Hei
Pidän liikunnasta valtavasti ja haluaisin fyysisen työn, mielellään liikunnan vetämisen parissa. Mutta liikuntaryhmien vetäjät tuntuvat olevan erityyppisiä kuin minä. Heidän kehonsa ei ole rennosta liikunnallisuudesta tunnelmallinen kuten minun vaan he ovat jotenkin raatamisasenteella ja liikkumattomamman oloiset, eivät niin vauhdikkaan sosiaaliset. Onko joka kurssilta aina pari jumppa (tai muu laji) ryhmäläistä käynyt kurssien järjestäjiltä toivomassa, että kun olis laihduttajille sopivaa? Ovatko ne tyhmät järjestäjät sitten palkanneet laihdutustaidon perusteella eikä liikunnan hauskuuden, liikunnallisen meiningin ja liikunnalliset lahjat opettavia niin kuin yli puolet kurssilaisista toivoisi, kun ovat juuri liikuntaharrastukseen tuleet eivätlä laihdutuskurssille? Tarttis järjestäjien tajuta, että epäliikunnallinen on rauhallisen keskustelevainen ja liikunnallisella tuulella oleva taas vain pyyhältää vikkelään ohitse ja e tajua huomauttaa, että tuli juuri tätä liikuntalajia harrastamaan eikä laihdutuskurssille, kun itsestäänselvähän sen pitäisi olla, että haluaa juuri sillä kurssillä oppia LIIKKUMISTA ja laihdutusorientoituneet kurssit on kurssikuvauksissa mainittava erikseen. Jäinkö sitten ilman ammattia, kune n ole luonnoltani ahmatti vaan urheilusta pitävä?!
Kuka pääsee liikuntaryhmien vetäjäksi?
liikuntaa!!!
0
114
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427