuotias alkoholisti ja Genio ja Platos vajaa nelikymppisiä narkomaaneja.

        Geniohan täällä on pystynyt pitämään jotain mielenhallintaa monien eri ihmisten suhteen ja saanut heidät tekemään typerämpiä juttuja, kuten nää naisten suorittamat nimien kalastelut.

        mitä kertoo ihmisestä, joka tykkää kyseisestä pmd:stä ja geniosta?


      • niin,
        LaRito kirjoitti:

        mitä kertoo ihmisestä, joka tykkää kyseisestä pmd:stä ja geniosta?

        kyseiset heput ovat minunkiin suosikkejani: ajattelemaan kykeneviä hemmoja, mikä vetoaa meikäläiseen.


      • niin, kirjoitti:

        kyseiset heput ovat minunkiin suosikkejani: ajattelemaan kykeneviä hemmoja, mikä vetoaa meikäläiseen.

        totta. pmd:llä on sitä ehkä rajuaki huumoria ja muutenki iskee hyvin, ei siis minuun :D genio on taas se syvällisempi. joudumme siis sun kanssa vuorottelemaan kumpi pitää milloin kummanki :D


      • LaRito kirjoitti:

        totta. pmd:llä on sitä ehkä rajuaki huumoria ja muutenki iskee hyvin, ei siis minuun :D genio on taas se syvällisempi. joudumme siis sun kanssa vuorottelemaan kumpi pitää milloin kummanki :D

        Äläs ny. Kyllä mulla on syvällisempää kamaa noissa musalinkeissä :(


      • Bobby Sands
        LaRito kirjoitti:

        totta. pmd:llä on sitä ehkä rajuaki huumoria ja muutenki iskee hyvin, ei siis minuun :D genio on taas se syvällisempi. joudumme siis sun kanssa vuorottelemaan kumpi pitää milloin kummanki :D

        Genio on ehkäpä pinnallisin ikinä elänyt henkilö ja PMD:n "raju huumori" on sitä, kun mies kerskailee elämänsä ainoalla saavutuksella, eli valmiiksi huumatun ja sidotun naisen raiskaamisella.

        Ihmeellistä, että joku jaksaa noita asioita peitellä. Muutenkin katson aika epätoivoiseksi, että minulta yritetään jatkuvasti hakea huomiota raiskausjutuilla ja, että niin moni tapauksen suhteen ulkopuolinen on vielä mennyt samaan juttuun mukaan. Jengi niin, kuin luulee olevansa jotain kuninkaita sellaista juttua korostaessaan.


        "mitä kertoo ihmisestä, joka tykkää kyseisestä pmd:stä ja geniosta?"

        Sellainen ihminen ei tiedä, mitä sana "tykätä" tarkoittaa. Tai sitten tuossa sinun höpinässä on kyse sellaisesta takertumasta sellaiseen lapsuudenikään, kun lapsi kehuu, kuinka "meidän iskä on maailman vahvin", tai "meidän iskä on maailman pisin", vaikka se iskä olisi 160 senttinen kääpiö. Sillainhan sen tietysti ymmärtää, jos joku väittää Genio.Menteä syvälliseksi, tai Platos.Morbid.Bustia huumorintajuiseksi.

        Tältä kannalta ajatellen minun ehkäpä tosiaan tulisi itse muuttaa asennettani tämän asian suhteen, koska nythän tämä tilanne on sitten ollut sellainen, että kuusi vuotias lapsi tulee minulle selittämään, kuinka hänen isällään supervoimia ja minä aikuisena siihen sitten inttämään kiukkuisena, että "ei sellaisia supervoimia ole olemassakaan". Korjaan tästä eteenpäin asennettani ja myötäilen näitä juttuja sillain "totta, kyllä sinun isäsi on maailman vahvin".


      • ei jaksa kirjautua
        Bobby Sands kirjoitti:

        Genio on ehkäpä pinnallisin ikinä elänyt henkilö ja PMD:n "raju huumori" on sitä, kun mies kerskailee elämänsä ainoalla saavutuksella, eli valmiiksi huumatun ja sidotun naisen raiskaamisella.

        Ihmeellistä, että joku jaksaa noita asioita peitellä. Muutenkin katson aika epätoivoiseksi, että minulta yritetään jatkuvasti hakea huomiota raiskausjutuilla ja, että niin moni tapauksen suhteen ulkopuolinen on vielä mennyt samaan juttuun mukaan. Jengi niin, kuin luulee olevansa jotain kuninkaita sellaista juttua korostaessaan.


        "mitä kertoo ihmisestä, joka tykkää kyseisestä pmd:stä ja geniosta?"

        Sellainen ihminen ei tiedä, mitä sana "tykätä" tarkoittaa. Tai sitten tuossa sinun höpinässä on kyse sellaisesta takertumasta sellaiseen lapsuudenikään, kun lapsi kehuu, kuinka "meidän iskä on maailman vahvin", tai "meidän iskä on maailman pisin", vaikka se iskä olisi 160 senttinen kääpiö. Sillainhan sen tietysti ymmärtää, jos joku väittää Genio.Menteä syvälliseksi, tai Platos.Morbid.Bustia huumorintajuiseksi.

        Tältä kannalta ajatellen minun ehkäpä tosiaan tulisi itse muuttaa asennettani tämän asian suhteen, koska nythän tämä tilanne on sitten ollut sellainen, että kuusi vuotias lapsi tulee minulle selittämään, kuinka hänen isällään supervoimia ja minä aikuisena siihen sitten inttämään kiukkuisena, että "ei sellaisia supervoimia ole olemassakaan". Korjaan tästä eteenpäin asennettani ja myötäilen näitä juttuja sillain "totta, kyllä sinun isäsi on maailman vahvin".

        Sähän oot oikeasti aivan vitun sairas. Hanki apua tai tapa ittes kunhan painut vittuun ihmisten ilmoilta.


      • Bobby Sands
        ei jaksa kirjautua kirjoitti:

        Sähän oot oikeasti aivan vitun sairas. Hanki apua tai tapa ittes kunhan painut vittuun ihmisten ilmoilta.

        Sanoo skitsofreniaa sairastava pakkomielteinen psykopaatti, joka käy pyhää sotaa rasikaajien kaikkivoipasuuden puolesta.

        Sun ongelmas on se, että mä hankin sulle apua ennen pitkää.


      • ei jaksa kirjautua
        ei jaksa kirjautua kirjoitti:

        Sähän oot oikeasti aivan vitun sairas. Hanki apua tai tapa ittes kunhan painut vittuun ihmisten ilmoilta.

        Ja sama Genio runkkarille.


      • Bobby Sands
        ei jaksa kirjautua kirjoitti:

        Sähän oot oikeasti aivan vitun sairas. Hanki apua tai tapa ittes kunhan painut vittuun ihmisten ilmoilta.

        Sulle iski narsistinen loukkaantuminen... taitaa olla raiskaaminen ja sillä kerskailu sulle henki ja elämä.


      • Bobby Sands kirjoitti:

        Sanoo skitsofreniaa sairastava pakkomielteinen psykopaatti, joka käy pyhää sotaa rasikaajien kaikkivoipasuuden puolesta.

        Sun ongelmas on se, että mä hankin sulle apua ennen pitkää.

        Mitähän toi kertoo susta, että repostelet jollain raiskausfantasiollasi vuosikausia jossain netissä? Mistä se apu sulle saataisiin? Finderillahan sut löytää, vitun idiootti.


      • Bobby Sands kirjoitti:

        Sulle iski narsistinen loukkaantuminen... taitaa olla raiskaaminen ja sillä kerskailu sulle henki ja elämä.

        Hey, Baby!

        I'm here now. Tell me, what's troubling you...


    • Rentukka

      Mä en kyllä usko et se fiksumpi Genio.Mente, sotkis näppejään mihinkään kyseen alaiseen näpertelyyn. Henkilön/nimimerkin mustamaalaamiseen?
      Tämä toinen samalla nimimerkillä kirjoittava siihen vois sotkeentuakin!

      Mitä hyötyä tosta trollailusta olis? Eihän sillä voi olla mitään taloudellista etua!
      Eikös mafialla aina ole taloudellisen hyödyn tavoittelu, tavalla tai toisella?

      Ilmeisesti epäilys on nyt sulla ns. itämafiassa.
      Ja mielenkiinto ilmeisesti mun sanomisissani,
      koska ilmoitin osaavani muutaman sanan venäjää!

      Mä en kyllä pysty sua auttamaan mitenkään, mulla ei ole kontakteja kuin muutamaan täällä kirjoittaneeseen ja ne on kaikki luettavissa täältä.
      Muunlaisia yhteyksiä mulla ei ole, eikä tule.
      Tämä täällä roikkuminen on vaan hetkellistä ajanvietettä, 02.01 jatkan opiskelua, eikä multa taida enää liietä aikaa tänne.

      Olen todella pahoillani teosta jonka uhriksi olet joutunut.
      Prepaid liittymästä eräs henkilö ehkä aikoi kertoa mulle jotain,
      mut mä jarrutin siinä kohtaa jo.
      Mulla kun ei oikeesti ole tarkoitus hakea muuta kuin kälätys seuraa,
      muutamaks loma illaks ja vain netissä.

      Mut onnea metsästyksessä, tekisin samoin jos joku olis loukannut mua!
      Mä tosin olen tavallaan suojauksessa.
      Mulla ei ole oma liittymä käytössä ja koneeni on alunperin ostanut toinen ihminen.
      Nämä on mun äidin hankkimat mulle ja hänen lapsuuden ystävä kävi ostamassa. Mutsin varmuuden maksimointia!

      • Bobby Sands

        Oletko paranoidi skitsofreenikko?

        Mä en kirjoittanut mistään rikollisjärjestöstä, vaan tarkoitin, että Genio johtaa palstalla mafiamaisesti organisoitunutta ryhmää, joka tekee ikäviä juttuja ja peittelee toistensa jälkiä, kuten sinäkin nyt peittelet Genion tekoja. Sä olet siis osa sitä "mafiaa".
        Mistään sinun venäjänkielen taidosta minulla ei ole tietoa.

        Se "fiksumpi Genio.Mente" on todellisessa elämässä vaikeaa maanisdepressiota sairastava narkomaani, sarjaraiskaaja ja nettitrolli, jolla on tällä palstalla lukuisia sinunkaltaisia käskyläisiä.

        Pystytkö itse selittämään, miksi peittelet raiskausta, henkirikoksen suunnittelua ja sarjaa laittomia uhkailuita ja törkeitä kunnianloukkauksia?


      • Bobby Sands kirjoitti:

        Oletko paranoidi skitsofreenikko?

        Mä en kirjoittanut mistään rikollisjärjestöstä, vaan tarkoitin, että Genio johtaa palstalla mafiamaisesti organisoitunutta ryhmää, joka tekee ikäviä juttuja ja peittelee toistensa jälkiä, kuten sinäkin nyt peittelet Genion tekoja. Sä olet siis osa sitä "mafiaa".
        Mistään sinun venäjänkielen taidosta minulla ei ole tietoa.

        Se "fiksumpi Genio.Mente" on todellisessa elämässä vaikeaa maanisdepressiota sairastava narkomaani, sarjaraiskaaja ja nettitrolli, jolla on tällä palstalla lukuisia sinunkaltaisia käskyläisiä.

        Pystytkö itse selittämään, miksi peittelet raiskausta, henkirikoksen suunnittelua ja sarjaa laittomia uhkailuita ja törkeitä kunnianloukkauksia?

        Heh... Tulihan ne vuodatukset sieltä! Jopa nopeammin mitä odotin...


      • Rentukka
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh... Tulihan ne vuodatukset sieltä! Jopa nopeammin mitä odotin...

        Siis MITÄH??? Mikä tämä juttu oikein on??? Nyt blondi on täysin ULALLA!!!

        Olisitko ystävällinen ja antaisit jotain inffoa! Mistä tässä nyt on kysymys?
        Sen verran kovia syytöksiä: ilmassa!

        Mua kun syytetään peittelystä, ja pyydetään selittään!
        Mitä tässä selittää; kun ei tiedä edes mihin herjaan pitäis uskoa?

        Porukallako te jaksatte jatkaa; mun kusetusta?
        Kuule jossain kohtaa tämä homma menee mauttomaksi
        ja se on toi kellon aika ....Klo 15:29. tunti sitten...
        Kiitos vedätyksestä, mut lopetaas jo!!


      • Rentukka kirjoitti:

        Siis MITÄH??? Mikä tämä juttu oikein on??? Nyt blondi on täysin ULALLA!!!

        Olisitko ystävällinen ja antaisit jotain inffoa! Mistä tässä nyt on kysymys?
        Sen verran kovia syytöksiä: ilmassa!

        Mua kun syytetään peittelystä, ja pyydetään selittään!
        Mitä tässä selittää; kun ei tiedä edes mihin herjaan pitäis uskoa?

        Porukallako te jaksatte jatkaa; mun kusetusta?
        Kuule jossain kohtaa tämä homma menee mauttomaksi
        ja se on toi kellon aika ....Klo 15:29. tunti sitten...
        Kiitos vedätyksestä, mut lopetaas jo!!

        Ääähh... Ei jaksa.

        Mä vaan jotenkin luulin, et dazu avautuu tänään illalla kun Genio on mitä suurimmalla varmuudella viihteellä ja pois palstalta...

        Mut kyllä dazu varmaan taas illemmalla...


      • Rentukka
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ääähh... Ei jaksa.

        Mä vaan jotenkin luulin, et dazu avautuu tänään illalla kun Genio on mitä suurimmalla varmuudella viihteellä ja pois palstalta...

        Mut kyllä dazu varmaan taas illemmalla...

        Viihteelle tässä lähden minäkin ja isolla porukalla mennään. Pöydät varattu.....
        Palailen vasta reippaati puolenyön jälkeen kotiin. Eli mulle ei kukaan selitä mitään.... OK
        Sitä sit tullaan toimeen sillä mitä on........... Hauskaa Uutta Vuotta!

        ps. koita nyt kuitenkin jaksaa........ei muuten kannata lähteä viihteelle! =))


      • Rentukka kirjoitti:

        Viihteelle tässä lähden minäkin ja isolla porukalla mennään. Pöydät varattu.....
        Palailen vasta reippaati puolenyön jälkeen kotiin. Eli mulle ei kukaan selitä mitään.... OK
        Sitä sit tullaan toimeen sillä mitä on........... Hauskaa Uutta Vuotta!

        ps. koita nyt kuitenkin jaksaa........ei muuten kannata lähteä viihteelle! =))

        Täytyy ottaa tää alku nyt rauhallisesti, ettei se jaksaminen lopu ennen kuin kaikki kivaa alkaa...

        No, jos selitystä vaille olet niin tässä yksi vihje(ei ehkä helpoin mahdollinen)...

        https://www.youtube.com/watch?v=OLLOhrDvd7E

        Hyvää Uutta Vuotta sullekin...


      • Rentukka
        Genio.Mente kirjoitti:

        Täytyy ottaa tää alku nyt rauhallisesti, ettei se jaksaminen lopu ennen kuin kaikki kivaa alkaa...

        No, jos selitystä vaille olet niin tässä yksi vihje(ei ehkä helpoin mahdollinen)...

        https://www.youtube.com/watch?v=OLLOhrDvd7E

        Hyvää Uutta Vuotta sullekin...

        Löysin rokkia. Kuuntelin youtube:sta, kyllähän tota kitaraa kuunteli.
        Levyn nimi ehkä oli sun vihjees?
        Jos sitä tarkoitit, niin tervetuloa vuoteen2014

        Ei seksuaalivähemmistöjen tasavertaiset oikeudet
        mikään propleeman enää pitäis olla, tällä vuosituhannella!

        Tästäkö tässä on kyse? Onko se vaikeaa ymmärtää?
        Elä ja anna muidenkin elää, ei sulta pois ole!

        Suoraan sanoen; mun paras "tyttökaveri" on homo
        ja taatusti luotettavin ystäväni!
        Pystytään neuvomaan toisiamme,
        eikä meille tule koskaan kilpailu asemaa vastakkain.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


      • Rentukka kirjoitti:

        Löysin rokkia. Kuuntelin youtube:sta, kyllähän tota kitaraa kuunteli.
        Levyn nimi ehkä oli sun vihjees?
        Jos sitä tarkoitit, niin tervetuloa vuoteen2014

        Ei seksuaalivähemmistöjen tasavertaiset oikeudet
        mikään propleeman enää pitäis olla, tällä vuosituhannella!

        Tästäkö tässä on kyse? Onko se vaikeaa ymmärtää?
        Elä ja anna muidenkin elää, ei sulta pois ole!

        Suoraan sanoen; mun paras "tyttökaveri" on homo
        ja taatusti luotettavin ystäväni!
        Pystytään neuvomaan toisiamme,
        eikä meille tule koskaan kilpailu asemaa vastakkain.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        :D

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8591000#comment-0



      • Villiruusu/rentukka
        Genio.Mente kirjoitti:

        Hyvää yötä, Rentukka...

        https://www.youtube.com/watch?v=4IBpVUWiI5E

        Kiitos vastauksesta ja luottamuksest. Tämä vaan on kaikkien luettavissa.
        No, olit aika paljon vissiin sensuroinut ketjusta. ??
        Siis, mulle ei tullut edes mieleen sun osuutes tähän.
        Sorry, olen puusilmä, en aina näe mitä edessä on!!
        Mä kun en tarkastele ihmisiä niin, mulle kaikki ovat lähes sukupuolettomia.

        Sit kun mä löydän miehen, jolla näen sen sukupuolisen viehätyksen,
        mä haluun olla vain hänen!
        Mut se riitä mulle! Mä haluan myös miehen olevan yksin mun!
        Siitä syystä mä olen nyt yksin. Mies petti munt, jätin kaiken taakseni.

        Mä en ole aivan varma ymmärsinkö kaiken ihan oikein?
        Päättele sinä, mun edellä kertomastani,
        menikö kubletin juoni edes osittain samoin.
        Vai onko toinen bi? Tosin asia ei kuulu mulle, enkä odota vastausta.
        Kerroin vain omia pähkäilyjäni, nyt kun lamppu lopulta syttyi.
        Blondit on hitaita joskus syttymään, sanovat! Mitähän sillä tarkoittavatkin???

        Palasin kahden aikaan yöllä kotia! Ihana pitkä ilta...
        Mies jonka seurasta viikonlopuna kieltäydyin, saatoi munt yöllä kotiin!
        Oli samassa porukassa juhlimassa ja tanssittiin koko ilta.
        Siis mies joka osaa tanssia...lattareitakin!!
        Mulla jalat kipeet....pohkeita kiristää! Tziisus

        Niin vahva kuitenkin pitää olla;
        ettei valehtele itselleen, jos sitten pystyykin nieleen toisen valheet = eri asia!

        ..........Haukaa alkavaa vuotta 2014...!!!

        Olen käyttänyt molempia nickejä!


      • huIIu_ukko
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta ja luottamuksest. Tämä vaan on kaikkien luettavissa.
        No, olit aika paljon vissiin sensuroinut ketjusta. ??
        Siis, mulle ei tullut edes mieleen sun osuutes tähän.
        Sorry, olen puusilmä, en aina näe mitä edessä on!!
        Mä kun en tarkastele ihmisiä niin, mulle kaikki ovat lähes sukupuolettomia.

        Sit kun mä löydän miehen, jolla näen sen sukupuolisen viehätyksen,
        mä haluun olla vain hänen!
        Mut se riitä mulle! Mä haluan myös miehen olevan yksin mun!
        Siitä syystä mä olen nyt yksin. Mies petti munt, jätin kaiken taakseni.

        Mä en ole aivan varma ymmärsinkö kaiken ihan oikein?
        Päättele sinä, mun edellä kertomastani,
        menikö kubletin juoni edes osittain samoin.
        Vai onko toinen bi? Tosin asia ei kuulu mulle, enkä odota vastausta.
        Kerroin vain omia pähkäilyjäni, nyt kun lamppu lopulta syttyi.
        Blondit on hitaita joskus syttymään, sanovat! Mitähän sillä tarkoittavatkin???

        Palasin kahden aikaan yöllä kotia! Ihana pitkä ilta...
        Mies jonka seurasta viikonlopuna kieltäydyin, saatoi munt yöllä kotiin!
        Oli samassa porukassa juhlimassa ja tanssittiin koko ilta.
        Siis mies joka osaa tanssia...lattareitakin!!
        Mulla jalat kipeet....pohkeita kiristää! Tziisus

        Niin vahva kuitenkin pitää olla;
        ettei valehtele itselleen, jos sitten pystyykin nieleen toisen valheet = eri asia!

        ..........Haukaa alkavaa vuotta 2014...!!!

        Olen käyttänyt molempia nickejä!

        Laitas kuva pildestäsi palstalle :-)


      • aIbarossi
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta ja luottamuksest. Tämä vaan on kaikkien luettavissa.
        No, olit aika paljon vissiin sensuroinut ketjusta. ??
        Siis, mulle ei tullut edes mieleen sun osuutes tähän.
        Sorry, olen puusilmä, en aina näe mitä edessä on!!
        Mä kun en tarkastele ihmisiä niin, mulle kaikki ovat lähes sukupuolettomia.

        Sit kun mä löydän miehen, jolla näen sen sukupuolisen viehätyksen,
        mä haluun olla vain hänen!
        Mut se riitä mulle! Mä haluan myös miehen olevan yksin mun!
        Siitä syystä mä olen nyt yksin. Mies petti munt, jätin kaiken taakseni.

        Mä en ole aivan varma ymmärsinkö kaiken ihan oikein?
        Päättele sinä, mun edellä kertomastani,
        menikö kubletin juoni edes osittain samoin.
        Vai onko toinen bi? Tosin asia ei kuulu mulle, enkä odota vastausta.
        Kerroin vain omia pähkäilyjäni, nyt kun lamppu lopulta syttyi.
        Blondit on hitaita joskus syttymään, sanovat! Mitähän sillä tarkoittavatkin???

        Palasin kahden aikaan yöllä kotia! Ihana pitkä ilta...
        Mies jonka seurasta viikonlopuna kieltäydyin, saatoi munt yöllä kotiin!
        Oli samassa porukassa juhlimassa ja tanssittiin koko ilta.
        Siis mies joka osaa tanssia...lattareitakin!!
        Mulla jalat kipeet....pohkeita kiristää! Tziisus

        Niin vahva kuitenkin pitää olla;
        ettei valehtele itselleen, jos sitten pystyykin nieleen toisen valheet = eri asia!

        ..........Haukaa alkavaa vuotta 2014...!!!

        Olen käyttänyt molempia nickejä!

        Buenas dias hija mia

        Olisit heti kinnostuksesi lattareista mainunnut! Näyttäisin miten " 70v alkoholisti"

        siis erään vainharaisen deluusioissa elävä panee jalalla koreasti lattareita

        ihan niiden alkuperämaassa señoritojen opettamana

        sieltä se mutzis castellanona luullostaa qdolta epsanjan raumaan murre

        tahallaan vääristellen, ettei kaikk pysty translaatriohjelmilla lukemaan

        Mukaviamieleejääneitä Guantanamera löytyy tuupistakin ..oon ollu siellä

        Que tienes un mujer en la cintura
        quando camina acera njo njom

        "Tu vives en calle veintedos
        numero cienti y veitedos

        gemsu dazun kakkos deluusionavarmaan tietää originaalehin linkkejä


      • Rentukka
        huIIu_ukko kirjoitti:

        Laitas kuva pildestäsi palstalle :-)

        En mä niin tyhmä sentään ole, vaikka blondi tällä hetkellä olenkin!
        Sopeudun joukkoon paremmin blondina! "Aito punapää"


      • Rentukka
        aIbarossi kirjoitti:

        Buenas dias hija mia

        Olisit heti kinnostuksesi lattareista mainunnut! Näyttäisin miten " 70v alkoholisti"

        siis erään vainharaisen deluusioissa elävä panee jalalla koreasti lattareita

        ihan niiden alkuperämaassa señoritojen opettamana

        sieltä se mutzis castellanona luullostaa qdolta epsanjan raumaan murre

        tahallaan vääristellen, ettei kaikk pysty translaatriohjelmilla lukemaan

        Mukaviamieleejääneitä Guantanamera löytyy tuupistakin ..oon ollu siellä

        Que tienes un mujer en la cintura
        quando camina acera njo njom

        "Tu vives en calle veintedos
        numero cienti y veitedos

        gemsu dazun kakkos deluusionavarmaan tietää originaalehin linkkejä

        Albatrossini...

        Onnellista alkanutta vuotta 2014, sulle!

        Mulla on tosiaan jalat ihan siunatun kipeet.
        En ole vuosiin tanssinut niin paljon mitä eilen iltana ja viime yönä!
        Muistatko kun kerroin sulle niist sokkoteffejen järjestelyistä,
        niistä joista sain kunnon raivarin!
        Se samainen "tereffi" mies oli eilen mukana juhlimassa,
        ja tanssi multa kintut kipeiksi tanssilattialla
        Olen viimeeksi tanssinut lattareita Bolerossa:
        yhtäpaljon harjoitellessa teini-ikäisenä askelkuvioita!

        On muuten ihan mukava mies...saattoi munt kahden aikaan kotiovelle asti.
        Texi viestiä aamupäivällä lähetti; kyseli onko jalat kipeet, vai lähdenkö ulos....?
        Nyt pitäis päättää mut.... on kiikunkaakun...pikkasen on liikaa nopeutta nyt.

        Toi loppu sun tekstistäs ei sano mulle mitään,
        eikä emo ole kotona nyt.
        Karannut kai kuherteleen taas faijan kainaloon. Mä en käsitä!
        Eropaperit vetämässä ja samojen lakanoiden välissä ain välillä!
        Päättäis nyt tän on/off vaiheen johonkin suuntaan.
        Jos ei kerta pysty elään ilman "ukkoaan",
        niin nielis sitten (sen asian) karvoineen päivineen ja se siitä!

        Mä olisin siitä onnellinen jos sopisivat asiansa.
        Itse en kykenis siihen, olis aina kuitenkin mielessä.
        Mä osaan olla pisteliäs, pikkuhiljaa olisin kuitenkin se, joka myrkyttäis hengitys ilman suhteesta!
        Ollaan samankaltaisia emon kanssa, siks mä epäilen emonkin anteeksi antoa.

        Otitko nyt "nenääsi" mun vastauksesta, toiselle nickille?

        Kerroppa miten näpäyttää nätisti, jottei turhaan loukkaa kumpaakaan?
        Koska mulla ei ole syytä potkaista polveen, teistä kumpaistakaan.
        Ainakaan vielä. Ja silloin kun mä suutun, pyyhin kyllä pöydän puhtaaksi!!!
        Siihen asti on parempi laiha sopu; kuin lihava riita.

        Minä olen pitänyt sunt "neutraalina ystävänä" ilman ikää tai muita rasitteita.
        Mistä minä voin tietää minkä ikäinen olet??? 18? 25? 45? 60? 70? 90?
        Toivottavasti ainakin jotain tolta väliltä.
        "Kaveri" väitti sun olevan 70v. ym ym.
        Joten "lohdutin" häntä; kyllä siellä oli ruusunpiikki joukossa mukana, lue se!
        .


      • aIbatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        Albatrossini...

        Onnellista alkanutta vuotta 2014, sulle!

        Mulla on tosiaan jalat ihan siunatun kipeet.
        En ole vuosiin tanssinut niin paljon mitä eilen iltana ja viime yönä!
        Muistatko kun kerroin sulle niist sokkoteffejen järjestelyistä,
        niistä joista sain kunnon raivarin!
        Se samainen "tereffi" mies oli eilen mukana juhlimassa,
        ja tanssi multa kintut kipeiksi tanssilattialla
        Olen viimeeksi tanssinut lattareita Bolerossa:
        yhtäpaljon harjoitellessa teini-ikäisenä askelkuvioita!

        On muuten ihan mukava mies...saattoi munt kahden aikaan kotiovelle asti.
        Texi viestiä aamupäivällä lähetti; kyseli onko jalat kipeet, vai lähdenkö ulos....?
        Nyt pitäis päättää mut.... on kiikunkaakun...pikkasen on liikaa nopeutta nyt.

        Toi loppu sun tekstistäs ei sano mulle mitään,
        eikä emo ole kotona nyt.
        Karannut kai kuherteleen taas faijan kainaloon. Mä en käsitä!
        Eropaperit vetämässä ja samojen lakanoiden välissä ain välillä!
        Päättäis nyt tän on/off vaiheen johonkin suuntaan.
        Jos ei kerta pysty elään ilman "ukkoaan",
        niin nielis sitten (sen asian) karvoineen päivineen ja se siitä!

        Mä olisin siitä onnellinen jos sopisivat asiansa.
        Itse en kykenis siihen, olis aina kuitenkin mielessä.
        Mä osaan olla pisteliäs, pikkuhiljaa olisin kuitenkin se, joka myrkyttäis hengitys ilman suhteesta!
        Ollaan samankaltaisia emon kanssa, siks mä epäilen emonkin anteeksi antoa.

        Otitko nyt "nenääsi" mun vastauksesta, toiselle nickille?

        Kerroppa miten näpäyttää nätisti, jottei turhaan loukkaa kumpaakaan?
        Koska mulla ei ole syytä potkaista polveen, teistä kumpaistakaan.
        Ainakaan vielä. Ja silloin kun mä suutun, pyyhin kyllä pöydän puhtaaksi!!!
        Siihen asti on parempi laiha sopu; kuin lihava riita.

        Minä olen pitänyt sunt "neutraalina ystävänä" ilman ikää tai muita rasitteita.
        Mistä minä voin tietää minkä ikäinen olet??? 18? 25? 45? 60? 70? 90?
        Toivottavasti ainakin jotain tolta väliltä.
        "Kaveri" väitti sun olevan 70v. ym ym.
        Joten "lohdutin" häntä; kyllä siellä oli ruusunpiikki joukossa mukana, lue se!
        .

        Kah römsykkäni on Mutzin koneella nyh=))))


      • rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Kah römsykkäni on Mutzin koneella nyh=))))

        Jassoo, usotsie et miu värit ei valehtele, eikä taatusti anna väärää kuvaa!
        Jäit kiinni, iisiplikka!

        Lainasin eilen ylleni; sisareni 50-luvun tyylin hihallisen turkoosin mekon mustalla pitsiällä somistetun turkoosit korkkarit mustilla koroilla
        .
        Perhanan kengät, mulla on varpaatkin kipeät!
        Nyt en mene Samppiksen rappuihin varmaan viikkoon ravaan ylös/alas,
        sen verran kipeenä jalat.

        Siis putosin taas kärryiltä! Oh hoijaa.
        Mä en muista kyllä kertaakaan olleen juttua mistään tapaamisesta!
        Prepaid liitymästä kerran mainitsit, jottei tarvitsis täällä roikkua ja kirjoitella.
        Jonka mä silloin torjuin huonona ideana.

        Tulipa samalla mieleen et toisessakin yhteydessä ollaan tavattu!
        Liitit munt johonkin Hannaan,mun tuttavapiirissäni
        ei ole yhtään sen nimistä henkilöä! Jota myös voit sieltä ylhäältäkin pyytää anteeksi!

        Kattos vähän tyhmänä on helpompi elää, kukaan ei odota sulta mitään suurta! Kaiken huipuksi, kuulet kaikenlaista mistä taas oppii lisää! nää nää

        Mistä toi LaRito nyt on kiukustunut?
        Taitaa olla suivaantunut sun trollailuus?
        En mäkään siitä tykkää, mut en anna sen häiritäkkään itseäni.
        Yksinkertaisesti,tuskin jaksaisit jos kukaan ei huomios.

        Mut ihan tosissaan on asioita joilla ei sovi leikkiä ja PEDOFILIA on sellainen!
        Kirjoitellaan jollei sormet tule kipeiks! Älä vedä nyt hernettä nenääs, mä vaan sanoin suoraan mitä ajattelin, rehellisesti.

        Taidan mennä lämmittämään chiliconcarnetta riisipedillä itselleni,
        vanhemmat selvästi laiminlyövät nyt mua,jättäneet mun yksin. =)))))

        .....JK. suntko mä nakkasin äsken koneeltani ulos????
        ....jos niin... seuraava vierailu tuo mukanaan nipun ihania "tauteja"!


      • aIbatrossi
        rentukka kirjoitti:

        Jassoo, usotsie et miu värit ei valehtele, eikä taatusti anna väärää kuvaa!
        Jäit kiinni, iisiplikka!

        Lainasin eilen ylleni; sisareni 50-luvun tyylin hihallisen turkoosin mekon mustalla pitsiällä somistetun turkoosit korkkarit mustilla koroilla
        .
        Perhanan kengät, mulla on varpaatkin kipeät!
        Nyt en mene Samppiksen rappuihin varmaan viikkoon ravaan ylös/alas,
        sen verran kipeenä jalat.

        Siis putosin taas kärryiltä! Oh hoijaa.
        Mä en muista kyllä kertaakaan olleen juttua mistään tapaamisesta!
        Prepaid liitymästä kerran mainitsit, jottei tarvitsis täällä roikkua ja kirjoitella.
        Jonka mä silloin torjuin huonona ideana.

        Tulipa samalla mieleen et toisessakin yhteydessä ollaan tavattu!
        Liitit munt johonkin Hannaan,mun tuttavapiirissäni
        ei ole yhtään sen nimistä henkilöä! Jota myös voit sieltä ylhäältäkin pyytää anteeksi!

        Kattos vähän tyhmänä on helpompi elää, kukaan ei odota sulta mitään suurta! Kaiken huipuksi, kuulet kaikenlaista mistä taas oppii lisää! nää nää

        Mistä toi LaRito nyt on kiukustunut?
        Taitaa olla suivaantunut sun trollailuus?
        En mäkään siitä tykkää, mut en anna sen häiritäkkään itseäni.
        Yksinkertaisesti,tuskin jaksaisit jos kukaan ei huomios.

        Mut ihan tosissaan on asioita joilla ei sovi leikkiä ja PEDOFILIA on sellainen!
        Kirjoitellaan jollei sormet tule kipeiks! Älä vedä nyt hernettä nenääs, mä vaan sanoin suoraan mitä ajattelin, rehellisesti.

        Taidan mennä lämmittämään chiliconcarnetta riisipedillä itselleni,
        vanhemmat selvästi laiminlyövät nyt mua,jättäneet mun yksin. =)))))

        .....JK. suntko mä nakkasin äsken koneeltani ulos????
        ....jos niin... seuraava vierailu tuo mukanaan nipun ihania "tauteja"!

        Turkulainen lääkäri sanos et sullon joku virus

        --voi kauhja eimun virussani vikkaa piräis oleman--yx merikapteeni viime yänän kehus sitä piukax

        Huomaamatta jäi itseironiani. Teikäläisuilt olen :_satoja_klamydia saanut nää nää

        toi pedo(=epsajax pieru) on kerran haitannut yx lastentarhan somistuskeikkaani

        No kiva kun sul oli hauskaa ja quisas jakojen välikin kipeänä:-)

        En ole uskaltanuottaa plöröäkään sen jäkee, kun rupesit paasaamaan sen yz wiskipaukku vaan --paransit 7kymppisen alkoholismista==)))))

        vaiko dazun privakirjekamanja

        vietin yhden uudenvuoden Karibialaisella playalla yx señorita kaa

        täysikuuta ktsellen ja Bacardia kookospähkinässä ah ihanaaaaaaa

        chili con carne´--pökiö! =lihaa chilin kaa ustsie jo? amada mia


      • rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Turkulainen lääkäri sanos et sullon joku virus

        --voi kauhja eimun virussani vikkaa piräis oleman--yx merikapteeni viime yänän kehus sitä piukax

        Huomaamatta jäi itseironiani. Teikäläisuilt olen :_satoja_klamydia saanut nää nää

        toi pedo(=epsajax pieru) on kerran haitannut yx lastentarhan somistuskeikkaani

        No kiva kun sul oli hauskaa ja quisas jakojen välikin kipeänä:-)

        En ole uskaltanuottaa plöröäkään sen jäkee, kun rupesit paasaamaan sen yz wiskipaukku vaan --paransit 7kymppisen alkoholismista==)))))

        vaiko dazun privakirjekamanja

        vietin yhden uudenvuoden Karibialaisella playalla yx señorita kaa

        täysikuuta ktsellen ja Bacardia kookospähkinässä ah ihanaaaaaaa

        chili con carne´--pökiö! =lihaa chilin kaa ustsie jo? amada mia

        Jaahas, hyvää yötä! Palailen illalla, käyn katsomas jatketaako jutustelua.
        Lähden leffaan kotimainen; Ainoat oikeat! Ja nyt tuli kiirus,mua odotetaan jo.


      • aIbatrossi
        rentukka kirjoitti:

        Jaahas, hyvää yötä! Palailen illalla, käyn katsomas jatketaako jutustelua.
        Lähden leffaan kotimainen; Ainoat oikeat! Ja nyt tuli kiirus,mua odotetaan jo.

        Kaffet ja toffet määki tarjoon, jos annat peffaa

        Älä shit istu mun edes kukkahattu pääs


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Kaffet ja toffet määki tarjoon, jos annat peffaa

        Älä shit istu mun edes kukkahattu pääs

        OK, otan orvokit hatustani! Voitko sä puolestas riisua sen mekkos!
        Äijillä,ei yleensä mene herne nenään yhtä helposti kuin meillä akoilla, mut se on toki luonnekysymys.
        Mä en oivaltanut sun loukkaantuvan siitä et kerron suoraan keksineeni sunt sieltä sun täältä.
        Kun elää lapsuutensa ja nuoruutensa siinä ympäristössä missä mä.
        oppii taatusti lukeen rivienvälistä ja tulkitseen asioita.
        Enkä mä ole asunut mitenkään vaarallisessa ympäristössä,
        ainoastaan pikkasen kierossa.

        Eikä kiinnosta kaffeet eikä toffeet! Niin et hautaa haaveet peffast!
        Ja ihan oikeesti jos oltais nokakkain, niin nyt tulis äkänen korvapuusti!
        Ihan se ja sama, läimäisitkö sä takas!
        Mittari sekin,miten paljon sunssa on ns. miestä!

        Siis se mun veljistäni,jonka säkin sanoit tuntevasi, sanoi just jokin aika sit et vois lyödä naista vaan itsepuolustukseks, jos naisella olis leipäveitsi kädessä!

        Muuten nappais ranteesta kiinni, tai ottais sen korvapuustin!
        Hänellä kun on vastustajat paljon pahempia ja kolhut suurempia mitä ykskään
        nainen koskaan pystyis "tillikallaan" aikaan saamaan.
        Mut myönsi et hatuttais se häntäkin, jos osuman saisi!

        Toivottavast olet enskerralla paremmalla tuulella,
        vaikka mä olen kantani nyt selväksi tehnyt.
        Mäkään en niele mitä tahansa, eikä mua kohdella miten tahansa.

        ....Hyvää yötä, nuku hyvin!


      • aIbatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        OK, otan orvokit hatustani! Voitko sä puolestas riisua sen mekkos!
        Äijillä,ei yleensä mene herne nenään yhtä helposti kuin meillä akoilla, mut se on toki luonnekysymys.
        Mä en oivaltanut sun loukkaantuvan siitä et kerron suoraan keksineeni sunt sieltä sun täältä.
        Kun elää lapsuutensa ja nuoruutensa siinä ympäristössä missä mä.
        oppii taatusti lukeen rivienvälistä ja tulkitseen asioita.
        Enkä mä ole asunut mitenkään vaarallisessa ympäristössä,
        ainoastaan pikkasen kierossa.

        Eikä kiinnosta kaffeet eikä toffeet! Niin et hautaa haaveet peffast!
        Ja ihan oikeesti jos oltais nokakkain, niin nyt tulis äkänen korvapuusti!
        Ihan se ja sama, läimäisitkö sä takas!
        Mittari sekin,miten paljon sunssa on ns. miestä!

        Siis se mun veljistäni,jonka säkin sanoit tuntevasi, sanoi just jokin aika sit et vois lyödä naista vaan itsepuolustukseks, jos naisella olis leipäveitsi kädessä!

        Muuten nappais ranteesta kiinni, tai ottais sen korvapuustin!
        Hänellä kun on vastustajat paljon pahempia ja kolhut suurempia mitä ykskään
        nainen koskaan pystyis "tillikallaan" aikaan saamaan.
        Mut myönsi et hatuttais se häntäkin, jos osuman saisi!

        Toivottavast olet enskerralla paremmalla tuulella,
        vaikka mä olen kantani nyt selväksi tehnyt.
        Mäkään en niele mitä tahansa, eikä mua kohdella miten tahansa.

        ....Hyvää yötä, nuku hyvin!

        Que tal chiquita furiosa=))
        Sultahan se 50-luvun mekko heilahtaa soffan karmille kun 100v puliukko saapuu

        punapäisen raivottaren residenssiin hilluilemaan ja läpsyttämmää kinkuille

        Hyvät yö meni nyt valitettavsti hukkaan täl kerttaa`toi,tupakintuskainen tramppas

        zookävelyänsä ja tällas kaffet kaffet yäl mont kertta--läx vast aamul hakemma

        tupakkii--ja shit rupesnäkymää niimaan kauhjoi unei palstan punapäist (alapäist;)

        Vai öörfiilat antaisit hehee kätes blokkaisn lukkoon ja väsyisit vaan

        Kui mää pahal pääl olsin??..ain tyyni ku fiilipytty ja naureskelen sun juttujas

        usotsie hupakko-----ei mullo trollit pänniny, paitsi heti alussa dazu ja monte
        spämmäsi vääriätietoja tahallansa mustasukkaisina ziselist........
        ei palstal kannata olla svartsjukki yhtikäs
        eikä tosikko

        sanny toho jottai=))))


      • rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Que tal chiquita furiosa=))
        Sultahan se 50-luvun mekko heilahtaa soffan karmille kun 100v puliukko saapuu

        punapäisen raivottaren residenssiin hilluilemaan ja läpsyttämmää kinkuille

        Hyvät yö meni nyt valitettavsti hukkaan täl kerttaa`toi,tupakintuskainen tramppas

        zookävelyänsä ja tällas kaffet kaffet yäl mont kertta--läx vast aamul hakemma

        tupakkii--ja shit rupesnäkymää niimaan kauhjoi unei palstan punapäist (alapäist;)

        Vai öörfiilat antaisit hehee kätes blokkaisn lukkoon ja väsyisit vaan

        Kui mää pahal pääl olsin??..ain tyyni ku fiilipytty ja naureskelen sun juttujas

        usotsie hupakko-----ei mullo trollit pänniny, paitsi heti alussa dazu ja monte
        spämmäsi vääriätietoja tahallansa mustasukkaisina ziselist........
        ei palstal kannata olla svartsjukki yhtikäs
        eikä tosikko

        sanny toho jottai=))))

        Päivä multa kului opinahjossa nyt tulostin kaikki jutut täältä:
        päiväyksellä, klo ajalla ja nickellä.
        Multa kului hetki lajitella ne, lajitella uudelleen...
        ja taas uudelleen ja vielä tuumailla hetki.

        Tuloksena et kirjoittelen ainakin kahden Albatrossin kanssa,
        ehkäpä viel kolmannenkin!! Tosin en ole kolmannesta ihan varma. ??

        01.01.2014 klo17.24 ..........ja nyt tämä texti johon vastaan;
        vaikka enssilmäyksellä vaikuttavat samalta,ei ole saman kirjoittajan. PISTE

        Taidatte asustella yhdessä?

        Usotsie, etten pirulauta etsi konkreettisesti täältä seuraa,
        kuin korkeintaan palstalla kirjoitteluun.
        Mä en niin epätoivoinen ole et ottaisin riskin törmätä täys häirikköön,
        enkä nimenomaan tarkoita just sua! Vaan yleisesti asia on näin.

        Näyttää siltä: et mä kun yleensä pulisen kaikkien ihmisten kanssa,
        niin aina joukkoon mahtuu kirjava seurakunta! Siis laidasta laitaan,
        mut mä olen tottunut siihen jo aikoja sitten.
        Tämä täällä tapahtuva jutustelu anonyymina on aika turvallista,
        siinä vaiheessa kun ei enää kiinnosta olla missään tekemissä,
        lopettaa kommunikoinnin. Yksinkertaista.

        Noi sun sextiset kommenttis, hoh hoijaa!
        Tässä tulevassa ammatissani; nyt jo harjoittelu jaksoissa olen kuullut;
        jos jotain tosi härskiä!! Sekä nähnyt kaiken lisäksi.
        Nahka joko parkkiintuu; "näihin juttuihin" ja antaa niiden menä korvista ulos, tai sit vaihtaa ammattia.
        Tai hakee "kesymmän työpaikan", (esim. yksityisen lääkäriaseman)
        niin tuskin kuulee ja näkee näitä juttuja....

        Piste sulle, siitä kun et luvannut huitaista takas!
        Ei nääs miehekkyys ole siinä; et huitasee naista takas tasa-arvon nimissä!
        Veli sanoi et ei tunnustaudu tasa-arvoiseksi sillä hän on sen yläpuolella.
        Hänen siis ei ole pakko ottaa haastetta vastaan!

        Jos nainen tosiaan pystyy saamaan osuman, ei se iskun voima satuta pahasti.
        Se osuma satuttais henkisesti, et hän oli hitaampi eikä pystynyt torjumaan!

        Kui mää pahal pääl olsin?? Koska otit herneen nenääs......et ihan tajunnut mun juttua niin kuin mä sen ajattelin........ajatellaan erilailla; nainen/mies!!
        Mut olen koko ikäni elänyt vaistolla......joten, sua närästää.

        Mun on tehtävä yks essee valmiiksi parityönä, joten tämä oli tässä.
        Työpari tulee ihan pian ja aletaan työstää tota juttua kohta.
        Voi olla et tulen viel tänään kattoon palstan juttuja, jos ehdin.

        Hauskaa illan jatkoa sulle/teille !! =))))) =)))))


      • aIbatrossi
        rentukka kirjoitti:

        Päivä multa kului opinahjossa nyt tulostin kaikki jutut täältä:
        päiväyksellä, klo ajalla ja nickellä.
        Multa kului hetki lajitella ne, lajitella uudelleen...
        ja taas uudelleen ja vielä tuumailla hetki.

        Tuloksena et kirjoittelen ainakin kahden Albatrossin kanssa,
        ehkäpä viel kolmannenkin!! Tosin en ole kolmannesta ihan varma. ??

        01.01.2014 klo17.24 ..........ja nyt tämä texti johon vastaan;
        vaikka enssilmäyksellä vaikuttavat samalta,ei ole saman kirjoittajan. PISTE

        Taidatte asustella yhdessä?

        Usotsie, etten pirulauta etsi konkreettisesti täältä seuraa,
        kuin korkeintaan palstalla kirjoitteluun.
        Mä en niin epätoivoinen ole et ottaisin riskin törmätä täys häirikköön,
        enkä nimenomaan tarkoita just sua! Vaan yleisesti asia on näin.

        Näyttää siltä: et mä kun yleensä pulisen kaikkien ihmisten kanssa,
        niin aina joukkoon mahtuu kirjava seurakunta! Siis laidasta laitaan,
        mut mä olen tottunut siihen jo aikoja sitten.
        Tämä täällä tapahtuva jutustelu anonyymina on aika turvallista,
        siinä vaiheessa kun ei enää kiinnosta olla missään tekemissä,
        lopettaa kommunikoinnin. Yksinkertaista.

        Noi sun sextiset kommenttis, hoh hoijaa!
        Tässä tulevassa ammatissani; nyt jo harjoittelu jaksoissa olen kuullut;
        jos jotain tosi härskiä!! Sekä nähnyt kaiken lisäksi.
        Nahka joko parkkiintuu; "näihin juttuihin" ja antaa niiden menä korvista ulos, tai sit vaihtaa ammattia.
        Tai hakee "kesymmän työpaikan", (esim. yksityisen lääkäriaseman)
        niin tuskin kuulee ja näkee näitä juttuja....

        Piste sulle, siitä kun et luvannut huitaista takas!
        Ei nääs miehekkyys ole siinä; et huitasee naista takas tasa-arvon nimissä!
        Veli sanoi et ei tunnustaudu tasa-arvoiseksi sillä hän on sen yläpuolella.
        Hänen siis ei ole pakko ottaa haastetta vastaan!

        Jos nainen tosiaan pystyy saamaan osuman, ei se iskun voima satuta pahasti.
        Se osuma satuttais henkisesti, et hän oli hitaampi eikä pystynyt torjumaan!

        Kui mää pahal pääl olsin?? Koska otit herneen nenääs......et ihan tajunnut mun juttua niin kuin mä sen ajattelin........ajatellaan erilailla; nainen/mies!!
        Mut olen koko ikäni elänyt vaistolla......joten, sua närästää.

        Mun on tehtävä yks essee valmiiksi parityönä, joten tämä oli tässä.
        Työpari tulee ihan pian ja aletaan työstää tota juttua kohta.
        Voi olla et tulen viel tänään kattoon palstan juttuja, jos ehdin.

        Hauskaa illan jatkoa sulle/teille !! =))))) =)))))

        chica tonto

        On sunt trollattu--ei noist ol mikkään mun textii--sun piräis tunnista aidot

        On niissä kaikis yz algoritmin tapain jutska--eix kukkaa ol huamannu viäl;-)

        Munt feikataan niimpal, ettei huamattukaan 6kk poissaoloani

        Ite kopsain ennen laserilla ja etsin yhtläidyydet kirotus ja kielivirhestä

        ja sinäkin brutus, luulet oikeaa aibatrossia dyslektikoksi:DD

        Hyvä alku sinulla on kylläkin, mutta paljon on pimennossa vielä

        Hasta la vista


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        chica tonto

        On sunt trollattu--ei noist ol mikkään mun textii--sun piräis tunnista aidot

        On niissä kaikis yz algoritmin tapain jutska--eix kukkaa ol huamannu viäl;-)

        Munt feikataan niimpal, ettei huamattukaan 6kk poissaoloani

        Ite kopsain ennen laserilla ja etsin yhtläidyydet kirotus ja kielivirhestä

        ja sinäkin brutus, luulet oikeaa aibatrossia dyslektikoksi:DD

        Hyvä alku sinulla on kylläkin, mutta paljon on pimennossa vielä

        Hasta la vista

        Moikka taas yks Albatrosseitani!

        Saatiin tehtävä valmiiksi nopeammin kuin oletin.
        Kiitokset kuuluu parilleni, oli hakenut paljon pohjatietoa jo etukäteen materiaaliksi tähän tehtävään! Mä olen vähän kuin "siivellä", nyt!

        No, taatusti olen trollattu, vaan moneltako taholta! ??

        No sanoppas mulle: Mitä häpeemistä on Dysleksiassa?Nyt ei Brutus ymmärrä?

        Pitäiskö mun sit hävetä hiusteni väriä? Ovat verrattavissa!
        Dysleksia on neurologinensairaus, joskus myös neurobiologinen.
        Sillä ei ole mitään tekemistä esim. älykkyyden kanssa.

        Mulla itselläni on esim.lukihäiriö,
        empäs ole koskaan antanut sen häiritä itseäni.
        Jos kovin kärsit dysleksiasta, käytä oikolukijaa!
        Mulla on se aina silloin päällä, kun teen virallisia papereita!

        Hasta la vista.........ittelles vaan!


      • aIbatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        Moikka taas yks Albatrosseitani!

        Saatiin tehtävä valmiiksi nopeammin kuin oletin.
        Kiitokset kuuluu parilleni, oli hakenut paljon pohjatietoa jo etukäteen materiaaliksi tähän tehtävään! Mä olen vähän kuin "siivellä", nyt!

        No, taatusti olen trollattu, vaan moneltako taholta! ??

        No sanoppas mulle: Mitä häpeemistä on Dysleksiassa?Nyt ei Brutus ymmärrä?

        Pitäiskö mun sit hävetä hiusteni väriä? Ovat verrattavissa!
        Dysleksia on neurologinensairaus, joskus myös neurobiologinen.
        Sillä ei ole mitään tekemistä esim. älykkyyden kanssa.

        Mulla itselläni on esim.lukihäiriö,
        empäs ole koskaan antanut sen häiritä itseäni.
        Jos kovin kärsit dysleksiasta, käytä oikolukijaa!
        Mulla on se aina silloin päällä, kun teen virallisia papereita!

        Hasta la vista.........ittelles vaan!

        Ahora estoy tranquilo mi vida

        Hasta la vista=näkemisiin-------vain terminaattorista moni luulee muuta
        Hasta luego on tapaamisiin

        Mullon ohojelemaki joka vetellee punakunää paraikaakin jeeeeeeeee kivaaaaaaaa:D

        Pitäiskö minunkin hävetä kaljua ja harmita haivenia ja kurttunaamaan, joita ei minulla
        edes olekaan muualla, kuin dazun kaikkitietvyydessä=)) Ämmätkin kadehtivat
        tukan väriä ja nyt pitkän lainehtivaa---krhm tulvaik kattomaa vaan mää lunastan taxin

        toi oli miäles Kuuban sotilastervehdyxessä

        Viva Fidel--eläköön Fidel
        ja vastsin piruuttani--hasta mañana l. huomiseen

        Vihje pikku Sherlockilleni nikissänikn on pikku feikki..jos huomaat lällällä Lää_P

        här hvilar mää nyt--mut voin vilkaista ettäkö skrivaatk alabatrossi kullilesi:D

        hasta luego muruseni


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Ahora estoy tranquilo mi vida

        Hasta la vista=näkemisiin-------vain terminaattorista moni luulee muuta
        Hasta luego on tapaamisiin

        Mullon ohojelemaki joka vetellee punakunää paraikaakin jeeeeeeeee kivaaaaaaaa:D

        Pitäiskö minunkin hävetä kaljua ja harmita haivenia ja kurttunaamaan, joita ei minulla
        edes olekaan muualla, kuin dazun kaikkitietvyydessä=)) Ämmätkin kadehtivat
        tukan väriä ja nyt pitkän lainehtivaa---krhm tulvaik kattomaa vaan mää lunastan taxin

        toi oli miäles Kuuban sotilastervehdyxessä

        Viva Fidel--eläköön Fidel
        ja vastsin piruuttani--hasta mañana l. huomiseen

        Vihje pikku Sherlockilleni nikissänikn on pikku feikki..jos huomaat lällällä Lää_P

        här hvilar mää nyt--mut voin vilkaista ettäkö skrivaatk alabatrossi kullilesi:D

        hasta luego muruseni

        Moikka sullekkin!

        Pitäiskö teidät äijät luetoida järjestys numerolla?
        Siis Albatrossi 1, Albatrossi 2 ja Albatrossi 3, vai olisko kirjaimet sittenkin...??

        Et taida olla huomannu, mut täyskaljuus on muotia,
        nahkatukkaisuus siis,=))))
        Toni Halme eduskunnassakin, edusti näitä "kansakunnan ylpeyksiä".??

        Kiitos vaan kutsusta. Jätän sen väliin!
        Vaikka olis kyllä mielenkiintoista kuunella kun teet kauppoja;
        taxi-isännän kanssa pirssistä!

        Sulta puuttuu yks sana lauseesta,
        ja se muuttaa sisällön merkityksen kokonaan. ;)
        Mää lunastan taxin = ostat koko taxin! Groisos!!
        Mää lunastan sunt taxist = maksat vain kyydin!
        Kyllä sä kullan osaat taivuttaa monikossa, huomaan, suomeksikin!


        Äidinkielesi = Viron- vai venäjänkieli ??

        Kyllä mä olen sen huomannut jo iltapäivällä, kun vertasin textejä,
        et Googlen Chrome ja Googlen Explorer olleet käytössä ja...

        Makoile ihan rauhassa, en tule häiritseen! =)))

        Crees en tus suonos!
        Hyvää yötä, ja nuku makeesti!


      • Rentukka
        Rentukka kirjoitti:

        Moikka sullekkin!

        Pitäiskö teidät äijät luetoida järjestys numerolla?
        Siis Albatrossi 1, Albatrossi 2 ja Albatrossi 3, vai olisko kirjaimet sittenkin...??

        Et taida olla huomannu, mut täyskaljuus on muotia,
        nahkatukkaisuus siis,=))))
        Toni Halme eduskunnassakin, edusti näitä "kansakunnan ylpeyksiä".??

        Kiitos vaan kutsusta. Jätän sen väliin!
        Vaikka olis kyllä mielenkiintoista kuunella kun teet kauppoja;
        taxi-isännän kanssa pirssistä!

        Sulta puuttuu yks sana lauseesta,
        ja se muuttaa sisällön merkityksen kokonaan. ;)
        Mää lunastan taxin = ostat koko taxin! Groisos!!
        Mää lunastan sunt taxist = maksat vain kyydin!
        Kyllä sä kullan osaat taivuttaa monikossa, huomaan, suomeksikin!


        Äidinkielesi = Viron- vai venäjänkieli ??

        Kyllä mä olen sen huomannut jo iltapäivällä, kun vertasin textejä,
        et Googlen Chrome ja Googlen Explorer olleet käytössä ja...

        Makoile ihan rauhassa, en tule häiritseen! =)))

        Crees en tus suonos!
        Hyvää yötä, ja nuku makeesti!

        Taidan vielä katsoa yhden vanhan filmin.......
        Oletkos sä katsonut: Kotkat kuuntelevat?
        Eastwood ja Burton ainakin siin ovat. Alistair MacLean kirjoittanut.........
        En mä jaksa nyt pohtia enää mitään, ton filmin nyt katson!
        Öitä!


      • aIbatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        Moikka sullekkin!

        Pitäiskö teidät äijät luetoida järjestys numerolla?
        Siis Albatrossi 1, Albatrossi 2 ja Albatrossi 3, vai olisko kirjaimet sittenkin...??

        Et taida olla huomannu, mut täyskaljuus on muotia,
        nahkatukkaisuus siis,=))))
        Toni Halme eduskunnassakin, edusti näitä "kansakunnan ylpeyksiä".??

        Kiitos vaan kutsusta. Jätän sen väliin!
        Vaikka olis kyllä mielenkiintoista kuunella kun teet kauppoja;
        taxi-isännän kanssa pirssistä!

        Sulta puuttuu yks sana lauseesta,
        ja se muuttaa sisällön merkityksen kokonaan. ;)
        Mää lunastan taxin = ostat koko taxin! Groisos!!
        Mää lunastan sunt taxist = maksat vain kyydin!
        Kyllä sä kullan osaat taivuttaa monikossa, huomaan, suomeksikin!


        Äidinkielesi = Viron- vai venäjänkieli ??

        Kyllä mä olen sen huomannut jo iltapäivällä, kun vertasin textejä,
        et Googlen Chrome ja Googlen Explorer olleet käytössä ja...

        Makoile ihan rauhassa, en tule häiritseen! =)))

        Crees en tus suonos!
        Hyvää yötä, ja nuku makeesti!

        buenas dias señorita sueño

        sää oikke gramofoon oletki vai oilxe grafologi? Ettesvaan huamaa, ett trolli voi imitoida toista trollia --usotsie iisiplikka:D

        Hui senttäs mää un ruso --ite sää olet villiruski djepushka caramba!!!111!!!
        Heidekenil mul suamex parku pääs ku näin mutzin..only human i have ever deen afraid---oommää kaik neuukulan satamat käyny ja jokaisessa on --krfm--appifaari

        Kiälioppi ainekirjtuxen mutzinkiälen ope noteeras huipux erotodistuxeen ku koulust merill karkasin ja kiälist neloset:( taas amixessa olin vapautettu kilist
        piti vaan kokeissa käyäja kympi torkkariin

        Tulvaan häirttemää mun hetkal

        hasta luego


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        buenas dias señorita sueño

        sää oikke gramofoon oletki vai oilxe grafologi? Ettesvaan huamaa, ett trolli voi imitoida toista trollia --usotsie iisiplikka:D

        Hui senttäs mää un ruso --ite sää olet villiruski djepushka caramba!!!111!!!
        Heidekenil mul suamex parku pääs ku näin mutzin..only human i have ever deen afraid---oommää kaik neuukulan satamat käyny ja jokaisessa on --krfm--appifaari

        Kiälioppi ainekirjtuxen mutzinkiälen ope noteeras huipux erotodistuxeen ku koulust merill karkasin ja kiälist neloset:( taas amixessa olin vapautettu kilist
        piti vaan kokeissa käyäja kympi torkkariin

        Tulvaan häirttemää mun hetkal

        hasta luego

        Herra Albatrossi on hyvä ja ottaa järjestys numeron itselleen!
        Kolme kun teitä näyttää täällä pyörivän, mun jaloissani.

        En kait mä täällä olis; jollen gramofoni olis?
        Pienenä ne neuvolas rokottivat munt vahigos grammarin neulal,
        tämmönen on lopputulos. Punatukkanen räpätäti! =))))
        Olis niin silmiinpistävä ja korvin kuultava, likkalaps,
        et päätin värjätä pääni. Ei heti tunnisteta kun pulisevia blondeja on muitakin.

        Pelkäät et äitis on ainoa ihminen jonka olet tavannut???
        Humanoideiksiko sä meitä muita täällä maapallola epäilet?
        Vai tarkoititko et ainut inhimillinen ihminen?( I have ever seen!)

        Tarkennus; Kysyinkö sun äidinkieltäs? (en)
        Jos mä oisin ruski djepuska,
        niin varmaan oisin myös armollisempi teitä äijiä kohtaan!
        Mietippäs sitä, kuuluu heidän kulttuuriinsa!!!

        Albatrossi ystäväiseni: kyllä ihmisellä haaveita pitää olla, jotta elämä kantaa!
        Pidä kaikin mokomin omat haaveesi. Toki niitäkin voi muuttaa ajan kuluessa.
        Nyt mun pitää siivota vähän, pestä pyykkiä ja lähteä duuniin,illaksi.
        Moikka, pärjäile!


      • Bobby Sands
        Genio.Mente kirjoitti:

        :D

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8591000#comment-0

        Oletko tuhonnut aivosi joillain niillä "luonnollisilla lääkkeilläsi", kun jauhat vuodesta toiseen tuota samaa juttua flirttailuistasi kirpelan kanssa jonain suurena saavutuksenasi, jonka esität saaneen minut mustasukkaiseksi?
        Vilkaisin tuota linkkiäsi ja ei tuossa kovin suurta älykkyyttä tarvita näkemään, kumpi meistä kahdesta se mustasukkainen oli ja on... omasta viestittelystäni sinun kanssa tuossa ketjussa näkyy melkoinen välinpitämättömyys sinun ja kirpelan viestittelyä kohtaan. Itseasiassa en lukenut noista teidän debaateista läpi, kuin yhden ketjun ja senkin sillain viikkoja jälkeenpäin, kun sen oli joku nostanut ylös.
        Minua ei suoraan sanoen voinut vähempää kiinnostaa, mitä kirpela kirjoitteli toisten miesten kanssa. Enemmän mua taisi noihin aikoihin kiinnostaa joidenkin muiden palstanaisten kirjoittelut, kuin kirpelan. Tuota kiinnostuksen puutettanihan sä käytit täällä palstalla hyväksesi puolen vuoden ajan aika aktiivisesti, itkien sitä, kuinka mä kohtelen kirpelaa huonosti ja välinpitämättömästi ja yrittäen manipuloida kirpelaa kääntymään minua vastaan ja kääntymään sinun puoleesi.
        Sitten eräs typeryyden huippu tässä sun hehkutuksessasi liittyen flirttailuihisi ja esittämääsi mustasukkaisuuteen, on se, että kirpelahan kirjoitteli palstalla myös muiden miesten kanssa. Siis miksi sä korostat vain sinun kirjoittelua kirpelan kanssa ja jätät muut kokonaan huomiotta... Kirjoittelihan mm. relaxed_eyes ja kirpela keskenään paljon mielenkiintoisempia juttuja, joista kävi ilmi, että he tunsivat toisensa hyvinkin. Miksi en ole ollut rellun kimpussa, jos olisin palstakirjoituksista mustasukkainen?
        Kaikista huvittavinta noiden vanhojen kirpelan kanssa käymiesi viestittelyjen korostamisessa on kuitenkin se, että niitä korostaessasi sä v*ttuilet itse itsellesi, kääntäen kuitenkin asetelman psykoottisesti ympäri, kuvitellen v*ttuilevasi minulle. Viestittelysi kirpelan kanssa kertoivat nimittäin sinun omasta mustasukkaisuudestasi. Tuo on asia, mikä oli minulle alusta asti selvää. Kun kirpela iski minua palstalla ja annoin hänelle lopulta sähköpostiosoitteeni julkisesti kaikkien nähden, sä tulit mustasukkaiseksi tuosta nettimuijastasi ja aloit flirttailemaan hänen kanssaan, osoittaaksesi, että tulin reviirillesi ja, että kirpela on sinun. Kirpela kirjoitti minulle noihin aikoihin sähköpostin, missä hän kertoi, että Geniolta oli alkanut sataa mustasukkaisia tekstiviestejä sen jälkeen, kun annoin hänelle sähköpostiosoitteeni palstalla.
        Ei millään pahalla, mutta noista sinun ja kirpelan ketjuista voi nähdä täydellisen pellen, mustasukkaisen pelimiehen, jonka reviirille oli astuttu. Sama mustasukkaisuus näyttäisi jatkuvan edelleen, koska jaksat vuodesta toiseen nostella asiaa ylös. Sä et tunnu pääsevän siitä yli, että reviirillesi astuttiin.
        Sun oli mustasukkaisuuksissasi pakko saada hänet itsellesi ja käännettyä minua vastaan. Parasta oli, että suhdetaitosi olivat niin nollaluokkaa ja mielenterveysongelmasi niin heikosti hoidossa, että päädyit raiskaamaan kyseisen naisen.
        Sen jälkeen sä olet lähinnä keskittynyt rakentamaan armeijaa mielenterveysongelmaisista eukoista, hokemaan, että se mustasukkainen ja mielisairas olinkin minä. Olet tehnyt elämäntyön todistaaksesi itsellesi, että sinun tekosi olivatkin minun tekojani ja saanut "plussapeukkunaisesi" toteuttamaan samaa missiota.
        Sä olet rakentanut nettiin itsellesi valheen muurin, missä sä voit elää ja kääntää kaikki tekosi ja tunteesi minun teoikseni ja tunteikseni. Tuota muuria sinä ja "plussapeukkunaisesi" pidätte yllä jonkin sosiaalisen vallan turvin. Sinulle ja näille naisille Genio on kuningas netissä ja hänessä ei voi olla mitään vikaa, sillä onhan Genio kaikista kaikkivoipaisin vanhempi... netissä sä voit elää puhtaaana ja kaikkivoipaisena, kuten vauvana koit äitisi.
        Tuomalla sitä muuria esiin kaiken aikaa provoilemalla kirpelaan liittyen, pyrit saamaan kirjoituksistani viitteitä siitä, että olisin riippuvainen sinusta. Nuo viitteet, jotka käännät omissa silmissäsi riippuvuudeksi sinusta, toimivat sinulle todisteena siitä, että olet kaikkivoipainen vanhempi siten, kuin vauvana koit äitisi ja, että minä olen sinä siten, kuin vauvana koit itsesi. Kaikkivoipaisena vanhempana esiintyminen tuottaa sinulle skitsofreenisen seksuaalisen tyydytyksen.


      • Bobby Sands
        Genio.Mente kirjoitti:

        :D

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8591000#comment-0

        Pyrit heijastamaan äitisuhteesi meidän kahden väliseen vuorovaikutukseen, koska vauvana sinä uhrauduit ätisi täydellisen hyvyyden puolesta ja nyt haluat minut uhrautumaan sinun täydellisen hyvyytesi puolesta, haluat minut ottamaan kontolleni sinun tunteesi ja tekosi. Haluat uhrata minut, puhdistaaksesi itsesi omissa silmissäsi.
        Mielenkiintoista on ollut myös joidenkin naisten ja joidekin miestenkin kokemukset siitä, kuinka he kokivat, että olisin Geniosta riippuvainen, Genion provoillessa minulle. He näet ovat riippuvaisia Genion kaikkivoipaisesta vanhemmuudesta. He heijastavat meidän väliseen vuorovaikutukseen oman Genio.Menten äitisuhdetta vastaavan äitisuhteensa ja haluavat symbolisesti uhrata itsensä puhdistaakseen äitinsä, uhraamalla minut Geniolle.
        Tätä kautta Genio on luonut tänne itselleen armeijan, joka elää raiskauksella provoilusta ja Genion valheen muurin ylläpitämisestä kuolemanpelkoa muistuttavien annihilaatiotuntemusten ajamina.
        Platos.Morbid.Bust oli tuon linkittämäsi ketjun perusteella ollut anaalih*orasi jo vuonna 2009.

        Tähän perään voisi linkittää sellaisen biisin, joka kertoo asian peittelystä, tuomalla sitä esiin(jos sellaista biisiä on edes tehty).


        Minusta sinä olet siinä mielessä huvittava tyyppi, että vouhkaat joka läpeen laput silmillä, kuin ravihevonen ja sitten sä petyt aina helkkarin pahasti. Et käytä lainkaan aivojasi miettiäksesi, mitä sä teet, vaan sulle kaikki, mikä kiiltää on kultaa. Sitten siitä omasta sokeudesta pitää rangaista toisia mitä pimeimmillä ja pakkomielteisimmillä keinoilla.
        Opettelisit mieluummin suojelemaan itseäsi ikäviltä kokemuksilta, niin ei tarvitsisi peitellä omia tekoja ihan koko loppuelämääsi. Käyttäisit aikasi hyödyllisempiin asioihin ja antaisit myös toisten käyttää.
        Psykologian opiskelu on hyvä keino oppia välttämään ikävät tilanteet ja ihmiset. Transferenssia ymmärtämällä voi esim. saada selville, että kortsu saattaa kannattaa pitää päällä.

        Muistui mieleeni, kuinka sinä, kirpela ja muutamat muut pyritte riisumaan minut psykologia-aseista, syyllistämällä. Kirpela jopa valehdellen olevansa psykologi.
        Aina, kun minä olen ollut jostain jonkun ihmisen taidosta, tai tiedosta edes pikkuisen kateellinen, olen pyrkinyt oppimaan sen taidon itse, en mitätöimään sitä taitoa.


      • ViIIiruusu
        Rentukka kirjoitti:

        Herra Albatrossi on hyvä ja ottaa järjestys numeron itselleen!
        Kolme kun teitä näyttää täällä pyörivän, mun jaloissani.

        En kait mä täällä olis; jollen gramofoni olis?
        Pienenä ne neuvolas rokottivat munt vahigos grammarin neulal,
        tämmönen on lopputulos. Punatukkanen räpätäti! =))))
        Olis niin silmiinpistävä ja korvin kuultava, likkalaps,
        et päätin värjätä pääni. Ei heti tunnisteta kun pulisevia blondeja on muitakin.

        Pelkäät et äitis on ainoa ihminen jonka olet tavannut???
        Humanoideiksiko sä meitä muita täällä maapallola epäilet?
        Vai tarkoititko et ainut inhimillinen ihminen?( I have ever seen!)

        Tarkennus; Kysyinkö sun äidinkieltäs? (en)
        Jos mä oisin ruski djepuska,
        niin varmaan oisin myös armollisempi teitä äijiä kohtaan!
        Mietippäs sitä, kuuluu heidän kulttuuriinsa!!!

        Albatrossi ystäväiseni: kyllä ihmisellä haaveita pitää olla, jotta elämä kantaa!
        Pidä kaikin mokomin omat haaveesi. Toki niitäkin voi muuttaa ajan kuluessa.
        Nyt mun pitää siivota vähän, pestä pyykkiä ja lähteä duuniin,illaksi.
        Moikka, pärjäile!

        Otteita päivkirjastani:

        "rakas päiväkirjani
        Olen kohdannut tosi MIEHEN, albatrossi nimeltänsä. HÄN olisi hyvä poka asusteleekin Sirkkalankadulla myöskin ja olen ihan ihqu rakastunutkin jo.
        Sopisi vauvaprojektini rahoittajaxikin.........

        Mutkun aibatrossi haluaa vain vapaana liitää
        sillon sielu, kuin ikiwanha merimies.

        Apuvaaaaaaaa..mitä mää teen???????"


      • aIbatrossi
        Bobby Sands kirjoitti:

        Pyrit heijastamaan äitisuhteesi meidän kahden väliseen vuorovaikutukseen, koska vauvana sinä uhrauduit ätisi täydellisen hyvyyden puolesta ja nyt haluat minut uhrautumaan sinun täydellisen hyvyytesi puolesta, haluat minut ottamaan kontolleni sinun tunteesi ja tekosi. Haluat uhrata minut, puhdistaaksesi itsesi omissa silmissäsi.
        Mielenkiintoista on ollut myös joidenkin naisten ja joidekin miestenkin kokemukset siitä, kuinka he kokivat, että olisin Geniosta riippuvainen, Genion provoillessa minulle. He näet ovat riippuvaisia Genion kaikkivoipaisesta vanhemmuudesta. He heijastavat meidän väliseen vuorovaikutukseen oman Genio.Menten äitisuhdetta vastaavan äitisuhteensa ja haluavat symbolisesti uhrata itsensä puhdistaakseen äitinsä, uhraamalla minut Geniolle.
        Tätä kautta Genio on luonut tänne itselleen armeijan, joka elää raiskauksella provoilusta ja Genion valheen muurin ylläpitämisestä kuolemanpelkoa muistuttavien annihilaatiotuntemusten ajamina.
        Platos.Morbid.Bust oli tuon linkittämäsi ketjun perusteella ollut anaalih*orasi jo vuonna 2009.

        Tähän perään voisi linkittää sellaisen biisin, joka kertoo asian peittelystä, tuomalla sitä esiin(jos sellaista biisiä on edes tehty).


        Minusta sinä olet siinä mielessä huvittava tyyppi, että vouhkaat joka läpeen laput silmillä, kuin ravihevonen ja sitten sä petyt aina helkkarin pahasti. Et käytä lainkaan aivojasi miettiäksesi, mitä sä teet, vaan sulle kaikki, mikä kiiltää on kultaa. Sitten siitä omasta sokeudesta pitää rangaista toisia mitä pimeimmillä ja pakkomielteisimmillä keinoilla.
        Opettelisit mieluummin suojelemaan itseäsi ikäviltä kokemuksilta, niin ei tarvitsisi peitellä omia tekoja ihan koko loppuelämääsi. Käyttäisit aikasi hyödyllisempiin asioihin ja antaisit myös toisten käyttää.
        Psykologian opiskelu on hyvä keino oppia välttämään ikävät tilanteet ja ihmiset. Transferenssia ymmärtämällä voi esim. saada selville, että kortsu saattaa kannattaa pitää päällä.

        Muistui mieleeni, kuinka sinä, kirpela ja muutamat muut pyritte riisumaan minut psykologia-aseista, syyllistämällä. Kirpela jopa valehdellen olevansa psykologi.
        Aina, kun minä olen ollut jostain jonkun ihmisen taidosta, tai tiedosta edes pikkuisen kateellinen, olen pyrkinyt oppimaan sen taidon itse, en mitätöimään sitä taitoa.

        Että psykopaatti osaakin kirjoittaa noin tylsää leipätextiä?

        ei viitsi edes lukea jakomielisen tekstiä

        Sitsofreenikko tekee toisin, kuin järkevästi ajatteleva ihminen kokoaisi palapelin
        oikein ja skitso taas yhdistelee saamansa informaation väkisin sullotuksi palaset yhteen.

        Kiitos kommentistanne herra mainosjakaja dazu.
        En vastaa enää voinnistanne tai palautetta tolkuttmiin kirjeisinne tai yöllisiin soittoihinne.

        Farewell


      • Rentukka
        ViIIiruusu kirjoitti:

        Otteita päivkirjastani:

        "rakas päiväkirjani
        Olen kohdannut tosi MIEHEN, albatrossi nimeltänsä. HÄN olisi hyvä poka asusteleekin Sirkkalankadulla myöskin ja olen ihan ihqu rakastunutkin jo.
        Sopisi vauvaprojektini rahoittajaxikin.........

        Mutkun aibatrossi haluaa vain vapaana liitää
        sillon sielu, kuin ikiwanha merimies.

        Apuvaaaaaaaa..mitä mää teen???????"

        Heko heko!
        Lennä kuule vaikka kuuseen, Albatrossi, tai kuuhun!
        Vai vauvaprojektit sulla on mielessä ja rahoittajaks...???
        Apuvaaaaa ...mitä mä tekisin ...vapaana liitävällä miehellä?
        Antaisin korkeintaan matkarahat ja kauas....
        ...sopimuksella ettei osta paluulippua takasin!

        Tosi paskan päivän päätteeks, jotain jolle voin vain nauraa.
        Piristävää.Kiitos!

        Herra Sands tuolla taas kuvaili munt "isin tytöksi", pitää paikkaansa!
        Yhä edelleen isä on mulle "sankari", myös kaikkine virheineen.
        Mä voin antaa hänen virheensä anteeksi, sillä en ole hänen vaimonsa.

        Voi jestas mikä raivo kuuluu läpi sanojen ja väkisin sotkee munt juttuun mukaan.
        Joku on vastannut trollina "niin" ...et tykkää..?????
        en jaksanut edes ajatella.

        Joka tapauksessa Sand on tulkinnut et mä olen se nimimerkki "niin".
        No ajatelkoon mitä ajattelee, vaikka kyllä sillä nyt isoratas hankaa jo ottaluuta,
        pikkuratakset tippuneet aikoja sitten!

        Taidan mennä kylpyyn ja menen nukkumaan.

        Öitä!


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Että psykopaatti osaakin kirjoittaa noin tylsää leipätextiä?

        ei viitsi edes lukea jakomielisen tekstiä

        Sitsofreenikko tekee toisin, kuin järkevästi ajatteleva ihminen kokoaisi palapelin
        oikein ja skitso taas yhdistelee saamansa informaation väkisin sullotuksi palaset yhteen.

        Kiitos kommentistanne herra mainosjakaja dazu.
        En vastaa enää voinnistanne tai palautetta tolkuttmiin kirjeisinne tai yöllisiin soittoihinne.

        Farewell

        Voi hitto!
        Kyllä mä valmistun nyt ihan väärään ammattiin!
        Olis vaan pitänyt hakeutua koulutukseen hoitajaksi, mielenterveyshoitajaksi!

        Ei ikinä varmasti ois työttömänä. Kyllä näitä potilaita olis avo- sekä suljetulle osastolle yllinkyllin!

        Itselläni viiraa sopivasti,en siis olis silmiinpistävä siinä porukas,
        eivät kokis mua erinlaiseksi. Melkein kuin vertaistuki olisin siis.=)))))

        Vai onko tää taas joku vedätys???????????


      • aIbatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        Heko heko!
        Lennä kuule vaikka kuuseen, Albatrossi, tai kuuhun!
        Vai vauvaprojektit sulla on mielessä ja rahoittajaks...???
        Apuvaaaaa ...mitä mä tekisin ...vapaana liitävällä miehellä?
        Antaisin korkeintaan matkarahat ja kauas....
        ...sopimuksella ettei osta paluulippua takasin!

        Tosi paskan päivän päätteeks, jotain jolle voin vain nauraa.
        Piristävää.Kiitos!

        Herra Sands tuolla taas kuvaili munt "isin tytöksi", pitää paikkaansa!
        Yhä edelleen isä on mulle "sankari", myös kaikkine virheineen.
        Mä voin antaa hänen virheensä anteeksi, sillä en ole hänen vaimonsa.

        Voi jestas mikä raivo kuuluu läpi sanojen ja väkisin sotkee munt juttuun mukaan.
        Joku on vastannut trollina "niin" ...et tykkää..?????
        en jaksanut edes ajatella.

        Joka tapauksessa Sand on tulkinnut et mä olen se nimimerkki "niin".
        No ajatelkoon mitä ajattelee, vaikka kyllä sillä nyt isoratas hankaa jo ottaluuta,
        pikkuratakset tippuneet aikoja sitten!

        Taidan mennä kylpyyn ja menen nukkumaan.

        Öitä!

        Voi herran rakas muruseni


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Voi herran rakas muruseni

        Moikka Albatrossi!

        Jaa et olet muuntautumis kykyinen?


        Mä olen liian kauan elänyt ja liikaa sivusta seurannut,
        nämä nopeat suunnan muutokset: ei taktiikkana yllätä mua!

        Mut runo on ihan mukava saada!

        Eka säkeistön sisältö vaan piikikäs, kuin kaktus!
        Silti ironia on mukavasti piilotettu.

        Toisen säkeistön toivomus tosin on sun!
        Uninallen paikka ei ole mun
        puhtaiden fällyjen alla.
        Silloin ne tuskin olis puhtaat enää!

        Slurps, ittelles!

        Tajuun hiukan enemmän kuin pitäis!
        Herralla ei vieläkään ole sitä pyydettyä numeroa,
        tosin uskon nyt jo tietävän seni mut varma en ole!

        Täällä M.L:n osassa on näköjään pesty "paska pyykkiä" urakalla.
        Menin aamulla töihin ja palasin nyt kotiin.
        Viikonlopusta kun saa vähän paremmin rahaa.

        Alan lukee nyt mitä sontaa lentää ja kenen päälle.
        Pitäiskö hakea sadetakki ylle ja sydvesti päähän?

        Illaks lähden ulos, jos porukalla lähdetään:se oli ehtoni.
        Mihin aikaan palaan kotiin,en osaa sanoa, mut ainakin yhdeks.
        Huomenna taas työpäivä, kymmeneks töihin.


      • Bobby Sands kirjoitti:

        Pyrit heijastamaan äitisuhteesi meidän kahden väliseen vuorovaikutukseen, koska vauvana sinä uhrauduit ätisi täydellisen hyvyyden puolesta ja nyt haluat minut uhrautumaan sinun täydellisen hyvyytesi puolesta, haluat minut ottamaan kontolleni sinun tunteesi ja tekosi. Haluat uhrata minut, puhdistaaksesi itsesi omissa silmissäsi.
        Mielenkiintoista on ollut myös joidenkin naisten ja joidekin miestenkin kokemukset siitä, kuinka he kokivat, että olisin Geniosta riippuvainen, Genion provoillessa minulle. He näet ovat riippuvaisia Genion kaikkivoipaisesta vanhemmuudesta. He heijastavat meidän väliseen vuorovaikutukseen oman Genio.Menten äitisuhdetta vastaavan äitisuhteensa ja haluavat symbolisesti uhrata itsensä puhdistaakseen äitinsä, uhraamalla minut Geniolle.
        Tätä kautta Genio on luonut tänne itselleen armeijan, joka elää raiskauksella provoilusta ja Genion valheen muurin ylläpitämisestä kuolemanpelkoa muistuttavien annihilaatiotuntemusten ajamina.
        Platos.Morbid.Bust oli tuon linkittämäsi ketjun perusteella ollut anaalih*orasi jo vuonna 2009.

        Tähän perään voisi linkittää sellaisen biisin, joka kertoo asian peittelystä, tuomalla sitä esiin(jos sellaista biisiä on edes tehty).


        Minusta sinä olet siinä mielessä huvittava tyyppi, että vouhkaat joka läpeen laput silmillä, kuin ravihevonen ja sitten sä petyt aina helkkarin pahasti. Et käytä lainkaan aivojasi miettiäksesi, mitä sä teet, vaan sulle kaikki, mikä kiiltää on kultaa. Sitten siitä omasta sokeudesta pitää rangaista toisia mitä pimeimmillä ja pakkomielteisimmillä keinoilla.
        Opettelisit mieluummin suojelemaan itseäsi ikäviltä kokemuksilta, niin ei tarvitsisi peitellä omia tekoja ihan koko loppuelämääsi. Käyttäisit aikasi hyödyllisempiin asioihin ja antaisit myös toisten käyttää.
        Psykologian opiskelu on hyvä keino oppia välttämään ikävät tilanteet ja ihmiset. Transferenssia ymmärtämällä voi esim. saada selville, että kortsu saattaa kannattaa pitää päällä.

        Muistui mieleeni, kuinka sinä, kirpela ja muutamat muut pyritte riisumaan minut psykologia-aseista, syyllistämällä. Kirpela jopa valehdellen olevansa psykologi.
        Aina, kun minä olen ollut jostain jonkun ihmisen taidosta, tai tiedosta edes pikkuisen kateellinen, olen pyrkinyt oppimaan sen taidon itse, en mitätöimään sitä taitoa.

        Heh, mä en ole yhdestäkään ämmästä (vaikka jonkun verran olenkin tässä lyhyen elämäni aikana) jaksanut jauhaa yhtä kauan ja kuin sinä kirpusta.

        Ps. Mun elämässä on muuten ollut jokunen ämmä kenestä jauhaa. Sen verran, että jos sinun menetelmiä seuraisin, voisin pitää palstan täyteen kirjoitettuna lopun elämäni. Eli ainakin 60 vuotta tästä eteenpäin...


      • Rentukka
        Rentukka kirjoitti:

        Moikka Albatrossi!

        Jaa et olet muuntautumis kykyinen?


        Mä olen liian kauan elänyt ja liikaa sivusta seurannut,
        nämä nopeat suunnan muutokset: ei taktiikkana yllätä mua!

        Mut runo on ihan mukava saada!

        Eka säkeistön sisältö vaan piikikäs, kuin kaktus!
        Silti ironia on mukavasti piilotettu.

        Toisen säkeistön toivomus tosin on sun!
        Uninallen paikka ei ole mun
        puhtaiden fällyjen alla.
        Silloin ne tuskin olis puhtaat enää!

        Slurps, ittelles!

        Tajuun hiukan enemmän kuin pitäis!
        Herralla ei vieläkään ole sitä pyydettyä numeroa,
        tosin uskon nyt jo tietävän seni mut varma en ole!

        Täällä M.L:n osassa on näköjään pesty "paska pyykkiä" urakalla.
        Menin aamulla töihin ja palasin nyt kotiin.
        Viikonlopusta kun saa vähän paremmin rahaa.

        Alan lukee nyt mitä sontaa lentää ja kenen päälle.
        Pitäiskö hakea sadetakki ylle ja sydvesti päähän?

        Illaks lähden ulos, jos porukalla lähdetään:se oli ehtoni.
        Mihin aikaan palaan kotiin,en osaa sanoa, mut ainakin yhdeks.
        Huomenna taas työpäivä, kymmeneks töihin.

        Vastaan nyt tähänkin!

        Hiton hyvä trollaus!
        Hyvin näytät tuntevan munt,vois melkein olla mun kirjoitus.
        Ihan kaikkea en allekirjoittaisi.
        (Slurps, itselles) mun tyyliin ei kuulu: "alapäätyyliin" kirjoitella!

        Ihmetyttää mistä tiedät mun huomisen työajan?
        Ja kyllä mua pyydettiin ulos, skippasin sen pyynnön jo eilen,
        eikä uutta ole esitetty. Tuskin edes pyytää..

        Ja tätä sonnan heittoa olen nyt lukenut,
        en vaivaudu edes kommentoimaan...hoh-hoijaa!

        Mun pahin heittoni (SIIS MUN) oli nyt tehty avaus:
        RIITAPUKAREISTA!
        Siellä sit oli myös se mitä nyt ajattelen heistä.
        Eikä vähempää vois kiinnostaa,
        mitä he ajattelevat munsta!

        Tämä oli tässä nyt! Se on MORO


      • aIbatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        Vastaan nyt tähänkin!

        Hiton hyvä trollaus!
        Hyvin näytät tuntevan munt,vois melkein olla mun kirjoitus.
        Ihan kaikkea en allekirjoittaisi.
        (Slurps, itselles) mun tyyliin ei kuulu: "alapäätyyliin" kirjoitella!

        Ihmetyttää mistä tiedät mun huomisen työajan?
        Ja kyllä mua pyydettiin ulos, skippasin sen pyynnön jo eilen,
        eikä uutta ole esitetty. Tuskin edes pyytää..

        Ja tätä sonnan heittoa olen nyt lukenut,
        en vaivaudu edes kommentoimaan...hoh-hoijaa!

        Mun pahin heittoni (SIIS MUN) oli nyt tehty avaus:
        RIITAPUKAREISTA!
        Siellä sit oli myös se mitä nyt ajattelen heistä.
        Eikä vähempää vois kiinnostaa,
        mitä he ajattelevat munsta!

        Tämä oli tässä nyt! Se on MORO

        Muy bien cara mia


      • Villiruusu/Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Muy bien cara mia

        No juu, tosi mielenkiintoisen!
        Empä viitsi kertoa kuinka mielenkiintoisen.
        Mut pyysin erään jäljittään..näitä juttuja.
        Vartti sitten hän kertoi...kaksi totuutta!!
        Sä tiedät kyllä itse; mitä kertoi.

        Ja kuten olen koko ajan hokenut;
        mä halusin vain "pulista"!
        Nyt on tullut aika sanoa hyvästit,
        mä kyllästyin ns.tähän leikkiin.


      • aIbatrossi
        Villiruusu/Rentukka kirjoitti:

        No juu, tosi mielenkiintoisen!
        Empä viitsi kertoa kuinka mielenkiintoisen.
        Mut pyysin erään jäljittään..näitä juttuja.
        Vartti sitten hän kertoi...kaksi totuutta!!
        Sä tiedät kyllä itse; mitä kertoi.

        Ja kuten olen koko ajan hokenut;
        mä halusin vain "pulista"!
        Nyt on tullut aika sanoa hyvästit,
        mä kyllästyin ns.tähän leikkiin.

        Voi punapäähilkkaseni

        Ei näitä voi jäljittää IP-numerosta: Dynaaminen IP vaihtuu jokaisella yhteydellä
        Vain eräs uusin viranomaisohjelma voisi jäljittää ID-numeronkin ja metatiedoston.

        Surullista, jos hylkäät minut:(

        Estoy triste

        hasta siempre cara mia


      • ällistynyt palsta
        aIbatrossi kirjoitti:

        Voi punapäähilkkaseni

        Ei näitä voi jäljittää IP-numerosta: Dynaaminen IP vaihtuu jokaisella yhteydellä
        Vain eräs uusin viranomaisohjelma voisi jäljittää ID-numeronkin ja metatiedoston.

        Surullista, jos hylkäät minut:(

        Estoy triste

        hasta siempre cara mia

        Mihin ihmeeseen tämä pirteä punatukka katosi?
        soitan hätänumeroon ja Matti ja Teppo kuulevat sinisessä autossansa

        ""KAIKKI AUTOT HUOMIO punatukkainen tyttö hortoilee jossain umpihumalassa!!


    • Olen onnistunut takomaan päälläni reijän hirsiseinään ja hyppiessäni kiukusta katossa on myös reikä, kuten myös lankkulattiassa. Ee-ehhh, kuolen nauruun. Lääkkeet!

      • Rentukka

        Jep , mikä kusetus!
        Kuten sanottua olen blondi nykyään ja ilmeisesti jo ihan aito!
        Kiitos pojat uudesta opetuksesta!
        Pikku tauko, suonette?
        Mulla kun ei valitettavasti ole vielä lääkitystä, niin hain konjamiini pulloni pohjat. Naukkaan nyt sit suoraan pullosta, lasia kun en huomannut ottaa! Kippis.
        Naurattaa sekä vituttaa....olen kana!
        Pitäkää hauskaanne.....=)))))))))) =)))))))
        mut mä tulen vielä silti parina päivänä harmiksenne tänne. Shit!!
        Öitä kaikille velmuille!!! LoL


      • rentunruusu:DSherloc
        Rentukka kirjoitti:

        Jep , mikä kusetus!
        Kuten sanottua olen blondi nykyään ja ilmeisesti jo ihan aito!
        Kiitos pojat uudesta opetuksesta!
        Pikku tauko, suonette?
        Mulla kun ei valitettavasti ole vielä lääkitystä, niin hain konjamiini pulloni pohjat. Naukkaan nyt sit suoraan pullosta, lasia kun en huomannut ottaa! Kippis.
        Naurattaa sekä vituttaa....olen kana!
        Pitäkää hauskaanne.....=)))))))))) =)))))))
        mut mä tulen vielä silti parina päivänä harmiksenne tänne. Shit!!
        Öitä kaikille velmuille!!! LoL

        http://www.youtube.com/watch?v=JMlPHs75QoU

        Kyllä mää sentiäsin, mutten käräyttänyt sunt=O)))


    • ,,,...,,,

      Herne on mennyt nenään monet kerrat. Haluaisin reippaasti pahoinpidellä tuon palstatrollin. En viitsi paljastaa nimimerkkiäni koska en viitsi katsella sitä raivostuttavaa trollausta mitä siitä seuraisi.

      • ---...---

        Uhkailijat kirjoitteelvat puskista asiattomat viestinsä.


      • ,,,...,,,
        ---...--- kirjoitti:

        Uhkailijat kirjoitteelvat puskista asiattomat viestinsä.

        Ei se ole uhkaus. Kerroin vain miltä minusta tuntuu.


    • trollit on mun koko elämä.

    • Trollit muistuttavat syöpäsoluja. Yrittävät tappaa elinpiirinsä tajuamatta että kuolevat samalla itse, jos sekin kuolee :> Nämä täällä muistuttavat kyllä enemmän keskenkasvuista syyhypunkkia.

    • rosestar
      • Paha trolli:.!1#%?+

        .

        "Olipas paha trolli"

        har-har

        .


    • Trollit on

      palstan suola! Hyvää trollausvuotta 2014!

    • ....

      Olen pari kertaa ottanut nokkiini joistakin epäasiallisuuksista tai toopeiluista. Nykysin ei paljoa liikuta, vaik mielessäni ehkä lukitsen jonkun lokeroon tyhmä tai täysin vittupää ts. kartettava.

    • ::███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄ Modelli is building an army. Kerran yks muija yritti
      ▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/ alkaa tilittää tällä palstalla, mutta tein
      Il███████████████████]. /▌ sille heti selväks miten tässä tulee
      ◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \ käymään jos vielä aikoo jatkaa...

      http://tinyurl.com/nsanvgh

      • Rentukka

        Sä olet söpö! Et sit ihan heti antaudu akkojen armoille- telaketjutankkeineis!!!
        Koskas se taas olikaan karkausvuosi, mä palaan asiaan viellä.


      • Rentukka kirjoitti:

        Sä olet söpö! Et sit ihan heti antaudu akkojen armoille- telaketjutankkeineis!!!
        Koskas se taas olikaan karkausvuosi, mä palaan asiaan viellä.

        Kyllä tässä saa varansa pitää jos ei antaudu kotkotuksille. Mikähän toikin yks on, jos on ihan sirpaleena ja tännekin palstalle tuollaisia kysymyksiä esittää. Ettei vaan siellä pikkareissa pullota transun tassu!


    • Olen saanut monia hepuleita vuosien aikana ja oppinut jopa suhtautumaan niihin ulkopuolisin silmin, vaikka joskus ne ovat tosi XXXXXXXXXXX!
      Yleensä vetäydyn pois enkä osallistu. Toisinaan hyvää juttumatskua..

    • Rentukka

      Herran p´rk´l´s, mitähän etiketin vastaista mä nyt olen tehnyt?
      Modellilla on tuolla tankki ja kirjoitus !

      Pakko mun oli siihen velmuilla takas!!
      En kyllä mitään ikävää mielestäni sanonut.

      Ja ensimmäinen palkinto tipahti heti. Kuus kpl miinuksia!
      Mitä mä nyt olen tehnyt? Ja nyt kysyn ihan OIKEESTI TYHMÄNÄ ???

      • Palstan homppeli pojat, jotka syövät roskiksesta ja eräs montte nimimerkillä kirjoittava henkilö jonka nickiä en nyt tässä yhteydessä aijo kertoa, ovat hyvin mustasukkaisia siitä jos joku alkaa vastailemaan viesteihini. Genio, joka myös naistenmieheksi itsensä laskee on saattanut eräänkin kerran syyllistyä miinusteluun, sen ohella ettei vieläkään ole korvannut minulle aiheuttamaansa korvasärkyä. Luultavasti sinutkin on nyt lukittu trollattavaksi, ainakin osittain edellä mainittujen toimesta.


    • Noiko on ne kaksi vaihtoehtoa? :P

      En ole tainnut koskaan saada varsinaista hepulia trollien takia, mutta silloin jos/kun palsta on täynnä pissa/kakka/pedofiilisyytös/pieru/olet homo/transu/eri sukupuolta/suhdestatusta kuin väität-juttuja, totean joskus palstan avattuani; voi *kirosana" ja meen muihin puuhiin. Olisko tuo lievä hepulointi, tiedä sitten. Jostain syystä yb:hen kohdistuvat trollailut ei häiritse, mutta muuten palstan täyttyminen kakalla kyllä.

    • Kun aloitus on tuossa muodossa ja nimimerkkikin tuota laatua. Tulee monelle ensimmäiseksi mieleen "Tuossa yksi trolli utelee ottaako ohimoon ja jos joku myöntää, niin enemmän trollausta häntä kohtaan". Vastaus saada visuaalisen järkevä vastaus, on yhtä suuri kuin voittaa lotossa.

      • ap.

        Et voisi olla enempää oikeassa :) Olen kirjoittanut monia monia trolleja itsekin. Sinänsä uutta trollinruokaa ei tullut tietoon paitsi ehkä Rentukka.


      • Rentukka
        ap. kirjoitti:

        Et voisi olla enempää oikeassa :) Olen kirjoittanut monia monia trolleja itsekin. Sinänsä uutta trollinruokaa ei tullut tietoon paitsi ehkä Rentukka.

        Kiitos vaan huomiosta, siis negatiivisesta! :mun näkökannastani katsoen.
        Meinas mennä kanasalaatti/fetalla väärään kurkkuun, olen lounastauolla.

        Montako herja-aloitusta olet aikonut mun nickillä aloittaa,
        vielä noiden jo nähtyjen lisäksi?
        No, anna tulla sit lunta tupaan ja jäitä porstuaan, kuten faija sanoo!
        Ehkä näin voin olla avuksi sulle, jos sun se mieltäs mitenkään helpottaa!


    • En oikein jaksa pienistä hepuloida, suurimman osan ohitan kiinnittämättä sen suurempaa huomiota. Jotkut trollaukset kuitenkin ylittävät mielestäni kaiken asiallisuuden ja hyvän maun rajan. Viittaan esim näihin pedofilia-syytöksiin, joita täällä on nyt pyörinyt...

      Harvassa ovat aidosti hyvät trollaukset, sellaiset jotka aidosti ovat joko hauskoja tai herättävät mielenkiintoista keskustelua.

      • Turkin keisari

        Muistat minut vielkin uutena vuotena..........söpööö


      • Turkin keisari kirjoitti:

        Muistat minut vielkin uutena vuotena..........söpööö

        Enpä käyttäisi sanaa söpö.


      • dromedaarin varpaat
        oasis79 kirjoitti:

        Enpä käyttäisi sanaa söpö.

        Serenadi turkinpippraiselle kaunottarelle:


        Se on höpöhöpö
        se onlöpölöpö
        se on nöpönöpö
        ja söpösöpö, joka leikistä suuttuu


      • dromedaarin varpaat kirjoitti:

        Serenadi turkinpippraiselle kaunottarelle:


        Se on höpöhöpö
        se onlöpölöpö
        se on nöpönöpö
        ja söpösöpö, joka leikistä suuttuu

        Ei sulta ainakaan mielikuvitusta puutu... Dromedaarin varpaat heh.


      • aIbatrossi
        oasis79 kirjoitti:

        Ei sulta ainakaan mielikuvitusta puutu... Dromedaarin varpaat heh.

        Justjoo, katos Cameltupakkiaskista saa oivallisen alkometrin
        ku sitä katsoo ja näkee kamelin, oot liikapromilleis ku näet yxkyttyräsen dromedaarin kaxkyttyräisenä kamelina

        älä mene bemaris suitsiin silloin


      • Dromedaari:.!1#?+
        oasis79 kirjoitti:

        Ei sulta ainakaan mielikuvitusta puutu... Dromedaarin varpaat heh.

        .

        "Dromedaarilla on myös useita pérseitä eiku ei ollukaan"

        har1

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe