Oon jo kauan lumilautailuu harrastanu tyttö ja aattelin hankkia longboardin tai cruiserin. Osaako kukaan sanoo et kumpi kannattas hankkia ja et kumpaa on helpompi hallita ja et minkä hintaneuvottelut kannattas ostaa. Et onko halvimmat maholliset ihan paskoja ? :)
Longboard vai cruiser ?
4
239
Vastaukset
- Jeeees
Offshoresta Lushin lonkkari!
- Lonkkari!!
Ehottomasti lonkkari ! Se liukuu pidemmälle, on kevyempi mennä ja vaikka on kooltaan noin 1m niin silti kevyt. (Voi siis ottaa mukaan esim. Kauppaan) Lonkkari on hyvä tilata esim junkyardista, blue tomatosta tai sportamoresta! Itsellä Madridin lonkkari ja on nopee!! Ja toimitusaikaki niistä alle viikko !
- Karpon
Madrideista ei kauheest ole hyvää fisus ole kirjoitettu.
Eastcoast rollers Helsinki, Esa Suominen neuvoo lautailusta 35e/h
http://eastcoastrollers.blogspot.fi/2013/08/east-coast-rollers-longboard.html
Earthwingiä suosotellaan, hyvä merkki. - Kruisaaja
Itellä on kruiseri ja en osaa sanoa longboardeista ei oo kokemusta niistä mutta ite tykkään kruisata koska on suht kevyt lauta ja pieni niin mahtuu hyvin mukaan ja ite ostin aika halvan laudan joka toimii kuin unelma suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898