Surffaus paikkoja suomessa ja muualla euroopassa

Läskettelija

Missä on euroopan parhaat/vähiten huonot surffaus paikat. Olen myös kiinostunut suomen surffipaikoista vaikka kuulema aika säälittäviä ovatkin. Pystyykö esim. yyterissä surfaamaan hyvällä kelillä.

16

1156

Vastaukset

• Katso finnsurf dokumentti ja mene emäsaloon hengaileen. Hängivaiheen jälkeen voit siirtyä veteen.

• Todella paska paikka. Silti paras monen sadan kilometrin säteellä. Kertoo jotain Suomessa surffaamisen epätoivoisuudesta.

Hankkikaa joku oikea harrastus ;)

• Emäsalo on suomen paras surf spot, tuulensuunnat itä-länsi. Rok.

• Hanko, Emäsalo, Porvoon edustan saaret, Porkkalanniemen länsipuoli

• Tuossa Sup ketjussa on muutamia surf paikkoja mainittu kuten Vallisaari.

• Kävin SUPpoileen Vallisaarta ympäri. Sitä laivareittii kannattaa välttää, mut joo aalto ihan mageeta, suunnilleen ukon korkusta.

• Jep :D Se että kuukkipoijut sanoo aaltoa äijänkorkuiseksi johtuu siitä että ne on mahallaan koko ajan ja 1ft yltää takaraivoon. Mut eiks SUPppaajatkaan pääse seisaalleen?

• Vallisaaren aallon face on parhaimmillaan äijän korkuista. Merkitsevä aallon korkeus samaan aikaan on ollut 2.4-2.7m

• Hawaii eli Hanko. Tulliniemen ranta. 5 tähden surffia.
    Emäsalo
    Porkkalassa Hästö
    Larun etelärantaan nousee myrskyllä SUP aaltoa
    Porvoo, saari Secret Spot

• Minua hakattiin kun menin salaiselle spotille. Ei hakattu paljon mutta jonkun verran kuitenkin. Lisäksi märköpukuuni kustiin. Se en ollut minä.

• joo secret spottiin ei ole asiaa jos ei kuulu oikeeaaan porukkaan tuli kolme "surffaria" haastamaan j märkä puku lähti kun olin weeC:ssä käymässä ja nuotiolta työnsi merelle oli hytvät aallot mutta näitten "surffarien" käytös jätti kyllä pahan maun suuhun enkä menisi uudestaan vaikka surffi märkä pukuun ei kustu

• Tänään todistin taas spotilla kun uutta surffaria heiteltiin ympärinsä kuin silakkaa kalatiskillä. Veivät märkäpuvun ja palauttivat kusisena

• Ei huvita enää lähteä kyllä härmäsurffille aloittelijana, sen verran karkeaa käytöstä koin "osaavammilta", kun menin kelin tullen spotille. Pidättäydyn jatkossa "lomakohdesurffissa".

• Eisaatana mitä touhua Suomessa.. Kuka näille lokalisteille löisi luun kurkkuun niin syvälle että oppivat käytöstapoja. Vitun pellet

• taas kävin tänää kusettamassa 5 pukua ja kaikkiin oli kustu a pataan tuli,voi mahoton,ei muuta voi kun mennä triplaan kusemaan altaaseen

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    87
    3574
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1657
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    59
    1241