Hei!!
Olisin kysellyt Teiltä "salinaiset",että millaisia teknisiä alushousuja suositte/käytätte kuntosalilla esim.spinning,bodypump,crossing ja jumppatunneilla?Olen itse käynyt salilla n.5 vuotta eritunneilla spinning,bodypump ja erityyppisillä jumppatuneilla peppu-pakara ym.Olen seurannut että monet naiset käyttävät tunneilla 3/4 pituisia capri mallisia jumppatrikoita,jotka ovat paljon yleisemät kuin pitkät jumppatrikoot.Mitä alushousuihin tulee itselläni,niin etupäässä tulee käytettyä string-mallisia alushousuja,kun olen niihin tykästyny ja sopivat pepun malliin parhaiten,kun peppuni ei ole mikään pieni ja muotojakin löytyy niinkuin "Lopezilla" :) Mielestäni Stringit ovat siksikin hyvät,ettei niistä näy rajat niin selvästi kuin esim.hipster tai boxer mallisista alushousuista,mutta sekin on vaan oma näkökohtani asiaan.Laittakaa NAISET omia kokemuksia ja näkökohtia teknisistä alushousuista....
Naiset: Millaisia teknisiä alushousuja käytätte kuntosalilla?
3
181
Vastaukset
- Erika Jumppanainen
Käyn itse spinnig,bodypump ja erilaisilla jumppatunneilla.Päällä yleensä jumppacaprit 3/4 pituiset (polven alapuolelle ulottuvat mallit) ja sitten toppi,mikä valittu millainen tunti on kyseessä.Teknisistä alushouista käytän mieluiten string ja hipster malleja.Spinning tunneilla tulee käytettyä aina String malleja,koska spinning trikoot ovat todella ihonmyötäiset/ohuet,niin niistä näkyy todella hyvin läpi tavalliset/hipster alushousut siksi käytän tunneilla string malleja ja niitä ei tarvitse korjailla/nyppiä kesken tunnin,kun ne on mukavasti peppuvaossa,missä niiden täytyykin olla :) Muilla tunneilla esim. bodypump ja peppu-pakara jumppatunneilla käytän mieluiten hipster malleja,jotka sopivat hyvin nopeaan ja tehokkaaseen treenitunnille.Mitä olen katsonut muiden naisten treenivaatetusta,niin jumppacaprit 3/4 pituiset on yleisimmät tunneilla ja alushousumalleista string ja hipster mallit on 50%-50% On STRING käyttäjät
ja HIPSTER käyttäjät :)- Reena Rii
Hassua kuinka paljon naiset tuijottavat toisten naisten vaatetusta, ihan alushousuihin asti :) Itse keskityn treeniin, enkä jaksa pahemmin toisten pukeutumista ihailla tai kauhistella.
- ei alushousuja
pidän juoksu/fitnessshortseja kesät talvet. joskus kovimmilla pakkasilla tumppupäivänä laitan juoksutrikoot jalkaan. muuten pärjään varsin vähissä vaatteissa, hikoilen niin älyttömästi. alla ei oo mitään kun paljas iho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828