Hei kiinnostaisi joku meditoinnin ja joogan välimuoto ? onko asiantuntijoilla suosituksia ? :) entä voiko harjoitella pelkkien youtube videoiden avulla jos sellaisia sattuu löytämään vai ihan joogatunnille ?
Meditatiivinen jooga?
1
196
Vastaukset
- meditoiva
Teen aurinkotervehdykset hitaasti ja tarkkaavaisesti. Hengittelen 2 kertaa asennoissa, joskus 5 kertaa. Astangan sarjat 1 A ja 1 B. Meditoin lopuksi vajra-asennossa ja ihan viimeiseksi kuolleen miehen asennossa.
Meditatiiviseen joogaan riittää, että hidastat asentosarjojen tekoa ja teet kaiken todella tietoisesti ja huolellisesti.
Kurssi parasta käydä niin opit nopeammin. Itse tosin en ole kurssia käynyt, mutta olen tarkistanut asennot että teen ne oikein.
Kun riittävästi joogan kautta meditoin, siirryin zeniin, missä meditaatio on päällä koko ajan. Syödessä, internetissä surfatessa, töissä, ihan missä vain voi meditoida silmät auki. Puhuessakin ja kukaan ei huomaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671