Eli ouluun pitäisi tulla jonkinlainen sisäurheilu halli rullaluistelulle!Missä olisi mahdollista harrastaa sisällä rullaluistelua.Ja se rata/halli olisi nimenomaan rullaluistetulle "pyhitetty".Ja siellä olisi useita ja eri tasoisia ratoja.Ja sitten siellä voisi järjestää erillaisia lajitapahtumia ja lajikilpiluja.Kai nyt oulun kokoiseen kaupunkiin mahtuisi tällainen harrastuspaikka.
Rullaluistelu paikka ouluun!
2
678
Vastaukset
- totta 1
mogupa
Yksityisenä hallin voisi hyvinkin rakentaa. Sinänsä hyvä idea turvallisuus näkökannalta ajateltuna. Idea voisi hyödyntää turisti kohteena sekä luistelun opetukseen. Luistelu sinänsä on vaarallinen liikunta muoto ellei osaa ensin luistella sekä käyttää suojia. Oulussa varmaankin on muutoinkin hyvä harrastaa luistelua kun on paljon hyväkuntoisia pyöräteitä ja mopojakin on siirretty maanteille liikkumaan. - inlinefigure
kyllä ja sitten oulussa pystyisi harrastamaan myös taitorullaluistelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698