Kisamatkalle jenkkeihin

13+1

Ajateltiin mennä jenkkeihin lomailee ja kattomaan joku matsi ens kaudelle. Osaatteko sanoa jotain firmaa jonka kautta tilailla matkat, hotellit ja liput matsiin? Onko porukalla kokemusta? Paljon maksaa koko reissu?

6

271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas85

      Itse kannattaa tehdä. Lennot 500-600 menopaluu. otteluliput ja safkat juomat 100 ja hotellit 50-100 yö. safkaa ja tuliaisia sellanen 50 päivä ja auton vuokra on aika edullista n. 200 vko. niin viikon reissu about 1200-1500 ja 2 viikkoa n. 1500 - 2000. Jos minimibudjetilla ilman autoa muutama yö niin helposti jää alle 1000 tuo hinta. Ja hinnat siis euroissa.

    • 9+20

      Momondo.fi tai Trivago.fi saat lennot ja hotellit, joukkueiden sivuilta saa ostettua liput

    • Pysytäänasiassa

      Ja vastaus kysymykseen: Matkapojat.

      • Pentti köyri

        Koodilla SAJL saa 40 prosentin korotuksen loppusummaan. Yksi korotus per asiakas. Korotusta ei voi liittää toiseen korotukseen.


    • pikkuetu

      Komppaan joonas85:sta mutta kirjoittelen kuitenkin vähän lisää.

      Itse kannattaa hoitaa. Siitä paljonko menee rahaa on aika vaikea sanoa koska riippuu mitä haluat tehdä. Syöminen ja ruoka on suth edullista jenkeissä (kiitos dollarin kurssin). Junalla reissaaminen ei kannata koska se on kallista. Halvin vaihtoehto on vuokrata auto tai ottaa lennot.

      Auton vuokraaminen on aika iisiä. Menet paikanpäälle ja saat auton oikeastaan heti käyttöön. Auton palauttaminen toiselle saman firman pisteelle on mahdollista mutta saattaa maksaa jotain dollareita enemmän. Itse vuokrasin auton Las Vegasista (ikä 24) eikä tarvinnut mitään kansainvälisiä ajokortteja tai todistuksia. Lentokentillä näitä vuokraamoja on aika paljon. Kunhan palautat auton tankattuna ja ehjänä niin no problem.

      Lentoja kannattaa tsekata momondo.fi, halvatlennot.fi, yms.. Kannattaa myös katsoa Finnairilta koska sieltä voi löytyä hyviä tarjouksia. Esim nyt näyttää olevan New Yorkiin tarjouksessa lennot alk. 499 euroa. Riippuen aikataulusta niin kannattaa miettiä maksaako hieman enemmän suorista lennoista (esim Finnair) joissa säästyy aikaa tai lennoista joissa on monia välilaskuja ja kestävät 10-15 tuntiin.

      Hotelleja tai hostellaja voi varata ihan etukäteen Hotels.com tai menet paikanpäälle. Jos olet menossa esim. New Yorkiin tai muuhun isoon kaupunkiin niin kannattaa bookata hotelli etukäteen.

      Lippuja saa joukkueen nettisivuilta tai stubhub.com osoitteesta. Itse olen ostanut aina liput stubhubista. Kannattaa ottaa semmosia joista saa e-lippuja jotka vain tulostat ja kävelet paikanpäälle.

    • 5+4362

      pikkuetu sää et missään jenkeissä ole ollutkaan antakaas kun kerron miten homma toimii.

      lentolippu 1000 euroo (matkustan 1 luokassa AINA)
      ottelulippu 1000 euroo ( katettu katsomopaikka maksaa maltaita AINA )
      ruoka 30 euroo ( kiitos dollarin kurssin se on ilmaista iso ruoka ravintolassa max 4 euroa)
      bensa 25 euroo ( gallonan hinta on jotain 3 centii per nenä ei paha)

      tämän verran itellä meni rahaa ja tulee menemään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe