Naiset: Millaisia teknisiä alushousuja käytätte kuntosalilla?

Petra72

Hei!!

Olisin kysellyt Teiltä "salinaiset",että millaisia teknisiä alushousuja suositte/käytätte kuntosalilla esim.spinning,bodypump,crossing ja jumppatunneilla?Olen itse käynyt salilla n.5 vuotta eritunneilla spinning,bodypump ja erityyppisillä jumppatuneilla peppu-pakara ym.Olen seurannut että monet naiset käyttävät tunneilla 3/4 pituisia capri mallisia jumppatrikoita,jotka ovat paljon yleisemät kuin pitkät jumppatrikoot.Mitä alushousuihin tulee itselläni,niin etupäässä tulee käytettyä string-mallisia alushousuja,kun olen niihin tykästyny ja sopivat pepun malliin parhaiten,kun peppuni ei ole mikään pieni ja muotojakin löytyy niinkuin "Lopezilla" :) Mielestäni Stringit ovat siksikin hyvät,ettei niistä näy rajat niin selvästi kuin esim.hipster tai boxer mallisista alushousuista,mutta sekin on vaan oma näkökohtani asiaan.Laittakaa NAISET omia kokemuksia ja näkökohtia teknisistä alushousuista....

3

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erika Jumppanainen

      Käyn itse spinnig,bodypump ja erilaisilla jumppatunneilla.Päällä yleensä jumppacaprit 3/4 pituiset (polven alapuolelle ulottuvat mallit) ja sitten toppi,mikä valittu millainen tunti on kyseessä.Teknisistä alushouista käytän mieluiten string ja hipster malleja.Spinning tunneilla tulee käytettyä aina String malleja,koska spinning trikoot ovat todella ihonmyötäiset/ohuet,niin niistä näkyy todella hyvin läpi tavalliset/hipster alushousut siksi käytän tunneilla string malleja ja niitä ei tarvitse korjailla/nyppiä kesken tunnin,kun ne on mukavasti peppuvaossa,missä niiden täytyykin olla :) Muilla tunneilla esim. bodypump ja peppu-pakara jumppatunneilla käytän mieluiten hipster malleja,jotka sopivat hyvin nopeaan ja tehokkaaseen treenitunnille.Mitä olen katsonut muiden naisten treenivaatetusta,niin jumppacaprit 3/4 pituiset on yleisimmät tunneilla ja alushousumalleista string ja hipster mallit on 50%-50% On STRING käyttäjät
      ja HIPSTER käyttäjät :)

      • Reena Rii

        Hassua kuinka paljon naiset tuijottavat toisten naisten vaatetusta, ihan alushousuihin asti :) Itse keskityn treeniin, enkä jaksa pahemmin toisten pukeutumista ihailla tai kauhistella.


    • ei alushousuja

      pidän juoksu/fitnessshortseja kesät talvet. joskus kovimmilla pakkasilla tumppupäivänä laitan juoksutrikoot jalkaan. muuten pärjään varsin vähissä vaatteissa, hikoilen niin älyttömästi. alla ei oo mitään kun paljas iho.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe