Tyttöystäväni ei pidä edes valkosipulista. Muuten kyllä ihana ihminen. Pitäisiköhän meidän erota vai ei?-)
tyttöystävä ei pidä valkosipulista
8
1783
Vastaukset
- On toivoa
...inhosi vahvasti kaikkea sipuliin vivahtavaa.
Nyt, 32½ vuotta myöhemmin, hän käyttää valkosipulia yhtä mielellään ja yhtä reippaasti kuin minäkin. Samoin kypsennetty tavallinen (kelta-, puna-, ruoho-, salotti- jne.) sipuli on hänenkin mielestään monissa ruuissa MUST!
Tiettyä konvergoitumista on kattilakuntamme mielipiteissä tapahtunut joidenkin muidenkin ruoka-aineiden osalta.
Raa'an sipulin kanssa lienee tehtävä töitä vielä muutama vuosikymmen. Myöskään hillosipuli ei putoa vielä. - ihmettelijä
....oikein voitte suudella? Suudelma ilman valkosipulia on kuin aitanpolku ilman...
- cilrag
Kyllä tuo on jo sen verran rankkaa, että suosittelen ehdottomasti eroa.
- Jade
Mun avomieheni ei haluaisi edes tavallista sipulia mihinkään ruokaan, kun minä taas pystyn vetelemään sitä vaikkapa raakana leivän päällä, valkosipulista puhumattakaan! Olen harkinnut, että pitäisiköhän meidän hankkiutua jollekin avoliittoneuvojalle. Huh huh, on tämä rankkaa! Ihmettelen, miten ollaan voitu tämän järkyttävän erilaisuuden kanssa elää yhdessä silti jo kahdeksan vuotta...
- ñ Espanjasta
Pistin juuri tuonne Aliolin ohjeen, siinä sitä potkua onkin! Ja tuoksu säilyy takuulla voimakkaana.
Luopua valkosipulista...eiii... siis etsi uusi tyttö. - pervokki
..ei pidä..mutta outoa että tuo valkosipulin tuoksu voi joistain olla ellottavaa. itse juon alkoholia ja poltan tupakkaa ja ymmärrän että semmoset voi ellottaa mutta että valkosipuli.. sehän tuoksuu hyvältä ja on sitä paitsi terveellistä ja pitää vampyyritkin loitolla.
- jeee
täällä kunnon erkkejäkin,
- semi
Mutta eikös sitä sanota, et kun valkosipulia syö vuoden verran, niin ei se enään haise!
Niin olen minäkin syönyt, ja pitää kuulemma paikkansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047