Millaisista miehistä pidätte fitness-muijat?

ottaa päähän

Millaiset miehet ovat makunne mukaisia fitness-muijat. Olen itse kehonrakentaja ja vaimoni harrastaa body fitnessiä. Ihmetyttää, kuinka vaimo katselee salilla vain melko hoikkia miehiä. Saa jäädä tuijottamaan niin kauaksi, että itseäni jo hävettää se ja olen jo pari kertaa aikonut sanoa, että lopeta tuijotus.

Jos oma kehon ihannekuva on fitness tyyppinen, niin luulisi, että miehessäkin lihakset kiinnostaisivat edes vähän.

26

3427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos alkuun vaikka lopettaisit ton "mujittelun", ni naisesi saattaisi ehkä kiinnostuakkin susta.
      Antaa meinaan varsin junttimaisen kuvan ihmisestä..sukupuoleen katsomatta.

      • Lingvisti

        Theone on nyt vähän ulkona.

        "Muija" ei itseasiassa ole yhtään sen pahempi muoto kuin äijäkään. Eikä "kovaksi ämmäksi" kutsuminen ole haukku, vaan kehu.

        Murrejuttuja, kaikki kun eivät asu pääkaupunkiseudulla. Huomattavasti kamalampia ovat kaikki "tytsit", "böönat" ja "misut". Niissä on automaattisesti naistsa helventava sävy.


      • Onloukkaavaa
        Lingvisti kirjoitti:

        Theone on nyt vähän ulkona.

        "Muija" ei itseasiassa ole yhtään sen pahempi muoto kuin äijäkään. Eikä "kovaksi ämmäksi" kutsuminen ole haukku, vaan kehu.

        Murrejuttuja, kaikki kun eivät asu pääkaupunkiseudulla. Huomattavasti kamalampia ovat kaikki "tytsit", "böönat" ja "misut". Niissä on automaattisesti naistsa helventava sävy.

        Jos joku puhuttelee minua muijaksi tai kovaksi ämmäksi, niin lopetan kyllä keskustelun siihen. En äijittele, ukottele tai pojuttele miehiä ja odotan, että minuakin puhutellaan kohteliaasti.


      • Lingvisti kirjoitti:

        Theone on nyt vähän ulkona.

        "Muija" ei itseasiassa ole yhtään sen pahempi muoto kuin äijäkään. Eikä "kovaksi ämmäksi" kutsuminen ole haukku, vaan kehu.

        Murrejuttuja, kaikki kun eivät asu pääkaupunkiseudulla. Huomattavasti kamalampia ovat kaikki "tytsit", "böönat" ja "misut". Niissä on automaattisesti naistsa helventava sävy.

        Kaikki "mujittelu" ja "äjittely" on junttimaista.

        "Eikä "kovaksi ämmäksi" kutsuminen ole haukku, vaan kehu."

        -Taitaa olla arvot hieman hakusessa jos ottaa tuon kehuna...mutta kukin tyylillään. X)

        "kaikki kun eivät asu pääkaupunkiseudulla"

        -Kuten en minäkään. Junttimaisuus on silti out olipa kuinka landepaukku hyvänsä..


    • kuolaa...

      Crossfittaajilla on kyllä ihan mielettömän upeat kropat... ;-)

    • rautaliisa

      Itseäni viehättää hoikemmat, hyvälihaksiset miehet. Nyt ei puhuta kukkakepeistä vaan, sellaisista sopusuhtaisista miehistä. Itse en viehäty kaappimiehistä, vaan lihasten tulee olla luonnollisen kokoiset, eikä mies saa näyttää kolmiolta tai omata broilerin jalkoja. Varsinkin se jos niska on kateissa isojen lihasten takia, saa moinen miehen näyttämään koomiselta.

      Toki on naisia joita kunnon kehonrakentajien kroppa miellyttää, makuja on monia.

      Eikö pääasia ole, että naisesi tyytyy katselemaan? Tuskin se mitään sen enempää niistä miehistä haluaa?

    • 5+3

      Sopusuhtaiset lihakset! Liika on liikaa, ja saa miehen näyttämään lähinnä naurettavalta.

    • hellus
    • crossfit -"muija"

      Älä muijittele :).

      Harrastan itse crosfittausta ja katson miehen kehossa sen sopusuhtaisuutta, lihasten tasapainoa, toiminnallisuutta ja yleistä ryhdikkyyttä. Jostain syystä en pidä todella lihaksikkaista. Mielestäni ne näyttävät jopa epäliikunnallisilta. En usko, että joku 140 kg:n kehonrakentaja pysyisi tahdissani aamulenkillä.

      • Muija Tampereelta

        Mikä muijassa on vikana?


      • "En usko, että joku 140 kg:n kehonrakentaja pysyisi tahdissani aamulenkillä."

        Suuri lihasmassa ei ole automaattisesti yhtä kuin huono aerobinen kestävyys. ;)


      • 4w6jk

        Tuo vertailu jotenkin ihmetyttää bodarien ja kestävyysurheilijoiden välillä.
        Voisin vaikka vannoa ettei kehonrakentajalla kiinnosta paljonko menee cooperissa tai jaksaako juosta maratonin, ja ihan sama juttu toisinpäin.
        Elämä on valintoja.

        ja aloittajan "muija" varmaan katselee ihan siksi kun oma mies käskee päinvastaista.
        Jos pitää olla hoikille miehille mustis niin ei taida olla kaikki ihan itsetunnossa kunnossa.


      • sanna951
        TheOne kirjoitti:

        "En usko, että joku 140 kg:n kehonrakentaja pysyisi tahdissani aamulenkillä."

        Suuri lihasmassa ei ole automaattisesti yhtä kuin huono aerobinen kestävyys. ;)

        Ei tarkoitakkaan, mutta jätit tarkoituksella ymmärtämättä pointin. Suurta lihasmassaa ei kuitenkaan ylläpidetä pitkillä lenkeillä, eikä aerobisella treenillä. Bodari = rapakunto.


    • 15 + 4

      Teillä on varmaan ihan muita ongelmia kuin sinun ulkonäkösi. Jos olen ollut suhteessa tyytyväinen, en ole muita katsellut. Siinä vaiheessa kun kiinnostus on lopahtamassa, alkaa pää kääntyillä ja miettii, olisiko joku muu parempi vaihtoehto.

    • juttaaaii

      Luultavasti mielenterveysongelmaisista kuten ovat itsekin..

    • FITNES_BOSS

      En ole muija mutta voin näin koripallovalmentajana sanoa että fitness-muijat pitävät koripallon pelaajista. Tarjoan heille aina harjoitusten jälkeen kaljaa koska se on tutkitusti hyvä palautusjuoma koska se sisältää tärkeitä vitamiineja ja kivennäisaineita ja se lisäksi myöskin se maistuu todella hyvältä. Myös lonkero on oikein mainio palautusjuoma koska siinä on sokeria ja se on hiilihydraattia jotka ovat tärkeitä keholle ja maistuvat myöskin hyvälle.

      • OletLuuseri

        Alkoholisti avutui🤡


    • fitterbetter

      Onhan se hienoa, jos mies nostaa penkistä 200 kg ja mavesta 300 kg. Tosin näitä ei nostella ilman kiellettyjäaineita, joten se siitä.

      Ainakin kun itse harrastan monipuolista liikuntaa, niin sitä toivoisi samaa mieheltäkin. Tärkeämpää on siis pysyä mun mukana 10 km juoksulenkillä, kuin nostaa ko. tuloksia.

      • an-aaliantti

        Miten niin ei nosteta?? Kyllä noihin kiloihin pääsee aineittakin, jos vaan halua ja tahtoa löytyy. Alkaa vaan vaatia treenaamiselta enemmän kuin se et käydään 3krt viikossa selaa kännykkää salilla.


      • PT_Espoo
        an-aaliantti kirjoitti:

        Miten niin ei nosteta?? Kyllä noihin kiloihin pääsee aineittakin, jos vaan halua ja tahtoa löytyy. Alkaa vaan vaatia treenaamiselta enemmän kuin se et käydään 3krt viikossa selaa kännykkää salilla.

        Ei varmasti nosteta ilman doping-aineita ko. tuloksia. Piste.


      • ÄläTyttöHöpise
        PT_Espoo kirjoitti:

        Ei varmasti nosteta ilman doping-aineita ko. tuloksia. Piste.

        Mavesta meni 312 kg. Dopingina oli karjalanpaisti, nakit ja muusi, sekä lihapullat.


    • mielipiteeni

      En nyt tietenkään voi varmuudella sanoa faktaksi tälläistä asiaa,mutta mitä itse olen ollut painoltani aikoinani 103 kg ja sitten mitä olen nähnyt muita,niin kyllä kun painoa on niin ei vaan jaksa tehdä tai olla niin energinen natuna ainakaan.

      Mutta sitten kun painoa pudotin ja pudotin niin paremmin jaksaa,mutta voin sanoa nyt kun painan noin 75kg ,niin en jaksaisi edelleenkään crosfittausta ,ei riitä kunto,voi tuo ikäkin ottaa jo vähän 45v.

      Kunnioitan kyllä noita kovakuntoisia naisia,ei niille meikäläinen pärjää ei alkuunkaan tai niin uskon.

      Paino kyllä kävi 69 kilossa mutta se vaatii melkoisen treenin yllä pitoa,vapailla painoilla.

      Uskon ettei isompi tai massakkaampi mitenkään jaksa liikkua niin kuin kevyempi mies.

    • Miiiisas

      Mahdollisimman iso hauksinen paksuniskainen bodari pienellä pilillä on must ja hot.

    • urludtl

      kyllä hoikka kiinteä vartaloinen mies näyttää paljon paremmalta kuin ylipainoinen bodaaja jolla on isot lihakset. Normaali ruumiinrakenne on aina parempi, näin naisen mielestä. JAAA IHAN SAMAA te miehet katsotte. Aika hava mies katselee niitä tosi bodaaja lihaskimppunaisia, esim .Youtube kommentit on "Onko tuo mies" jne.

      • jcxhvsdjkhf

        Et voi yleistää, toiset tykkää tyttäristä ja toiset äideistä jotkut lihavista ja jotkut järsii luita. Itelläkin saattaa vaihedella kuukausittain välillä maistus laihempi blondi ja välillä taas UHKEA tummatukkanen ;) Taidankin lähtee kylille jahtaa pikimustaa pulskaa afrikkalaista ;)


    • hepulisBalomenoros

      Kuten vastauksista jo varmaan huomaa niin sama ilmiö on syvällä koko treenaus skenessä, vähemmän kuullaan - ja vielä vähemmän luetaan tunnetta ja tarvetta - ihmistä :/

      Se millä termeillä ihmiset toisiaan kutsuu ei kerro muille yhtään mitään, toki pl selkeä haukkuminen.

      Se mihin sinä syyllistyt- ja olet ulkonäkökeskeinen aivan liikaa - on että on olemassa ryhmä "fitnessmuijat" ja heillä on joku yhteinen mieltymys....En tiedä voinko auttaa mitenkään tuossa.

      Yleisemmällä tasolla toki on aivan toinen asia, yleisesti naiset katsovat sitä mistä tykkäävät. Seksuaalisuus ja lihakset myös ovat täysin eri asioita, ei ne köntit tässä maailmassa naisia vie kotiin jos sinkku/isku/baarit statiikkaa katsoo ja itse todennut myös sen livenä.

      Täysin ei avaudu onko ongelma että nainen katsoo hoikempia miehiä vai että nainen katsoo ylipäätään muita miehiä. Jälkimmäinen vttaisia itseä miehenä riippumatta minkälaiset lepakon siivet selässä lepattaa ja kokisin sen epäkunnioittavana/epäkiihoittavana käytöksenä. Tästä voi kaikki jeesustella ajan tappiin mutta itse esim ovihommissa sain tahtomattakin naisilta paljon huomiota ja se mustasukkaisuus etc ei laantunut koskaan ikinä vaikka miten kunnolla olisi ollut, kenenkään kohdalla. Jos oma nainen katsoisi enemmän muita kuin minua niin sanoisin muutaman kerran ja sen jälkeen katsoisi ovea - tai minä bussipysäkin kylttiä. Turha on bensatonta mopoa polkea ku maailmassa on paljon muutakin....jokaiselle!

      Nuo kroppamäärittelyt yms on itselle aivan ilmaa, salilla käyty ja oltu käymättä. Nähty kaiki fitt ja bb jokta tulee tekee menee katoaa. Still here ja pala tiukka :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe