suositteletteko jonkun hyvän zumbaohjaajan pk-seudulta/keravalta? Itse tykkään zumbata mieluummin hittikappaleiden tahtiin, enkä niinkään välitä näistä latinalo kappaleista. hyvin tunnetun biisin tahdissa on paljon mukavampaa zumbata. tykkäsin kovasti eräästä ohjaajasta ja hänen kappalevalinnoista, mutta hän ohjaa nykyään tunteja eri paikkakunnalla kun missä itse asun.
hyvä zumbaohjaaja pk-seudulta
zumbazumba!
2
196
Vastaukset
- ......
Pimpa la Luna Bomba 0501342452
- HHhl
Hei!
Olga Hartikaisen zumbatunnit ovat mielestäni todella hyviä! Itse tajusin vasta hänen tunneillaan kuinka kivaa zumba voi parhaimmillaan olla :) Olga ohjaa Vuosaaren UH:lla sunnuntaisin ja torstaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906