Millainen olin 25 vuotiaana? Kerro meille

Kyselijä

Millaisia me nykysinkut olimme 25 vuotiaana? Jutellaanko tästä?
Laitan tuohon alle joitakin kysymyksiä, joihin voit vastata kertomuksessasi.

Kerro tarinassasi aikakin seuraavat:
1. Minkä näköinen olit?
2. Kuinka sosiaalinen olit kaveripiirissä?
3. Millaista kiinnostusta oli vastakkaista sukupuolta kohtaan tai oltiinko sinusta kiinnostuneita?
4. Näetkö tuosta hetkestä mitään yhteyttä nykyhetkeen
5. Saa myös pohtia mitä hyviä / huonoja asioita on tapahtunut 10. ikävuodesta.

Tämä tosiaankin koskee n. 25. ikävuotta. Jos tulee mukavaa keskusteluketjua niin laitan saman kyselyt 10, 15, 20, 25 jne. vuosille. Niitä ei siis pidä nyt kommentoida.
Vastaa kaikkiin kyselyihin samalla nimimerkillä.

Ja jos sinulla ei riitä tähän ikää, niin kerro miten haluaisit asiat olevan tuossa tulevaisuuden iässä.

Vastaan itsekin kohta.

9

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinn

todella moni meistä palstalaisista on näköjään alle 25 vuotiaita.

en ole vielä 25, mutta kerron mitä olen nyt.

1. urheilullinen, lihaksikas, kauniskasvoinen mies

2. pieni kaveripiiri. Olen melko sosiaalinen. Olen se luotettava kaveri, jolle voi kertoa kaiken. Vitsailen myös paljon

3. todellista ihastuksen kohdetta ei ole. Todella moni nainen on kiinnostava, mutta ei tule tehtyä asialle mitään. Vaikea sanoa muiden kiinnostuksesta, kun ei kukaan ainakaan ole tullut suoraan avautumaan minulle asiasta.
      Naisten kanssa keskustellessa saan heidät usein nauramaan, vaikken mitään hauskaa oikein sanokkaan.
      Kukaan ei koskaan ole siis ainakaan ollut "naama norsunvitulla" kanssani keskustellessa, en ole koskaan saanut kuulla naisilta törkeyksiä(huuteluja "painu vittuun" jne.)
      Baarissa naiset pyytävät tanssimaan, mutta kummpempaa ei koskaan tapahtunut. Kun ei kehtaa mitään ehdotella, niin ilman jää. Baarissa käyn harvoin.
      Eli vastaus on: ehkä.

4. ---

5. Rauhallisempi, isompi ja viisaampi. Edelleen toki joutuu runkkailemaan

• näinn

eli naisettomuus ei aina johdu huonosta ulkonäöstä tai, että olisi jotenkin epäkelpo ihminen. Miehelle riittää pelkkä passiivisuus ja tietty röyhkeyden puuttuminen, että elää ilman naista.

• loufvjkb

Varmaankin poikkeuksellinen. Aloitin tosissani juomaan viinaa vasta 25-vuotiaana, sitä ennen join vain satunnaisesti.

Nytkin olen aika hyvässä tunnellissa. Nousussa vai laskussa? En ole varma.

• 1. Olin 10 vuotta nuoremman ja 10 kiloa laihemman näköinen kuin nyt. Elämätön elämäkin jättää jälkensä.
      2. Kaveriporukassa olin melko sosiaalinen. Olin juuri tutustunut silloiseen/ (osittain) nykyiseen kaveriporukkaan. Oltiin pieni ja tiivis porukka, mutta sen hajottua jäi aika tyhjän päälle.
      3. Samanlailla olin naisista kiinnostunut kuin nytkin, ihastun helposti, mutta en ole näyttänyt sitä kenellekkään.
      En huomannut ainakaan kenenkään kiinnostuneen.
      4. Olen nyt lähes yhtä kokematon kuin silloin.
      5. 10 vuoden aikana olen vaihtanut ammattia ja päässyt parempaan työpaikkaan. 10 vuotta sitten oltiin kavereiden kanssa tekemisissä lähes joka viikonloppu, nykyään näen hyvällä tuurillä kavereita n. 2 kuukauden välein.

• mies 86

1. Saman näköinen kuin nytkin...

2. En kovin sosiaalinen. Pari vuotta sitten oikeastaan pikemminkin vieroksuin muita opiskelijoita ja tapailin lähinnä perheenjäseniä ja sukulaisia.

3. Joskus kelailin sitä yhtä samaa tyttöä kuin tässä ennen joulua mutta en pistänyt tikkua ristiin asian eteen tutustuakseni häneen paremmin. En etsinyt parisuhdetta siihen aikaan enkä oikeastaan etsi nytkään...

4. No eipä tässä parin vuoden kuluessa ole monet asiat muuttuneita. Samassa oppilaitoksessa kirjoilla ja samoja asioita opiskellut ja työstänyt eteenpäin. Kolmantena vuotena puskin kandin läpi, Chauceria pyörittelin siinäkin.

5. Hyviä/huonoja asioita kuluneen 17 menneen vuoden ajalta... no sanotaan nyt vaikka että olen paljon itsevarmempi ja paremmannäköinen enkä mikään hintelä videpelisankari.

• Kyselijä

1. Minkä näköinen olit?
      Mä olin edelleen ikäluokkani nuoremman näköinen ja vaaleat pitkät hiukset ja
      hoikka.

2. Kuinka sosiaalinen olit kaveripiirissä?
      Nyt mä asuin toisella puolella Suomea opiskelupaikkakunnalla ja olin saanut mukavasti uusia kavereita kavereita. Oikeastaan mun oli helppo saada kavereita, mutta ystävystyminen saattoi kaatua siihen, että kaveri haluaa minusta parhaimman jakamattoman ystävän, kun taas itse haluan olla kaikkien kaveri. Jonkinlaista sitoutumiskammoa on aina ollut näissä tyttöjen keskeisissä "paraskaveri" kuvioissa.
      Yliopisto opiskeluvuosina elämä oli sitä että luettiin porukalla tentteihin ja sen jälkeen bileet hyvän juoman ja seuran kera. Tässähän juhlimisesta mä olinkin hyvä, sillä aika monelta yliopistokaverilta oli jäänyt teinivuosien kokeilut väliin.

3. Millaista kiinnostusta oli vastakkaista sukupuolta kohtaan tai oltiinko sinusta kiinnostuneita?
      Poikaystäväehdokkaita riitti kyllä jokaiselle vuodelle, ja joskus harvakseen oli myös seksiä. Ei mua kiinnostanut ihan kenen kanssa.
      25- vuotiaana seurustelin jo lasteni isän kanssa, joka oli tuolloin 22-vuotias.
      Mietin kyllä tosi tarkkaan, viitsinkö alkaa seurustelemaan noin nuoren kanssa ja mitä kaveritkin siihen sanoo. Kaikille en edes paljastanut komean teekkari poikaystäväni ikää. Ja hänellä oli vielä poikuus tallella suhteemme alkaessa.

4. Näetkö tuosta hetkestä mitään yhteyttä nykyhetkeen
      Kyllä. Sai lapset juuri tuon ihmisen kanssa vuosia myöhemmin.
      Ja sosiaalisissa suhteissa olen edelleen tuollainen, että tulen juttuun kaikkien kanssa. En ole niitä, jotka takertuu yhteen ystävään.

5. Saa myös pohtia mitä hyviä / huonoja asioita on tapahtunut ?
      Tuossa vaiheessa itsetuntoa oli tullut roimasti lisää ja ujous oli hävinnyt. Tulin juttuun kaikkien kanssa.

• Up up

.

• Up up

Up

• 15+9

1. Olin aika komea
      2. Vielä oli muutama kaveri jäljellä jotai joskus näki.
      3. Taisin olla juuri toka parisuhteessa.
      4. En mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      162
      5616
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      262
      3302
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3293
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2718
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1854
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1596
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1467
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23