Pienet rinnat rumentavat naista

Tohtori Sükerø

Onko mitään ällöttävämpää kuin pienet rinnat naisilla? Ihan järkyttävä turn off kun naisen puseron sisältä rintaliivien alta paljastuu liki olemattomat rinnat, joita on liiveillä yritetty tehdä isomman näköiseksi

Erittäin laihalla naisella pienet rinnat nyt jotenkin ymmärtää (vaikkeivät ne silti yhtään paremmalta näytä) mutta normaalipainoisilla pikkutissit on todella surkean näköiset. Ja onko mikään rumempaa kuin pienet rinnat pyöreällä naisella?

Nykyään on muodissa tykätä pienistä rinnoista ja naiset laihduttavat itseään hullun lailla saadakseen pienet tisut. Minusta se on sairas trendi.

68

3803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdafoo

      Kyllä semmoinen pyöreä nainen isoilla rinnoilla ja pepulla on minunkin makuun enemmän kun anorektinen pikkutissi.

      • Rintojen suurennus pillerit - http://goo.gl/nPXZxd
        Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.


      • Anonyymi

        A,B ja C kupin rinnat täydelliset. Isot rinnat roikkuu, kuin vahat kintaat. Pikkutissit kauniit kiihoittavat jatka terhakkaasti pystyt. Ihan vapaasti voi tykätä isoista roikkuvista nämähän makuasioita.


    • Det. Mike Logan

      Minä en kyllä allekirjoita Tri Sykerön väitteitä. Minä pidän enemmän pienistä rinnoista kuin suurista ja olen kyllä ihan mies, jolla ottaa terveesti ja runsaasti eteen.

      • Söpö

        Oi, tää on ihana mies!


      • Aikuinen mies
        Söpö kirjoitti:

        Oi, tää on ihana mies!

        Minustakin maailmasta löytyy ällöttävämpiä ja rumempia asioita kuin pienet rinnat.

        Tietysti, jos mies ei ole pienenä saanut riittävästi rintaa ja liian vähän vielä leluja...


    • Atria vai joku muu?

      Onko ällövampaa kun prissikakki mies?Siellä taitaa just prinssi heittää herjaa?Ei sillä todella tee mitään olipa kaverilla vaikka pienet rinnat?Olet jotenkin seko juttuinesi!

    • näinn

      ei pidä paikkaansa

    • Feed Tohtori Sükerø

      Ruoki trollia

    • minimuna1

      Onkos Tohtori Sykeröllä pikkukikkikeli josta on saanut naisilta kuittia?

      • Pirjo44

        Naiset vihaavat pieniä nakkiloita, ne ei vaan sytytä aikuista naista.
        Toista ovat etelän miehet, hyvää tekee.


    • Onko muotia?

      Suomenmaassa on onneksi jo roppakaupalla miehiä joilla on kunnon tissit Ei oo kukaan mies alkanut vielä oksentaan kun oon pienet tissini näyttänyt niille. Aivan ovat olleet intoa piukeena. Itse oon meinannu kyllä pari kertaa antaa ylen kun mies on riisunu paitansa ja paljastanut roikkotissinsä.

    • ....................

      No totta puhuen on jotain ällöttävämpääkin..nimittäin valtavat, roikkuvat...suorastaan utaremaiset järkyt läskitissit. Itseäni ne ällötää, enkä haluaisi sellaisiin joutua koskemaan. Pkkutissit eivät minua sen sijaan okseta, vaikka täysin laudat naiset eivät ehkä silmää parhaiten miellytäkään. Pienet rinnat ovat aika neutraalit, ei täydellinen, ei huono.

    • +++

      Pienirintainen nainen on kaunis varsinkin ilman vaatteita ja rinnat myös näyttää hyviltä ,jos ne ei ihan surkean olemattomat ole. Samaa en voi sanoa isopovisesta naisesta.
      Kauneus on katsojan silmissä.

      • Pojat uuuh

        Taidat kuolata nuoria poikiakin.


      • Laadilaa
        Pojat uuuh kirjoitti:

        Taidat kuolata nuoria poikiakin.

        Tuo on jo niin kulunut mauton läppä, että ihmettelen kuinka sitä jaksetaan jauhaa.. Toki jotkut "muodokkaat" naiset tuota eniten livenä huutaa (on munkin ukko ollut homo, pedo yms kun tälläsen laudan otti vaikka tarjolla oli niitä utareita..).
        Pimppi siellä hoikan tai muuten pienirintaisen naisen jalkovälissä on samalla tapaa kuin runsaammalla tai niillä utareilla siunatuilla naisella. Jokaisella on vaan se oma makunsa.. kuka mistäkin sitten tykkää lopulta. :)
        Eikä se lie keltään pois jos jollain pienirintaisella naisella on mies, joka niistä pienistä tykkää? Eikä multa ole pois naapurin Reijon mieltymykset isorintaiseen vaimoonsa. Kummallakin naisella on itselleen sopivat ukot.. kas näin.

        Miksi yleensä naiset eniten huutelee muuten noita "poikien kuolausjuttuja"? Eikö kaikki ymmärrä ihmisen fysiologiaa? Ei niillä nuorilla pojilla ole samanlainen jalkoväli kuin naisilla, koosta riippumatta. ;)


      • Pojat aahh
        Laadilaa kirjoitti:

        Tuo on jo niin kulunut mauton läppä, että ihmettelen kuinka sitä jaksetaan jauhaa.. Toki jotkut "muodokkaat" naiset tuota eniten livenä huutaa (on munkin ukko ollut homo, pedo yms kun tälläsen laudan otti vaikka tarjolla oli niitä utareita..).
        Pimppi siellä hoikan tai muuten pienirintaisen naisen jalkovälissä on samalla tapaa kuin runsaammalla tai niillä utareilla siunatuilla naisella. Jokaisella on vaan se oma makunsa.. kuka mistäkin sitten tykkää lopulta. :)
        Eikä se lie keltään pois jos jollain pienirintaisella naisella on mies, joka niistä pienistä tykkää? Eikä multa ole pois naapurin Reijon mieltymykset isorintaiseen vaimoonsa. Kummallakin naisella on itselleen sopivat ukot.. kas näin.

        Miksi yleensä naiset eniten huutelee muuten noita "poikien kuolausjuttuja"? Eikö kaikki ymmärrä ihmisen fysiologiaa? Ei niillä nuorilla pojilla ole samanlainen jalkoväli kuin naisilla, koosta riippumatta. ;)

        Jalkovälin takiako se miehesi sun kanssasi on?

        Ja jos jalkoväli ratkaisee, miehesi kuolaa kai sitten myös naisista miehiksi muuttuneita transmiehiä, joilla kasvaa parta mutta jotka ovat säilyttäneet pimpin? Jos siis tosiaan vain se jalkoväli ratkaisee.


      • jups juu
        Pojat aahh kirjoitti:

        Jalkovälin takiako se miehesi sun kanssasi on?

        Ja jos jalkoväli ratkaisee, miehesi kuolaa kai sitten myös naisista miehiksi muuttuneita transmiehiä, joilla kasvaa parta mutta jotka ovat säilyttäneet pimpin? Jos siis tosiaan vain se jalkoväli ratkaisee.

        katkera riipputissi jonka unelmamiehen on napannut joku onnellinen pienempirintainen nainen :D


      • YksPikkunen
        Pojat aahh kirjoitti:

        Jalkovälin takiako se miehesi sun kanssasi on?

        Ja jos jalkoväli ratkaisee, miehesi kuolaa kai sitten myös naisista miehiksi muuttuneita transmiehiä, joilla kasvaa parta mutta jotka ovat säilyttäneet pimpin? Jos siis tosiaan vain se jalkoväli ratkaisee.

        Nojuu, itse ainakin olen lähinnä mieheni kanssa juurikin sen jalkovälin vuoksi. Muuten voisin seurustella ja vaikkapa avioitua parhaan ystävättäreni kanssa, mutta kun olen hetero niin siitä jäisi puuttumaan paljon.. ei ne seksilelut aitoa lihaa korvaa!
        Toki näin pikkutissinä piti valkata sellainen sopivan kokoinen vehkeiltään, isorintaisillehan riittää noihin sänkytouhuihin pienempivehkeiset miehet.. jos haluaa lykkiä muualle kuin jalkoväliin :D

        Kysyin tuossa ukolta aikani kuluksi.. Jos olisi vapaa ja törmäisi hyväluonteiseen transuun, joka ajaisi partansa huom., kemiat pelais jne niin voisi seurustella vallan mainiosti. ;) Nyt sattuu olemaan varattu ja tuskin hetkeen eropapereita on tarvetta pistää vireille.

        Näitä on niin hauska lukea, koska lähipiirissäni tulee toimeen erittäin hyvin niin pienet kuin isommatkin rinnat omaavat naiset.
        Kellään ei ole tarve jankuttaa mistään poikien kuolaamisesta (olen tietysti hieman surullinen, jos jonkun poikalapsi muistuttaa hoikkaa, pienirintaista naista. Joku hormonihäiriö vaivannee..) tai utareista.

        Jotkut kärsii pienistä rinnoistaa juurikin toisten naisten vuoksi. Jotkut isorintaiset taas ovat itsetuntonsa kehittäneet rintojensa ympärille ja kun se rakoilee, niin ärhäköidytään heti jos joku mies erehtyy toteamaan pitävänsä pienistä.
        - ei mua hetkauta jos valtaosa pitää isoista mutta en toki ole voinutkaan kehittää itsetuntoani rintojen varaan.

        Korostan vielä, ettei kirjoituksessani ole mitään kettuilua niille naisille, jotka eivät kettuile itsensä vastakohdille.


    • 33+33

      Yleensä pienirintaiset on kauniita , naisellisia ja sopusuhtaisia.
      Kaikissa vartalonmuodoissa löytyy toki poikkeuksia.
      Yleisemmin isorintaisilla on myös tanakka vyötärö tai ei vyötäröä ollenkaan, ei semmoinenkaan ole kaunista eikä naisellista.
      Mielummin timmi nainen pienemmillä rinnoilla, semmoinen on kuuma pakkaus :D
      ei roiku eikä hölsky paikat eikä makkarat.

    • Makuasioita. Täysin idioottimaista lähteä haukkumaan yhtään kenenkään rintoja tai käyttämään näitä kuluneita ja ei-paikkansa-pitäviä argumentteja kuten että pienet rinnat omaava on sporttinen ja nuorekas ja isorintaisen naisen tissit tipahtaa polviin kun liivit ottaa pois. Tai että isorintainen on itsevarmempi ja seksikkäämpi jokaisen miehen silmissä. Naurettavaa.

      • ibu5dd

        Mistäpäs sitä Sinuakin haukkuu....


    • ibu5dd

      Voisko parenpia olla?
      AA haluttu näykittäväksi...
      Oikeesti, voisinpa vähä
      hiplata noita pikku-tisuja....

    • Mielipiteeni

      Tämäkin on makuasia joka kannattaa aloittajankin muistaa eikä julistaa mielipiteitään yleisinä totuuksina. Rintojen koko ei vaikuta naisellisuuteen pätkän vertaa. Olen nähnyt monia isorintaisia ( lähinnä lihavia) naisia jotka eivät olleet naisellisia. Isot rinnat ja hoikka vartalo yhdistelmä on erittäin harvinainen ja vieläpä sellainen että myös kasvot olisivat kauniit. Useimmilla isorintaisilla naisilla on silikonit. Mielestäni ne eivät ole seksikkäät vaan todella luonnottoman näköiset. Pidän pienistä ja keskikokoisista rinnoista, sellaiset eivät roiku ja näyttävät sopusuhtaisilta.

    • tissifan

      Minusta pienet rinnat kaunistavat naista, ainakin sellaista muutenkin siroa, hoikkaa/sporttista, ja vaikka pystypeppuista naista.

      Pienet rinnat tekee sellaisesta vielä herttaisemman. Isot rinnat pilaisi simpskan olemuksen.

      • Eimikäänriippputissi

        mulla on pienet mutta mua se ei haittaa koska äidilläni on myös pienet ollut aina ja hän yli 60 eikä oo mitkään riippurinnat ninku muilla isorintasilla, vaan vielä sellaset pienet ja ei roiku. siitä voi olla onnellinen. :D isot rinnat alkaa iän myötä roikkua ja se ei ole myöskään nättiä


      • niskuneiti
        Eimikäänriippputissi kirjoitti:

        mulla on pienet mutta mua se ei haittaa koska äidilläni on myös pienet ollut aina ja hän yli 60 eikä oo mitkään riippurinnat ninku muilla isorintasilla, vaan vielä sellaset pienet ja ei roiku. siitä voi olla onnellinen. :D isot rinnat alkaa iän myötä roikkua ja se ei ole myöskään nättiä

        Minullakin on nätit pienet ja mies jumaloi niitä, tykkää että olen ilman rintaliivejä kun nännit nöpöttää niin kivasti silloin paidan läpi. Hoitoa olen saanut niin paljon että ei ole jäänyt epäselväksi että näistä se minun muru tykkää.
        Miehilläkin on erilaisia makuja niinkuin meillä naisillakin, ei kannata murehtia liian isoista tai liian pienistä rinnoista, kaikille löytyy varmasti oma ihailiansa:)


      • 440
        niskuneiti kirjoitti:

        Minullakin on nätit pienet ja mies jumaloi niitä, tykkää että olen ilman rintaliivejä kun nännit nöpöttää niin kivasti silloin paidan läpi. Hoitoa olen saanut niin paljon että ei ole jäänyt epäselväksi että näistä se minun muru tykkää.
        Miehilläkin on erilaisia makuja niinkuin meillä naisillakin, ei kannata murehtia liian isoista tai liian pienistä rinnoista, kaikille löytyy varmasti oma ihailiansa:)

        Totta, näkeehän sen miehestä tykkääkö vai ei. Tuskin mies pystyy vuodesta toiseen ja jatkuvasti esittämään ja näytteleemään että oma puoliso on täydellinen pakkaus myös rinnoiltaan jos se ei sitä olisi.
        Eiköhän ne silmät "lipsahtelis"jossainvaiheessa ainakin vahingossa toisentyyppisiin naisiin jos mieli tekisi jotain muuta kun mitä se oma puoliso on.


    • pikkutissipaviaani

      Kateellinen Sukero.

    • 112233

      Minä taas pidän pienistä rinnoista,isot ällöttää.

    • Miehen kompleksi se

      Joillekkin Urpoille naiset on niinku tissinkantotelineitä mutta Urpo löytää varmasti mieleisensä isotissin. Mä tiedän yhden miehen joka on nyt 50 vuotias ja meni aikoinaan naimisiin vaimonsa kanssa just niiden isojen tissien takia. Se niiku nai ne tissit ja niiden väliin sen oli niin kiva nukahtaa. Pienikokoinen mies. Nyt se itkee kun sen isotissinen vaimo on iso muualtakin kuin tisseistään. Sitä se ei kuulemma olisi halunnut mutta voi voi...

      Oon huomannu monien pienten epävarmojen miesten tykkäävän just isoista rinnoista? Mies varmaan jotenkin yrittää lisätä miehekkyttään just niiden vaimon isojen rintojen avulla ihan samoin kuin esim hankkimalla ison auton ja ison koiran? Oon myös pistäny merkille että mitä pienempi rintainen vaimo sen fiksumpi mies sillä on. Yleensä vieläpä varsin komea mies. En tiedä mistä se johtuu mutta ilmeisesti se vain kertoo siitä että miehelle rintojen koko ei ole merkitsevä ollenkaan kun sen miehekkyys ei ole niistä riippuvaista? Komea mies tietää olevansa komea ilman naisensa isoja tissejä mutta kyllähän komea sellaisetkin saa halutessaan. Jos se todellakin sille on tärkeää? Riittävän fiksu mies komealla naamalla tuskin etsii isoja tissejä tai pieniä tai mitään tissejä vaan ne tulee sitten sen naisen mukana aina just sopivina. Pääasia että nainen on se kenet hän muuten haluaa. Komealla fiksulla miehellä on aina vähän enemmän varaa valita. Toiset naiset on sellasia että ne itse hakee miestä enemmän tissiensä avulla kuin aivojensa ja tässä kohtaa pikkutissiset jää jalkoihin kun ne ei voi tyrkyttää tissejään miesten silmille. Pikkutissiset joutuvat siis pätemään enemmän päällään tai muulla olemuksellaan ja tuo kaikki muu todennäköisesti on just se millä voidaan napata samanlaiset fiksut miehet. Ne joita ei hetkauta silmille tyrkytetyt tissit vaan päinvastoin. Onhan se säälittävää kun tisseillään täytyy miehiä yrittää eikö? Fiksut isorintaiset ssen sijaan joutuvat tekemään töitä sen eteen etteivät nuo Urpot tissimiehet ole yrittämässä heitä koko ajan. Fiksu isorintainen nimittäin ei halua sellaista Urpoa jolle ne tissit on niin iso juttu vaikka isot olisivatkin. On tää vaikeeta.

      • davorsykerö

        johan oli silkkaa hevon p a s k a a tämäkin kommentti


      • Tissimissisissi

        joo ihan samaa ajattelin, on täällä palstalla kaikenlaisia idiootteja ja "tulkitsijoita". Vaikka kuinka yrittää, niin kyllä totaalityhmyys aina veetuttaa.


    • Ei h-i !

      Omasta mielestäni pienet rinnat eivät haittaa yhtikäs mitään sen rinnalla, että on pienet aivot.

    • Tohtorinna

      Onko mitään ällöttävämpää, kuin aivoton mies, jolla on housussaan prinssinakki. Totuus paljastuu karvaana pettymyksenä, kun mies avaa suunsa tai housunsa.

      • tohtorinrinnat

        No tulihan se sieltä - odoteltiinkin jo tässä torstai-illan ratoksi, million joku vetäisee tämän kortin. Ootte te pöljiä!


    • Trilogia

      Mä tykkään eniten niistä tisseistä, jotka on mun ihannenaisessa kiinni :)

    • Twelve points

      Napakymppi, "Trilogia".

    • huoh..

      Anteeksi nyt vain.. nyt kirjoittaa aivan normaalipainoinen ison takapuolen omaava nainen! Vaikka onkin itselläni pienet rinnat niin ne ovat kyl ihan perintökohtaista! En ole sitäpaitsi kenenkään kuullut laihduttavan tissien takia.. noh. On niitä pinnallisia varmasti mahtunut tähän maailmaan kuka valitseekin kauniin kumppaninsa sitten tämän tissien koon perusteella!!

      • Älä sure

        Hmm. Iso takamus. Ole onnellinen


    • jeessu

      Mielestäni pienirintainen nainen on sievän näköinen ja tietysti kauniin hoikka myöskin .Sirot käsivarret tuo myös plussaa naiselle ohut vyörärö.

    • rva_pikkutissinen

      tää on taas tätä ettei makuasioista voi kiistellä. Itselläni on pienet rinnat, kuppikoko vaivainen B, mutta minulla on muutenkin hoikka varsi, ja pyöreä peppu.
      Olen naimisissa todellisen ihannemiehen kanssa (pitkä ja todella komea, jolla elämän realiteetit kohdillaan), jonka vuoksi varmastikin olen joutunut isotissisten naisten ihmetyksen kohteeksi...
      Kysyin joskus mieheltäni, josko minäkin hankkisin isommat tissit....että olisin sitten hoikka ja isotissinen. Ei käynyt hänelle, oli täysin ja ehdottomasti vastaan :)

      Ei siinä sitten, olen ihan tyytyväinen omaan kroppaani, vaikka myönnettävä on että joskus itse katson kateellisena naista, jolla on isot luomutissit.

      Ja sitten.....kun olen alasti ja näen oman kroppani, ja sen kuinka mieheni sitä haluaa, niin olen kyllä täysin tyytyväinen!

    • hohhoih:D

      Kaikkea ei voi saada :'( Mä haluan muuttua hoikemmaksi ja kyllähän ne tissitkin siinä pienenee. Isot tissit ja iso maha vai pienet tissit ja pieni maha. Makuasia.

    • luonne +

      Toki tietysti kaikki miehet haluaa että naisella on kiinteät rinnat. Riippurinnat taas ei ole seksikkäät. Unelmanaisella rinnat on pystyt ja kiinteät, mutta se riippurintaisuuskaan ei ole tietenkään este suhteelle jos nainen on muuten mukavaluonteinen ja kemiat passaa yhteen. Luonne on se joka sitten ratkaisee loppupeleissä ei se ulkonäkö.

      • Median syöttämiäkö?

        Ja sellaiset isot rinnat on jo hyvin usein silikonia. Ainakin jo siinä vaiheessa jos ne on pystyt! Koska isot rinnat aina vähän jonkun verran roikkuu ja se on ihan täysin luonnollista.


    • tiedän tapauksen

      Sulla on aikaa näitä kirjoitella....Ei taida olla muuta elämää. Hyvää joulua. Vietä palsta joulu. Taidan tunteakin sut. En taida livessä naista saada koskaan

    • ISOT KUNNIAAN !

      NO jos pienet rinnat niin silikonia vaan ihon alle ! onhan nittä tisuja ihan isojakin ihan luomuna !eihän akatkaan tykkää pikku kikkeleistä .... vaan pitää olla kuin JOHN HOLMESILLA ,,,, tai ainakin aika lähellä sitä !!! HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ! !

    • onseon

      Pieni tissiset eivät pääse taivaaseen. Joutuvat punapäitten kanssa helvettiin ja vielä ylimmille lauteille. Kyllänäino...

    • åmåcåvåsdv

      Onko mikään ällöttävämpää kuin aloittajan kaltainen loukkaavasti naisista kirjoittava "mies"?

      Ei kannata vastata, että "kalikka taisi kalahtaa," koska en ole kuvailemasi nainen, mutta loukkaannuin silti vastenmielisestä viestistäsi.

    • käpy

      Se on kyllä tosiasia, etteivät naiset pienestä pilistä välitä, kuten eivät miehetkään löysästä pillusta. Tissit eivät kuitenkaan ole samalla tavalla seksiin liittyväisiä. Itse olen pannut pienitissistä ja suuritissistä ja voin sanoa, että pienitissisellä oli todella tiukka perse ja pinkeä pillu. Nam.

    • ____________________

      Vai niin.

    • Wtf qwerty

      Pienirintaiset pikku brunetet, Naiset jumppapakaroilla..oh boy...

      Anteeksi joudun poistumaan helpottamaan oloani, sillä MUST voi tulla myös ihmisapinoille..

    • SIITÄONMIEHETTEHTY

      KARVAISET RYPPYISET KIVEKSET

    • Elimet oikeissa paik

      Mutta pienet rinnat rumentavat naista kuitenkin paljon vähemmän kuin pienet aivot mieästä. Saatikka, jos se pieni elin korvain välistä on laskeutunut haaruksiin ja korvain väliss' jököttää pystyssä - arvaa mikä ...

    • Kelpaakyllä

      Provohan aloitus oli, mutta vastaan silti: isot tai pienet, ei väliä kunhan ne on muuten nätit. Isot, pienet ja kaikki siltä väliltä on seksikkäitä eri tavoin.

    • tissiä.pitää.löytyä

      Järkyttävintä on, jos on aivan tajuton läski, eikä siltikään ole rintoihin kertynyt yhtään enempää rasvaa.

      • eiedesilotaloon

        Ja rumat kellertävät harvahampaat jo on ruma ämmä! Pienirintaiset on perseestä ei ne kelpaa huoriksikaan! HAHAHAHAHAAA


    • aloittajelle

      kaikki ei ole naiselleia kurvittarettaria mutta eipä mä semmoselle lämpenekään kuka ei ole

    • Seksylady

      Juu eiköhän se ole hyvä et kaikille on omansa. Isoja tai pieniä diggaavalle.
      Kaikkia ei voi miellyttää.

      • montaorkkua

        Isorintaisia on mukava puristella kun nai takaapäin. Loiske ja litinä kuuluu ja kädet voi pitää isoissa tisseissä kiinni.


    • Herkkuminitissitslurps

      Alkuperäiseen kommenttiin vastaten.
      Avovaimolla on pienet rinnat, todella pienet jotain kokoa AA tai jotain vastaavaa mutta sun kriteereillä itikanpistot...
      Ja onkin ihan vitun ihanat ja seksikkäät :)
      En halua että hän ottaa silareita vaikka pienet ehkä itse haluis. Rakastan ja himoitsen just niitä sun ällöttäviä rukkasia enenmmän ku sä ikinä mitään rintoja ainakin tekstistäsi päätellen ;)

    • Anonyymi

      Mitä pienemmät rinnat sitä parempi perse ! ou jeah.

      • Anonyymi

        Näin on. Käsiin sopivat rinnat ja iso muodokas perse ovat parasta 🤤


    • Anonyymi

      Pienet rinnat on todella ihanat

    • Anonyymi

      En osaa mitään rintojen koosta. Arkivaatteissa olevaa naista ja rintoja on vaikea mittaiila. Mutta miettikää jotain 160 cm pitkää naista jolla on hirveän muodokkaat rinnat ja takamus. Miettikää jos se on sitten vielä tyyppinä hyvä!

      Ei mene läpi minulla. Joku 160vm naisen pitää olla pieni rintainen.

      • Anonyymi

        Vaimo on vähän reilun 160cm. Isot tissit, hyvä ja muodokas peppu. Ihanan pantava paketti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo on vähän reilun 160cm. Isot tissit, hyvä ja muodokas peppu. Ihanan pantava paketti!

        No se on hyvä. Kaikkihan alkaa siitä, että nainen on omasta mielestä hyvä tyyppi!

        Itse törmäsin joitakin vuosia sitten nuoreen naiseen joka teki itsensä tietoiseksi minulla. Ainoa ongelma oli se, että hän ei kahdenkeskisessä tilanteessa sanonut mitään josta olisi saanut aloitteen.

        Nyt on mennyt reilu vuosi ettemme ole nähneet kuin kerran. On sanonta , tartu hetkeen, mutta aloitteen tekijän on otettava se asia esiin.

        Girl power on kuitenkin se juttu.


    • Mitä enemmän naisen kauneus vallitsee
      Mitä nöyrempi hän on
      Ja kauneus on sielun kauneutta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe