Eli siis mitä noita eri treenipäiviä on? Mikä olis hyvä jako alottelijalle (nainen, 18), joka haluaa saada näkyviä tuloksia. Milloin tehdään vatsalihaksia?
Jalkapäivä, käsipäivä... mitä näitä on?
6
1572
Vastaukset
- Jotain jotain
Onhan niitä vaikka mitä. Noilla eri päivillä tarkoitetaan sitä että eri liikkeet on jaettu eri treenipäiville. Ohjelma voi olla esim. 3-, 4- tai 5-jakoinen. 3-jakoisessa on siis 3 eri treeniä, joita sitten treenaillaan vuorotellen. Treeni ei välttämättä sisällä vain yhtä lihasryhmää.
Itse treenaan tällä hetkellä 3-jakoisella.
1. Rinta, olkapäät, ojentajat
2. Jalat, pohkeet
3. Selkä, hauis
Vatsalihakset treenaan 3 kertaa viikossa.
Sitten täytyy muistaa, että ihan aloitteleva kyllä saa tuloksia vaikka ei jakaisikaan liikkeitä eri päiville. Voit hyvin treenata koko kroppaa yhdellä kertaa. Sama ohjelma ei myöskään sovi kaikille, vaan kannattaa muokata ohjelmaa itselle sopivaksi.
Esim. tuolla on kasa ohjelmia, joita voi käydä vakoilemassa:
http://www.pakkotoisto.com/treeni/4734-treeniohjelma-iso-kasa-ohjelmia/ - tuli vaan mielee..
Ehkä kannattais ottaa yhteyttä personal traineriin tai muuhun asiantuntijaan, niin ei tule tehtyä mitään typerää tai väärää...
- Sanon vaan
PT on hyvä valinta, mutta ihan omaa järkeä käyttämällä ja asioihin tutustumalla pääsee kyllä alkuun. Sen lisäksi monelta salilta saa halutessaan henkilökunnalta ohjelman itselleen, usein vieläpä ihan ilmaiseksi.
Jos ppuhutaan ihan normaalista kuntoilijasta, laihduttajasta tai korpanmuokkaajasta, niin ei se mitään rakettitiedettä ole. Tuloksia saa aikaan myös ilman personal traineria tai kalliita lisäravinteita.
- PENKKIMIES
On olemassa vain PENKKIPÄIVÄ!
- 18+12
Minä otin PT:n, ja minulle on ainakin aluksi tulossa vain yksi ohjelma, jota teen pari kertaa viikossa. Se voi ehkä aloittaessa olla paras. Tai riippuu tietysti lähtökunnosta.
- ollonbollon
En oikein ymmärrä miksei aloittelijallekin sopisi monijakoinen ohjelma? Palautumisajasta tuossa on kyse ja sitä tarvitsee niin aloittelija kuin edistyneempikin.
No ehkä yksinkertaisuus on hyvä, ettei pää sekoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161