Millaisia kokemuksia ihmisillä ko.paikasta?
Itse olen kahteen otteeseen syönyt heidän tuotteitaan ja minusta eivät kyllä ole kovin hyviä.
Vadelmakakku oli paikoin kuivaa ja huolimattomasti "koristeltu". Kanapiirakan pohja oli raaka ja piirakka muuten mauton. Kahdessa eri juhlassa siis tuli näitä maisteltua.
Sokerileipuri Suominen
5
706
Vastaukset
- hellokitty3
Kakut, leivokset ym kaikki ovat todella hyviä ja upeasti koristeltuja. Tosin suolasiin piirakoihin voisi kehitellä vaihtelun vuoksi uudet maut. Tuo kana ja kinkkuparsa alkavat jo tökkiä!
sämpylät ja leivät ovat hieman suolattomia mutta muuten ok.
Olen myös kovasti tykännyt leipomon myymälän uudesta kahvilatytöstä, on kovin asiakaspalveluhenkinen :) ja sieltä saa hyvää tuoretta kahvia. - pullahiiri
Tylsän tavalliset tuotteet, aulangontien kahvilassa suppea valikoima. Laurell paras Hämeenlinnassa.
- kondiittorimestariS
mjoo, Laurell kerran tuli toiseksi "Suomen paras leipomo" ohjelmassa, että eipä ihan kakka leipomo lie.
- pettymys
Yritin pari kertaa käydä kahvilla Helenankadulla. Ensimmäisen kerran oli ovessa lappu, että on poikkeuksellisesti suljettu. Seuraavalla kerralla oli myös suljettu eikä ollut lappua. Kolmannella kerralla oli auki ja kävin jättämässä palautetta vain. Lupasivat olla yhteydessä. Eivät olleet. Laitoin vielä kerran netin kauttakin palautetta asiallisesti. Ei vastausta. Tänne palautteeni koskee siis vain palvelua. Erittäin huonoa palvelua ainakin minulle ja jatkossa käyn kahvilla muualla. Onneksi on hyviä vaihtoehtoja lähelläkin
- mestariko
luin kyseisen konditoria kahvilan haastattelun ja jäi kiinnostamaan että onko jollakulla tietoa, mistä Helsinkiläisestä konditoriasta Tämä Jenni oli saanut potkut? juttu oli Hämeenlinnan paikallislehdessä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875