Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Urheiluvinkkejä tytölle!

nuori tyttö

Moi! Eli siis mä oon 12v tyttö joka täyttää muutaman kuukauden päästä 13. Ajattelin alottaa terveellisemmän elämän. Tällä hetkellä mun liikunta on kouluun ja takasin eli n.4km.. Eli minkä laisia urheiluvinkkejä teillä olisi? Alotan varmaankin show tanssin syksyllä koska mulla ei ole tanssi kokemusta niin en viiti alottaa kesken lukuvuotta. Eli kaikenlaisia vinkkejä terveellisempään elämään liittyen saa laittaa :) !

1

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitämähöpötän?

      Se alkaa siitä mitä syöt ;D Elikkä herkut pois ja vähä hiilariruoat jne. tilalle! En tidä minkälainen ruokavalio sul on nyt, mut tollee mä tekisin. sit o tärkee myös muistaa mihi pyrkii. Jos haluuluuviuluks jol ei oo siis yhtää lihaksii (en kyl kannata, mut ihsm) ohje o ''älä syö mitää ylimäärästä, vain sen verran et pystys pysyt'' mut ku mainitsit ''terveellsen elämän'' et varmaa meinannu tota (y) :D eli se mil lihaksii tulee o protskut. siihen päälle tiettyoikee määrä liikuntaa, nii khyl vaa lähtee. vettä pitäs juoda iha reilusti ja muistaa ne vihannekset. sit liikunnasta sen verra et siinä ratkaseva asia o MOTIVAATIO. ku oot motvoitunu saat aikaa pikkusille, parin minuutin treeneille joita o hyvä alottaa. lihaskuntoo jne. sit perus juoksulenkkei ja monipuolisuus o plussaa (y) mää taisin kyl lipee jo aiheesta? mun ohjeet kuulostaa nyt laihdutusvinkeiltä, joka ei ollu tarkotus. mut se o yksinkertasta, ku tahot tarpeeks ja oot valmis tekee jtn. asioille nii terveellinen elämä o taattu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1965
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1233
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe