joka ei kelpaa kenellekkään.
Yli 30 vuotias sinkku on säälittävä
23
1824
Vastaukset
- James Blondi
Turha mutista ja yrittää enään jos sai huonot eväät elämään.
http://www.youtube.com/watch?v=TCBCm4B3DdUMutisempas ja vastaan väitän. Tai tietysti sinun mielestäsi, mitäs minä siihen vastaan väittämään... ja että musa-alotus ?!? !!
http://www.youtube.com/watch?v=J0jlGIl4NNI- atm:ien vihaaja
Siinä että on saanut huonot kortit ei ole mitään säälittävää. Mutta luovuttajat ja huonoista korteista vinkujat ne vasta säälittäviä ovatkin.
- mies 86
Kyllä Jare Tiihonen nyt ainakin tuntuisi kelpaavan lähestulkoon kenelle vain vapaalle suomalaiselle sinkkunaiselle.
- Kiskisu
Jare muistuttaa vähän pitbullia.
http://cogumelolouco.net/wp-content/uploads/2012/07/american-pitbull.jpg - Reipas Mies
Kiskisu kirjoitti:
Jare muistuttaa vähän pitbullia.
http://cogumelolouco.net/wp-content/uploads/2012/07/american-pitbull.jpgKyllä.
Mikään ei ole suomimiehelle parempi asia kuin etäinenkin lookki johonkin tähteen. Sitten vaan cocky käytös ja erikoiset kuteet niin muijaa tulee vasemmalta ja oikealta. Muistaahan jokainen räikkös-lippatukat, tribaali ysäri tatskat, techno-diggauksen, Darude, Freestyler. Okei, 2tonnisella omat kiintopisteensä.
Das vad thiis iis. - Kiskisu
Reipas Mies kirjoitti:
Kyllä.
Mikään ei ole suomimiehelle parempi asia kuin etäinenkin lookki johonkin tähteen. Sitten vaan cocky käytös ja erikoiset kuteet niin muijaa tulee vasemmalta ja oikealta. Muistaahan jokainen räikkös-lippatukat, tribaali ysäri tatskat, techno-diggauksen, Darude, Freestyler. Okei, 2tonnisella omat kiintopisteensä.
Das vad thiis iis.Ei Jare Pitbullia muistuta. Pitbull on enemmän kananmunan mallinen ja Jare laatikon. Leukavasta koirasta puhuin.
- sinkku.
Naiset päättää ketä ottavat sulhokseen.
- animal man
Miksi sitten minä ja monet muut miehet olemme kieltäytyneet sulhon roolista lukuisia kertoja. Nainen voi haluta päättää ja päättää haluta, mutta ei se auta mitään jos sulhoa ei kiinnosta.
- 30+
Varsinkin yli 30 v naiset lopettaa itsestään huolehtimisen, lihoavat paljon joten sitten tälläset naiset siirtyy treffi palstoille mesoamaan ja etsimään täydellistä kumppania vaikka itse eivät jaksa salille raahautua. Siinä 25-30 vuoden välillä naiset myös tekee lapsia joidenkin juopon retkujen kanssa ja sitten see itsestään huolehtiminen jää koska mies jättää ja eiole miestä joka huolehtii lapsesta että nainen vois vaikka kuntoilla. Tälleen se naisen ylipaino jää pysyväksi kun nainen joutuu sitten itse huolehtimaan kodista ja lapsesta.
- 40+
Ei mua edes kiinnosta oman ikäluokkani naiset pääsääntöisesti. Ei ole sitä fyysistä vetovoimaa juuri tuon em. takia. En kiihotu kovin ylipainoisista ihmisistä, eikä kai tarvitsekaan.
Ja paska luonne on toinen turnoff. Naiset, jotka kaatavat menneisyytensä traumat uusien kumppanien niskaan tai roikottavat exiä kuvioissa oksettavat minua.
- mies.
Yli 30 v naiset etsii jotain bratt pittiä joka omistaa kartanon ja 7 autoa.
- 5+9
Jos tähän nyt asiallisesti haluaisi vastata niin:
Kyllä 30-vuotias sinkku kelpaa monellekin. Se, mikä tekee tilanteen haasteelliseksi, on jos puhutaan IKIsinkusta eli kolmekymppisestä jolla ei ole yhtään parisuhdekokemusta. Kyllähän se jotain kertoo, jos ihminen on jäänyt paitsi normaaleista ikäkausikokemuksista.- jhkjöhkjh
Niin. Ja kyllähän se jotain kertoo, jos ihminen on eronnut parisuhteestaan. Hänessä täytyy olla jotain vikaa.
- mies.
"Kyllä 30-vuotias sinkku kelpaa monellekin."
Ei kelpaa naisille koska ne etsivät jotain täydellistä kumppania ja kuitenkin 99% miehistä on taviksia, - Eskomara
Muutama vuosi sitten eräs heppu kirjoitteli nettiin "sata naista" -nimistä blogia. Hän oli yli kolmekymppinen sinkku, mutten kyllä muista "säälittävä"-sanaa häneen liitetyn.
Trollihan tuo alotus on, mutta vastataan nyt kuitenkin...
Eli juu yli 30v mies/nainen kelpaa kyllä useimmille varsin mainiosti jos on vain pitänyt itsestään huolta (henkisesti ja fyysisesti) ja on talousasiat edes jollain järkevällä (tulee toimeen omillaan) tolalla.
Eli täyttää roskaa on ap väittämä!- kllk
Tarkoituksellista provoiluahan tuo aloitus on mutta se on kyllä totta että jos joku on ollut vastentahtoisesti sinkku koko aikuisikänsä ja on yli 30v niin jotain perustavaa laatua olevaa vikaa hänessä on joka karkoittaa kaikki tiehensä.
Useimmiten tuossa vaiheessa ihminen on jo toivoton tapaus. - klak
kllk kirjoitti:
Tarkoituksellista provoiluahan tuo aloitus on mutta se on kyllä totta että jos joku on ollut vastentahtoisesti sinkku koko aikuisikänsä ja on yli 30v niin jotain perustavaa laatua olevaa vikaa hänessä on joka karkoittaa kaikki tiehensä.
Useimmiten tuossa vaiheessa ihminen on jo toivoton tapaus.Kaikissa on jotain perustavaa laatua olevaa vikaa.
- kllk
klak kirjoitti:
Kaikissa on jotain perustavaa laatua olevaa vikaa.
Kaikissa ihmisissä on jotain vikaa mutta useimmissa on sitten vastapainoksi jotain positiivista jolla viat kuitataan. Kenellekään kelpaamattomissa ihmisissä useimmiten on vain vikoja eikä lainkaan mitään positiivista piirrettä.
- klak
kllk kirjoitti:
Kaikissa ihmisissä on jotain vikaa mutta useimmissa on sitten vastapainoksi jotain positiivista jolla viat kuitataan. Kenellekään kelpaamattomissa ihmisissä useimmiten on vain vikoja eikä lainkaan mitään positiivista piirrettä.
Tuskin sellaista ihmistä on olemassa missä ei olisi mitään positiivista piirrettä.
- kiltti mies.
Minussa se vika on. En ole George Clooneyn näköinen hurmuri.
- Tuokksi
Ulkonäkö on miehen viehättävyydestä vain suht pieni osa. Tiedätkö mistä se muu tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082