Tyttöystäväni ei pidä edes valkosipulista. Muuten kyllä ihana ihminen. Pitäisiköhän meidän erota vai ei?-)
tyttöystävä ei pidä valkosipulista
8
1754
Vastaukset
- On toivoa
...inhosi vahvasti kaikkea sipuliin vivahtavaa.
Nyt, 32½ vuotta myöhemmin, hän käyttää valkosipulia yhtä mielellään ja yhtä reippaasti kuin minäkin. Samoin kypsennetty tavallinen (kelta-, puna-, ruoho-, salotti- jne.) sipuli on hänenkin mielestään monissa ruuissa MUST!
Tiettyä konvergoitumista on kattilakuntamme mielipiteissä tapahtunut joidenkin muidenkin ruoka-aineiden osalta.
Raa'an sipulin kanssa lienee tehtävä töitä vielä muutama vuosikymmen. Myöskään hillosipuli ei putoa vielä. - ihmettelijä
....oikein voitte suudella? Suudelma ilman valkosipulia on kuin aitanpolku ilman...
- cilrag
Kyllä tuo on jo sen verran rankkaa, että suosittelen ehdottomasti eroa.
- Jade
Mun avomieheni ei haluaisi edes tavallista sipulia mihinkään ruokaan, kun minä taas pystyn vetelemään sitä vaikkapa raakana leivän päällä, valkosipulista puhumattakaan! Olen harkinnut, että pitäisiköhän meidän hankkiutua jollekin avoliittoneuvojalle. Huh huh, on tämä rankkaa! Ihmettelen, miten ollaan voitu tämän järkyttävän erilaisuuden kanssa elää yhdessä silti jo kahdeksan vuotta...
- ñ Espanjasta
Pistin juuri tuonne Aliolin ohjeen, siinä sitä potkua onkin! Ja tuoksu säilyy takuulla voimakkaana.
Luopua valkosipulista...eiii... siis etsi uusi tyttö. - pervokki
..ei pidä..mutta outoa että tuo valkosipulin tuoksu voi joistain olla ellottavaa. itse juon alkoholia ja poltan tupakkaa ja ymmärrän että semmoset voi ellottaa mutta että valkosipuli.. sehän tuoksuu hyvältä ja on sitä paitsi terveellistä ja pitää vampyyritkin loitolla.
- jeee
täällä kunnon erkkejäkin,
- semi
Mutta eikös sitä sanota, et kun valkosipulia syö vuoden verran, niin ei se enään haise!
Niin olen minäkin syönyt, ja pitää kuulemma paikkansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826