On se niin väärin ja viheliäistä, että meiltä peritään pakollisena YLE vero, mutta YLE ei näytä kansainvälistä yleisurheilua kuten Tour de Ski , joka jäi taas näkemättä. Kyllä Ylessä on kaikenlaista huuhaata esillä, mutta suuret urheilutapahtumat jäävät pois. Ei kaikilla ole varaa ostaa maksullisia kanavia. Erilaisa uusintoja ja hupiohjelmia , huonoja sarjoja ja elokuvia, kyllä näytetään ja uusitaan vuodesta toiseen . Miksi yleensä uusinnoista pitää maksaa!!
YLE areenaan viittaaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus. Kukas sieltä nyt viittsi mitään ohjlemia katsoa. Ei edes uutiset ole enää mistään kotoisin, viitataan vaan, että katso YLE areensasta laajemmin. Mitäs palvelua tuo oikein on.
YLE vero pois ja myös kaikki yleisurheilut kaikkien nähtäväksi
YLE lakkautettava
1
127
Vastaukset
- Yle on ykkönen!
Nämä Maikkarit ja Neloset ne uusintoja ja suoranaista roskaa levittävät. Niiden kulut ovat ujutettu ruoan hintoihin meillä. Läskikin maksaisi vähemmän jos eivät mainostaisi näissä välineissä. Kyllä jokainen osaa ostaa ilman kallista mainostamista.
Ja katsoa Ylen laatuohjelmia, joissa ei ole tätä tavaran tyrkytystä. Piinallista!
Eli avaa silmäsi ja nauti Ylestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418