Olen syönyt macaa nyt parin kuukauden ajan (kolme viikkoa käyttöä, viikko taukoa periaatteella). Aloitin käytön pienellä määrällä (1tl), se antoi pirteämmän olon kuten mainostettiin ja siirryin pikkuhiljaa isompiin määriin. Viime aikoina olen kuitenkin huomannut, ettei tuo maca enää vaikuta piristävästi minuun kuten ennen. Olen lisännyt määrää jopa kahteen ruokalusikalliseen, muttei mitään vaikutusta.
Ensimmäinen maca tuotteeni oli "Voimaruoka Maca", mutta siirryn Cocoviin seuraavan pussin kohdalla, koska kilohinta oli hieman halvempi. Voiko olla mahdollista, että tuo Cocovin maca on huonolaatuisempaa/heikompaa ja tämän takia ei vaikuta samalla tavalla? Ainakin haju poikkeaa minusta aika kovasti (Voimaruuassa oli sellainen voimakkaampi, pistävämpi haju).
Maca ja vaikutuksen heikkeneminen
macattaja
2
241
Vastaukset
Mulla cocovi ja oon pirteämpi. voimaruuan macassa on testosteronin esiasteita ja alfaliponeja l-leussinia suhteessa 30% enemmän ehkä siksi potkii paremmin. Myös imeytyminen on hydrolaattia eli ei jää vatsaan vaan käytetään suoraan maksaan ja verenkiertoon hetinautittua.
- macattaja
Kiitoksia paljon tuosta tiedosta! Pitää varmaan palata tuohon brändiin takaisin kunhan tuo CocoVin pussi tyhjenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5557305Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3292755Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852