Mitä sykähdyttävää oli Pukin maalissa,susijengin voitto Venäjästä ja Porin Ässien suomenmestaruudessa?.Olihan Suomalaisilla paljon parempiakin hetkiä oli MM mitalistejakin useampia,onhan se paljon sykähdyttävempää voittaa MM mitali, kuin suomen mestaruus,maalin tekeminen tai jonkun pelin voitto.
sykähdyttävin hetki 2013
arvo järjestykseen
2
72
Vastaukset
- paras on paras
Olen samaa mieltä,kyllä urheilulajeja pitää arvostaa tasavertaisesti,eikä suosia esim.jalkapalloa,eihän Suomalaiset jalkapalloilijat ole koskaan voittaneet mitään arvokisoista,mutta toimittajat ovat äänestäneet silti jalkapalloilijoita jopa Suomen parhaaksi urheilijaksi.Eipä kyseiset toimittajat taida olla olla päteviä ammatissaan.
- näin on
Kyllä pätevät toimittajat äänestävät aina parasta,mutta epäpäteviä on niin paljon jotka eivät ymmärrä huippu-urheilusta mitään vaan äänestävät omaa suosikki lajia eikä parasta urheilijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713