Kielikoru kysymyksiä kaikille!

JoujouGirlxxxXx

eli haluaisin ottaa kielikorun mutta nämä asiat todella vaivaavat minua ja pelottavat, ehkä jätänkin näiden asioiden takia ottamatta sen. mutta ensin kysyn teiltä joilla on/on ollut/ kielilävistys:

1. kun otat kielikorun pystyykö sitä laittamaan/lävistämään ihan suoraan?
(oon kuullu et joutuu lävistää ehkä vähä vinoon suonien takii)

2. kun syöt niin eikö se kielikoru vaikeuta syöntiä?

3. kaikki lika menee kilelikorun reikään kun syöt? ja voi aiheuttaa tulehduksen?

4. voiko kielikorusta halvaantua ei heti vaan vaikka parin 3päivän päästä kun se on jo ollut? taij vaikka puolen tunnin taij 15-20min päästä lävistämisestä/ottamisesta?

5. onko kenelläkään maailmassa ollut kielikoru jo monta vuotta? vaikka 5-17vuotta? voiko pitää niin pitkään? : )

KIITOS

7

2944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SalainenLävistys

      1. Se tulee suoraan mutta ei ihan keskeelle jänteen takia.

      2. Ei vaikeuta.

      3. Ruokailun (ja tupakoinni) jälkeen suu tulee huuhdella.

      4. Voi vaikuttaa kielen toimintaan mutta korjaantuu kun korun ottaa pois (jos lävistys tukkii verenkulun) ammattilaisen tekemänä hyvin pieni riski.

      5. Itselläni tulee pian 5vuotta täyteen ja olen tavannut ihmisiä joilla ollut jo kymmeniä vuosia, siitä ei ole haittaa.

      • Ostan tyttöysrävälle! (:

        Moi! (: Oon ihan random enkä kuulu tähän keskusteluun! Kuulostit niin tietävältä ni kysyn sulta! ;) Minkä ikäisenä saa ottaa kieli korun? Ja paljon maksaa??


      • SalainenLävistys
        Ostan tyttöysrävälle! (: kirjoitti:

        Moi! (: Oon ihan random enkä kuulu tähän keskusteluun! Kuulostit niin tietävältä ni kysyn sulta! ;) Minkä ikäisenä saa ottaa kieli korun? Ja paljon maksaa??

        Korun saa milloin vain hinta on jotain 0.5e-25e
        Itse lävistys on yleensä ikäraja vanhempien kanssa 14 ja ominpäin 16 ja lävistyksen hinta on yleensä 30-50e

        Paihoitteluni pienestä "kiusasta"


    • letsgo!<34

      kiitos paljon

    • uyhihih

      1. Ylhäältä katottuna se on keskellä, alhaalta katottuna se on jänteen vieressä, näyttää kyllä aivan suoralta eikä törrötä mitenkään sivulle.

      2. Alun jälkeen kun turvotus on laskenut niin ei sitä edes huomaa.

      3. Parantumisen jälkeen ei ole mitään pelkoa, alussa pitää huuhdella suu syömisen jälkeen.

      4. Ei, kielessä ei ole hermoja joiden lävistäminen voisi aiheuttaa halvaantumista.

      5. Omani on ollut jo ~7 vuotta, eikä ole ollut mitään ongelmia. Samalla on myös ollut snake eyes sekä venom bites, jotka jouduin ottamaan pois koska snake eyesit kalisivat kuin viimeistä päivää, ja venom bites oli liian vaikea pitää puhtaana verrattuna normaaliin kielilävistykseen

      • EVösjdbd

        Sattuuko snake eyes lävistyksen laittaminen ? Itse pelkään kieleni halvaantumista :/


    • tyttö

      heei:) otin eilen kielilävärin ja se on aika kipee välillä jos koitan puhuu paljo ja selkeesti . en pysty oikee kunnolla oikeestaa puhumaa ku sössytän vaa:D ny tää on valkonen ja turvonnu jonku verra ja ainaku koitan syödä pilttiä, velliä yms. niin tulee semmone tunne et kaikki ruoka jää siihen kielikoruun kiinni tai menee jotenki reikää. ei niin oo tapahtunu eikä tapahdukkaa, ku juon tosi paljon jääkylmää vettä syömisen jälkeen tai suolaliuoksella purskutan suun :) siinä on ekan päivän mahdolliset tapahtumat kielikorusta :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe