Kävin VAG areenalla !

Seppo Seponpoika

Sehän olikin hyvä ehdotus. Aika hyvä autokeskustelupaikka. Paljon parempi kuin tämä suoli 24. Kirjoitukset ovat asiallisia ja hyvin muotoiltuja. Siis fiksua porukkaa siellä kirjoittaa. Miksiköhän muilla autokonserneilla -merkeilä ei ole vastaavaa jokaisen tavoitettavaa nettiosoitetta? Nos Pösöllä nyt on ja taitaa olla Sitikallakin...

12

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vagareena

      kyllä on Skoda-kuskien tiedossa. Jos jotain haluaa merkistään tietää - ihan oikeasti, niin sieltä löytää kaikenlaista. Suositellaan.

    • on on on

      Näin. Täällä en edes lähtisi kysymään mitään neuvoa. Tämä on huumoripalsta. Rekisteröitymispakkoa kun ei ole.

      Trolliveijot ilkkuvat VAG-areenaa selkääntaputtelijoiden omakehu-areenaksi. On sekin mukavampaa ja hyödyllisempää kuin pelkkä suoli24-vittuilu...

      • Magarena

        Aika lailla siellä on kohinaa keskusteluissa. Ei koskaan voi tietää, onko jokin asia mutua vai onko se ihan oikeesti totta.


      • on on on
        Magarena kirjoitti:

        Aika lailla siellä on kohinaa keskusteluissa. Ei koskaan voi tietää, onko jokin asia mutua vai onko se ihan oikeesti totta.

        No, täällä kaikki ainakin on silkkaa schaissea...


      • syylä nenä
        on on on kirjoitti:

        No, täällä kaikki ainakin on silkkaa schaissea...

        Älä usko mitään nettikeskusteluja ovat käyttäjien ja omistajien valheita varsinkin siellä VAG-areenalla (rekitöröityminen=trolli). Skoda myyjä kertoo aina sinulle totuuden!!


      • nenä perseeseen
        syylä nenä kirjoitti:

        Älä usko mitään nettikeskusteluja ovat käyttäjien ja omistajien valheita varsinkin siellä VAG-areenalla (rekitöröityminen=trolli). Skoda myyjä kertoo aina sinulle totuuden!!

        Jo vain. Huoltopuolelta jo alkaa valhetta pukkaamaan. Parhaan ja soveliaimman totuuden kertoo kuitenkin Suomi24-palstan asiantuntija. Älä luota itseesi. Kysy trollilta!


    • Kerran viikossa

      tulee vagareenan Skoda-osiota selattua. Joskus löydän mielenkiintoista luettavaa. Hyötyä siitä koen olevan. Siitä mukava nettipalsta, että keskustelu pysyy asiapohjalla eikä tarvitse ihan riman alta tehtyjä provoja lukea.

      • Ei keksittyjä

        Löytyy oikeaa tietoa myös tsi ja dsg ongelmista pilvin pimein


      • Niinpä.
        Ei keksittyjä kirjoitti:

        Löytyy oikeaa tietoa myös tsi ja dsg ongelmista pilvin pimein

        Onhan noita....


      • Ei keksittyjä kirjoitti:

        Löytyy oikeaa tietoa myös tsi ja dsg ongelmista pilvin pimein

        you tubesta löytyy samaa äänellä ja kuvalla.
        vanhimmat jo yli 6-vuotiaita, ollaanko vw:llä noin ylimielisiä eikä asioita saateta kuntoon vai mikä siinä maksaa?


      • osssss
        Ei keksittyjä kirjoitti:

        Löytyy oikeaa tietoa myös tsi ja dsg ongelmista pilvin pimein

        Tapio Ketonen Tuulilasi 13/2013.
        Korutonta kertomaa...


      • fvsfsffsfsf
        osssss kirjoitti:

        Tapio Ketonen Tuulilasi 13/2013.
        Korutonta kertomaa...

        Se on mukavaa, kun Ketonen on herännyt. Pari vuotta siinä meni, kun hän ei ehdi internetissä roikkumaan. No, ilmeisesti VAG-ongelmien taloudellinen arvo autolehdelle on nousussa...

        Ketosella on mielipiteitä. Niin minullakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe